SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das oo best veel he of vind je het wel een goede prijs?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is abo nu iets in de 70-80 euro met wat extra zenderpakketten
meh, ziggo is gewoon duur.. maar kpn is hier gewoon een no-go qua snelheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das oo best veel he of vind je het wel een goede prijs?
quote:
nee. Betaal 5 euro voor tv maar die heb ik nog niet aan de praat gekregenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nice nice..
[..]
geen extra zenderpakketten neem ik aan?
Ik zet ook alleen de TV aan voor CNN, Al Jazeera of BBC World Newsquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Betaal 5 euro voor tv maar die heb ik nog niet aan de praat gekregen
ook niet echt geprobeerd nog
dat kan je ook allemaal via internet bekijken toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet ook alleen de TV aan voor CNN, Al Jazeera of BBC World News
Ja, het is ook meer gewoonte of zo dat ik dan geen seconde wil missen van wat er aan de hand is of zo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan je ook allemaal via internet bekijken toch?
hoe is het met je neus? Wanneer gaat het er uit?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:37 schreef Karzai het volgende:
Was draait, ik ga nog een uurtje liggen. Slecht geslapen vannacht
maandag zijn de plaatje eruit gehaald, gaat goed. maandag weer werkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe is het met je neus? Wanneer gaat het er uit?
Ik kijk graag tv wanneer ik aan het laptoppen ben, dat gaat niet tegelijk op de laptop.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan je ook allemaal via internet bekijken toch?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben bv ook welles restjes van een partij gegeven ofzo
mja.. zodra ik verhuis heb ik iig weinig andere opties dan ziggoquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Betaal 5 euro voor tv maar die heb ik nog niet aan de praat gekregen
ook niet echt geprobeerd nog
deed pijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
maandag zijn de plaatje eruit gehaald, gaat goed. maandag weer werken
Ik kijk WZEB op de PC en dan heb ik de macbook ernaaast voor het topic eroverquote:
gelukkigquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee niet echt, was gelukkig ook niet gaan bloeden
ik zou mij gaan ergeren aan de snelheid... upload gebruik ik veel en die is gewoon te weinig in het goedkoopste pakket maar dat is uiteraard enorm persoonlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon het goedkoopste pakket van ziggo
ik kan beter ademen nuquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkigStoer dat je het hebt gedaan wel
Wie zoekt een boerin?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk WZEB op de PC en dan heb ik de macbook ernaaast voor het topic erover
Als het maar stabiel is. Alles gaat tegenwoordig in de cloud, dus ik hoef steeds minder grote bestanden te downloaden. En dan maken die paar minuten ook niet uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mij gaan ergeren aan de snelheid... upload gebruik ik veel en die is gewoon te weinig in het goedkoopste pakket maar dat is uiteraard enorm persoonlijk
Viel uiteindelijk mee, het was even een dagje afzien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar toch weer een onderneming omdat te laten doen
20mbit..?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
Laatst kwam er iemand om een glasvezelkastje te plaatsen hier, toen alles klaar was ging hij de snelheid van het internet meten. Hij begreep er helemaal niets van. Want was heel traag ofzo. Tot hij zich herinnerde dat ik verteld had dat ik al zolang als dat ik hier woon hetzelfde pakket heb en nooit wat aan gedaan heb. Werkt ook gewoon goed genoeg voor me. Ging hij het nakijken bleek ik iets van 20 euhm dinges te hebben, Had hij nog nooit gezien.
Maar ik kan gewoon internetten dus vind het wel best.
Jezus 20 euhm dinges is echt traagquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
Laatst kwam er iemand om een glasvezelkastje te plaatsen hier, toen alles klaar was ging hij de snelheid van het internet meten. Hij begreep er helemaal niets van. Want was heel traag ofzo. Tot hij zich herinnerde dat ik verteld had dat ik al zolang als dat ik hier woon hetzelfde pakket heb en nooit wat aan gedaan heb. Werkt ook gewoon goed genoeg voor me. Ging hij het nakijken bleek ik iets van 20 euhm dinges te hebben, Had hij nog nooit gezien.
20 geen ideetjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
20mbit..?
oef..blast from the past snelheden
(maar hey, als het voldoet..)
Ja geen idee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus 20 euhm dinges is echt traag![]()
Dan had hij het over je oude bestaande verbinding en niet over het nieuwe glaspuntje, wat betaal je eigenlijk voor je www?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
Gratis configuratieCD-tjes bij de pompquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben van de generatie van CompuServe en Zonnet.
Ja klopt want die glasvezel zou veel sneller moeten zijn alleen mijn abonnement is dus veel lager dus kreeg ik ook veel lager. Geen idee, zal even kijken,quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had hij het over je oude bestaande verbinding en niet over het nieuwe glaspuntje, wat betaal je eigenlijk voor je www?
Ik van de rooksignalen, stoempen tegen de schouder en liefdesbrieven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Freeler.nl en hccnet... en daarvoor wel inbel internet gehad.. incl ISDNquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |