Heb Alan Wake gekocht, alleen heb ik het denk ik verkeerd gedaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Alan Wake is nu uitverkocht zag ik, blij dat ik deze kon kopen gisteren. Alleen de key is er momenteel nog nietLas op pepper dat die meestal smiddags in je mail komt. (remaster komt vandaag uit)
Heb wel al kunnen preloaden, en het is de XS versie
Ik heb de key nog niet eensquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Heb Alan Wake gekocht, alleen heb ik het denk ik verkeerd gedaan.
Had ik de VPN al moeten gebruiken tijdens checkout?
Heb nu een code en werkt niet met VPN![]()
Het probleem is denk ik dat ik de VPN al had moeten instellen op Argentinië voordat ik hem kocht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik heb de key nog niet eens![]()
Probeer anders op je mobiel met de surfshark trial mocht het niet lukken.
Nee dat hoeft niet, nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:37 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat ik de VPN al had moeten instellen op Argentinië voordat ik hem kocht.
dan ga ik het even proberen met surfsharkquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, nog nooit gedaan
Het is gelukt!!! Met een andere VPN.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, nog nooit gedaan
Met die surfshark? Soms werkt die tunnelbear niet, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:10 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Het is gelukt!!! Met een andere VPN.
Nee met CyberGhost8, SurfShark was ook weer een heel gedoe met abonnement afsluiten op de iPhone.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Met die surfshark? Soms werkt die tunnelbear niet, geen idee waarom.
Ook een trial?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:18 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nee met CyberGhost8, SurfShark was ook weer een heel gedoe met abonnement afsluiten op de iPhone.
Yes, trial idd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:21 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ook een trial?
Heb die code nog niet gekregenStraks ben ik nog genakt via Eneba
Dit is een PREORDER. De key wordt geleverd als het spel uit is gekomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:25 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Yes, trial idd.
Code kreeg ik gelijk. Staat de code ook niet in je account?
Daar staat bij mijn bestelling een knop: 'View key'.
Het is idd wel een gedoe ja maar als het werkt bespaar je een hoop geld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:54 schreef OMG het volgende:
Al dat VPN gedoe, ik haal gewoon m'n games uit de store. Gisteren maar eens Far Cry 6 gekocht en gedownload, zin in.
Overigens had ik wat vrije dagen, terug in AC Valhalla gedoken, en hoewel het nog steeds niet m'n favoriet is zijn er wel wat extra dingen aan de skill tree toegevoegd die de combat is leuker maken sinds ik het laatst heb gespeeld (zoals tijdens een gevecht health weer terug te krijgen zonder dat je naar paddestoelen of bosjes met bessen hoeft te rollen midden in een gevecht). Gisteravond wel weer een uur aan speeltijd verloren toen ik een save wilde maken en m'n lijst helemaal leeg was. Game opnieuw opgestart, laatste save was van een uur ervoor.
Doe eens picca's danquote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:23 schreef Sfancta het volgende:
Boys heb me aqua shift controller binnen, wat ene mooi ding met rubberen grips en alles.
Volgende maand komt die van FH5 die doorzichtige
Heb ook een preorder. Achteraf betalen dus heb bedenktijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:36 schreef Sfancta het volgende:
Heb die controller gepreordered.![]()
Nu nog kiezen tussen deze of die van FH5 annuleren.
Hoef er geen 4. Heb de gewone zwarte van de X, aqua shift en een van deze 2.
Heb bij bol com gedaan ook met achteraf betalen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ook een preorder. Achteraf betalen dus heb bedenktijd.
Ik wil dan sowieso m'n zwarte verkopen. Twee controllers is genoeg en ik heb ook de blauwe.
Ik ga ze allebei houdenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ook een preorder. Achteraf betalen dus heb bedenktijd.
Ik wil dan sowieso m'n zwarte verkopen. Twee controllers is genoeg en ik heb ook de blauwe.
Eneba vind ik een goede, nog nooit problemen mee gehad en mogelijkheid tot betalen met ideal.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:30 schreef pretpletter het volgende:
Wat is tegenwoordig een leuke manier om oudere games te krijgen op de nieuwste generatie Xbox? Ik heb sinds deze week een series X staan en wil oudere games spelen. Nou ja, oud. Red Dead Redemption 2 etc. Kan ik wel uit de Microsoft store halen, maar dan betaal je nog steeds de hoofdprijs. Ik ben sinds een jaar of 10 weer aan het gamen dus het is een groot zoekplaatje. Games niet meer fysiek kopen is sowieso nieuw voor me.
Gewoon de tijd nemen. Je hebt toch geen haast?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:00 schreef Sfancta het volgende:
Weet niet of ik zo extreem langzaam ben, maar ben dus bezi met Alan Wake Remastered (had deze al op de 360)
Heb echt al zeker dik 11 uur gespeeld wat ze aangeven als de tijd om uit te spelen, en ik ben nu net pas na het podium redden van die oude viking metalhead broers![]()
Als ik de walkthrough check is die vent hier al na 4 uur en 55 minuten![]()
Nog dik 4 uur te gaan bij hem, bij mij vast nog eens 10 uur
Hoe kan dit? Ik skip de meeste filmpjes ook nog......
Prima toch, veel leuker je tijd nemen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:00 schreef Sfancta het volgende:
Weet niet of ik zo extreem langzaam ben, maar ben dus bezi met Alan Wake Remastered (had deze al op de 360)
Heb echt al zeker dik 11 uur gespeeld wat ze aangeven als de tijd om uit te spelen, en ik ben nu net pas na het podium redden van die oude viking metalhead broers![]()
Echt he? Staat er ergens dat een game gemiddeld 20 uur is, dan doe ik er gemakkelijk 35+ over (of nog langer).quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik die zelf ook altijd steevast veel langer over een game dan op howlongtobeat staat.
Gewoon lekker rustig aan doen.
Beetje main quests afwisselen met side quests en exploren.
Door een game heen rushen is zo zonde.
Vind het leuk staan bij de tv. Heb dan 4 verschillende.quote:
Ah, dan koop je een code die je kan verzilveren. Net even op de site gekeken, niet heel overzichtelijk maar het zal wel goed zijn. Welke versie ik van RDR2 moet hebben is al ingewikkeld genoeg. Is de Xbox ONE versie dan die ik moet hebben of is er ook een versie speciaal voor de series S/X? En dan de global/europe versie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Eneba vind ik een goede, nog nooit problemen mee gehad en mogelijkheid tot betalen met ideal.
Volgens mij is er geen S X versie van rdr2. Misschien dat s en x de game nog wat upgraden?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:20 schreef pretpletter het volgende:
[..]
Ah, dan koop je een code die je kan verzilveren. Net even op de site gekeken, niet heel overzichtelijk maar het zal wel goed zijn. Welke versie ik van RDR2 moet hebben is al ingewikkeld genoeg. Is de Xbox ONE versie dan die ik moet hebben of is er ook een versie speciaal voor de series S/X? En dan de global/europe versie?
FH5 vrijdag nog 3 wekenquote:Op maandag 11 oktober 2021 14:16 schreef OMG het volgende:
Back 4 Blood probeer ik ooit nog wel eens als het nog op Game Pass staat, zit nu midden in Far Cry 6. Best genieten geblazen en het zet alvast een beetje de sfeer voor wanneer Forza Horizon 5 uitkomt.
Beide datums gaan rond. In de app staat 11-10 bijv.quote:
Ben er ook al een paar uur mee bezig maar komt ook omdat ik echt iedere collectible wil vinden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:00 schreef Sfancta het volgende:
Ik ga misschien straks verder, vind het saai die thermoskannen te zoekenquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ben er ook al een paar uur mee bezig maar komt ook omdat ik echt iedere collectible wil vinden.
Ben wel aangenaam verrast hoe het eruit ziet. Ik had het minder mooi verwacht.
Exact hetzelfdequote:Op maandag 11 oktober 2021 22:00 schreef AMDB het volgende:
Is de combat van Alan Wake beter in deze versie? Vond dat zaklampje zo kut (wel een cool concept) dat ik het echt niet kon spelen. Zou hem wel graag een keer spelen.
Roy je verbaasd me wederom met deze koninklijke post voor de x-loze vrienden. Je bent een van de peilers van dit gameforum. 12 kudos naar jou broer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox vrienden zonder Series X:
https://nl.pepper.com/aan(...)1900-ms-store-211459
@:aurelius
Gameplay is zoals @Koninklijke_Roy al zegt, geen ene steek veranderd. Vind het persoonlijk niet echt kutquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:00 schreef AMDB het volgende:
Is de combat van Alan Wake beter in deze versie? Vond dat zaklampje zo kut (wel een cool concept) dat ik het echt niet kon spelen. Zou hem wel graag een keer spelen.
Dank maat. Ik help graag de hulpbehoevenden van dit forum.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:49 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Roy je verbaasd me wederom met deze koninklijke post voor de x-loze vrienden. Je bent een van de peilers van dit gameforum. 12 kudos naar jou broer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
LEKKER BROERquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:31 schreef Drankster het volgende:
Series X besteld via Microsoft Nederland, bezorgdatum vrijdag 15 oktober
Proficiat Mien Jungquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:31 schreef Drankster het volgende:
Series X besteld via Microsoft Nederland, bezorgdatum vrijdag 15 oktober
Holy cockdicks wat een irritante gast.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:27 schreef Sfancta het volgende:
Deze gozer is al FH5 aan het spelen, een preview gekregen van playground games
DE EERSTE LETS PLAY !!!!!!
@:OMG
@:Notorious_Roy
@:suijkerbuijk
Die ar12 moet je op mute kijken ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:46 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Holy cockdicks wat een irritante gast.
Ik heb even gespeeld, met 3 andere mensen. Heb 2x completed gezien, maar hoe gaat het verder?quote:
Fix the jukebox!quote:
jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:19 schreef Sfancta het volgende:
Blacklees ik nu pas, het is toch Back
Black staat op GamePass, geniaal spel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:19 schreef Sfancta het volgende:
Blacklees ik nu pas, het is toch Back
Dat vraag ik me ook af, heb 2x completed gezien. Of moet je deze dan weer opnieuw doen?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:31 schreef OMG het volgende:
Okay, maar dat ik level 1 in act 1 heb uitgespeeld zie ik dus nergens terug? Of zie ik dat ergens wanneer ik weer verder ga?
Ik ga ervan uit dat je dit gewoon ziet als je verder gaat inderdaad. Hoe dat werkt met je team (dus voortgang per team) weet ik nog niet. Heb pas één sessie gedaan gisterquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:31 schreef OMG het volgende:
Okay, maar dat ik level 1 in act 1 heb uitgespeeld zie ik dus nergens terug? Of zie ik dat ergens wanneer ik weer verder ga?
Nee gewoon normaal, gamen moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:28 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ook op Nightmare?
Ik inmiddels wel en al met The Signal (DLC) bezig
In de remastered zit ook de DLC (episode 1: The Signal, episode 2: The Writer), je moet dan voor 'Episodes' kiezen in het menu.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee gewoon normaal, gamen moet wel leuk blijven.
Heb zelf geen DLC er bij denk ik. Tenminste ik kreeg aftiteling
Cool, vanavond eens kijken! Dankjequote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:25 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
In de remastered zit ook de DLC (episode 1: The Signal, episode 2: The Writer), je moet dan voor 'Episodes' kiezen in het menu.
Het spijt me, Forza is niks voor mij dus ik kan niet samen met jou blij zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:18 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Cool, vanavond eens kijken! Dankje
Naast dit, Forza Horizon 5 gaat zo'n enorme topgame worden![]()
In de singelplayer krijg je geen achievementsquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees alleen maar zaken die in elke multiplayergame gelden.
Randoms zijn kut.
In Forza geld zoiets niet, nog nooit meenegaamtk met randoms.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees alleen maar zaken die in elke multiplayergame gelden.
Randoms zijn kut.
Dus lekker overslaan Back 4 Blood?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:22 schreef Sfancta het volgende:
Hoop bombarie om deze game, maar het is het allemaal net niet.
Met die 3 andere randoms, met die kut kaarten. Volk dat je laat liggen als je op de grond ligt. Volk dat 2000 mobs pulled en dan leaven. Lange wachttijd tot je eens 3 anderen vind. Dat geschreeuw van die anderen in de mic, flikker op. Ik hoef niet te horen van een of andere kut Amerikaan dat die high is, dat kan ik hier elke dag.
Nee.
Laat Forza horizon 5 maar komen.
Als je Left4Dead tof vond, vind je deze ook tof. Spel is prima hoor, maar het is leuker als je met bekenden speelt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:31 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dus lekker overslaan Back 4 Blood?
Kaarten zijn gewoon perks die je kunt aanzetten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:58 schreef OMG het volgende:
Probleem is dat ik speel wanneer ik wil spelen en dan 9 van de 10 keer de bekenden niet online zijn, en wanneer die dat wel zijn ben ik het niet of heb ik meer zin in een andere game, dus kom je al snel bij random uit.
Gisteravond wel een paar goede potjes gespeeld trouwens, niemand down, gewoon samenwerken, dan is het wel leuk. Snap nog steeds niks van die cards alleen.
Welkomquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:17 schreef Monkeyclaw het volgende:
Ik ben ook de trotse eigenaar van een Series X eindelijk. Na overstap van een One X.
Ik speel voornamelijk shooters (BF, CoD) en racers.
Mochten mensen iemand zoeken niet niet alleen scheldt en vloekt door de microfoon, MonkeyClaw36
Hell let Loose lijkt me een fantastische game, maar dat moet je niet willen met randoms....
Alles behalve een vriend van mij die rare kwibus. Moest reageren, want wordt niet graag als vriend gezien van hem/het.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welkom
Onze vriend @:Leonos heeft toevallig net een topic geopend over Hell Let Loose om samen wat potjes te knallen:
GAM / Hell Let Loose . Maar post ook vooral mee in deze bazenreeks
Ben niet nieuw hier hoor, maar mijn vorige account was banned wegens een discussie op de FP.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welkom
Onze vriend @:Leonos heeft toevallig net een topic geopend over Hell Let Loose om samen wat potjes te knallen:
GAM / Hell Let Loose . Maar post ook vooral mee in deze bazenreeks
Welkom terug @Kluun1985quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:46 schreef Monkeyclaw het volgende:
[..]
Ben niet nieuw hier hoor, maar mijn vorige account was banned wegens een discussie op de FP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |