SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Die naam heb ik nog nooit gehoord zelfs.quote:
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:30 schreef Rafeiro het volgende:
Bij wijlen oom van mij uit Friesland was het toch echt "Onno" Maar Anne op de rouwkaart.
Melden bij Dannyquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan heb je een mod die de TT kan verbeteren, is hij goddomme meteen afwezig als je ‘m nodig hebt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan heb je een mod die de TT kan verbeteren, is hij goddomme meteen afwezig als je ‘m nodig hebt
Oh, da’s wel heel erg Joop ter Heul. Dan moeten ze ook ‘fuif’ en ‘mieters’ zeggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Die naam heb ik nog nooit gehoord zelfs.
Ik hou wel van ouderwetse jongensnamen voor een meisje. Joop of Pim voor een meisje had ik zo leuk gevonden. Helaas wilde mijn man dat niet.
Meteen een klacht indienen, jaquote:
Ik hou ook van Joop ter Heulquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, da’s wel heel erg Joop ter Heul. Dan moeten ze ook ‘fuif’ en ‘mieters’ zeggen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Meteen een klacht indienen, ja![]()
Hij zit nog in zijn proeftijd.
Niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb een achterneefje genaamd Mees, dat vind ik bekants kindermishandeling.
je hebt je vogel toch ook draakje genoemd ?quote:
Misschien is het geen vogel, maar is het wel een echte draak.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt je vogel toch ook draakje genoemd ?
een fluitende draakquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien is het geen vogel, maar is het wel een echte draak.
Weet je, ouders zoeken een naam die zij mooi vinden, lekker boeiend wat de mening van een ander isquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:44 schreef Rafeiro het volgende:
Merel vind ik ook meer naam, maar ach ben daar wellicht wat vreemd in. Je noemt je kind ook geen "Uil" of "Mus".
"Dodo" zou ik nog wel om kunnen lachen.
Ik begon op het laatst ook te twijfelen.quote:
Slagerij van Kampen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
Al zou ik nog wel een keer naar een percussie optreden willen. Rammen op alles wat los en vast zit en dat het nog mooi klinkt ook.
Ben een keer bij Slagerij van Kampen geweest. Dat vond ik echt kutquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
Al zou ik nog wel een keer naar een percussie optreden willen. Rammen op alles wat los en vast zit en dat het nog mooi klinkt ook.
Ik heb niets met UB40.quote:
Zouden moeder en ex heen gaan, kreeg hij epi aanval onderwegquote:
Ik ben in de pauze naar huis gegaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zouden moeder en ex heen gaan, kreeg hij epi aanval onderweg
Zo zonde.
Alleen hun eerste nummers vind ik goed. Zoals deze.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb niets met UB40.
Kan er totaal niet naar luisteren.
quote:
Wilde net vragen wie dit ook alweer was.quote:
Daar kon ik niet meer opkomen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Leren kennen door de cover door Acda en de Munnik
Zorgen dat diegene zich niet kan verwonden en verder met rust laten (en kijken of diegene noodmedicatie met bijbehorend protocol bij zich heeft)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
En ook een keer tijdens forel vissen met mijn zwager. Ben echt blij dat ik daar mooit bij ben geweest. Ik zou helemaal in paniek springen.
en meer kun je niet doen, en vooral niet in paniek raken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zorgen dat diegene zich niet kan verwonden en verder met rust laten (en kijken of diegene noodmedicatie met bijbehorend protocol bij zich heeft)
Ik heb er natuurlijk een training voor gehad, maar geef iemand vooral ruimte en ga zeker niet een houtje of washand of wat dan ook tussen de tanden klemmen of proberen een tong uit de mond te halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
en meer kun je niet doen, en vooral niet in paniek raken.
Mag ik wel gaan peeuwen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
en meer kun je niet doen, en vooral niet in paniek raken.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je een prik van de cactus, en geloof me, dat wil je niet
Ja lekker laten schudden weet ik maar zo op de kant van visvijver paniek plek. En mijn moeder en hij zijn uit elkaar maar ik heb geen problemen met hem, ja dat ik hem hier nu niet heb vind ik kut, als stukadoor en schilder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zorgen dat diegene zich niet kan verwonden en verder met rust laten (en kijken of diegene noodmedicatie met bijbehorend protocol bij zich heeft)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:16 schreef Melting het volgende:
Net was het lalalalalalala. En nu tudududududududu.
Ik vond dat direct al een onzalig idee eigenlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja lekker laten schudden weet ik maar zo op de kant van visvijver paniek plek. En mijn moeder en hij zijn uit elkaar maar ik heb geen problemen met hem, ja dat ik hem hier nu niet heb vind ik kut, als stukadoor en schilder.
Maar nu hij en moeders nog niet helemaal klaar zijn kan ik dat logischerwijs niet vragen. Was oorspronkelijk wel het plan. Dat hij dus een beetje keek hoe en wat.
heb je aan hem gevraagd hoe hij erin staat ? Misschien wil hij graag helpen. Jij staat er buitenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja lekker laten schudden weet ik maar zo op de kant van visvijver paniek plek. En mijn moeder en hij zijn uit elkaar maar ik heb geen problemen met hem, ja dat ik hem hier nu niet heb vind ik kut, als stukadoor en schilder.
Maar nu hij en moeders nog niet helemaal klaar zijn kan ik dat logischerwijs niet vragen. Was oorspronkelijk wel het plan. Dat hij dus een beetje keek hoe en wat.
Maar ik laat veel te makkelijk alles maar toe. ze gingen ook schaften tijdens die stroomstoring, prima, maar meld het even. Dat deden ze niet. Gewoon weg ineens. En dan is zo'n handig iemand met smoel wel makkelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond dat direct al een onzalig idee eigenlijk. Alsof je iets te zeggen hebt als de bouwvakkers in je huis bezig zijn. Hij had echt niet kunnen voorkomen dat ze door de leidingen heen hadden geboord en verder wordt dat soort bemoeienis volgens mij ook echt niet op prijs gesteld.
Heb al die films wel gezien, en vond ze vroeger wel leuk.quote:
Die scene dat hij overvallen werd vond ik echt briljantquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb al die films wel gezien, en vond ze vroeger wel leuk.
Nu kan ik er niet meer naar kijken.
Ze hoeven jou toch geen toestemming vragen om te schaften, laat het gaan, de 1e week zit erop!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar ik laat veel te makkelijk alles maar toe. ze gingen ook schaften tijdens die stroomstoring, prima, maar meld het even. Dat deden ze niet. Gewoon weg ineens. En dan is zo'n handig iemand met smoel wel makkelijk.
Niet om, te zeuren, maar opdat het goed gaat.
De dode broeken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die Toten Hosen, de leukste Duitse band die ik ken
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die Toten Hosen, de leukste Duitse band die ik ken
Gezinsdramaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een hele leuke band.
Het einde van dit nummer is wel heftig
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
Die Duitsers zijn wel gewelddadig hoor.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
Ook al zo'n dramatisch nummer.![]()
Probeer je nou een bepaalde sfeer te scheppen hier, Symph?
Ik voel me wel veilig nog.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
Ook al zo'n dramatisch nummer.![]()
Probeer je nou een bepaalde sfeer te scheppen hier, Symph?
Ja, jouw vent is niet thuis. Dus daar heb je niets van te vrezen.quote:
Precies. Mijn katten kunnen me nog aanvallen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, jouw vent is niet thuis. Dus daar heb je niets van te vrezen.
Nee, da's niks? Of Poep in je hoofd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nu al heel veel shows een nummer van Bob Fosko klaar staan, en ik heb hem nog steeds niet gedraaid
Die kunnen ook duivels uit de hoek komen, las ik laatst ergens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Mijn katten kunnen me nog aanvallen natuurlijk.
Haha ja, poep in je hoofd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nu al heel veel shows een nummer van Bob Fosko klaar staan, en ik heb hem nog steeds niet gedraaid
Nee maar meld even dat je weggaat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hoeven jou toch geen toestemming vragen om te schaften, laat het gaan, de 1e week zit erop!
Of mijn konijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Mijn katten kunnen me nog aanvallen natuurlijk.
Niet jouw zaak. Dat is iets tussen de werkgever en werknemers. Jij woont daar, maar bent niet de opdrachtgever. Dus ze zijn jou niks verschuldigd. Klinkt lullig, maar is wel zo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee maar meld even dat je weggaat.
Wens ik ze smakelijk eten ook.
Maar zeg even wat.
je boort door 2 stroomleidingen. En je bent ineens weg? Normaal wordt het afgemaakt en ga je dan schaftten.
Bij een storing na ruim 36 uur werken hebben we pa moeten ophalen taxi op kosten van de zaak. Zo werk je.
en zo is hetquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet jouw zaak. Dat is iets tussen de werkgever en werknemers. Jij woont daar, maar bent niet de opdrachtgever. Dus ze zijn jou niks verschuldigd. Klinkt lullig, maar is wel zo.
Uhhhhhhh...... Krijg nou watquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Twee keer Grace Slick was een beetje veel
Oh ja, dat kan ik ook nog doen. Ik heb er nog wel een paar liggen hier (gekocht).quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:48 schreef just me het volgende:
Ik heb gratis 2 gratis corona zelftesten aangevraagd, tis gratis hè
![]()
De brief ligt ergens ongeopendquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:48 schreef just me het volgende:
![]()
Ik heb dat ook maar gedaan. Ook omdat het gratis is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:48 schreef just me het volgende:
![]()
Voor school?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon en dochter zijn inmiddels volleerde zelftesters.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon en dochter zijn inmiddels volleerde zelftesters.
Mijn zoon moest dat inderdaad tijdens zijn eindexamen doen. Of nou ja, het moest niet, maar werd wel dringend verzocht. Dus dat heeft hij braaf gedaan 2x per week.quote:
De buren staan op voet van oorlog met de verhuurder, niet de aannemer, rechtszaak staat al in de planning. 'maar botten kunnen daar breken,quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet jouw zaak. Dat is iets tussen de werkgever en werknemers. Jij woont daar, maar bent niet de opdrachtgever. Dus ze zijn jou niks verschuldigd. Klinkt lullig, maar is wel zo.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De buren staan op voet van oorlog met de verhuurder, niet de aannemer, rechtszaak staat al in de planning. 'maar botten kunnen daar breken,
Ik ben geagiteerd, zij zijn pislink.
en dan nog iets zwaarder. Mijn buurman slaat ze echt vlak.
Oh ja komt van kamp, goeie gast maar die ongein past niet.
Nee, niet echt. Dat is echt volledig gestopt toen. Ze had laatst wel een thuisfestival. Een vriend van haar had een feest gegeven in de tuin bij zijn (rijke) ouders. DJ's ingehuurd en echt een hele set-up. Ik heb wat video's gezien. Zag er heel leuk en gezellig uit. Een man of 30 aanwezig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat je dochter wel weer regelmatig uit?
"Een" vriend? Of haar vriend?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Dat is echt volledig gestopt toen. Ze had laatst wel een thuisfestival. Een vriend van haar had een feest gegeven in de tuin bij zijn (rijke) ouders. DJ's ingehuur en echt een hele set-up. Ik heb wat video's gezien. Zag er heel leuk en gezellig uit. Een man of 30 aanwezig.
Je hebt een bierdatabasequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:55 schreef Melting het volgende:
Toch wel bijzonder....
Krijg net de melding dat het biertje dat ik nu drink, van de 350e verschillende brouwerij is, en ook uit het 65e verschillende regio/land.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt een bierdatabase![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Kun je dan nog wel draaien vanavondquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb nu 1662 verschillende biertjes op.
Ze fladdert van jongen naar jongen op het moment. Dit was even haar vriendje (met cabrio), maar inmiddels heeft ze iets met zijn vriend en dat is volgens mij ook net over.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je dan nog wel draaien vanavond
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je dan nog wel draaien vanavond
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze fladdert van jongen naar jongen op het moment. Dit was even haar vriendje (met cabrio), maar inmiddels heeft ze iets met zijn vriend en dat is volgens mij ook net over.
Tozzo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Mijn talk over is niet meer goed ingesteld, dus maar even zo: Dank voor het luisteren allemaal
Tot zo bij Melting
Ik probeer het maar niet. Ze neemt ze ook niet mee naar huis. Ik mag al blij zijn als ze me een foto laat zien. En ik druk haar op het hart om het veilig te doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Gaat hard daar.
Dat is niet bij te houden.
Meer kun je niet doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer het maar niet. Ze neemt ze ook niet mee naar huis. Ik mag al blij zijn als ze me een foto laat zien. En ik druk haar op het hart om het veilig te doen
Zo spreek je toch niet over Meltingquote:
Ik zat er vooral net naast qua titel en artieste.quote:
Kan hij wel hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo spreek je toch niet over Melting
Hij heeft geen kam nodigquote:
Heb je je kam inmiddels gevonden of is dit een freudiaanse verschrijving.quote:
Ook gewoon niet mee bemoeien. Negeren en afzijdig blijven is vaak een hele goede strategie.quote:
Nee nog steeds boos.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je je kam inmiddels gevonden of is dit een freudiaanse verschrijving.
oh gossie, je bent je kam kwijt en je hebt ook nog eens roosquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee nog steeds boos.
En ik pluk geen roos.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
oh gossie, je bent je kam kwijt en je hebt ook nog eens roos
Die komt ook noooooooit meer terug (in geen enkele vorm)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Symph. Mooie, gevarieerde show. Bob Fosko hoefde even niet (klein kritiekpuntje).
Etterbaksel!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
Robin Beck ? - For the very first time
Ik zie bij dit liedje altijd die kersttruck van Coca Cola voor me.quote:
De eerste keer doet het soms een beetje pijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
Robin Beck ? - For the very first time
Dat is wel een geniale reclame truc geweest van Coca cola. Net als de kerstman.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie bij dit liedje altijd die kersttruck van Coca Cola voor me.
Elke keer doet pijn, Symph, als ik mijn kleine teen stoot.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De eerste keer doet het soms een beetje pijn
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
A-ha - Hunting high and low.
DJ11 zou blij zijn.
Zeker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een geniale reclame truc geweest van Coca cola. Net als de kerstman.
quote:
Ik denk dat ik het nog wel kan, maar ik bedank.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan weet je wat je volgende keer moet doen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:30 schreef Melting het volgende:
's Avonds laat stond z'n piel in brand?
quote:
Daar heb ik dan weer geen beeld bij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Net Coca cola reclame.
Nu even voor Grolsch.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen beeld bij.
Minimalistisch Fins aandoend hoesje wel.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:43 schreef livelink het volgende:
Just a second van Neneh Chery en een Afrikaan.
Youssou n’ Dourquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:43 schreef livelink het volgende:
Just a second van Neneh Chery en een Afrikaan.
is ie aan het kegelen ?quote:
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:47 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt ook als een reclame-liedje.
On top of the world is een nummer en single van Imagine Dragons. Het nummer werd toegevoegd aan de soundtrack van de videogame FIFA 13. Ook werd deze single gebruikt in reclame voor een telefoniebedrijf.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
On top of the world is een nummer en single van Imagine Dragons. Het nummer werd toegevoegd aan de soundtrack van de videogame FIFA 13. Ook werd deze single gebruikt in reclame voor een telefoniebedrijf.
Dan stel ik voor dat je op tijd je bed in duikt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
Dienstmededeling: ik ga het vandaag niet redden tot 00.30. Ik ben deze week zo ontzettend moe.
Ik ga de hele week al op tijd naar bed. Ik zie denk ik op tegen het begin van de scholen/opleidingen weer. Heb ik elk jaar last van (had ik al toen ik zelf op school zat en nog steeds nu met de kinderen).quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je op tijd je bed in duikt.
Genoeg slaap is belangrijk.
Je weet dat je ze een keer wat los moet laten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga de hele week al op tijd naar bed. Ik zie denk ik op tegen het begin van de scholen/opleidingen weer. Heb ik elk jaar last van (had ik al toen ik zelf op school zat en nog steeds nu met de kinderen).
Ja, maar ik vind dit altijd zo'n rotperiode. Als ik die spandoeken zie hangen met 'De scholen beginnen weer' word ik altijd zo triest. Niet alleen de stress weer van scholen, maar ook de drukte in de bus. Gewoon alles.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet dat je ze een keer wat los moet laten?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dit altijd zo'n rotperiode. Als ik die spandoeken zie hangen met 'De scholen beginnen weer' word ik altijd zo triest. Niet alleen de stress weer van scholen, maar ook de drukte in de bus. Gewoon alles.
En ik zie ook op tegen mijn vakantie
Nee, helemaal geen zin in zelfs. Als ik er eenmaal ben hoop ik dat het over is. Maar voorpret of er naar uit kijken doe ik niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Daar zou je naar uit moeten kijken.
Is alweer goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:58 schreef Melting het volgende:
Mijn software hangt vast. Omdat ik naar een ander mapje wilde skippen.
Ah we horen weer watquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:58 schreef Melting het volgende:
Mijn software hangt vast. Omdat ik naar een ander mapje wilde skippen.
jammer joh!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen zin in zelfs. Als ik er eenmaal ben hoop ik dat het over is. Maar voorpret of er naar uit kijken doe ik niet.
Dit is nog het oude mapje.quote:
Titel wist ik wel. Artiest geen flauw idee.quote:
Even kijken of Symph het weet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
Weer een nummer dat ik ken, maar geen idee van artiest en titel.
Ja, precies. Gloria Gaynor misschien?quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, precies. Gloria Gaynor misschien?
Ik heb het inmiddel gegoogled. Oh ja-ervaring.quote:
quote:
Ik heb een lekkere warm trui aanquote:
Ik heb een dik vest aan, maar het helpt niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere warm trui aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |