SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
2e keer bij de balie printen ze dat voor je uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg, volgens mij, de eerste keer zo'n formulier die je vooraf moest invullen, daarop kreeg ik een krul en na de prik een stempel. De tweede keer ook zo;n formuliertje maar dan ook ingevuld dat ik geen bijwerkingen heb gehad, Ook daar kreeg ik een krul op en na de prik een stempel Verder volgens mij nog wat info over bijwerkingen enzo. Beide keren met dat formulier met stempel naar de gele boekjes balie gelopen en daar werd het dan ingezet, Maar een grijs papiertje staat me echt niets van bij, wanneer in het proces kregen jullie die dan?
op wat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien ook maar weer even wat rondkijken voor Canarische Eilanden voor Oktober; maar ik wacht nog wel even af.
Ik wel maar Liesje wil allemaal Dingen doen. Nou ja dat dusquote:
wat is de temp als jullie gaan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel maar Liesje wil allemaal Dingen doen. Nou ja dat dus
Kunnen we tegen bijbetaling 28 graden krijgen denk je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is de temp als jullie gaan?
Check.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of laten we heel even wachten tot ik dinsdag ook mijjn collega's gesproken heb
We gaan maar heel kort, we hebben daar 3 hele dagen te besteden. Maar is pas in novemberquote:
Ja maar amerika mag je oko niet in toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:39 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat ik pas weer voorjaar 2022 op vakantie kan
Dat zou ideaal zijn hequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we tegen bijbetaling 28 graden krijgen denk je?
Hmm, zou kunnen, maar heb het in ieder geval niet bewust geregistreerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2e keer bij de balie printen ze dat voor je uit
Ik moest bij de eerste balie dat gezondheidsformulier ingevuld en wel inleveren. Dan kwamen daar een krul en een sticker op. Dan naar volgende balie van je prikloket. Daar werd alles weer bekeken en gecontroleerd met je legitimatie en vroegen ze om je geboortedatum. En daar werd een formulier geprint met zo'n grijs vak me je naam en datum van de prik en welk merkje. En nog ruimte voor de tweede. En dan even wachten tot je aan de beurt was en de persoon die de pirk zette, zette ook de stempel en het stickertje in m'n hele boekje. Tweede keer precies hetzelfde, en dan een nieuw printje met zo'n grijs vak en dan met beide pirken erop.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:37 schreef liesje1979 het volgende: [..] Ik kreeg, volgens mij, de eerste keer zo'n formulier die je vooraf moest invullen, daarop kreeg ik een krul en na de prik een stempel. De tweede keer ook zo;n formuliertje maar dan ook ingevuld dat ik geen bijwerkingen heb gehad, Ook daar kreeg ik een krul op en na de prik een stempel Verder volgens mij nog wat info over bijwerkingen enzo. Beide keren met dat formulier met stempel naar de gele boekjes balie gelopen en daar werd het dan ingezet, Maar een grijs papiertje staat me echt niets van bij, wanneer in het proces kregen jullie die dan?
![]()
Rond de 22 graden ofzo, maar dat is al heel lekker natuurlijk in novemberquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is de temp als jullie gaan?
Nee en eventueel Canada hebben ze het inreisverbod ook alweer verlengd, en nu met die operatie gaat het hem sowieso al niet meer worden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar amerika mag je oko niet in toch?
Tweede loket?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest bij de eerste balie dat gezondheidsformulier ingevuld en wel inleveren. Dan kwamen daar een krul en een sticker op. Dan naar volgende balie van je prikloket. Daar werd alles weer bekeken en gecontroleerd met je legitimatie en vroegen ze om je geboortedatum. En daar werd een formulier geprint met zo'n grijs vak me je naam en datum van de prik en welk merkje. En nog ruimte voor de tweede. En dan even wachten tot je aan de beurt was en de persoon die de pirk zette, zette ook de stempel en het stickertje in m'n hele boekje. Tweede keer precies hetzelfde, en dan een nieuw printje met zo'n grijs vak en dan met beide pirken erop.
windstil kan je dan nog op strand liggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rond de 22 graden ofzo, maar dat is al heel lekker natuurlijk in november
Sportlaan? Weet je zeker dat we die wel gekregen hebben?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:44 schreef mschol het volgende:
zo te zien ben ik dat registratie formuliertje kwijt..
met windkracht 3 ook nog wel hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
windstil kan je dan nog op strand liggen
volgend jaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en eventueel Canada hebben ze het inreisverbod ook alweer verlengd, en nu met die operatie gaat het hem sowieso al niet meer worden.
nee, zoetermeer dat sportding daar, naam even kwijt..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sportlaan? Weet je zeker dat we die wel gekregen hebben?
ik dacht dat ik em in een la had gegooid maar zie em niet liggen a.t.m.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een elastiek om al die formulieren gedaan en alles in de la gelegd. Dus als ik iets nodig heb dan moet het daar bij zittentechnisch gezien.
Op het moment dat ik zin heb om te kijken waar ik wil verblijven en wanneer ik precies wil vliegen. En qua accommodatie wil ik ook even kijken zodat ik eventueel ook zelf kan koken.quote:
Formulieren vergaan door de zure rubbersappen van dat elastiekje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een elastiek om al die formulieren gedaan en alles in de la gelegd. Dus als ik iets nodig heb dan moet het daar bij zittentechnisch gezien.
Tegen die tijd zijn we wel dood.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Formulieren vergaan door de zure rubbersappen van dat elastiekje.
Ik heb gewoon alles uit mijn tas gevist en weggegooid volgens mij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Zelf even wat van maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen paraaf bij de tweede pirk in het gele boekje. Moet dat?
als je ticket en airb&b doet bv ben je natuurlijk flexibel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zin heb om te kijken waar ik wil verblijven en wanneer ik precies wil vliegen. En qua accommodatie wil ik ook even kijken zodat ik eventueel ook zelf kan koken.
Lukt dus gewoon niet hequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ging die app masteren. Stand by me
geen rocketscience hoor.. downloaden, installeren, inloggen en done..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ging die app masteren. Stand by me
gaat allemaal soepeltjes tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
De morgen hier toch wel goed omgekregen weer. Koffertje en de QR code. Benieuwd wat de rest van de dag gaat brengen.
Dat is het idee inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je ticket en airb&b doet bv ben je natuurlijk flexibel ja
doet die het nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lukt dus gewoon niet he![]()
Ik inloggen, SMS code invoeren, BAM "U moet opnieuw inloggen want er is 15 minuten geen activiteit geweest"wat natuurlijk gewoon gelul is. Steek die teringapp maar weer in je hol. Ik hoor het wel als het werkt
SherryHipsquote:
cookies verwijderen/andere browser..? (dit klinkt als website probleem, niet app probleem)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik inloggen, SMS code invoeren, BAM "U moet opnieuw inloggen want er is 15 minuten geen activiteit geweest"wat natuurlijk gewoon gelul is. Steek die teringapp maar weer in je hol. Ik hoor het wel als het werkt
Zit gelinkt aan DigiD zeker, dat werkt echt altijd voor geen kutquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had voor griekenland ook voor airb&b gekeken maar vond het toch wel prijzig en raakte i al in de stress over hoe kom je daar dan :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het idee inderdaad
Auto huren en dan loopt het vast wel los.
Dit had ik van de week op de app van de Hema.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit had ik van de week op de app van de Hema.
En als je de digid app installeert op je telefoon?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DigiD is dat hequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb magische vingers, bij mij werken dingen normaal gesproken gewoon.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit gelinkt aan DigiD zeker, dat werkt echt altijd voor geen kut
Zelfs mij lukte het moeiteloos.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb magische vingers, bij mij werken dingen normaal gesproken gewoon.
Whieeee whieeeequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb magische vingers, bij mij werken dingen normaal gesproken gewoon.
Net kaal opnieuw geīnstalleerd ja. Cookies verwijderd, helemaal opnieuw opgestart, inloggen lukt nu wel, en dan krijg ik "Het ophalen van uw vaccinatiebewijs is afgebroken. Mogelijk is het te druk. Prober het later opnieuw."quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet die het niet
app al opnieuw geinstaleerd?
Paar honderd euro aan de Griekse douane geven en je bent ook binnen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net kaal opnieuw geīnstalleerd ja. Cookies verwijderd, helemaal opnieuw opgestart, inloggen lukt nu wel, en dan krijg ik "Het ophalen van uw vaccinatiebewijs is afgebroken. Mogelijk is het te druk. Prober het later opnieuw."
Wat een terminaal falende schijtgrafzooi zegNikskunners
Als het nou iedereen hier gewoon gelukt is he? Zou het dan aan iets anders kunnen liggen dan aan de app?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net kaal opnieuw geīnstalleerd ja. Cookies verwijderd, helemaal opnieuw opgestart, inloggen lukt nu wel, en dan krijg ik "Het ophalen van uw vaccinatiebewijs is afgebroken. Mogelijk is het te druk. Prober het later opnieuw."
das frustrerend idd. Ik geloof dat ik die melding ook eerst had. Heb het later nog een keer geprobeerd en toen lukte het welquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is je DigiD, die zitten aan den max capaciteit van likmevestjequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh no she didn't...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het nou iedereen hier gewoon gelukt is he? Zou het dan aan iets anders kunnen liggen dan aan de app?
careful now...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het nou iedereen hier gewoon gelukt is he? Zou het dan aan iets anders kunnen liggen dan aan de app?
Daagquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat heb je wel, bij EU grensovergangen iigquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het is gelukt hoor, er staan 2 QR-codes in. In vier pogingen.
En of je daar dan echt wat aan hebt moet nog maar blijken, maar okee.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja als het goed is is dit genoeg om te grensover te gaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg een klein beetje die vibe nu van de laatste jongen die met gym gekozen wordt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou maar zo kunnen, zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is je DigiD, die zitten aan den max capaciteit van likmevestje
Begint er zo een dikke voetbalwedstrijd ofzo dat iedereen zijn TvT bewijsje paraat moet hebben?
ik ben ookz o als iets niet werktquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg een klein beetje die vibe nu van de laatste jongen die met gym gekozen wordt.
Jij laat ook echt geen enkele gelegenheid voorbij gaan om naar te doen tegen andere mensen he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg een klein beetje die vibe nu van de laatste jongen die met gym gekozen wordt.
Zie je wel dat temperamant sexy isquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben ookz o als iets niet werkt
[ afbeelding ]
daarom heb ik de ledlampjes gisteren ook maar gestaakt
Maakt stofzuigen en badkamer poetsen dat beter bij jou? Ik wil dan alleen maar mijn magnetron door de ruiten gaan smijten als.ik dat ga doen als afleidingquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, zaterdagmiddag.
Maar goed ik ga even stofzuigen en de badkamer poetsen. Bedankt voor deze agressie falende schijtoverheid met je falende schijtdigid en je falende schijtapp
het is sexy flesquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij laat ook echt geen enkele gelegenheid voorbij gaan om naar te doen tegen andere mensen he?
Rustaaagh!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, zaterdagmiddag.
Maar goed ik ga even stofzuigen en de badkamer poetsen. Bedankt voor deze agressie falende schijtoverheid met je falende schijtdigid en je falende schijtapp
Grapje Fles, grapje, lekker met een rooie kop stofzuigenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij laat ook echt geen enkele gelegenheid voorbij gaan om naar te doen tegen andere mensen he?
Je weet van wie het komt tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik krijg het uiteindelijk wel aan de praat allemaal hoor. Maar gewoon zo enorm kut dat daar dan wer hemel en aarde voor bewogen moet worden. Wat zou het fijn zijn als er gewoon eens iets vanzelf goed zou gaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloof me ik begrijp jequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik krijg het uiteindelijk wel aan de praat allemaal hoor. Maar gewoon zo enorm kut dat daar dan wer hemel en aarde voor bewogen moet worden. Wat zou het fijn zijn als er gewoon eens iets vanzelf goed zou gaan.
Nou ja dat gebeurt natuurlijk ook welMaar gewoon iets MEER
Weet ik eigenlijk niet, tot voor kort deed mijn poetsvrouw dat. Weleensquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Maakt stofzuigen en badkamer poetsen dat beter bij jou?
Het valt allemaal wel meequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik krijg het uiteindelijk wel aan de praat allemaal hoor. Maar gewoon zo enorm kut dat daar dan wer hemel en aarde voor bewogen moet worden. Wat zou het fijn zijn als er gewoon eens iets vanzelf goed zou gaan.
Nou ga dan maar nooit in de ICT werkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet meer van plan nee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ga dan maar nooit in de ICT werken
Ik ken ook wat mensen die gewoon geen geduld hebben. Als er ergens iets van 5 stappen staat dan doen ze stap 1,2,5 en dan zou het moeten werken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een beetje begrijpend lezen en goed kunnen Googlen kom je een heel eind al.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ga dan maar nooit in de ICT werken
Gewoon niet te druk om maken, uiteindelijk komt alles altijd wel goed, ook al neemt het vaak niet de route die jij wenst.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken ook wat mensen die gewoon geen geduld hebben. Als er ergens iets van 5 stappen staat dan doen ze stap 1,2,5 en dan zou het moeten werken.
Dikke vingers.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken ook wat mensen die gewoon geen geduld hebben. Als er ergens iets van 5 stappen staat dan doen ze stap 1,2,5 en dan zou het moeten werken.
Beetje wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk analoog gaan leven, dat is veiliger, of een handig vriendje zoeken die dat voor een langzaam likje aan zijn oor voor je regelt.quote:
Oh ik ook niet hoor, als ik scheld is het meestal om voorwerpen of programma's die niet meewerkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar niet met dingen zoals waar fles net tegen aanloopt
Vaak zat dat dat gewoon werkt hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pehehehe, mental image van cartoonesque vliegende koters.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan soms ook wel een beetje gefrustreerd raken. En dan geef ik het eerst maar even op, ga wat anders doen en probeer het daarna rustig opnieuw. Maar ik werk in de kinderopvang, het zou niet best zijn als ik niet een klein beetje geduld zou hebben.
waarom moest je legitimatie scannen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:16 schreef Karzai het volgende:
stond scan je legitimatie met je telefoon, maar die moest je dus echt plat tegen de camera aan houden
ik hield hem er steeds een paar centimeter vanaf
*klopt af* maar zonder die app werkt hier ook alles (sms verificatie)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die DigID-app al, dus het werkte allemaal naadloos. Voor de verandering.
anders deed die app het nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom moest je legitimatie scannen?
[..]
*klopt af* maar zonder die app werkt hier ook alles (sms verificatie)
Ging het prima op hoor.quote:
Wacht wat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buurvrouw is de voortuin weer aan het stofzuigen
Wat is dat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:40 schreef Karzai het volgende:
Daten met dieren nu op NPO3 @:bitterbal
Dat Belgische driekwartwijf met die chimpanseequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:40 schreef Karzai het volgende:
Daten met dieren nu op NPO3 @:bitterbal
Misschien is dat programma dan wel wat voor mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
net voorbij zag het laatste minuutje, maar ze heeft een match met twee konijnen
Balkon kan ik ergens heel ver weg nog begrijpen, maar voortuin? HOEZO ZUIG JE GROND.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n balkon al een paar keer gezogen.
We geven je op!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien is dat programma dan wel wat voor mij
ik weet meestal wel waar ik zin in heb, zit niet zoveel variatie in. Kan dus makkelijk voor een weekje plannenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij eet altijd alles waar ik op dat moment zin in heb.
Eh, dat vind ik minder raar dan je tuin stofzuigen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De achtertuin doet ze het liefste in haar badpak als het beetje lekker weer is.
Ik las laatst nav een post op Fok over een vrouw die een chimpansee had jarenlang.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat Belgische driekwartwijf met die chimpansee
O jezus dat verhaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las laatst nav een post op Fok over een vrouw die een chimpansee had jarenlang.
En vriendin was op bezoek daar. Lang verhaal kort: die vrouw had erna geen ogen, handen, neus en lippen meer![]()
![]()
CL doet ook met haar terras. Het is blijkbaar een ding.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, dat vind ik minder raar dan je tuin stofzuigen.
volwassen chimpansees zijn eigenlijk ongeschikt als huisdier. Zag keer programma over mensen die niet meer in het verblijf konden van hun volwassen chimphuisdierquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las laatst nav een post op Fok over een vrouw die een chimpansee had jarenlang.
En vriendin was op bezoek daar. Lang verhaal kort: die vrouw had erna geen ogen, handen, neus en lippen meer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
Jonge chimpansees zijn ook niet geschikt als huisdier.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volwassen chimpansees zijn eigenlijk ongeschikt als huisdier. Zag keer programma over mensen die niet meer in het verblijf konden van hun volwassen chimphuisdier
Dat hoef ik niet te zien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jezus dat verhaal911-telefoontje staat op youtube
nee maar die bijten je gezicht er nog niet afquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jonge chimpansees zijn ook niet geschikt als huisdier.
Oh echtquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jezus dat verhaal911-telefoontje staat op youtube
Goed criterium voor huisdierwaardig zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar die bijten je gezicht er nog niet af
Doet zo’n wijf met smetvrees bij m’n ouders in de straat ook..quote:
Nooit geschikt iddquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volwassen chimpansees zijn eigenlijk ongeschikt als huisdier. Zag keer programma over mensen die niet meer in het verblijf konden van hun volwassen chimphuisdier
Briljante vent datquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat louis theroux een keer een docu heeft gemaakt over chimps en andere niet geschikte huisdieren
‘Muricaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh echt![]()
Bizar eigenlijk dat dat openbaar is gemaakt
Ik las wel dat ze eerst dachten dat het een prank call was
nog niet inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar die bijten je gezicht er nog niet af
Hmm.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doet zo’n wijf met smetvrees bij m’n ouders in de straat ook..
Haar vent heeft anorexia.
Hun zoon heeft 30 jaar en tbs
Kan me dat hier alleen van de Bijlmerramp herinnerenquote:
Ja daar geven ze niet zo om privacy inderdaad. Je kunt ook schrijven met gevangenen. Kun je precies opzoeken waar ze voor zitten en hoe lang. Foto, volledige naam alles zo online te vinden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij wordt alles in de VS openbaar gemaakt.
schrijf je nog met die ene vrouw trouwens?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar geven ze niet zo om privacy inderdaad. Je kunt ook schrijven met gevangenen. Kun je precies opzoeken waar ze voor zitten en hoe lang. Foto, volledige naam alles zo online te vinden.
quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schrijf je nog met die ene vrouw trouwens?
Hand is wel afgestorven na amputatiequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu ziet ze er niet meer zo verschrikkelijk uit
Autopsierapporten, hoppa.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar geven ze niet zo om privacy inderdaad. Je kunt ook schrijven met gevangenen. Kun je precies opzoeken waar ze voor zitten en hoe lang. Foto, volledige naam alles zo online te vinden.
Vorig jaar had ik een videootje opgenomen dat ik Happy Birthday op de kalimba speelde. Was ze erg blij meequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgt ze een felicitatiebrief van je?
Oh wat leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een videootje opgenomen dat ik Happy Birthday op de kalimba speelde. Was ze erg blij mee
gaat allemaal binnen een app. JPay heet het (maar er zijn er meer hoor). die gebruik je ook om te mailen (want de Facility controleert natuurlijk alles) en soms stuur ik 'r ook wat geld, is ze ook blij mee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Hoe kan ze die video trouwens zien?
Ik voel me ook gevangen, kan ik ook aansluiten bij die app?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat allemaal binnen een app. JPay heet het (maar er zijn er meer hoor). die gebruik je ook om te mailen (want de Facility controleert natuurlijk alles) en soms stuur ik 'r ook wat geld, is ze ook blij mee.
maar ze heeft haar eigen mobiele telefoon?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat allemaal binnen een app. JPay heet het (maar er zijn er meer hoor). die gebruik je ook om te mailen (want de Facility controleert natuurlijk alles) en soms stuur ik 'r ook wat geld, is ze ook blij mee.
Nee moet je eerst een moord plegenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik voel me ook gevangen, kan ik ook aansluiten bij die app?
Kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee moet je eerst een moord plegen
ja en veel inmates hebben ook een tablet. Maar dat is niet zomaar van "Kies uit honderd samsungs en duizend iPads uit de folder"quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ze heeft haar eigen mobiele telefoon?
maar aardig van je
raar toch he dat het leven voor sommige dus zo verloopt dat ze iets doen en dan in zon situatie terecht komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en veel inmates hebben ook een tablet. Maar dat is niet zomaar van "Kies uit honderd samsungs en duizend iPads uit de folder"Er is een tablet uitgekozen door k denk het Ministerie van Justitie, die wordt helemaal dichtgetimmerd en dan JPay erop en die kunnen ze dan kopen. Voor 200 dollar of zo. Dus als ik 'r af en toe een tientje overmaak wordt dat zeer gewaardeerd
ja is zequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar toch he dat het leven voor sommige dus zo verloopt dat ze iets doen en dan in zon situatie terecht komen.
Maar denk dat ze zeer blij is idd met je brieven en donaties
Noem het hoe je wilt, maar jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:21 schreef Karzai het volgende:
Heb jij een pententiary vriendin Fles?
nou ja das ook wel een instelling de meeste mensen niet hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is ze![]()
Iedereen daar wil wel contact met de buitenwereld maar zij had echt moeite om iemand te vinden. Veel mensen wilden niet met haar scjhrijven om wat ze gedaan had. Ik heb meer zoiets van "Veroordeeld is ze als, dat hoef ik niet nogeens te doen".
Nou ja ik geloof ook niet dat het een slecht mens is hoor. Er is gewoon iets heel erg mis gegaan in haar leven. Tsja, kut. Maar nu is ze allemaal druk met schilderen en dansen en de kerk en zo. Ze probeert er echt wat van te maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja das ook wel een instelling de meeste mensen niet hebben
en hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik geloof ook niet dat het een slecht mens is hoor. Er is gewoon iets heel erg mis gegaan in haar leven. Tsja, kut. Maar nu is ze allemaal druk met schilderen en dansen en de kerk en zo. Ze probeert er echt wat van te maken.
Maar ja, voor februari 2055 komt ze sowieso niet vrij
Ik vind het niet gek dat een hand afsterft na amputatie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hand is wel afgestorven na amputatie
ja hoor, kun je gewoon opzoeken:quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh in Amerika? weet je wat ze op haar kerfstok heeft en waarom?
Wat heeft ze gedaan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik geloof ook niet dat het een slecht mens is hoor. Er is gewoon iets heel erg mis gegaan in haar leven. Tsja, kut. Maar nu is ze allemaal druk met schilderen en dansen en de kerk en zo. Ze probeert er echt wat van te maken.
Maar ja, voor februari 2055 komt ze sowieso niet vrij
Erheen, trouwen en de pannen van het dak neuken natuurlijk.quote:
Ik wel, want google.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh in Amerika? weet je wat ze op haar kerfstok heeft en waarom?
nee jij nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erheen, trouwen en de pannen van het dak neuken natuurlijk.Nee geen idee. Zie ik dan wel
dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
in Amerika kan je dan waarschijnlijk op straat slapen
Ja geen idee joh. Wie weet hoe de wereld er tegen die tijd uit ziet. Is heel Amerika overgenomen door feministen en worden mannen alleen nog aan een halsband gedoogd. Wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee jij nietZij. Stel dat ze ophaar 71ste ofzo vrijkomt. Wat gaat ze dan nog doen
Dat weet ik niet. Maar dat ligt wel in de lijn der logica. Maar daar hebben we het nooit over.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
Poging tot moord op haar eigen kind toch?
Dacht ik toen gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar dat ligt wel in de lijn der logica. Maar daar hebben we het nooit over.
heel woke fles, had ik niet achter je gezochtquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hier kijk dit is r https://www.publicpolicer(...)PARKER_ASHLEY/S27798
Wat leuk! Al heb ik eens met Fles een waterfiets gehuurd in Utrecht en dat doen we dus nooit meer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:34 schreef kwiwi het volgende:
Kijk nou wat een coole waterfiets wr hebben gevonden op Lago Maggiore![]()
[ afbeelding ]
woke?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
heel woke fles, had ik niet achter je gezocht
Dat was best leuk. Er ging een iPhone de plomp in, er waren wat schaafwonden en we hebben lekker gegetenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk! Al heb ik eens met Fles een waterfiets gehuurd in Utrecht en dat doen we dus nooit meer.
Het was niks begrijp ik?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk! Al heb ik eens met Fles een waterfiets gehuurd in Utrecht en dat doen we dus nooit meer.
Oh dat is kutquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ziek zijn in het weekend blijft wel een naaistreek.
Ja tig jaar later was het achteraf opeens best leuk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was best leuk. Er ging een iPhone de plomp in, er waren wat schaafwonden en we hebben lekker gegeten
Ik denk dat we wat te optimistisch de route hadden gekozenquote:
Transplantatie iddquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat een hand afsterft na amputatie.
En maandag om 8 uur "Je hebt nu 48 uur de tijd gehad dus ik vroeg me af hoe ver je al bent?"quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Mailtje.
"Sorry dat ik je op zaterdag een werkmail stuur maar hier is een opdracht met maandag eind van de dag als deadline, dan heb je het alvast. Je hoeft er nu nog niks mee te doen want het is weekend."
Oké.
Hoe is dit gerelateerd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
En de lift is kapot dus ik kan niet weg met de fiets
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En maandag om 8 uur "Je hebt nu 48 uur de tijd gehad dus ik vroeg me af hoe ver je al bent?"
Misleidende dus dus.quote:
Dat klinkt al logischer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Of nou ja, het is niet gerelateerd met de post ervoor maar de fietsen staan boven dus ik heb de lift nodig om weg te kunnen met de fiets.
Gvd je bent knettergek dat je dat Gore wijf schrijft die haar eigen dochter wou doodsteken en verdrinken, tenminste was ze daar al voortvarend mee bezig. Niet alle mensen zijn goed in hun hart, er zitten ook pure duivels bij die je beter koud kunt maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hier kijk dit is r https://www.publicpolicer(...)PARKER_ASHLEY/S27798
Wat voor werk is dit?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Mailtje.
"Sorry dat ik je op zaterdag een werkmail stuur maar hier is een opdracht met maandag eind van de dag als deadline, dan heb je het alvast. Je hoeft er nu nog niks mee te doen want het is weekend."
Oké.
Wel benieuwd wat voor mental illness ze heeft eigenlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd je bent knettergek dat je dat Gore wijf schrijft die haar eigen dochter wou doodsteken en verdrinken, tenminste was ze daar al voortvarend mee bezig. Niet alle mensen zijn goed in hun hart, er zitten ook pure duivels bij die je beter koud kunt maken.
https://www.bradenton.com/news/local/crime/article112085022.html
Doe toch es normaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd je bent knettergek dat je dat Gore wijf schrijft die haar eigen dochter wou doodsteken en verdrinken, tenminste was ze daar al voortvarend mee bezig. Niet alle mensen zijn goed in hun hart, er zitten ook pure duivels bij die je beter koud kunt maken.
quote:
Als vader van dochters wordt ik nogal fel van mensen die hun kinderen willen vermoorden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je toch wat vriendelijker brengen.
Nou ja geloof niet dat fles goed praatquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als vader van dochters wordt ik nogal fel van mensen die hun kinderen willen vermoorden.
Even apeldoorn bellen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben al 2 uur aan het bellen omdat ergens wat shit omgevallen is.
je moet je gerries ook niet om laten vallenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben al 2 uur aan het bellen omdat ergens wat shit omgevallen is.
Ik heb net mijn teen gebroken of gekneusd dus sta ook niet te juichen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, het is wel even huilen nu.
Wel even geschreeuwd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb net mijn teen gebroken of gekneusd dus sta ook niet te juichen.
Kijk, en je hebt ook mensen zoals Los, die mogen ook bestaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
geen leuk werk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:52 schreef mangalie het volgende:
Maandag weer werken, nu al geen zin in..
O jawel hoor, heb heel leuk werk. Alleen na vakanties nooit zo'n zin in weer werken...Ligt er weer een berg werk en mailtjes...quote:
Mogen ze weer bergop?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Even slotfase van de Vuelta-etappe kijken
Jazeker. Laatste 15 km is een cat 1quote:
hmm ja ben ook twee weken thuis geweest, wen je snel aanquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
O jawel hoor, heb heel leuk werk. Alleen na vakanties nooit zo'n zin in weer werken...Ligt er weer een berg werk en mailtjes...
Wat een uitsloverij weerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:10 schreef Karzai het volgende:
eendenborst met wokgroente in oestersaus
Ja misschien ook wel, als je het in huis hebt. Het klinkt zo exquisequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
? is zo klaar, beetje genieten fles
Treat yo selfquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
? is zo klaar, beetje genieten fles
Eendenborst paar minuutjes om en om bakken daarna laten rusten in aluminium folie, groente wokken in oestersausquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel, als je het in huis hebt. Het klinkt zo exquise
Ja maar dat is koken Karzai.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Eendenborst paar minuutjes om en om bakken daarna laten rusten in aluminium folie, groente wokken in oestersaus
klaar![]()
je hebt er niet veel voor nodig
[ afbeelding ]
dat is meer werk denk ik hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weer spinazie met gehaktballetje stroganoff denk ik.
Karzai heldquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Eendenborst paar minuutjes om en om bakken daarna laten rusten in aluminium folie, groente wokken in oestersaus
klaar![]()
[ afbeelding ]
Eendenborstquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
klaar![]()
[ afbeelding ]
Heeft ie je al een PO gestuurd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen idee wat ik eet zo, kerel z'n beurt.
Hij moet het nog halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heeft ie je al een PO gestuurd?
Heb je nog niet gegeten??? Wat ben jij voor een nephollander!!!quote:
Ik zit hier half te vergaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je nog niet gegeten??? Wat ben jij voor een nephollander!!!
Heul niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als is binnenkomt moet ie zeker om de bestelling voor Inge Pomp vragen?
komt ie thuis met aardappelen met gehaktbal enzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit hier half te vergaan.
[..]
Heul niet.
Dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt ie thuis met aardappelen met gehaktbal enzo
Nee, aardappelen hoeft 'ie niet voor naar de winkel, die liggen in de kast.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt ie thuis met aardappelen met gehaktbal enzo
pizza eierbal?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik denk niet dat er een vegabal is die ik mag.
Ik heb geen flauw idee waar dit over gaatquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar het is de man van Inge Pomp
Zo heet ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |