Russells sector tijden zeiden toch wat anders. Wat nog altijd resulteert dat Russel (voorlopig) op 1 staat.quote:
Ik denk dat je idd gelijk hebt. Mits je moet inhalenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Geen vleugel is ook in natte omstandigheden beter in de race op dit circuit.
Ja het veranderde constant he, lekker makkelijk om dat achteraf te zeggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Russells sector tijden zeiden toch wat anders. Wat nog altijd resulteert dat Russel (voorlopig) op 1 staat.
Dankje maat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:24 schreef Zipportal het volgende:
Mooi OP heb je gemaakt, @:Neef_Wuppie
Of verdedigen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:24 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ik denk dat je idd gelijk hebt. Mits je moet inhalen
Niks achteraf zeggen. Heb live timing erbij, en Russel had continu paarse tijden op inters. Dat jij alleen naar de totaaltijd kijkt is niet "achteraf" lullen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja het veranderde constant he, lekker makkelijk om dat achteraf te zeggen.
Nou grote jongen, succes man met je live timing.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niks achteraf zeggen. Heb live timing erbij, en Russel had continu paarse tijden op inters. Dat jij alleen naar de totaaltijd kijkt is niet "achteraf" lullen.
ha gayyyquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen ziet er lekker uit in het nat
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou grote jongen, succes man met je live timing.
Zit Stoffel in de studio bij Canvas?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben echt een leek. Maar ik kijk omdat het in België is
Dit is toch genietenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben echt een leek. Maar ik kijk omdat het in België is
Vandaag?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:31 schreef m0nkm0nk het volgende:
Olaf praat wel echt heeel veel poep vandaag zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |