SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das oo best veel he of vind je het wel een goede prijs?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is abo nu iets in de 70-80 euro met wat extra zenderpakketten
meh, ziggo is gewoon duur.. maar kpn is hier gewoon een no-go qua snelheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das oo best veel he of vind je het wel een goede prijs?
quote:
nee. Betaal 5 euro voor tv maar die heb ik nog niet aan de praat gekregenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nice nice..
[..]
geen extra zenderpakketten neem ik aan?
Ik zet ook alleen de TV aan voor CNN, Al Jazeera of BBC World Newsquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Betaal 5 euro voor tv maar die heb ik nog niet aan de praat gekregen
ook niet echt geprobeerd nog
dat kan je ook allemaal via internet bekijken toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet ook alleen de TV aan voor CNN, Al Jazeera of BBC World News
Ja, het is ook meer gewoonte of zo dat ik dan geen seconde wil missen van wat er aan de hand is of zo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan je ook allemaal via internet bekijken toch?
hoe is het met je neus? Wanneer gaat het er uit?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:37 schreef Karzai het volgende:
Was draait, ik ga nog een uurtje liggen. Slecht geslapen vannacht
maandag zijn de plaatje eruit gehaald, gaat goed. maandag weer werkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe is het met je neus? Wanneer gaat het er uit?
Ik kijk graag tv wanneer ik aan het laptoppen ben, dat gaat niet tegelijk op de laptop.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan je ook allemaal via internet bekijken toch?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben bv ook welles restjes van een partij gegeven ofzo
mja.. zodra ik verhuis heb ik iig weinig andere opties dan ziggoquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Betaal 5 euro voor tv maar die heb ik nog niet aan de praat gekregen
ook niet echt geprobeerd nog
deed pijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
maandag zijn de plaatje eruit gehaald, gaat goed. maandag weer werken
Ik kijk WZEB op de PC en dan heb ik de macbook ernaaast voor het topic eroverquote:
gelukkigquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee niet echt, was gelukkig ook niet gaan bloeden
ik zou mij gaan ergeren aan de snelheid... upload gebruik ik veel en die is gewoon te weinig in het goedkoopste pakket maar dat is uiteraard enorm persoonlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon het goedkoopste pakket van ziggo
ik kan beter ademen nuquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkigStoer dat je het hebt gedaan wel
Wie zoekt een boerin?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk WZEB op de PC en dan heb ik de macbook ernaaast voor het topic erover
Als het maar stabiel is. Alles gaat tegenwoordig in de cloud, dus ik hoef steeds minder grote bestanden te downloaden. En dan maken die paar minuten ook niet uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mij gaan ergeren aan de snelheid... upload gebruik ik veel en die is gewoon te weinig in het goedkoopste pakket maar dat is uiteraard enorm persoonlijk
Viel uiteindelijk mee, het was even een dagje afzien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar toch weer een onderneming omdat te laten doen
20mbit..?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
Laatst kwam er iemand om een glasvezelkastje te plaatsen hier, toen alles klaar was ging hij de snelheid van het internet meten. Hij begreep er helemaal niets van. Want was heel traag ofzo. Tot hij zich herinnerde dat ik verteld had dat ik al zolang als dat ik hier woon hetzelfde pakket heb en nooit wat aan gedaan heb. Werkt ook gewoon goed genoeg voor me. Ging hij het nakijken bleek ik iets van 20 euhm dinges te hebben, Had hij nog nooit gezien.
Maar ik kan gewoon internetten dus vind het wel best.
Jezus 20 euhm dinges is echt traagquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
Laatst kwam er iemand om een glasvezelkastje te plaatsen hier, toen alles klaar was ging hij de snelheid van het internet meten. Hij begreep er helemaal niets van. Want was heel traag ofzo. Tot hij zich herinnerde dat ik verteld had dat ik al zolang als dat ik hier woon hetzelfde pakket heb en nooit wat aan gedaan heb. Werkt ook gewoon goed genoeg voor me. Ging hij het nakijken bleek ik iets van 20 euhm dinges te hebben, Had hij nog nooit gezien.
20 geen ideetjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
20mbit..?
oef..blast from the past snelheden
(maar hey, als het voldoet..)
Ja geen idee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus 20 euhm dinges is echt traag![]()
Dan had hij het over je oude bestaande verbinding en niet over het nieuwe glaspuntje, wat betaal je eigenlijk voor je www?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
Gratis configuratieCD-tjes bij de pompquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben van de generatie van CompuServe en Zonnet.
Ja klopt want die glasvezel zou veel sneller moeten zijn alleen mijn abonnement is dus veel lager dus kreeg ik ook veel lager. Geen idee, zal even kijken,quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had hij het over je oude bestaande verbinding en niet over het nieuwe glaspuntje, wat betaal je eigenlijk voor je www?
Ik van de rooksignalen, stoempen tegen de schouder en liefdesbrieven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Freeler.nl en hccnet... en daarvoor wel inbel internet gehad.. incl ISDNquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb je je internet ergens anders?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
29.02 per maand voor internet. En 20.95 voor Ziggo.
en wat krijg je van ziggo dan wel?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je internet ergens anders?
Yep voorheen was dat telfort en nu kpn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je internet ergens anders?
tv? :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat krijg je van ziggo dan wel?
Tv?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat krijg je van ziggo dan wel?
Ja we weten dat je al op leeftijd bent.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik van de rooksignalen, stoempen tegen de schouder en liefdesbrieven.
veel te veel geld.. ik heb de verhalen nog wel meegemaaktquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
wat zal het wel niet hebben gekost toen je nog moest inbellen?
2 als het goed isquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:52 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ook geen idee hoeveel dinges ik heb :p
Waarom twee verschillende providers dan? Hat gaat over hetzelfde kabeltjequote:
Dat is niet teveel betaald in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
29.02 per maand voor internet. En 20.95 voor Ziggo.
En nu heb je wel internet en geen vriendin meer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
Eerste internet was van CompuServe volgens mij, ik weet niet meer wat het moest kosten destijds maar mijn vriendin zei, jongen die totale onzin hebben we echt niet nodig, daar hebben we weer zoveel biertjes voor in de kroeg.
Week bezig om een liedje te downloaden van Napster.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
Eerste internet was van CompuServe volgens mij, ik weet niet meer wat het moest kosten destijds maar mijn vriendin zei, jongen die totale onzin hebben we echt niet nodig, daar hebben we weer zoveel biertjes voor in de kroeg.
Mijn beste vriendin mocht altijd op een bepaalde tijd op het internet en dan kon de moeder niet bellen. was altijd gedoequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
veel te veel geld.. ik heb de verhalen nog wel meegemaakt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Week bezig om een liedje te downloaden van Napster.
Joh dat weet ik echt niet meer. Was toen de goedkoopste optie denk ik. Was nog analoog he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom twee verschillende providers dan? Hat gaat over hetzelfde kabeltje
Als je internet afneemt bij ziggo krijg je er kabel-tv bij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom twee verschillende providers dan? Hat gaat over hetzelfde kabeltje
wij hadden idd ook ISDN omdat we anders ingesprek waren.. mooie tijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin mocht altijd op een bepaalde tijd op het internet en dan kon de moeder niet bellen. was altijd gedoe
Mijn vader namelijk uiteindelijk dat isdn dat je 4 lijnen kreeg. Kreeg ik eigen telefoonnummer op mijn kamer want ze waren het zat dat ik zoveel belde met mijn beste vriendin
ja hoeft nu niet meer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je internet afneemt bij ziggo krijg je er kabel-tv bij.
Heb wel eens gekeken om bijvoorbeeld alles bij Ziggo te doen maar dan was ik duurder uit. Dus prima zo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is niet teveel betaald in ieder geval
Had ik ook toen ik in 2008 tiscali wilde opzeggen. Konden ze me niet vinden "Oh u staat nog bij de inbelklanten"quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh dat weet ik echt niet meer. Was toen de goedkoopste optie denk ik. Was nog analoog he?
ja preciesquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
wij hadden idd ook ISDN omdat we anders ingesprek waren.. mooie tijden
True to that.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb wel eens gekeken om bijvoorbeeld alles bij Ziggo te doen maar dan was ik duurder uit. Dus prima zo.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik in 2008 tiscali wilde opzeggen. Konden ze me niet vinden "Oh u staat nog bij de inbelklanten"
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik in 2008 tiscali wilde opzeggen. Konden ze me niet vinden "Oh u staat nog bij de inbelklanten"
Of er nu een hamster of een gerbil op je schouder pist dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nu alles bij KPN. ook mobiel. En eerlijk gezegd ook geen zin om te kijken of het goedkoper kan.
je staat nu gewoon in het "oudjes" registerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeger werd ik wel eens gebeld over of ik pakket wilde wijzigen en of ik sneller internet wilde enzo. Volgens mij hebben ze me inmiddels opgegeven.
Dikke prrrrrima!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
je staat nu gewoon in het "oudjes" register
' laat maar'quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
je staat nu gewoon in het "oudjes" register
ik heb hier een samsung boxje staan.. geen gezeik met opnemen "in de cloud"quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
De laatste mediabox van Ziggo is wel heerlijk
Die van Ziggo zapt razendsnel, lampjes op de afstandsbediening bij beweging en hij hij verstaat mijn sexy zachte G.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier een samsung boxje staan.. geen gezeik met opnemen "in de cloud"
de samsung zapt ook behoorlijk snel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van Ziggo zapt razendsnel, lampjes op de afstandsbediening bij beweging en hij hij verstaat mijn sexy zachte G.
https://9gag.com/gag/aO3Lo6vquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je internet afneemt bij ziggo krijg je er kabel-tv bij.
ga je alleen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:10 schreef mschol het volgende:
oh en ook maar hotel voor disneytrip geboekt...
productief ochtendje..
eerste vakantie in lange, lange tijd...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ging ik niet vragenMaar leuk
hoe lang ga je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste vakantie in lange, lange tijd...
het is heel erg afhankelijk hoe je het aan wil pakken (snel alles doen elke dag, of gewoon beetje rustig aan wandelen enzo)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat disney best inspannend is nog
yup, tot paris, daarna met metro naar disneyquote:
thalys gaat niet meer van holland spoor toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het is heel erg afhankelijk hoe je het aan wil pakken (snel alles doen elke dag, of gewoon beetje rustig aan wandelen enzo)
[..]
yup, tot paris, daarna met metro naar disney
voor corona deden ze dat nog wel eens volgens mij.. maar niet heel vaak..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thalys gaat niet meer van holland spoor toch?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Onderzoek wijst uit dat er per jaar wereldwijd 16 doden vallen door vermoeidheid waaronder 9 minderjarigen, Walt heeft nog geen reactie gegeven.
‘Disnie waar’quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mislukt grapje op "Denk dat disney best inspannend is nog"
ohquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mislukt grapje op "Denk dat disney best inspannend is nog"
Wil je het kofferverhaal nu vertellen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
koffer toch te groot voor handbagage
hoedanquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
alles in de rugzakquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
neequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je het kofferverhaal nu vertellen?
Gewoon daar te plekke korte krappe witte jurkjes kopen om langzaam het warme zwoele water mee in te duiken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Ze wil warme vesten meenemen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon daar te plekke korte krappe witte jurkjes kopen om langzaam het warme zwoele water mee in te duiken.
dan bespaar ik geen 52 euroquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon daar te plekke korte krappe witte jurkjes kopen om langzaam het warme zwoele water mee in te duiken.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze verkopen en weer op zoek naar een nieuwe koffer![]()
@:LTVDK
Misschien kom je wel een rijke Griekse scheepsmagnaat tegen daar, heb je nog maar een klant om met eten en drankjes voor te rennenquote:
oh dacht om mee te trouwenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kom je wel een rijke Griekse scheepsmagnaat tegen daar, heb je nog maar een klant om met eten en drankjes voor te rennen
Je kunt hem negens in proppen, het geeft niet mee. En ze zijn vaak van zichzelf al vrij zwaar.quote:
is zeker te hoog..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb deze
https://www.bagageonline.(...)r-69-mint-green.html
kost 52 euro
ja heb nog een hard koffertje, cabin formaat maar te klein voor 11 dagenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt hem negens in proppen, het geeft niet mee. En ze zijn vaak van zichzelf al vrij zwaar.
jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
is zeker te hoog..
laatste keer dat ik vloog mocht de boel max 55 of 59cm hoog zijn
Die had je al? Of heb je die nieuw gekocht als handbagage?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb deze
https://www.bagageonline.(...)r-69-mint-green.html
kost 52 euro
Nikosquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kom je wel een rijke Griekse scheepsmagnaat tegen daar, heb je nog maar een klant om met eten en drankjes voor te rennen
mag nog steeds, zolang hij aan de maten voldoetquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
vroeger mocht je gewoon nog een koffer mee nemen op vakantie
nee had ik alquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die had je al? Of heb je die nieuw gekocht als handbagage?
ja zon klein kutkoffertjequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mag nog steeds, zolang hij aan de maten voldoet
Ik heb dezequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
is zeker te hoog..
laatste keer dat ik vloog mocht de boel max 55 of 59cm hoog zijn
je hebt hem nooit in zon meet ding moeten zetten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze
https://www.frank.nl/kipl(...)oogle#specifications
En die heeft tot nu toe altijd mee gemogen als handbagage.
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:38 schreef bitterbal het volgende:
die backpack kan je natuurlijk tot het toegestane formaat vouwen maar denk dat ze daar ook niet in trappen
maar wilde gewoon geen 52 euro betalen :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh schrok al omdat de afmetingen er gewoon bij staan.
Als je maar graag genoeg wil past alles.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:38 schreef bitterbal het volgende:
die backpack kan je natuurlijk tot het toegestane formaat vouwen maar denk dat ze daar ook niet in trappen
Alleen maar drankjes van Nikos bietsen op vakantie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wilde gewoon geen 52 euro betalen :p
Nee is nooit om gevraagd. Maar de laatste keren hadden ze geen plek meer en werd ie ingecheckt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt hem nooit in zon meet ding moeten zetten?
Vlieg je met de Luftwaffe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee trekken ze uit elkaar en zeggen ze
lijjkt het soms op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlieg je met de Luftwaffe?
Is zomerkleding he? Dat scheelt alweer. Mij lukt het altijd makkelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat het niet in de cabin koffer gaat passen allemaal
Junkers Ju 87 Ballenwerper.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlieg je met de Luftwaffe?
ja misschien maar een testrun doen,quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is zomerkleding he? Dat scheelt alweer. Mij lukt het altijd makkelijk.
heb je een staanplek toegewezen gekregdn bij het raam?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee trekken ze uit elkaar en zeggen ze
Mwoah, het is dat, of duurdere tickets. En daarmee adverteert het wat lastiger.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:43 schreef bitterbal het volgende:
maar allemaal geldafklopperij. Je kan nu op de transavia site ook betalen om te reserveren dat je handbagage de cabin in mag. 70 plekken hebben ze
ja das de toekomts. let maar opquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je een staanplek toegewezen gekregdn bij het raam?
het is geen geldafklopperij, als ze dat niet doen wordt de halve huisraad meegenomenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:43 schreef bitterbal het volgende:
maar allemaal geldafklopperij. Je kan nu op de transavia site ook betalen om te reserveren dat je handbagage de cabin in mag. 70 plekken hebben ze
Ja joh, en hotel heeft vast wel een wasservice. En vaak draag je toch al snel steeds je lievelingsdingen en gaan er ook dingen weer mee naar huis die je helemaal niet gedragen hebt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien maar een testrun doen,
kan tot 24 uur van te voren die ruimte kopen
je kan toch een max aantal stukken doen. die 70 plekken voor in de cabine is ook gewoon weer een manier om geld te verdienenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
het is geen geldafklopperij, als ze dat niet doen wordt de halve huisraad meegenomen
ja maar je weet van te voren niet welke dat zijn liesjequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh, en hotel heeft vast wel een wasservice. En vaak draag je toch al snel steeds je lievelingsdingen en gaan er ook dingen weer mee naar huis die je helemaal niet gedragen hebt.
Welke je thuis ook het liefste draagt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je weet van te voren niet welke dat zijn liesje
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal op de Transavia kofferwebsite [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:52 schreef mschol het volgende:
maar goed, had je soepelere regels gewild had je meer moeten betalen.. helaas pindakaas
Je mag ook altijd een taxfree tasje mee. Dus als je op de luchthaven bijvoorbeeld een flesje water ofzo koopt, vraag dan om een tasje. Kan je bijvoorbeeld je jas in proppen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
maar geloof dta ik vorige keer idd dingen teveel mee had
ik zie nu op de transavia site dat als handbagage een kleine koffer mogen en een handtas of kleine rugzak. Kan natuurlijk ondergoed en zo in die rugzak proppen
ja vind ik wat creepyquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe favoriet [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag ook altijd een taxfree tasje mee. Dus als je op de luchthaven bijvoorbeeld een flesje water ofzo koopt, vraag dan om een tasje. Kan je bijvoorbeeld je jas in proppen.
Met een bedoelde ik één.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Kom ik met 15 tax free tasjes
je bent vast niet de eerste die dat probeert en faaltquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar ging mijn evil masterplan
Je hebt er ook pas wat aan op de luchthaven zelf he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dacht alles aan te trekken, daar 15 flesjes cola te halen en dan alles uit en in die tasjes proppenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt er ook pas wat aan op de luchthaven zelf he?Maar voor jassen en of dikke truien die je aan hebt naar de luchthaven vind ik het altijd wel handig want die trek ik dan voor het boarden al uit en pas in Nederland weer aan.
Al je kleding over elkaar aantrekken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed bedacht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dacht alles aan te trekken, daar 15 flesjes cola te halen en dan alles uit en in die tasjes proppen
oh jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed bedacht.Maar dat uitrekken wordt hem pas in Griekenland dan.
Yepquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp het goed toch dat het vaccinatie bewijs voldoende is en geen test hoef te doen?
Coronabewijs heenreis Met het Digitaal Corona Certificaat moet je een van de volgende bewijzen kunnen aantonen:
Een vaccinatiebewijs waaruit blijkt dat je volledig bent gevaccineerd. De laatste prik moet minimaal 14 dagen geleden zijn gezet. Goedgekeurde vaccins zijn onder andere: Pfizer, Moderna, Astra Zeneca en Janssen. De Griekse autoriteiten accepteren ook de vaccinatie-registratiekaart, uitgegeven door de GGD in opdracht van het RIVM.
Een herstelbewijs waaruit blijkt dat je bent hersteld van Covid-19. Het bewijs moet 30 dagen na de eerste positieve coronatest zijn afgegeven en is dan 180 dagen geldig.
Een negatief testbewijs. Reizigers vanaf 12 jaar die naar Griekenland reizen, moeten binnen 72 uur voor aankomst een PCR-test of 48 uur voor aankomst een antigeen sneltest laten afnemen met een negatief resultaat. Bekijk onze coronatest-pagina voor meer informatie omtrent de test, voorwaarden en procedure.
een van de volgende bewijzen kunnen aantonen:quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp het goed toch dat het vaccinatie bewijs voldoende is en geen test hoef te doen?
Coronabewijs heenreis Met het Digitaal Corona Certificaat moet je een van de volgende bewijzen kunnen aantonen:
Een vaccinatiebewijs waaruit blijkt dat je volledig bent gevaccineerd. De laatste prik moet minimaal 14 dagen geleden zijn gezet. Goedgekeurde vaccins zijn onder andere: Pfizer, Moderna, Astra Zeneca en Janssen. De Griekse autoriteiten accepteren ook de vaccinatie-registratiekaart, uitgegeven door de GGD in opdracht van het RIVM.
Een herstelbewijs waaruit blijkt dat je bent hersteld van Covid-19. Het bewijs moet 30 dagen na de eerste positieve coronatest zijn afgegeven en is dan 180 dagen geldig.
Een negatief testbewijs. Reizigers vanaf 12 jaar die naar Griekenland reizen, moeten binnen 72 uur voor aankomst een PCR-test of 48 uur voor aankomst een antigeen sneltest laten afnemen met een negatief resultaat. Bekijk onze coronatest-pagina voor meer informatie omtrent de test, voorwaarden en procedure.
weeet ik nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waar ga je heen, en hebben ze daar paling?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een reiswiegje mee met een pop erin en alle kleding onder het popje proppen.
Ben je voor twee tientjes klaar![]()
https://www.internet-toys(...)EAQYBSABEgK_4vD_BwE#
Yepquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
Ja snap ikquote:
martelaars daar op dat vliegveldquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
een van de volgende bewijzen kunnen aantonen:
Weet je nog vorig jaar?Was mijn eerste test toen.
griekenland... wel veel octopusbeestjesmoordenaarsquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weeet ik nietdenk het eigenlijk niet?
zelfde als vorige keer, Pefkochoriquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Waar ga je heen?
[..]
Ja snap ik![]()
Maat welk eiland/plaats?
Beetje gęnant wanneer ze dan de kindergordels komen uitleggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een reiswiegje mee met een pop erin en alle kleding onder het popje proppen.
Ben je voor twee tientjes klaar![]()
https://www.internet-toys(...)EAQYBSABEgK_4vD_BwE#
ja das meer een ding van draakquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
griekenland... wel veel octopusbeestjesmoordenaars
Je weet dat octopus vooral voor de Hollandsche kust wordt gevangen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
griekenland... wel veel octopusbeestjesmoordenaars
neequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet dat octopus vooral voor de Hollandsche kust wordt gevangen?
Dan zeg je gewoon ja hij snapt niet zoveel en hij slaapt 23 uur per dag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje gęnant wanneer ze dan de kindergordels komen uitleggen.
Ah! Lekker man. Ik ga dinsdag naar Kreta. Ben wel benieuwd naar alle regels enzo daar. Overal mondmaskers is wel ruk, schijthekel aan maar goed, moet even.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfde als vorige keer, Pefkochori
daar onder thessaloniki
"Mijn baby heeft HSP dus graag prikkels mijden en vanaf 1,5 meter afstand de uitleg geven op fluistertoon. Dank"quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon ja hij snapt niet zoveel en hij slaapt 23 uur per dag.
was vorig jaar ook mondmasker verplicht op straat maar merkte er weinig van. ik deed het nog de eerste 2 dagen maar daarna ook niet meer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Lekker man. Ik ga dinsdag naar Kreta. Ben wel benieuwd naar alle regels enzo daar. Overal mondmaskers is wel ruk, schijthekel aan maar goed, moet even.
Wel véél gegrilde octopus pikaan maken
Dat is een beetje hetzelfde als met een condoom nog om gaan werken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja, dat ik toen van het strand kwam, gelijk onder de douche sprong op mijn kamer en toen mijn mondmasker nog op had.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja, dat ik toen van het strand kwam, gelijk onder de douche sprong op mijn kamer en toen mijn mondmasker nog op had.
Ik had al even geīnformeerd (ga voor werk) maar alle soorten maskers zijn prima. Dus ik neem lekker meest chill zittende maskertje mee, van stofquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was vorig jaar ook mondmasker verplicht op straat maar merkte er weinig van. ik deed het nog de eerste 2 dagen maar daarna ook niet meer.
Had em wel altijd om mijn pols
Ligt aan je werkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als met een condoom nog om gaan werken.
er is blijkbaar wel een avondklok? Maar laat dacht ik en horeca mag dacht ik geen live bands hebben?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had al even geīnformeerd (ga voor werk) maar alle soorten maskers zijn prima. Dus ik neem lekker meest chill zittende maskertje mee, van stof
Die wegwerpdingen zitten zo verschrikkelijk altijd vind ik
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:18 schreef dud0r het volgende:
Zijn jullie al buiten in de zon geweest
wel buiten, niet in de zonquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:18 schreef dud0r het volgende:
Lekker werkreisje wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had al even geīnformeerd (ga voor werk) maar alle soorten maskers zijn prima. Dus ik neem lekker meest chill zittende maskertje mee, van stof
Die wegwerpdingen zitten zo verschrikkelijk altijd vind ik
maar jij hebt volgens mij nooit moeite met de regels gehad toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:18 schreef mschol het volgende:
ik ben benieuwd wat de regels zijn in Disney als ik daar ben.
nu iig gewoon mondkapje hele dag op
Ja vanmorgen en vroege lunch gehad op een terrasjequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:18 schreef dud0r het volgende:
was zeker alweer 25 gradenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja vanmorgen en vroege lunch gehad op een terrasje
Collega van mij was er paar weekenden geleden en daar is het inderdaad hele dag mondkapje op. De hele dag met een flesje drinken rondlopen en doen alsof je aan het drinken bent houden ze ook niet meer zo van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:18 schreef mschol het volgende:
Ik denk dat als ik iets meeneem dat VEEL kleiner is dan de maximaal toegestane handbagage, dat ik daarbij wel voorrang krijg zonder te betalen. ALS het idee inderdaad ruimtebesparing is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan toch een max aantal stukken doen. die 70 plekken voor in de cabine is ook gewoon weer een manier om geld te verdienen
Hoeft nu ook niet op straat zie ik, alleen in binnenruimtes en je mag alleen binnen eten als je gevaccineerd bent.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij hebt volgens mij nooit moeite met de regels gehad toch?
Ik vind persoonlijk mondkapje op straat niet zo tof dus daar doe ik het dan niet als ik geen boete krijgMaar vliegtuig of vliegveld vind ik geen probleem
ach wat erg voor jequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
22 maximaal volgens mij; wel een klein buitje toen we op terras zaten.
oh das wel een vooruitgang dan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeft nu ook niet op straat zie ik, alleen in binnenruimtes en je mag alleen binnen eten als je gevaccineerd bent.
ik heb er weinig problemen mee als tijdelijke maatregel, ik vind wel dat inmiddels de verplichting verminderd mag wordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij hebt volgens mij nooit moeite met de regels gehad toch?
Ik vind persoonlijk mondkapje op straat niet zo tof dus daar doe ik het dan niet als ik geen boete krijgMaar vliegtuig of vliegveld vind ik geen probleem
Het is lekker zonnigquote:
quote:
Ligt aan de plek. Delen van Griekenland hebben een avondklok jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is blijkbaar wel een avondklok? Maar laat dacht ik en horeca mag dacht ik geen live bands hebben?
Wat kudtquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:18 schreef mschol het volgende:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze verkopen en weer op zoek naar een nieuwe koffer![]()
@:LTVDK
ik heb van die maatregelen ook geen last. vroeg slapenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt aan de plek. Delen van Griekenland hebben een avondklok ja
Ik ga niet naar live bands of hospartijen en verwacht niet laat op straat te zijn dus zal er wel weinig last van hebben. Al heb ik al een ontheffing te pakken ervoor.
Blijft toch Griekenland hč
Nou niet als er wel 70 mensen hebben betaald om hun koffertje mee te nemen. Dan zou het schandalig zijn als jij dan voorrang kreeg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik iets meeneem dat VEEL kleiner is dan de maximaal toegestane handbagage, dat ik daarbij wel voorrang krijg zonder te betalen. ALS het idee inderdaad ruimtebesparing is.
Als het geldaftroggelarij is niet natuurlijk.
logisch dat vind ik ook nogal asociaal. zie dat hier ook gebeuren..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij was er paar weekenden geleden en daar is het inderdaad hele dag mondkapje op. De hele dag met een flesje drinken rondlopen en doen alsof je aan het drinken bent houden ze ook niet meer zo van.
Als TUI operator moet ik natuurlijk wel de stranden goed testen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
wanneer ga je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
logisch dat vind ik ook nogal asociaal. zie dat hier ook gebeuren..
ik hoop dat het iets versoepeld is iig tegen de tijd dat ik ga.
Je hoeft niet verplicht naar Disney te gaan natuurlijk. En mensen die er naartoe willen hebben het er vast voor over. Ik zie dat probleem niet echt. Collega heeft 3 kinderen en die vonden het ook allemaal wel best.quote:
Je kan je coronabewijs ook printen he? Neem je voor de zekerheid ook nog een printje mee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ja ook wel blij dat ik die pirken heb gehad
maar dan a ik weer piekeren dat die app er dan mee kapt ofzo![]()
daarom altijd ook papieren variant meenemenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:22 schreef bitterbal het volgende:
Gle boekje, staat alles inquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:22 schreef bitterbal het volgende:
Je kunt m in pdf printen en dan heb je die app niet nodigquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ja en dat wat je van de ggd hebt meegenomen? MAar is natuurlijk nederlandsquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan je coronabewijs ook printen he? Neem je voor de zekerheid ook nog een printje mee.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Als TUI operator moet ik natuurlijk wel de stranden goed testen jaMaar ook wel een beetje vrije tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag in Duitsland ook allemaal kinderen met mondkapjes oplopen. Buitenspelend enzo. Vind dat zo triestquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft niet verplicht naar Disney te gaan natuurlijk. En mensen die er naartoe willen hebben het er vast voor over. Ik zie dat probleem niet echt. Collega heeft 3 kinderen en die vonden het ook allemaal wel best.
niet dat wat je van de ggd hebt meegekregen, dat is niet geldig..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dat wat je van de ggd hebt meegenomen? MAar is natuurlijk nederlands
Ik heb niets van de GGD meegenomen dus weet niet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dat wat je van de ggd hebt meegenomen? MAar is natuurlijk nederlands
Klunzig ganzebeestjequote:
Vast wel. Niet zoveel zicht op, maar gok van wel. De organisatie is nogal 'Grieks'quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ook wel een beetje vrije tijd?
ah , daar moet ik dan even naar kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat wat je van de ggd hebt meegekregen, dat is niet geldig..
je kan dat wat in de app staat ook uitprinten
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets van de GGD meegenomen dus weet niet wat je bedoelt.Heb al die papieren gewoon weggegooid na de 2e prik. Heb wel ook nog mijn gele boekje.
Nou volgens mij heb ik al toestemming dus in principe zouden we kunnen gaan boeken inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Liesk0n moeten wij al gaan boeken? Of wachten we nog op toestemming voor vrij nemen?
ja e hebt zon registratiekaart van de ggd gekregen. Maar das natuurlijk nederlands dus dacht al datdat niet geldig is. Staar geloof ik ook ergens opquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets van de GGD meegenomen dus weet niet wat je bedoelt.Heb al die papieren gewoon weggegooid na de 2e prik. Heb wel ook nog mijn gele boekje.
Oooh ouzo bij de lunch.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast wel. Niet zoveel zicht op, maar gok van wel. De organisatie is nogal 'Grieks'
Die waarop staat "DIT IS DE ENIGE KEER DAT JE DIT BEWIJS MEEKRIJGT GOED BEWAREN"? Keequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Heb al die papieren gewoon weggegooid na de 2e prik
Hoezo niet geldig. Niet geldig voor wat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat wat je van de ggd hebt meegekregen, dat is niet geldig..
maar heb toch de app en kn dat ook nog uitprinten. moet dat genoeg zijn toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klunzig ganzebeestje![]()
Kun je niet met je Bewijs van Vaccinatie alsnog naar de GGD met de vraag om het in je gele boekje bij te laten schrijven dan?
Mooi.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik al toestemming dus in principe zouden we kunnen gaan boeken inderdaad.
Heb volgens mij niet zo'n kaart gehad?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja e hebt zon registratiekaart van de ggd gekregen. Maar das natuurlijk nederlands dus dacht al datdat niet geldig is. Staar geloof ik ook ergens op
Niet alle landen accepteren dat idd. Staat ook vaak niet alles goed op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja e hebt zon registratiekaart van de ggd gekregen. Maar das natuurlijk nederlands dus dacht al datdat niet geldig is. Staar geloof ik ook ergens op
lijkt me ook wel. En anders laat je ze aan je pirkgat ruikenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar heb toch de app en kn dat ook nog uitprinten. moet dat genoeg zijn toch?
Laatste A4'tje dat je meekreeg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb volgens mij niet zo'n kaart gehad?
ah nice, opgeslagenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alle landen accepteren dat idd. Staat ook vaak niet alles goed op.
https://coronacheck.nl/nl/print/
Kende gij je QR code uitprinten
Papiertje met erop dat je je shot hebt gekregen heb je wel gehadquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Sexy als je zo praat als een gemankeerde, Molo
niet geldig als reisbewijs dat je geprikt bent, stond er volgens mij ook op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waarop staat "DIT IS DE ENIGE KEER DAT JE DIT BEWIJS MEEKRIJGT GOED BEWAREN"? Kee
[..]
Hoezo niet geldig. Niet geldig voor wat?
Oh.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Papiertje met erop dat je je shot hebt gekregen heb je wel gehad
Maar als het in die app staat dan kun je die beter gebruiken. Die wordt overal in de EU geaccepteerd
Zo'n lullig grijs papiertje dat elke idioot met Paint kan bewerken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor veel mensen was bij de juiste balie gaan staan op de priklocatie al een hele opgave. Ik sta nergens van te kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waarop staat "DIT IS DE ENIGE KEER DAT JE DIT BEWIJS MEEKRIJGT GOED BEWAREN"? Kee
[..]
Hoezo niet geldig. Niet geldig voor wat?
Kloptquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n lullig grijs papiertje dat elke idioot met Paint kan bewerken.
Of laten we heel even wachten tot ik dinsdag ook mijjn collega's gesproken hebquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi.
Laten we dat dan even doen
waar gaan jullie heen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of laten we heel even wachten tot ik dinsdag ook mijjn collega's gesproken heb
Ik zal maar weer eens een poging gaan ondernemen om die vervloekte hoere app aan de praat te krijgen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Ja ik had wel iets van papieren. Met de nadruk op had. Maar heb gele boekje en idd staat het goed in de app.
Het ligt dichter bij Afghanistan dan bij Nederland zag ikquote:
pakistan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ligt dichter bij Afghanistan dan bij Nederland zag ik
Je was okay.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ligt dichter bij Afghanistan dan bij Nederland zag ik
Ik kreeg, volgens mij, de eerste keer zo'n formulier die je vooraf moest invullen, daarop kreeg ik een krul en na de prik een stempel. De tweede keer ook zo;n formuliertje maar dan ook ingevuld dat ik geen bijwerkingen heb gehad, Ook daar kreeg ik een krul op en na de prik een stempel Verder volgens mij nog wat info over bijwerkingen enzo. Beide keren met dat formulier met stempel naar de gele boekjes balie gelopen en daar werd het dan ingezet, Maar een grijs papiertje staat me echt niets van bij, wanneer in het proces kregen jullie die dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n lullig grijs papiertje dat elke idioot met Paint kan bewerken.
Cyprusquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waar gaan jullie heen dan :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |