Nee. En ik dus wel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:44 schreef Lenny77 het volgende:
Maar steek je je shirt dan in je broek?
Ik doe dat namelijk nooit en heb ook nooit gaatjes in mijn shirts?
Welke merken broek droeg je eerst die dat niet deden?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:01 schreef SQ het volgende:
Ik weet waardoor het komtik zoek tips om het te voorkomen, maar vooral voor broeken die dit niet doen.
[..]
Nee. En ik dus wel.
Hele oude afgeragde die door het afgeragd zijn niet meer die scherpe randjes hebben. En daar vallen nu ook de gaten in, dus dat kan eigenlijk ook niet meerquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Welke merken broek droeg je eerst die dat niet deden?
Ga daarnaar terug.
Naar dat merk, niet naar die broekquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Hele oude afgeragde die door het afgeragd zijn niet meer die scherpe randjes hebben. En daar vallen nu ook de gaten in, dus dat kan eigenlijk ook niet meer
Oh echt? Ja ik heb het echt heel veel met die soepelvallende wijdere shirts, maar ook mijn oude shirts gaan nu stuk op mijn nieuwe broeken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:35 schreef Leandra het volgende:
Het probleem zit hem hier toch echt in de shirts en niet in de jeans, die zijn deels nog van vorig jaar en toen had ik dat probleem niet, ik heb het probleem met de nieuwe shirts.
Ik gok dat het een kwaliteitsprobleempje is, ondanks dat het shirts van dezelfde winkel zijn als mijn oudere shirts die nog wel heel zijn.
Maar ik heb het dus ook ineens met oude shirts die ik al heel lang gatenvrij heb!quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dan beter letten op de kwaliteit van je shirts. Hierboven ergens uitgelegd in een link.
Ja leuk, maar met al dat online shoppen gaat dat niet echt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dan beter letten op de kwaliteit van je shirts. Hierboven ergens uitgelegd in een link.
Dan weet ik het ook niet ...quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leuk, maar met al dat online shoppen gaat dat niet echt.
Ja, hier ook losse shirts en over de broek.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh echt? Ja ik heb het echt heel veel met die soepelvallende wijdere shirts, maar ook mijn oude shirts gaan nu stuk op mijn nieuwe broeken.
Zou het anders met mijn enorme mompouch te maken hebben?
#rits, daar zit toch een stuk stof overheen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hier ook losse shirts en over de broek.
De enige van mijn oude shirts die ineens kapot is is ook wel heel oud zeg maar...
Maar goed, kan ook van de nieuwe jeans zijn idd, ik draag het door elkaar, maar voor mijn gevoel gebeurt het ook met oude jeans waarbij het probleem eerst niet ontstond.
Misschien een combi? Kwaliteitsbezuinigingen aan beide kanten? Ik zal eens kijken of mijn nieuwere jeans een andere rits hebben.
Jain, niet helemaal.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:45 schreef maily het volgende:
[..]
#rits, daar zit toch een stuk stof overheen?
Ik heb het ook bij fatsoenlijke shirts.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien fatsoenlijke shirts kopen in plaats van dat extreem dunne, vrijwel doorzichtig geweven spul van 3 euro bij de Primark.
Ik kan niet voor SQ spreken, maar ik zou niet zeuren over gaatjes in shirts van ¤ 3,=....quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien fatsoenlijke shirts kopen in plaats van dat extreem dunne, vrijwel doorzichtig geweven spul van 3 euro bij de Primark.
Oh, dat is wel heen nasty dan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had het pas bij een shirt dat ik zo uit de was plukte, het was nog nooit gedragen, ik was nieuwe kleding altijd eerst. Ik verdenk inmiddels toch voornamelijk de wasmachine.
Nouja ik las t/m dat Leandra zei "het probleem zit het toch in de shirts" en toen dacht ik "ja dat leek mij ook al" en typte ik mijn reactie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij fatsoenlijke shirts.
Waarom leest niemand
Ik heb geen Primark shirts.... sterker nog; ik koop daar sowieso nooit iets voor mezelf, het enige dat ik daar koop zijn shirtjes voor het verjaardagsfeestje van mijn kind, zodat ze allemaal hetzelfde aanhebben en ik ze makkelijk herken in een of ander speelparadijs.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja ik las t/m dat Leandra zei "het probleem zit het toch in de shirts" en toen dacht ik "ja dat leek mij ook al" en typte ik mijn reactie.
Yup, het kwam vers uit het plastic van de online bestelling (en is nu maar pyama geworden). Zal wel een fluke zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heen nasty dan.
Maar wel raar dat het dan weer precies op dezelfde plek zou zijn, de kans dat een wasmachine bij meerdere shirts (bij meerdere personen) gaatjes maakt op dezelfde plek, namelijk ter hoogte van de rits, is denk ik kleiner dan dat je de lotto wint.
Had iemand hem niet teruggebracht? Weet je zeker dat ze er niet in zaten toen je het shirt in de machine gooide?
Moet zeggen, mijn vriend heeft hier nooit last vanquote:
Hier hetzelfde. Ik heb het nooit en mijn vrouw vrijwel altijd. En dan maakt het echt niet uit of het t-shirtjes zijn van Hema, H&M, Esprit of duurder.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:00 schreef Cue_ het volgende:
Moet zeggen, mijn vriend heeft hier nooit last van![]()
Misschien door het vele huishoudelijke werk dat we 'moeten' doen, andere bewegingen
Nee, sinds mijn zoon even groot is, heeft hij op dezelfde plek gaatjes.quote:
Oh..... hier ook een stenen aanrechtbladquote:Op woensdag 1 september 2021 16:01 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Nee, sinds mijn zoon even groot is, heeft hij op dezelfde plek gaatjes.
Het is hier gekomen na het vervangen van de keuken: het blad zit net iets hoger, knoophoogte, dus dat shirt komt steeds tussen steen& metaal..
Da's een leuk idee bij jouw figuur jaquote:Op woensdag 1 september 2021 16:12 schreef margaretha_01 het volgende:
Trouwens, misschien is het ook een optie om van stijl te veranderen: een hoogzittende broeken waarbij de shirtjes in de broek worden gestoken, bijvoorbeeld! :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |