Is wel een teken dat je goede genen hebt en anders dan zijn je psychische problemen iig nog niet erg genoeg om je leven te riskeren. Ben zelf wel benieuwd naar cocaine maar zou het ook niet waard vinden om mn leven voor naar de klote te helpen ofzo. Ook al menen sommigen dat het alleen maar voordelen heeft. Maar je zal maar net opgelicht worden met iets heel anders. Of een onderliggende aandoening hebben waardoor het een onvoorspelbaar resultaat geeft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nee, nooit drugs gebruikt en ga het ook never nooit proberen....
Kun jij dat niet met iemand anddrs dan? Je plaatst hier nooit mislukte date ervaringen. Of ik lees er overheen.quote:
Dat komt omdat ik geen date ervaringen hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Is wel een teken dat je goede genen hebt en anders dan zijn je psychische problemen iig nog niet erg genoeg om je leven te riskeren. Ben zelf wel benieuwd naar cocaine maar zou het ook niet waard vinden om mn leven voor naar de klote te helpen ofzo. Ook al menen sommigen dat het alleen maar voordelen heeft. Maar je zal maar net opgelicht worden met iets heel anders. Of een onderliggende aandoening hebben waardoor het een onvoorspelbaar resultaat geeft.
[..]
Kun jij dat niet met iemand anddrs dan? Je plaatst hier nooit mislukte date ervaringen. Of ik lees er overheen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:52 schreef Faxie het volgende:
Dat komt omdat ik geen date ervaringen heb
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:40 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat ik lelijk en stom ben
Dan is het echte probleem dus eerder dat je zelf niet valt op lelijke en stomme vrouwen, of willen die allemaal ook al een mooie en intelligente/spraakzame man?quote:
Ja zelfs diequote:Op woensdag 1 september 2021 00:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dan is het echte probleem dus eerder dat je zelf niet valt op lelijke en stomme vrouwen, of willen die allemaal ook al een mooie en intelligente/spraakzame man?
Drugs en het gebruik ervan hebben geen ruk met goede genen te maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Is wel een teken dat je goede genen hebt en anders dan zijn je psychische problemen iig nog niet erg genoeg om je leven te riskeren. Ben zelf wel benieuwd naar cocaine maar zou het ook niet waard vinden om mn leven voor naar de klote te helpen ofzo.
Goede genen? Maar ben inderdaad vooral bang omdat je totaal geen idee hebt wat voor effect het kan opleverenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Is wel een teken dat je goede genen hebt en anders dan zijn je psychische problemen iig nog niet erg genoeg om je leven te riskeren. Ben zelf wel benieuwd naar cocaine maar zou het ook niet waard vinden om mn leven voor naar de klote te helpen ofzo. Ook al menen sommigen dat het alleen maar voordelen heeft. Maar je zal maar net opgelicht worden met iets heel anders. Of een onderliggende aandoening hebben waardoor het een onvoorspelbaar resultaat geeft.
[..]
Kun jij dat niet met iemand anddrs dan? Je plaatst hier nooit mislukte date ervaringen. Of ik lees er overheen.
Ik val op mannenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
je valt zelf dan dus niet op deze vrouwen?
[..]
[ afbeelding ]
Woke alertquote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Daarvoor moet je over enige vorm van empathie of EQ beschikken.
Of je gedraagt je zelf gewoon eens met de taal die je hier uitslaat? Elke keer is het hetzelfde gezeik.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 10:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je gedraagt je zelf gewoon eens met de taal die je hier uitslaat? Elke keer is het hetzelfde gezeik.
Niet zo gek dat men er een keer klaar mee is en er wat van zegt.
Klopt helemaal. En ja, het is tot nu toe een grote rollercoaster van emoties zonder succes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch al een relatie? En bent daar toch ook eerlijk over op de apps? Vind het dan wel een beetje bijzonder om exclusiviteit te verwachten.
Ach, je Tinderleven is iig niet saai, al zou het wel leuk voor je zijn als er ook een keer een date door gaat
Dat is gewoon het effect, je schaamt je niet voor dingen en bent totaal niet onzeker. Geen ongemakkelijke stiltes, zelfverzekerd en smooth kunnen communiceren, kleinste dingetjes lichaamstaal observeren en subtiel daar direct op reageren. Het gaat gewoon veel makkelijker. En ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken dat het ook daadwerkelijk zo is. Ik ben echt heel pro dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar waar lag het dan aan dat je zelfverzekerder was met cocaine? Mss moet je het nog eens nemen en dan al je gedachten en versierzinnen die je dan hebt opschrijven. En ze herhalen als je nuchter bent.
Ik ben er achter gekomen dat eerlijkheid en een 'nice guy' zijn niet echt helpt. Je moet juist een beetje een lul zijn blijkbaar bij vrouwen, eigenlijk zo erg mogelijk maar zonder dat zij het doorhebben.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik wordt nog wel regelmatig geprezen over dat ik eerlijk ben op de apps. Ik hoor vaak dat veel mannen de status single hebben ook als dit niet zo is. Ik denk dat als ik niet eerlijk ben meer succes zal hebben. Maar ergens voelt dit voor mij dan niet prettig....
Daar geloof ik niets van hoor.quote:
Tuurlijk wel. Als je van jezelf perfect bent qua sociale vaardigheden en zelfverzekerdheid heb je dus geen cocaine daarvoor nodig. Als je denkt dat iedereen dat alleen door oefenen heeft geleerd ben je naief.quote:Op woensdag 1 september 2021 06:39 schreef Nine. het volgende:
Drugs en het gebruik ervan hebben geen ruk met goede genen te maken.
Ja in de zin van zelfverzekerdheid en humeur goede genenquote:Op woensdag 1 september 2021 07:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goede genen? Maar ben inderdaad vooral bang omdat je totaal geen idee hebt wat voor effect het kan opleveren
Oke maar dus niet op zelfverzekerde? Of was je zelf wel zo’n typequote:
Klinkt wel als een mooi effectquote:Op woensdag 1 september 2021 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
Dat is gewoon het effect, je schaamt je niet voor dingen en bent totaal niet onzeker. Geen ongemakkelijke stiltes, zelfverzekerd en smooth kunnen communiceren, kleinste dingetjes lichaamstaal observeren en subtiel daar direct op reageren. Het gaat gewoon veel makkelijker. En ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken dat het ook daadwerkelijk zo is. Ik ben echt heel pro dan.N.B. ik doe dat heel sporadisch, laten we zeggen 1-2 keer per jaar.
Maar dat zou ik nuchter niet goed kunnen of veel minder, zo ben ik nou eenmaal jarenlang geprogrammeerd door de mensen die ik gekend heb, tegen ben gekomen, waar je herinneringen aan hebt, etc. Een paar negatieve ervaringen van andere mensen en je bent zo ineens veel minder zelfverzekerd oid in het dagelijkse leven.
Nou dat valt best mee hoor met die zelfverzekerdheid en goed humeur ha haquote:Op woensdag 1 september 2021 18:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van hoor.
[..]
Tuurlijk wel. Als je van jezelf perfect bent qua sociale vaardigheden en zelfverzekerdheid heb je dus geen cocaine daarvoor nodig. Als je denkt dat iedereen dat alleen door oefenen heeft geleerd ben je naief.
[..]
Ja in de zin van zelfverzekerdheid en humeur goede genen
[..]
Oke maar dus niet op zelfverzekerde? Of was je zelf wel zo’n type
Bij mij geeft het buitengewoon meer zingeving aan m'n leven, wordt er een vollediger mens van, beleef altijd ontzettend veel voldoening en plezier er aan. Anyways, that's me. Ik doe het ook alleen maar sporadisch, maak er geen geheim van dat ik wel iets gebruik af en toe.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:48 schreef Hineni het volgende:
3 van mijn jeugdvrienden zijn langdurige gebruikers van geestesverruimende middelen geworden. Bij de een is later borderline vastgesteld, de ander heeft diverse fobieën, en de laatste schijnt schizofreen te zijn. Van de rest van mijn jeugdvrienden die tijdens of na het puberen zijn gestopt met dat soort shit heb ik niets gehoord over stoornissen en dergelijke. Toeval?
Lijkt me persoonlijk helemaal geen goed plan om drugsgebruik aan te moedigen ten einde zelfverzekerder of sociaal vaardiger te worden bij het andere geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |