SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das oo best veel he of vind je het wel een goede prijs?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is abo nu iets in de 70-80 euro met wat extra zenderpakketten
meh, ziggo is gewoon duur.. maar kpn is hier gewoon een no-go qua snelheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das oo best veel he of vind je het wel een goede prijs?
quote:
nee. Betaal 5 euro voor tv maar die heb ik nog niet aan de praat gekregenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nice nice..
[..]
geen extra zenderpakketten neem ik aan?
Ik zet ook alleen de TV aan voor CNN, Al Jazeera of BBC World Newsquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Betaal 5 euro voor tv maar die heb ik nog niet aan de praat gekregen
ook niet echt geprobeerd nog
dat kan je ook allemaal via internet bekijken toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet ook alleen de TV aan voor CNN, Al Jazeera of BBC World News
Ja, het is ook meer gewoonte of zo dat ik dan geen seconde wil missen van wat er aan de hand is of zo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan je ook allemaal via internet bekijken toch?
hoe is het met je neus? Wanneer gaat het er uit?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:37 schreef Karzai het volgende:
Was draait, ik ga nog een uurtje liggen. Slecht geslapen vannacht
maandag zijn de plaatje eruit gehaald, gaat goed. maandag weer werkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe is het met je neus? Wanneer gaat het er uit?
Ik kijk graag tv wanneer ik aan het laptoppen ben, dat gaat niet tegelijk op de laptop.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan je ook allemaal via internet bekijken toch?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben bv ook welles restjes van een partij gegeven ofzo
mja.. zodra ik verhuis heb ik iig weinig andere opties dan ziggoquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Betaal 5 euro voor tv maar die heb ik nog niet aan de praat gekregen
ook niet echt geprobeerd nog
deed pijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
maandag zijn de plaatje eruit gehaald, gaat goed. maandag weer werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |