Wat een vieze oplichters, heb daar toen flink voor betaald.quote:Op woensdag 29 september 2021 17:44 schreef OMG het volgende:
Nee, blijkbaar alleen voor de Xbox One versie.
https://www.alanwake.com/story/faq/
Da's al meer dan de next-gen versie van Control waar je apart de deluxe versie van moest kopen ook al had je de base game en season pass voor de Xbox One versie.
Da's dezelfde remaster, komt dus ook op 5 oktober uit. Dus voor deze versie kun je wel de X|S versie gratis krijgen.quote:Op woensdag 29 september 2021 17:49 schreef Sfancta het volgende:
Er bestaat helemaal geen xbox one versie van alan wake![]()
Ik kan dit nergens terugvindenquote:Op woensdag 29 september 2021 17:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Da's dezelfde remaster, komt dus ook op 5 oktober uit. Dus voor deze versie kun je wel de X|S versie gratis krijgen.
De remaster staat ook als aparte game op achievement sites dus lijkt me sterk dat je gratis de X|S versie met een 360 disc kunt downloaden.
Van de FAQ die ik eerder linkte;quote:Op woensdag 29 september 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik kan dit nergens terugvindenze brengen de remaster toch niet als Xbox one game uit die x en s spelers geüpdate krijgen?
quote:
If I buy an Xbox One disc, can I get an Xbox Series X|S digital upgrade?
Yes.
Mooi deal hoor die series s, zeker met de gamepassquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef Black-Hole het volgende:
Na lang twijfelen toch maar een Series S gehaald omdat ik steeds misgrijp om een Series X te bemachtigen ondanks de Telegram groepen....
Nu is alleen mij Microsoft voor 24 uur gelocked vanwege teveel reset pogingen. Ging wat mis met de password manager en iets te gehaast zijnDus heb er nog geen zak aan, morgen maar eens proberen om in te loggen.
Heb wel mooi voor 94,- nu 3 jaar Game Pass Ulimate dus daar wel tevreden mee. Wordt sowieso voor 99% een Game Pass console, nu er alleen nog op kunnen gamen![]()
Ben benieuwd morgen hoe het eruit ziet op de 4K tv. Lees ondanks de1080p/1440p output van de S toch veel positieve verhalen. Nu zelf maar eens ervaren hoe het echt is.
Jep, Game pass is fantastisch, daar laat Sony het echt liggen. Die Series X komt nog wel een keer, voor nu genoeg te gamen via Game pass.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mooi deal hoor die series s, zeker met de gamepass
Had ook zoiets gevraagd in een vorig topic, geen antwoord..quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:36 schreef Sfancta het volgende:
Hoe werkt dit?
https://www.gamivo.com/pr(...)-OLw-wxoCp0MQAvD_BwE
Staat bij dat je moet activeren en spelen in Argentinië. Activeren is natuurlijk geen probleem. Maar spelen? Nog nooit gezien bij een key.
Anders is dit echt een super goed koopje.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:23 schreef Wouter2006 het volgende:
Iemand ervaring met het kopen van een Season Pass VPN op MTCGame?
Ik ben geïnteresseerd in de Season Pass van Sniper Elite 4:
https://www.mtcgame.com/n(...)season-pass-xbox-one
30 euro vind ik te duur als ik hem normaal koop.
Het werkt gewoon goed al vaak dingen gekocht zo, snapte alleen het spelen in Argentinië niet. Op Eneba stond dat nergens, dus neem aan dat ik morgen als spel uitkomt even redeem met die VPN en dan gewoon kan spelen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:18 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Had ook zoiets gevraagd in een vorig topic, geen antwoord..
[..]
Ben heel benieuwd, laat je het hier even weten?quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:29 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het werkt gewoon goed al vaak dingen gekocht zo, snapte alleen het spelen in Argentinië niet. Op Eneba stond dat nergens, dus neem aan dat ik morgen als spel uitkomt even redeem met die VPN en dan gewoon kan spelen.
Je moet eens op pepper kijken, veel actiever op dat gebied dan hier.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, laat je het hier even weten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |