Buitenspel is buitenspel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:51 schreef tja77 het volgende:
Best kut dit voor Bruma, had het hem wel gegund.
Alsnog danquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:51 schreef tja77 het volgende:
Best kut dit voor Bruma, had het hem wel gegund.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:04 schreef TehRocks het volgende:
psvcl is niet helemaal goed bij zn hoofd
heel het psv topic de hele tijd
Nou nou nou…quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om te janken zelfs. Zelfs met 4-2 voor weten ze de wedstrijd niet dood te maken. En dat is in principe echt niet zo moeilijk.
Lolquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nou nou…
Je komt 1-2 achter en wint 5-2.
En dit na een domper van jewelste 4 dagen geleden en een trainer die er geen kut van kan.
Die gaat volkomen wappie nu Luuk de jong niet komt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:04 schreef TehRocks het volgende:
psvcl is niet helemaal goed bij zn hoofd
heel het psv topic de hele tijd
Dat je er 2 tegen krijgt en nog tot het gaatje moet om te winnen in de 2e helft, ik vind dat nou niet bepaald een reden om de vlag uit te steken. En zéker geen reden om je op de borst te gaan kloppen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nou nou…
Je komt 1-2 achter en wint 5-2.
En dit na een domper van jewelste 4 dagen geleden en een trainer die er geen kut van kan.
Ajax speelt in een kutwedstrijd 0-0 tegen FC Twente met 9 huurlingen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je er 2 tegen krijgt en nog tot het gaatje moet om te winnen in de 2e helft, ik vind dat nou niet bepaald een reden om de vlag uit te steken. En zéker geen reden om je op de borst te gaan kloppen.
Doet ie toch ook niet. Je bent alleen iets te negatief soms vriend.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je er 2 tegen krijgt en nog tot het gaatje moet om te winnen in de 2e helft, ik vind dat nou niet bepaald een reden om de vlag uit te steken. En zéker geen reden om je op de borst te gaan kloppen.
Had na de ongelukkige 1-2 achterstand geen 1 keer het gevoel dat PSV punten zou laten liggen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorig jaar was je hier tegen puntverlies aangelopen. Nu scoor je echter gewoon vijf doelpunten. Dat is het grote verschil.
Kampioenen.
Godverquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |