abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 2021 @ 09:35:34 #151
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_201561248
Alan Wake ziet er wel ernstig netjes uit. En ik moet het spel nog spelen. Die komt wel eens.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_201565344
Het is een tijd geleden dat ik Alan Wake heb gespeeld, die remaster ziet er goed uit, ja.

Vond de sfeer en wereld erg tof, wat me tegenstond was hoe traag en clunky de combat voelde, alsof je alles onder water doet in een gevecht.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201567187
Ik heb net op zolder gezocht en heb de 360 disk gevonden ervan _O_

Krijg ik nu gratis automatisch de nieuwe remastered als die uitkomt? :D

( https://www.google.com/am(...)grade-paths-detailed )
pi_201567362
Nee, blijkbaar alleen voor de Xbox One versie.
https://www.alanwake.com/story/faq/

Da's al meer dan de next-gen versie van Control waar je apart de deluxe versie van moest kopen ook al had je de base game en season pass voor de Xbox One versie.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201567409
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:44 schreef OMG het volgende:
Nee, blijkbaar alleen voor de Xbox One versie.
https://www.alanwake.com/story/faq/

Da's al meer dan de next-gen versie van Control waar je apart de deluxe versie van moest kopen ook al had je de base game en season pass voor de Xbox One versie.
Wat een vieze oplichters, heb daar toen flink voor betaald.
pi_201567422
Er bestaat helemaal geen xbox one versie van alan wake :@ :@
pi_201567440
https://nl.wikipedia.org/wiki/Alan_Wake

Platform Xbox 360, pc

Dus met andere woorden, ik kan wel gratis updaten? :@
pi_201567519
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:49 schreef Sfancta het volgende:
Er bestaat helemaal geen xbox one versie van alan wake :@ :@
Da's dezelfde remaster, komt dus ook op 5 oktober uit. Dus voor deze versie kun je wel de X|S versie gratis krijgen.

De remaster staat ook als aparte game op achievement sites dus lijkt me sterk dat je gratis de X|S versie met een 360 disc kunt downloaden.
pi_201570965
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:58 schreef OMG het volgende:

[..]
Da's dezelfde remaster, komt dus ook op 5 oktober uit. Dus voor deze versie kun je wel de X|S versie gratis krijgen.

De remaster staat ook als aparte game op achievement sites dus lijkt me sterk dat je gratis de X|S versie met een 360 disc kunt downloaden.
Ik kan dit nergens terugvinden :@ ze brengen de remaster toch niet als Xbox one game uit die x en s spelers geüpdate krijgen? :@
pi_201571089
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ik kan dit nergens terugvinden :@ ze brengen de remaster toch niet als Xbox one game uit die x en s spelers geüpdate krijgen? :@
Van de FAQ die ik eerder linkte;

quote:

If I buy an Xbox One disc, can I get an Xbox Series X|S digital upgrade?

Yes.
  donderdag 30 september 2021 @ 09:20:42 #161
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_201575347
Smart delivery heet dat toch?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 3 oktober 2021 @ 17:09:38 #162
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_201621055
Na lang twijfelen toch maar een Series S gehaald omdat ik steeds misgrijp om een Series X te bemachtigen ondanks de Telegram groepen....

Nu is alleen mij Microsoft voor 24 uur gelocked vanwege teveel reset pogingen. Ging wat mis met de password manager en iets te gehaast zijn o|O Dus heb er nog geen zak aan, morgen maar eens proberen om in te loggen.

Heb wel mooi voor 94,- nu 3 jaar Game Pass Ulimate dus daar wel tevreden mee. Wordt sowieso voor 99% een Game Pass console, nu er alleen nog op kunnen gamen :P

Ben benieuwd morgen hoe het eruit ziet op de 4K tv. Lees ondanks de1080p/1440p output van de S toch veel positieve verhalen. Nu zelf maar eens ervaren hoe het echt is.
  Moderator zondag 3 oktober 2021 @ 17:17:24 #163
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201621291
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef Black-Hole het volgende:
Na lang twijfelen toch maar een Series S gehaald omdat ik steeds misgrijp om een Series X te bemachtigen ondanks de Telegram groepen....

Nu is alleen mij Microsoft voor 24 uur gelocked vanwege teveel reset pogingen. Ging wat mis met de password manager en iets te gehaast zijn o|O Dus heb er nog geen zak aan, morgen maar eens proberen om in te loggen.

Heb wel mooi voor 94,- nu 3 jaar Game Pass Ulimate dus daar wel tevreden mee. Wordt sowieso voor 99% een Game Pass console, nu er alleen nog op kunnen gamen :P

Ben benieuwd morgen hoe het eruit ziet op de 4K tv. Lees ondanks de1080p/1440p output van de S toch veel positieve verhalen. Nu zelf maar eens ervaren hoe het echt is.
Mooi deal hoor die series s, zeker met de gamepass _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 4 oktober 2021 @ 09:20:29 #164
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_201628905
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:17 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Mooi deal hoor die series s, zeker met de gamepass _O_
Jep, Game pass is fantastisch, daar laat Sony het echt liggen. Die Series X komt nog wel een keer, voor nu genoeg te gamen via Game pass.

Scheelt natuurlijk wel dat ik nog geen Game pass had en voor 1 euro 36 maanden Xbox Live kon omzetten naar Game Pass Ultimate.
pi_201629279
Halo Infinite beta was afgelopen weekend. Waren een paar multiplayer maps en modes beschikbaar om te spelen. Ben echt positief verrast! Was echt wel weer old school Halo met een paar toffe nieuwe elementen. Grafisch ziet het er ook echt prima uit, maar dat is voor mij nooit het belangrijkste punt geweest om Halo te spelen. Ze hebben echt de art direction van de eerste trilogie als template gebruikt, dus voelt echt weer als vanouds terwijl er toch genoeg nieuwe elementen zijn toegevoegd om het fris te maken. Of het een heel nieuw publiek gaat aanspreken weet ik niet, maar ik ben toch wel overtuigd geraakt dat dit een heel goed spel gaat worden _O_
pi_201633846
Hoe werkt dit?

https://www.gamivo.com/pr(...)-OLw-wxoCp0MQAvD_BwE

Staat bij dat je moet activeren en spelen in Argentinië. Activeren is natuurlijk geen probleem. Maar spelen? Nog nooit gezien bij een key.

Anders is dit echt een super goed koopje.
pi_201633876
https://www.eneba.com/nl/(...)x-live-key-argentina

Deze site is beter inho. ¤5.08 bij de goedkoopste, komt nog beetje bij
Als je nu deze koopt en morgen activeert met die tunnelbear trial, dan moet het toch gewoon hier in NL werken?
pi_201634155
Nouja heb em nog voor geen 6 euro bij Eneba gekocht. Code komt morgen via mail of in mijn profiel daar.
pi_201634323
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 16:36 schreef Sfancta het volgende:
Hoe werkt dit?

https://www.gamivo.com/pr(...)-OLw-wxoCp0MQAvD_BwE

Staat bij dat je moet activeren en spelen in Argentinië. Activeren is natuurlijk geen probleem. Maar spelen? Nog nooit gezien bij een key.

Anders is dit echt een super goed koopje.
Had ook zoiets gevraagd in een vorig topic, geen antwoord.. :W

quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 11:23 schreef Wouter2006 het volgende:
Iemand ervaring met het kopen van een Season Pass VPN op MTCGame?

Ik ben geïnteresseerd in de Season Pass van Sniper Elite 4:
https://www.mtcgame.com/n(...)season-pass-xbox-one

30 euro vind ik te duur als ik hem normaal koop.
pi_201634451
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:18 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Had ook zoiets gevraagd in een vorig topic, geen antwoord.. :W
[..]

Het werkt gewoon goed al vaak dingen gekocht zo, snapte alleen het spelen in Argentinië niet. Op Eneba stond dat nergens, dus neem aan dat ik morgen als spel uitkomt even redeem met die VPN en dan gewoon kan spelen.
pi_201640467
Nog mensen hier die Hell let loose hebben gespeeld? Wat vonden we ervan?
Liep op mijn Series S een stuk beter als op mijn pc. Maar controls is wel even flink wennen ipv muis en toetsenbord.
pi_201642806
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:29 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Het werkt gewoon goed al vaak dingen gekocht zo, snapte alleen het spelen in Argentinië niet. Op Eneba stond dat nergens, dus neem aan dat ik morgen als spel uitkomt even redeem met die VPN en dan gewoon kan spelen.
Ben heel benieuwd, laat je het hier even weten? :) :)
pi_201642839
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:11 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Ben heel benieuwd, laat je het hier even weten? :) :)
Je moet eens op pepper kijken, veel actiever op dat gebied dan hier.
Ik heb daar een account waar ik gewoon dingen mee volg, en krijg mail als een aanbieding of korting is. Het volk daar is niks, tenminste wat ik lees in die berichten :') Allemaal Popi jopies.

Behalve @notorious-roy deze koning zag ik ook ooit posten daar, en flink veel likes zaaien. Deze man kan nooit meer wat fout doen bij mij, door hem heb ik sinds juni de series x.
pi_201642845
@Notorious-roy
pi_201642847
@nitorious_Roy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')