Gaaaaaaayyyyyquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Coureurs hebben er geen reet over te zeggen
De FIA wel

Komt wel erg dichtbij zo!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op de radar gewoon Maastricht te zien. Doet je andermaal beseffen hoe dicht dit circuit tegen de Nederlandse grens aan ligt.

Je krijgt de neiging om z’n tanden uit z’n smoel te slaan.quote:

Voornaamste motivatie daarvan was fit willen zijn de volgende dagquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij had je er 1 afgezegd![]()

Ik gewoon via de kabelquote:

Zenden die het ook uit? Held!quote:

Ja, altijd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zenden die het ook uit? Held!
Dat is met zonder Olav

20 om een tijd neer te zetten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel bochten zou Mazepin nodig hebben?

Omdat als het regent die wets beter zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom bestaan er nog wets als ze nu al direct op inters kunnen uit rijden

Cpquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Uitzonderlijk te zien op de Belg. deze GP

zijn van diezelfde types die een koffie bestellen en uren daar zittenquote:

Lando kende hem welquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Arme Lando... ben je op vakantie kom je die dorpsgek tegen.

Ja, wat is het nu? Met of zonder Olavquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zenden die het ook uit? Held!
Dat is met zonder Olav

Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, wat is het nu? Met of zonder Olav

Schumacher.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie gaat er als eerste af
Ik denk Yuki

Lewisquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk Yuki

Waarom kijk jij daar dan niet naar?quote:

Maxquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk Yuki

Als het regent gooit Masi er weer een rode vlag tegenaan. Dan heb je nog niets aan die wets.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat als het regent die wets beter zijn.

Een Mocha Chip Frappe bedoel je.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zijn van diezelfde types die een koffie bestellen en uren daar zitten

Op dit moment lijken wets het ook beter te doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als het regent gooit Masi er weer een rode vlag tegenaan. Dan heb je nog niets aan die wets.

quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Max rijdt ook een soort van thuiswedstrijd

Waarom wel? Of Sky of zoals nu Canvas.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom kijk jij daar dan niet naar?

lolquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je krijgt de neiging om z’n tanden uit z’n smoel te slaan.

Jammer je snapt mijn grap nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom wel? Of Sky of zoals nu Canvas.

Wat moest ie andersquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat dom ook om dan maar het gras op te gaan

uuh, nee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Op dit moment lijken wets het ook beter te doen.

Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Dit wordt een loterij

Winstkansen spreiden dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Dit wordt een loterij

quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe het kan verschillen. Hier aan de Belgische kust schijnt de zon

In Maia Alta ook, net onder Bolzanoquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe het kan verschillen. Hier aan de Belgische kust schijnt de zon

Ik wil zeggen:quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
In Maia Alta ook, net onder Bolzano

In Antwerpen 35 graden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil zeggen:
België zo klein landje en je hebt totaal ander weersomstandigheden

Heb je volkomen gelijk inquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil zeggen:
België zo klein landje en je hebt totaal ander weersomstandigheden

17,5 in de voormiddag, 17,5 in de namiddag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |