quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 27 augustus 2021 21:37 schreef PlymouthFury het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 27 augustus 2021 19:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor
[ afbeelding ]
.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedicht blijft leuk.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=Winnaar Juli]
Ietwat later deze keer maar de Bolkes hebben hun rijm toch maar weer @:FreshFruit:"Al weer de tweede op een rij!"
:"Hij poept titels uit als een kip een ei!"
:"Fresjfroet!Fresjfroet! Leg eens uit hoe je dat doet!"
:"Da's toch heel erg simpel: in bolken is hij goed!"
:"Ja! Wat maakt het uit, wij zijn blij!"
:"Met deze fruitige heerschappij!"
:"Met ruime marge heb je gewonnen!"
:"Zo'n zege wordt alleen in films verzonnen!"
:"Nu snel door naar Augustus!"
:"Ho eens ff, ik zou willen zeggen: rust 's!"
:"Rusten is niks voor onze VersFruit!"
:"Knalt hij nu weer de startblokken uit?"
:"Van ons krijgt hij veel felicitaties!"
:"Dat komt door z'n ongekende prestaties!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP FRESHFRUIT!!1!! MOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOHOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOO!! TJILP TJILP TJILP TJILLUUUUUUUP!!!11!!!
:"
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
man3 zou bijna mod formulier invullen met een spoed verzoek want dit kan ik niet aanzien.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
zelfs mij lukte het toenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
man3 zou bijna mod formulier invullen met een spoed verzoek want dit kan ik niet aanzien.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
We kunnen ook n FA roepenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
man3 zou bijna mod formulier invullen met een spoed verzoek want dit kan ik niet aanzien.![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
nu nog het plaatje van PF er in![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
kun je doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
man3 zou bijna mod formulier invullen met een spoed verzoek want dit kan ik niet aanzien.
dan hoor je toch niks![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
GA nog ff proberenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nu nog het plaatje van PF er in![]()
![]()
![]()
![]()
Had de op ook per ongeluk ook op slot gezet, er ook maar af gehaald voordat de iemand boos gaat worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
![]()
Paul doet het gewoon nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oke top, vergat dat jij het ook kon
dus hebben we altijd wel een Mod van een ander subje![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
het is al gefixt, godzijdank.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je doen
dan hoor je toch niks![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Nee tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Had de op ook per ongeluk ook op slot gezet, er ook maar af gehaald voordat de iemand boos gaat worden![]()
![]()
vul maar inquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is al gefixt, godzijdank.
ik heb ook nog steeds niks gehoord![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gewoon simpel weg quoten en dan die drie ctrl dingen en quote weghalenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lees eens goed.Ze wilt de OP kopieren vanuit de vorige topictitel.
Makkelijker kunnen we het niet maken bij de …![]()
ik ga niks invullenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
vul maar in
ik heb ook nog steeds niks gehoord![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Welja, is mij nu al 3x gebeurd. Vlgnd maand andere tabletquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paul doet het gewoon niet
dus hebben we altijd wel een Mod van een ander subje![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: