Yep. Kan niets. Welkom in de toekomst.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:41 schreef Elan het volgende:
Storing aan de gang? Ja. Niet eens aanmelden op een fatsoenlijke manier.
Geen ideequote:
Staat erop, zo gaan proberenquote:Op donderdag 16 september 2021 00:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen ideeje kan altijd je zone naar NZ veranderen en kijken of ie dr dan wel al staat (of even google/twitter in de gaten houden #skatebird)
edit:
over 3-4h lees ik z'n beetje. Zou dus lekker gaan slapen en morgen ochtend nogmaals checken
Wacht even met lezen tot je Burial at Sea hebt gespeeld. Die dlc maakt het compleet.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:04 schreef Sfancta het volgende:
Heb bioshock Infinite uitgespeeld, 3x het laatste gevecht verkloot. Straks even lezen hoe het verhaal nu helemaal precies zit.
Was leuk, binnen een weekje de gehele bioshock collectie uitgespeeld, nu wachten op deel 4.
Skatebird is kuti am fish daarentegen is best oké
![]()
Ohh die zijn er ook nog! Zitten hier ook achievements in?quote:Op donderdag 16 september 2021 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht even met lezen tot je Burial at Sea hebt gespeeld. Die dlc maakt het compleet.
CitC ken ik niet. Maar BaS zijn beide prima uitbreidingen. Ze verbinden alles tot één geheel.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:38 schreef Sfancta het volgende:
Ik zag in game dat er 3 dlc inzitten?
Burial at sea 1
Bureial at sea 2
Clash in the clouds
meer zal het ook nooit worden ook zeg. Wat een kutspelquote:Op donderdag 16 september 2021 14:19 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik snap deze hype van je niet zo goed![]()
Is toch maar een memespelletje zoals Goat Simulator?
Echt gaar ja. Gelijk verwijderd weer.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meer zal het ook nooit worden ook zeg. Wat een kutspel
quote:Op donderdag 16 september 2021 14:38 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Echt gaar ja. Gelijk verwijderd weer.
Begonnen met burial at sea 1, en na een tijdje ontplofte mijn soundbar bijna van het geluid van klaarkomende walvissen, en dat geluid stopt niet![]()
quote:Op donderdag 16 september 2021 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meer zal het ook nooit worden ook zeg. Wat een kutspel
Ik doe alleen mee als @Notorious_Roy en @Rickocum ook meedoenquote:Op donderdag 16 september 2021 15:38 schreef Sfancta het volgende:
Heb misschien al gevraagd, maar is er hier interesse om met de aankomende Forza Horizon 5 een crew te maken en met elkaar te racen en/of cruisen?
Of is er niet veel animo voor racegames?
Alleen als ie gratiesch is (op GPU)?quote:Op donderdag 16 september 2021 17:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als @:Notorious_Roy en @:Rickocum ook meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |