SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
2e keer bij de balie printen ze dat voor je uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg, volgens mij, de eerste keer zo'n formulier die je vooraf moest invullen, daarop kreeg ik een krul en na de prik een stempel. De tweede keer ook zo;n formuliertje maar dan ook ingevuld dat ik geen bijwerkingen heb gehad, Ook daar kreeg ik een krul op en na de prik een stempel Verder volgens mij nog wat info over bijwerkingen enzo. Beide keren met dat formulier met stempel naar de gele boekjes balie gelopen en daar werd het dan ingezet, Maar een grijs papiertje staat me echt niets van bij, wanneer in het proces kregen jullie die dan?
op wat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien ook maar weer even wat rondkijken voor Canarische Eilanden voor Oktober; maar ik wacht nog wel even af.
Ik wel maar Liesje wil allemaal Dingen doen. Nou ja dat dusquote:
wat is de temp als jullie gaan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel maar Liesje wil allemaal Dingen doen. Nou ja dat dus
Kunnen we tegen bijbetaling 28 graden krijgen denk je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is de temp als jullie gaan?
Check.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of laten we heel even wachten tot ik dinsdag ook mijjn collega's gesproken heb
We gaan maar heel kort, we hebben daar 3 hele dagen te besteden. Maar is pas in novemberquote:
Ja maar amerika mag je oko niet in toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:39 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat ik pas weer voorjaar 2022 op vakantie kan
Dat zou ideaal zijn hequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we tegen bijbetaling 28 graden krijgen denk je?
Hmm, zou kunnen, maar heb het in ieder geval niet bewust geregistreerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2e keer bij de balie printen ze dat voor je uit
Ik moest bij de eerste balie dat gezondheidsformulier ingevuld en wel inleveren. Dan kwamen daar een krul en een sticker op. Dan naar volgende balie van je prikloket. Daar werd alles weer bekeken en gecontroleerd met je legitimatie en vroegen ze om je geboortedatum. En daar werd een formulier geprint met zo'n grijs vak me je naam en datum van de prik en welk merkje. En nog ruimte voor de tweede. En dan even wachten tot je aan de beurt was en de persoon die de pirk zette, zette ook de stempel en het stickertje in m'n hele boekje. Tweede keer precies hetzelfde, en dan een nieuw printje met zo'n grijs vak en dan met beide pirken erop.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:37 schreef liesje1979 het volgende: [..] Ik kreeg, volgens mij, de eerste keer zo'n formulier die je vooraf moest invullen, daarop kreeg ik een krul en na de prik een stempel. De tweede keer ook zo;n formuliertje maar dan ook ingevuld dat ik geen bijwerkingen heb gehad, Ook daar kreeg ik een krul op en na de prik een stempel Verder volgens mij nog wat info over bijwerkingen enzo. Beide keren met dat formulier met stempel naar de gele boekjes balie gelopen en daar werd het dan ingezet, Maar een grijs papiertje staat me echt niets van bij, wanneer in het proces kregen jullie die dan?
![]()
Rond de 22 graden ofzo, maar dat is al heel lekker natuurlijk in novemberquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is de temp als jullie gaan?
Nee en eventueel Canada hebben ze het inreisverbod ook alweer verlengd, en nu met die operatie gaat het hem sowieso al niet meer worden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar amerika mag je oko niet in toch?
Tweede loket?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest bij de eerste balie dat gezondheidsformulier ingevuld en wel inleveren. Dan kwamen daar een krul en een sticker op. Dan naar volgende balie van je prikloket. Daar werd alles weer bekeken en gecontroleerd met je legitimatie en vroegen ze om je geboortedatum. En daar werd een formulier geprint met zo'n grijs vak me je naam en datum van de prik en welk merkje. En nog ruimte voor de tweede. En dan even wachten tot je aan de beurt was en de persoon die de pirk zette, zette ook de stempel en het stickertje in m'n hele boekje. Tweede keer precies hetzelfde, en dan een nieuw printje met zo'n grijs vak en dan met beide pirken erop.
windstil kan je dan nog op strand liggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rond de 22 graden ofzo, maar dat is al heel lekker natuurlijk in november
Sportlaan? Weet je zeker dat we die wel gekregen hebben?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:44 schreef mschol het volgende:
zo te zien ben ik dat registratie formuliertje kwijt..
met windkracht 3 ook nog wel hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
windstil kan je dan nog op strand liggen
volgend jaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en eventueel Canada hebben ze het inreisverbod ook alweer verlengd, en nu met die operatie gaat het hem sowieso al niet meer worden.
nee, zoetermeer dat sportding daar, naam even kwijt..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sportlaan? Weet je zeker dat we die wel gekregen hebben?
ik dacht dat ik em in een la had gegooid maar zie em niet liggen a.t.m.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een elastiek om al die formulieren gedaan en alles in de la gelegd. Dus als ik iets nodig heb dan moet het daar bij zittentechnisch gezien.
Op het moment dat ik zin heb om te kijken waar ik wil verblijven en wanneer ik precies wil vliegen. En qua accommodatie wil ik ook even kijken zodat ik eventueel ook zelf kan koken.quote:
Formulieren vergaan door de zure rubbersappen van dat elastiekje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een elastiek om al die formulieren gedaan en alles in de la gelegd. Dus als ik iets nodig heb dan moet het daar bij zittentechnisch gezien.
Tegen die tijd zijn we wel dood.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Formulieren vergaan door de zure rubbersappen van dat elastiekje.
Ik heb gewoon alles uit mijn tas gevist en weggegooid volgens mij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Zelf even wat van maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen paraaf bij de tweede pirk in het gele boekje. Moet dat?
als je ticket en airb&b doet bv ben je natuurlijk flexibel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zin heb om te kijken waar ik wil verblijven en wanneer ik precies wil vliegen. En qua accommodatie wil ik ook even kijken zodat ik eventueel ook zelf kan koken.
Lukt dus gewoon niet hequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ging die app masteren. Stand by me
geen rocketscience hoor.. downloaden, installeren, inloggen en done..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ging die app masteren. Stand by me
gaat allemaal soepeltjes tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
De morgen hier toch wel goed omgekregen weer. Koffertje en de QR code. Benieuwd wat de rest van de dag gaat brengen.
Dat is het idee inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je ticket en airb&b doet bv ben je natuurlijk flexibel ja
doet die het nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lukt dus gewoon niet he![]()
Ik inloggen, SMS code invoeren, BAM "U moet opnieuw inloggen want er is 15 minuten geen activiteit geweest"wat natuurlijk gewoon gelul is. Steek die teringapp maar weer in je hol. Ik hoor het wel als het werkt
SherryHipsquote:
cookies verwijderen/andere browser..? (dit klinkt als website probleem, niet app probleem)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik inloggen, SMS code invoeren, BAM "U moet opnieuw inloggen want er is 15 minuten geen activiteit geweest"wat natuurlijk gewoon gelul is. Steek die teringapp maar weer in je hol. Ik hoor het wel als het werkt
Zit gelinkt aan DigiD zeker, dat werkt echt altijd voor geen kutquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |