Nee. Kappen met die onzin. Er zijn vast honderden voorbeelden te vinden in de afgelopen 20 jaar waar de halo zogenaamd ook een belangrijke rol gespeeld zou hebben. Nee, het is gewoon een uitstekend ding dat logischerwijs geraakt wordt bij onderlinge crashes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik had gisteren bij de crash in de W series niet gezien dat de HALO wellicht een belangrijke rol heeft gespeeld
Zie sec 14. De rode auto van Sara Moor
https://streamable.com/s7x3f7
Fraai is het niet inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Kappen met die onzin. Er zijn vast honderden voorbeelden te vinden in de afgelopen 20 jaar waar de halo zogenaamd ook een belangrijke rol gespeeld zou hebben. Nee, het is gewoon een uitstekend ding dat logischerwijs geraakt wordt bij onderlinge crashes.
Nou ja, Grosjean is 100% zeker gered door de halo, dus hij heeft zijn nut wel dik bewezen. Het ding is dat elke crash waar dat ding een krasje oploopt meteen wordt geroepen dat de halo weer iemand gered heeft. Doodvermoeiend.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:21 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Fraai is het niet inderdaad.
Weg gaat die niet. Dus het is dit of dat ding uit de Indycar.
Brrrrr
Ik begrijp. Ik was eerst ook elke crash aan het bekijken of de halo ergens het verschil had kunnen uitmakenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, Grosjean is 100% zeker gered door de halo, dus hij heeft zijn nut wel dik bewezen. Het ding is dat elke crash waar dat ding een krasje oploopt meteen wordt geroepen dat de halo weer iemand gered heeft. Doodvermoeiend.
Yup zie Baku..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Holy shit Perez is beter voor de banden dan Max volgens de performance data!
Ik ben vooral verbaasd dat dit helemaal aangekondigd is als 'de eerste keer ooit in F1' enzo. Dat zal het vast zijn, maar juist van F1 had ik toch wel verwacht dat ze bij zoiets wat minder achter de feiten aan zouden lopen, want nieuw is het verder niet natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Anyway: die nieuwe Allonso drivercam (rechts) is klein
Door wie of wat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben vooral verbaasd dat dit helemaal aangekondigd is als 'de eerste keer ooit in F1' enzo.
Het samenvattingsfilmpje van FP2 dat ik net zat te kijken.quote:
Nope.quote:
Nou, jij moet maar geen weerman worden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:15 schreef mikieu het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, wel starten op een natte baan.
Ze zei de eerste keer een "live helmcamera", misschien doelde ze specifiek op "live"quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het samenvattingsfilmpje van FP2 dat ik net zat te kijken.
Is het al 3u?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Nou, jij moet maar geen weerman worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |