SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat me gewoon langzaam verbouwen tot terminatorquote:
Is natuurlijk niet toevallig dat die operatie precies dan isquote:
Goede keus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon langzaam verbouwen tot terminator
We gaan er voor je zijn om je erdoorheen te slepenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon langzaam verbouwen tot terminator
Kan ik na de narcose lekker hier wazige berichtjes postenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan er voor je zijn om je erdoorheen te slepen
Zal vast niet opvallenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik na de narcose lekker hier wazige berichtjes posten
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet toevallig dat die operatie precies dan is
Wel gezelligquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik na de narcose lekker hier wazige berichtjes posten
link?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
Zit op Funda te kijken, waarom fotoshoppen ze tegenwoordig vrouwen in strakke mantelpakjes in foto's van huizen?
P*A*M*A*quote:
Grapjequote:
Nja ik snap hem al, was een sfeerimpressie, een tekening, huis moet nog verbouwd worden op de voorgevel en het dak na.quote:
Stommerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
net kaas gekocht.
Om weg te gooien.
Ahahahaha
De camera app?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebbe die app een keer geupdate en sindsdien is die echt bagger
Dat klinkt evil. Past toch niet bij mijn UI en roze kleurtje.quote:
Wie zn bloed zit er aan die guillotine?quote:
da's waar... meer een eenhoorntje met regenboogjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat klinkt evil. Past toch niet bij mijn UI en roze kleurtje.
palingbeestjesmoordenaars, S&S medewerkers, vervelende klanten, @LTVDK ... the usualquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie zn bloed zit er aan die guillotine?
😇quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
da's waar... meer een eenhoorntje met regenboogjes
Aha...makes sensequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
palingbeestjesmoordenaars, Seats & Sofa medewerkers, vervelende klanten, LTVDK ... the usual
Net terug, 4162 nu. Misschien 5000 nog maar wordt lastig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel stappen ga je voor vandaag?
wat allemaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal vreten in de aanbieding volgende week bij AH
Dit nummer in mn hoofd daardoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
palingbeestjesmoordenaars, S&S medewerkers, vervelende klanten, @:LTVDK ... the usual
Wat goed! En spannendquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
In anders nieuws, eind volgende maand gaan ze mijn buik opensnijden en pantser er in lassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |