Eneba vind ik een goede, nog nooit problemen mee gehad en mogelijkheid tot betalen met ideal.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:30 schreef pretpletter het volgende:
Wat is tegenwoordig een leuke manier om oudere games te krijgen op de nieuwste generatie Xbox? Ik heb sinds deze week een series X staan en wil oudere games spelen. Nou ja, oud. Red Dead Redemption 2 etc. Kan ik wel uit de Microsoft store halen, maar dan betaal je nog steeds de hoofdprijs. Ik ben sinds een jaar of 10 weer aan het gamen dus het is een groot zoekplaatje. Games niet meer fysiek kopen is sowieso nieuw voor me.
Gewoon de tijd nemen. Je hebt toch geen haast?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:00 schreef Sfancta het volgende:
Weet niet of ik zo extreem langzaam ben, maar ben dus bezi met Alan Wake Remastered (had deze al op de 360)
Heb echt al zeker dik 11 uur gespeeld wat ze aangeven als de tijd om uit te spelen, en ik ben nu net pas na het podium redden van die oude viking metalhead broers![]()
Als ik de walkthrough check is die vent hier al na 4 uur en 55 minuten![]()
Nog dik 4 uur te gaan bij hem, bij mij vast nog eens 10 uur
Hoe kan dit? Ik skip de meeste filmpjes ook nog......
Prima toch, veel leuker je tijd nemen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:00 schreef Sfancta het volgende:
Weet niet of ik zo extreem langzaam ben, maar ben dus bezi met Alan Wake Remastered (had deze al op de 360)
Heb echt al zeker dik 11 uur gespeeld wat ze aangeven als de tijd om uit te spelen, en ik ben nu net pas na het podium redden van die oude viking metalhead broers![]()
Echt he? Staat er ergens dat een game gemiddeld 20 uur is, dan doe ik er gemakkelijk 35+ over (of nog langer).quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik die zelf ook altijd steevast veel langer over een game dan op howlongtobeat staat.
Gewoon lekker rustig aan doen.
Beetje main quests afwisselen met side quests en exploren.
Door een game heen rushen is zo zonde.
Vind het leuk staan bij de tv. Heb dan 4 verschillende.quote:
Ah, dan koop je een code die je kan verzilveren. Net even op de site gekeken, niet heel overzichtelijk maar het zal wel goed zijn. Welke versie ik van RDR2 moet hebben is al ingewikkeld genoeg. Is de Xbox ONE versie dan die ik moet hebben of is er ook een versie speciaal voor de series S/X? En dan de global/europe versie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Eneba vind ik een goede, nog nooit problemen mee gehad en mogelijkheid tot betalen met ideal.
Volgens mij is er geen S X versie van rdr2. Misschien dat s en x de game nog wat upgraden?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:20 schreef pretpletter het volgende:
[..]
Ah, dan koop je een code die je kan verzilveren. Net even op de site gekeken, niet heel overzichtelijk maar het zal wel goed zijn. Welke versie ik van RDR2 moet hebben is al ingewikkeld genoeg. Is de Xbox ONE versie dan die ik moet hebben of is er ook een versie speciaal voor de series S/X? En dan de global/europe versie?
FH5 vrijdag nog 3 wekenquote:Op maandag 11 oktober 2021 14:16 schreef OMG het volgende:
Back 4 Blood probeer ik ooit nog wel eens als het nog op Game Pass staat, zit nu midden in Far Cry 6. Best genieten geblazen en het zet alvast een beetje de sfeer voor wanneer Forza Horizon 5 uitkomt.
Beide datums gaan rond. In de app staat 11-10 bijv.quote:
Ben er ook al een paar uur mee bezig maar komt ook omdat ik echt iedere collectible wil vinden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:00 schreef Sfancta het volgende:
Ik ga misschien straks verder, vind het saai die thermoskannen te zoekenquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ben er ook al een paar uur mee bezig maar komt ook omdat ik echt iedere collectible wil vinden.
Ben wel aangenaam verrast hoe het eruit ziet. Ik had het minder mooi verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |