De nachten zijn perfect idd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zou niet zeggen "eindelijk". Ik zat er niet per sé op te wachten. Voordeel van warmte in september is dat de nachten aangenamer zijn en als het echt heet wordt, dat korter duurt.
Om in te werken buiten was de zomer redelijk prima, maar ik heb net 2 weken vrij gehad en er verder in vrije tijd dus weinig van meegekregen. Volgend jaar anders.
Beter dan niks, ik koester het.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk weer dit. Maar blijft toch jammer dat het niet eerder is gekomen. Er blijft zo'n nazomervibe. Niet echt heet, en 'snachts ook veel te koud. Wel altijd lekker hoor, een Indian summer.
En in het weekend wordt het weer rukquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk weer dit. Maar blijft toch jammer dat het niet eerder is gekomen. Er blijft zo'n nazomervibe. Niet echt heet, en 'snachts ook veel te koud. Wel altijd lekker hoor, een Indian summer.
Dan zitten we nu gelukkig nog in zomertijd. Met permanente wintertijd was de zon al om 18:30 onderquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:14 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
En in het weekend wordt het weer rukdus wat koop je er als normaal, werkend mens voor. Vrij weinig.
Vooral omdat je merkt dat rond het eind van de werkdag rond 18:00 de zon alweer vrij laag staat en het rap afkoelt.
Bek houden, de cijfers zeiden iets anders.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
[ twitter ]
Dit zegt wel hoe bijzonder matig augustus was
[ twitter ]
haha! Precies zoals ik zei. Wel werk weer, eigenlijkquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bek houden, de cijfers zeiden iets anders.
Tijd om 8 maanden lang elk kansloos kansje op "winterweer" tot in den treure te bespreken! Dan doen de cijfers er ineens niet meer toediep in april? "zou het dan toch nog????"
In dat opzicht hebben we natuurlijk wél een typische zomer gehad. Dat argument snap ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
haha! Precies zoals ik zei. Wel werk weer, eigenlijk
Winter verwacht ik nooit veel van. Eigenlijk moet je dat ook niet doen met een zeeklimaat. Max. 2 weken winter. rest is herfst, dus grijs, nat, winderig en koud.
Jij bent echt op en top anti-winter.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bek houden, de cijfers zeiden iets anders.
Tijd om 8 maanden lang elk kansloos kansje op "winterweer" tot in den treure te bespreken! Dan doen de cijfers er ineens niet meer toediep in april? "zou het dan toch nog????"
Ik heb dan ook meerdere malen uitgelegd waar dat door komt en in dit geval heb ik het vooral over de dromers die gemakshalve hele fragmenten vergeten zodra het over iets gaat dat in hun wensbeeld past. En in dat geval is het seizoen helemaal niet van belang.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij bent echt op en top anti-winter.
Beetje triest wel.
Dit is een serieus forum over het weer. Wat kapot gemaakt wordt door al die jankende users, die het voor de ander verpestenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook meerdere malen uitgelegd waar dat door komt en in dit geval heb ik het vooral over de dromers die gemakshalve hele fragmenten vergeten zodra het over iets gaat dat in hun wensbeeld past. En in dat geval is het seizoen helemaal niet van belang.
Ik ben overigens liever een "triest" figuur die niets met de winter heeft dan een pipo die tot in de treure elk jaar weer, elke dag, elke run, weer, op zoek is naar dat ene lichtpuntje. Maar toe maar.
Ik heb dit gesprek met jou als user, dus voel je ajb niet bezwaard. Ik geef gewoon mijn voorkeur aan, er is niets jankends aan. De andere kant op gebeurt minder, maar net zo goed. Niet iedereen heeft dezelfde denkwijze over een bepaald onderwerp en ik vind dat je daar best over mag praten en soms ook wel klagen. Klagen over elkaar en het weer is namelijk ook wel iets typisch Nederlands, is het niet?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is een serieus forum over het weer. Wat kapot gemaakt wordt door al die jankende users, die het voor de ander verpesten
Laat ik het hier maar bij houden, want anders hangt er weer iets boven mijn hoofd.
Succes
Ik denk dat je het in elk land wel hoort. Er zijn weinig landen waar het altijd perfect weer is. Madeira komt erg in de buurtquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb dit gesprek met jou als user, dus voel je ajb niet bezwaard. Ik geef gewoon mijn voorkeur aan, er is niets jankends aan. De andere kant op gebeurt minder, maar net zo goed. Niet iedereen heeft dezelfde denkwijze over een bepaald onderwerp en ik vind dat je daar best over mag praten en soms ook wel klagen. Klagen over elkaar en het weer is namelijk ook wel iets typisch Nederlands, is het niet?
Zelfs in Madeira heb je mensen die wensten dat het er een ander weerbeeld had. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik denk dat je het in elk land wel hoort. Er zijn weinig landen waar het altijd perfect weer is. Madeira komt erg in de buurt
Prima hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb dit gesprek met jou als user, dus voel je ajb niet bezwaard. Ik geef gewoon mijn voorkeur aan, er is niets jankends aan. De andere kant op gebeurt minder, maar net zo goed. Niet iedereen heeft dezelfde denkwijze over een bepaald onderwerp en ik vind dat je daar best over mag praten en soms ook wel klagen. Klagen over elkaar en het weer is namelijk ook wel iets typisch Nederlands, is het niet?
Ik kom eigenlijk alleen maar hier. Vind het wel primaquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Prima hoor.
Helaas werkt het niet zo. Sites als het forum van Piet Paulusma (goed forum, maar kapot gemaakt door users die wel en niet van winter of zomer houden en elkaar het licht in de ogen niet gunnen). Onweer-online, weerwoord etc etc.
De user die gewoon geïnteresseerd is in het weer loopt hier door weg.
Het grootste gedeelte op onweer online is weggegaan door al het getroll.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen maar hier. Vind het wel prima. Onweeronline lees ik wel eens, maar je mag daar niks posten. Weerwoord is een amateuristische site.
Ik lees alleen wel eens mee omdat er wel kundige users tussen zitten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte op onweer online is weggegaan door al het getroll.
Best wel jammer.
Mooi om te lezen idd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik lees alleen wel eens mee omdat er wel kundige users tussen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |