2 maand mag ookquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:11 schreef MissHobje het volgende:
Dit is weer heerlijk weer wat een cadeautje zo net voor mijn vakantie..hopelijk blijft dit nog een maand
Als het goed is lost veel van de bewolking begin van de middag allemaal op. Alleen het noorden zou dat wat lastiger worden. Hier al een tijd strakblauwquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:20 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Nou tis hier al heel de tijd grijs pfff.
Behalve in het deel waar uren ervoor nog werd gezegd dat de zon het meeste te zien zou zijn, moderne weersvoorspelling is 1 grote farce en scam.quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
Nou vanmorgen zit praktisch het hele land weer onder de oude vertrouwde stratussoep.
Zal denk ik wel grotendeels oplossen in de loop van de dag.
> edit: en daar is de zon, nog nét voor het middaguur.
Nou op buienradar word er toch geheel iets anders geschetst, Noorden is al bijna wolkenvrij, zuiden zit nog onder pak bewolking. Volgens mij hebben de expert hun kompas ondersteboven ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als het goed is lost veel van de bewolking begin van de middag allemaal op. Alleen het noorden zou dat wat lastiger worden. Hier al een tijd strakblauw
Waar is hier, ongeveer.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:46 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Het is eindelijk opengetrokken hier. Het is nu prachtig weer.
Nog steeds niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:11 schreef INViCTuS het volgende:
De zon komt er in het zuiden ook wel, zo te zien
Dordrecht.quote:
Hier nu, eindelijk, ook. 😀quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:18 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Dordrecht.
Kan echt snel gaan trouwens. Tot een half uur geleden nog helemaal potdicht en nu gewoon strakblauw en volop zon.
Zalig!quote:Op zondag 5 september 2021 09:36 schreef aloa het volgende:
Dat was een frisse nacht in het binnenland. Aan de kust minder koud.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |