Van wat ik hoor zou Berisha echt de perfecte vervanger zijn voor malen, staat er direct, en is precies het type spits die zahavi nodig heeft als concurrentie. Daarnaast ook zo'n beetje de beste vriend van ramalho.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:50 schreef PSVCL het volgende:
Waar komt die Berischa hype vandaan op het PSV forum? neem welleens het transfer topic door en die clowns hebben het bijna een maand lang over Berischa.. waar slaat dat op?
Hij heeft een permban daar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een hype op een ander forum, en dan hoop je hier een antwoord te krijgen?
Wat raar, hebben ze daar geen behoefte aan dergelijke kwaliteitsusers?quote:
Ik wou dat ik deze post 2 likes kon gevenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat raar, hebben ze daar geen behoefte aan dergelijke kwaliteitsusers?
Namens @Gutanoth like gegeven.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat raar, hebben ze daar geen behoefte aan dergelijke kwaliteitsusers?
Super spits, jammer dat het huur is waarschijnlijk, koop zal wel te duur zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Vinícigod dus. Nou, zeg t maar.
Hoevaak heb je hem zien spelen ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Super spits, jammer dat het huur is waarschijnlijk, koop zal wel te duur zijn
Ikzelf buiten een paar samenvattingen niet super veel, maar op het Benfica forum zijn ze iig behoorlijk mad dat hij gaat:quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoevaak heb je hem zien spelen ?
Dat dacht ik alquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:37 schreef Gutanoth het volgende:
Ikzelf buiten een paar samenvattingen niet super veel
Altijd weer Ajax he het zit zo ontzettend diep bij jou.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ikzelf buiten een paar samenvattingen niet super veel, maar op het Benfica forum zijn ze iig behoorlijk mad dat hij gaat:
Waar haalt PSV geld voor een speler als Vinícius?
Minder dan 25M is tragisch'
'Ontsla degene die waarschijnlijk de beste afmaker in de ploeg is ... pah ... geen commentaar.'
'als hij naar PSV gaat, scoort hij 50 goals'
'Het is de mogelijke deal.
Hij zal veel doelpunten maken in dit PSV.'
'Hierin zal PSV je reet vullen met goals.'
'Hij zal gemakkelijk 25+ goals maken in het aanvallende systeem van PSV.'
Mag ik even half zo enthousiast zijn als jullie een jaar geleden waren over flop Haller?
Ik kijk elke week naar Benfica en ik vind het echt een fantastische spits!quote:
eredivisie is een kuuroord voor spitsen die het even niet hadden dus zal vast goed komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk elke week naar Benfica en ik vind het echt een fantastische spits!
Alleen jammer dat ie vorig jaar bij Tottenham speelde.
Ik ook, duurde dan ook een tijdje voor ik doorhad dat het Vinicius Júnior van Real Madrid was.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Vinícius is zo ongelooflijk goed geloof me nou maar, ik zag net een heel vaag filmpje op youtube echt alles ging er in en alle passes kwamen aan. Ongekend.
Oh god, wat gecompliceerd allemaal weer he, het kan ook nooit meer simpel tegenwoordig, nee laten we er voor de grap 2 viníciusjes van maken. Het zijn verschrikkelijke tijden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook, duurde dan ook een tijdje voor ik doorhad dat het Vinicius Júnior van Real Madrid was.
Maakt er makkelijk 25 in Nederland. Die Jood lekker op de bank gooien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:59 schreef PSVCL het volgende:
Paar keer in actie gezien voor Spurs, is een een fysiek sterkere versie van Zahavi,iemand die wel een bal kan vasthouden. Was 2 seizoenen terug nog topscoorder in de Portugese competitie.. prima aanwinst dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |