Heerlijk idd, ik doe altijd baantjes en altijd een beetje onder waterquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik 'zwem' eigenlijk nooit. Ik dobber gewoon een beetje en beweeg net genoeg om niet te verzuipen. Heerlijk gewoon een beetje chillen in het water.
ff kijken of er nieuws is over Beitskequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Blij dat we daar straks vanaf zijn
Hey Plym.quote:
Ik denk dat het wel meevalt allemaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff kijken of er nieuws is over Beitske
Hey Greys. Hoe was de arretjescake😊quote:
die had behoorlijk pijn leek mequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt allemaal
mjammmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys. Hoe was de arretjescake😊
Lekker dus 😁quote:
Ik ben echt te lam voor baantjes, misschien moet ik dat toch eens gaan doen, tyfusgoede cardio is het eigenlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heerlijk idd, ik doe altijd baantjes en altijd een beetje onder water
Paar dagen spierpijn en weer doorquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
die had behoorlijk pijn leek me
poeh dat was echt niet mis
Het verbrandfck veel calorieenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben echt te lam voor baantjes, misschien moet ik dat toch eens gaan doen, tyfusgoede cardio is het eigenlijk
vond het er vreemd uit zien hoe ze op de grond ging liggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Paar dagen spierpijn en weer door
whoop whoopquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Whoopi Goldberg.![]()
![]()
Misschien uit voorzorg?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond het er vreemd uit zien hoe ze op de grond ging liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |