SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben weleens met de trein in Deventer geweest. Komt nu wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:59 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Deventer. Achter het station. Huu huu bij de kontjes zeker. Nee.
![]()
als je iemand met een krukje ziet lopen is het Flesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben weleens met de trein in Deventer geweest. Komt nu wel heel dichtbij zo.
Dat is niet de bedoeling hoor dat mensen dat doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben weleens met de trein in Deventer geweest. Komt nu wel heel dichtbij zo.
Een account dat ik volg op instagram is een paar weken aan het rondreizen daar en het is zo mooiquote:
Is het zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een account dat ik volg op instagram is een paar weken aan het rondreizen daar en het is zo mooi
Oh mag "persoon" ook al niet meer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een account dat ik volg op instagram is een paar weken aan het rondreizen daar en het is zo mooi
Rondlopen totdat er BBQ-lucht geroken wordt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling hoor dat mensen dat doenVind ik stolking.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
oh nee wacht ik haal Alkmaar en Amersfoort ook altijd door elkaar
gerdabalquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:02 schreef bitterbal het volgende:
wacht nu al op kattenplaatje. waardeloos
-3 °C°Fquote:
Ik kom ook weleens in Deventer op het station.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling hoor dat mensen dat doenVind ik stolking.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de twee heeft echt een verschrikkelijk accent. Ik zeg niet welke.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
-3 °C°F
Neerslagkans: 60%
Luchtvochtigheid: 75%
Wind: 65 km/h
Foqueville
Zaterdag
Gedeeltelijk bewolkt
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kom ook weleens in Deventer op het station.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je iemand met een krukje ziet lopen is het Fles
Dat inslikken jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ik urenlang ruzie lopen maken om van jullie een nieuwe rugzak voor dat krukje te mogen kopen, denk jij dat ik gewoon met een krukje loop. Ben je dom of zo.quote:
Och, ik vind het verschrikkelijk om stadsgenoten op tv te horen. Het is gewoon niet charmantquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@kwiwiquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Wie zou hier het mooiste accent en de mooiste stem hebben denken jullie?
Budaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Dit gaat niet helpenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
zozo.. de krolse prinses is naar een heropvoedingskamp gestuurd in wales
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
gerda doet iig middagdutjes
maar kan mij voorstellen dat gerda zonder dat nu wel naar bed wil
krolse prinses?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
zozo.. de krolse prinses is naar een heropvoedingskamp gestuurd in wales
Eigenlijk vind ik geen enkel accent mooiquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik vind het verschrikkelijk om stadsgenoten op tv te horen. Het is gewoon niet charmant
Het is vooral een "fuck, ik klink zo"quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik geen enkel accent mooi
Beetje alsof je een oude slechte oorlogsfilm kijkt ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Duits/zwitsers is verschrikkelijk
Voxs.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Dat dénk je.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik KAN perfect accentloos praten. Op zich
Oooh ja verrekquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voxs.
Die kan zo hele programma's inspreken.
Ik denk dat ik geen accent heb. Tevens weet ik dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vooral een "fuck, ik klink zo"
Echt waar? Ze klinkt geschreven heel beschaafd in elk gevalquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voxs.
Die kan zo hele programma's inspreken.
Jawelquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
We gaan toch niet met die gele kut bus of wel
Ik geloof dit niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik KAN perfect accentloos praten. Op zich
bij mij kan ook niemand 't echt plaatsen. Er werd thuis nooit Zeeuws gepraat. en ondertussen ook al zowat overal gewoond.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen accent heb. Tevens weet ik dat dat niet zo is.
Ik was laatst in Gouda, eerste wat ik hoorde wat 'jullie komen hier ook niet vandaan'. Nee klopt. Waar dan wel konden ze ook niet plaatsen
Grunnings toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was laatst in Gouda, eerste wat ik hoorde wat 'jullie komen hier ook niet vandaan'. Nee klopt. Waar dan wel konden ze ook niet plaatsen
Dat is niet accentloosquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kan ik. Dat mensen vragen of ik uit de randstad kom
De randstad heeft tig accenten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kan ik. Dat mensen vragen of ik uit de randstad kom
I remember, Miauw heeft trouwens ook een mooie beschaafde stem.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroegah we nog vocaroo geneuzel deden.... jémig prettig stemgeluid!
Kijk... wist ik, jij weer iets geleerd vandaagquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat ligt in Turkije les ik net
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet dat weekend toevallig naar mijn tante geloof ik
Da's van origine Haarlems.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, NOS nieuwslezers.
Van die zoutloze ABN.
Ook niet af en toe stiekem een woordje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Woon ik al 20 jaar niet meer![]()
Dus nee
Oh dat praat ik echt zo dat iedereen denk dat ik er vandaan kom. Ben een kameleon wat dat betreft.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het rotterdamse mij nog niet eigen gemaakt
Eeehmquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet af en toe stiekem een woordje?
Neefjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet af en toe stiekem een woordje?
Net zoiets als dat overdreven musical-articuleer-Nederlandsquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, NOS nieuwslezers.
Van die zoutloze ABN.
'nodig zijn' als werkwoord constructiequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:16 schreef Ama het volgende:
Ik vrees dat je aan mij wel kan horen dat ik uit Drenthe kom. Ik heb geen accent maar we hebben hier in Drenthe wel bijzondere woorden en zinnen.
Wel een klote eind naar Amsterdam elke keer als je je fiets weer op de dam hebt neergezet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:16 schreef Ama het volgende:
Ik vrees dat je aan mij wel kan horen dat ik uit Drenthe kom. Ik heb geen accent maar we hebben hier in Drenthe wel bijzondere woorden en zinnen.
Hoi zus vanavond weer neuken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:16 schreef Ama het volgende:
Sean Connery is dood hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een man van 85 uit Amsterdam, Frits en die is van oude adel, die heeft dan aardig wat centen ook maar die wipt nog steeds drie vriendinnen van half zijn leeftijd puur op zijn stemgeluid, die heeft wel zo'n ongelofelijk mooie stem die man, en boeiende verhalen dan.
Dat is lelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Net zoiets als dat overdreven musical-articuleer-Nederlands
Je bent er alquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het rotterdamse mij nog niet eigen gemaakt
Veel westerlingen hebben een te hoge nichterige stem en klinken als totale homos.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Net zoiets als dat overdreven musical-articuleer-Nederlands
ja dat is echt spraaklepraquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeggen ze in Groningen ook. Zelfde als 'die ben ik nog nodig'
Ja, en die heidi van de Almhofreclame mag er ook wezen. Heeft er net zo veel mee te makenquote:
Gelukkig ben ik niet thuis vanavondquote:
entrapment nooit gezienquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en die heidi van de Almhofreclame mag er ook wezen. Heeft er net zo veel mee te maken
Is dat een film? Nee, ik kijk geen films.quote:
Beter praten ze keurig ABN zodat je ze kan verstaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
Gronings en Drents lijkt soms wel beetje op elkaar, vooral bij de grens van Groningen en Drenthe spreken ze beide door elkaar.
We begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter praten ze keurig ABN zodat je ze kan verstaan
Ga eens sportenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Als we allemaal hetzelfde zinnetje inspreken en terugluisteren, zijn de verschillen iig gigantisch.
Dat laatste is weer meer Gronings denk ik?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Goed te pas' of 'heeft niks om hakken'
Er is zķ veel
Moet je daar wel een typisch zinnetje voor verzinnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Als we allemaal hetzelfde zinnetje inspreken en terugluisteren, zijn de verschillen iig gigantisch.
Blijf dan maar lekker daarquote:
Ik ben al terug.quote:
Nee manquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Duits/zwitsers is verschrikkelijk
Ja. Betekend 'stelt niks voor / heeft niks te betekenen'.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat laatste is weer meer Gronings denk ik?
Okequote:
quote:
Dat is een predikantquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind de stem van Carel ter Linden altijd erg mooi en rustgevend
Heb vandaag wel mijn zelftests gekregenquote:
HIV?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vandaag wel mijn zelftests gekregen
Als je heel plat Gronings of Drents praat komt dat praktisch overeen met 'platduits' wat ze dan veelal ook net weer over de grens spreken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:23 schreef Ama het volgende:
Mijn oma sprak Duits/Drents dat was pas kut.
Da's de halve grensstreek zo'n beetje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:25 schreef Ama het volgende:
Of naja het was meer Nederlands met een sausje Duits volgens mij.
Nee sars natuurlijkquote:
Nederlands met een Duits accent spreken. Werkte prima de laatste keer dat ik in Duitsland wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:25 schreef Ama het volgende:
Of naja het was meer Nederlands met een sausje Duits volgens mij.
Maar mijn oma was een Duitser en ze had wel altijd van die woordjes die ze altijd in het Duits bleef zeggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je heel plat Gronings of Drents praat komt dat praktisch overeen met 'platduits' wat ze dan veelal ook net weer over de grens spreken.
sieg en heil?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar mijn oma was een Duitser en ze had wel altijd van die woordjes die ze altijd in het Duits bleef zeggen.
Ik praat in de supermarkt gewoon half/half en begrijpen ze ook wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nederlands met een Duits accent spreken. Werkte prima de laatste keer dat ik in Duitsland was
Sommigen hebben wel een mooie stem.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Veel vrouwen zijn een stuk knapper als ze niet praten.
Denk ik nietquote:
Dat geldt veelal voor beide sexenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Veel vrouwen zijn een stuk knapper als ze niet praten.
ah ein alte freundquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk ik niet
Zij is er dus altijd van overtuigd geweest dat Hitler niet dood is gegaan toen, ze woonde er heel dichtbij.
AUSWEISquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke weer weer als ze aanbelde: Aufmachen!
Had ze ook een hekel aan Joden, homo's en zigeuners?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Je moest echt niet tegen haar zeggen dat die man dood is gegaan toen.
Nee wel aan mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ze ook een hekel aan Joden, homo's en zigeuners?
Wat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Huismans bijvoorbeeld of Lieselotte maar qua inhoud is het dan weer mager.
Maar mijn familie is behoorlijk gelovig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En jij was zo'n schattig huppeltje vroeger.
Dat is ronduit SS gedrag maar heel herkenbaar rond de Achterhoek en Drenthe aan de Duitse grens.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
Je moest echt niet tegen haar zeggen dat die man dood is gegaan toen.
welkom in het afvalligen clubjequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar mijn familie is behoorlijk gelovig.
Ik heb geen familie of naja zo voelt het. Pas daar ook helemaal niet tussen joh.quote:
Nieuwe pan daarvoor halen danquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
ik riep wel heel stoer te kaasfonduen vanavond. maar heb helemaal geen pan die ik wil verneuken met kaasfondue
Snel nog even een caquelon op de kop tikken ergens?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
ik riep wel heel stoer te kaasfonduen vanavond. maar heb helemaal geen pan die ik wil verneuken met kaasfondue
boks. van moeders kant ken ik niemand.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen familie of naja zo voelt het. Pas daar ook helemaal niet tussen joh.
Familie kies je zelf. Zo'n onzin vind ik dat alleen maar omdat je bloedverwant bent dat dat je familie moet zijn. Gewoon zelf kiezen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen familie of naja zo voelt het. Pas daar ook helemaal niet tussen joh.
Bij ons thuis hebben we het er maar gewoon niet meer over. Beste voor ons allemaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik spreek mijn vader ook vet weinig, dat vind ik wel jammer maar ja het is zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Familie kies je zelf. Zo'n onzin vind ik dat alleen maar omdat je bloedverwant bent dat dat je familie moet zijn. Gewoon zelf kiezen.
Stoer en kaasfonduen hoor ik nu voor het eerst in 1 zin.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
appje naar de swingerbuuf was voldoendequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel nog even een caquelon op de kop tikken ergens?
Die verwacht wat terug.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
appje naar de swingerbuuf was voldoende
Ik had het er laatst met mijn vader over en conclusie was dat hij naar niemand zijn uitvaart nog gaat. Wat ongemakkelijk als ik dan wel ga.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons thuis hebben we het er maar gewoon niet meer over. Beste voor ons allemaal
Sluis?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haal morgen wel een dildo voor haar in Nederlands sekshop capital.
Heb je echt zo'n gezellige feestdagen familie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een normale familie. Met een of twee relletjes en iemand die doodgezwegen wordt geloof ik maar dat hoort erbij
Maar nu de grootouders allemaal overleden zijn zien we elkaar zelden.
dat lijkt me echt aids..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je echt zo'n gezellige feestdagen familie?
Ja zouden we elk jaar doen, was de planning, maar we hebben er twee gehadquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je echt zo'n gezellige feestdagen familie?
Das niet normaal perse hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een normale familie. Met een of twee relletjes en iemand die doodgezwegen wordt geloof ik maar dat hoort erbij
Maar nu de grootouders allemaal overleden zijn zien we elkaar zelden.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zouden we elk jaar doen, was de planning, maar we hebben er twee gehad
Dit klinkt echt kut.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:39 schreef CherryLips het volgende:
O nee we hebben ook eens een neven- en nichtendag gehad. Meteen gezeik toen. Genieten.
Familie is fantastisch. Zo lang je elkaar maar in levenswijze en opvatting weet te respecteren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Familie kies je zelf. Zo'n onzin vind ik dat alleen maar omdat je bloedverwant bent dat dat je familie moet zijn. Gewoon zelf kiezen.
Is wel mijn klasse jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je een demente Duitser met een tia cute vind.
O nee ik heb leuke neven en nichten. Dit is echt 14 jaar geleden dus toen kenden we elkaar nog wat beter.quote:
Maar mijn familie en ik zijn niet dezelfde mensen, we zijn echt 2 totaal verschillende werelden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Vind het altijd raar om je familie niet te zien, zijn bijna dezelfde mensen, dezelfde oogopslag, dezelfde humor, ja of je moet zelf kut zijn dan is de rest ook kut.
samequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar mijn familie en ik zijn niet dezelfde mensen, we zijn echt 2 totaal verschillende werelden.
ik zat 6 jaar lang met mn nichtje in de klas op de middelbare. had vanaf mn 3e/4e geen contact meer met de familie.quote:
Das wel raar, je bent toch deels zelfde bloed, dus je snapt elkaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:39 schreef CherryLips het volgende:
O nee we hebben ook eens een neven- en nichtendag gehad. Meteen gezeik toen. Genieten.
Ik kan werkelijk geen 1 ding noemen waar in we gelijk zijn. Met mijn moeders familie (die een heel stuk kleiner is) heb ik wel meer, want allemaal niet gelovig en staan al heel anders in het leven maar ik ga daar ook niet mee om eigenlijk.quote:
Ja bij ons ook, ik ben single en kinderloos en m'n broer en zus hebben ook geen kinderen. En verder iedereen dus wel ondertussen. Maar sommigen zijn door hun kroost geobsedeerd, niet allemaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar mijn familie en ik zijn niet dezelfde mensen, we zijn echt 2 totaal verschillende werelden.
familie kies je niet hequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das wel raar, je bent toch deels zelfde bloed, dus je snapt elkaar.
Bij ons wel, zien elkaar biet vaak maar als het is, is het gezellig.
Lijkt me (sorry hoor) echt iets voor paupers om familie
ruzies te hebben.
Wij lijken allemaal best op elkaar maar we hebben echt totaal verschillende levens maar als we bij elkaar zijn dan is het warm en leuk en fijn en weet je dat je thuis bent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is geen "Familiediner"-ruzie, meer een meningsverschilletjequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ruzies te hebben.
Ja wel mee eens dat door de bloedband de liefde onvoorwaardelijk is. Ook al kan ik me soms groen en geel ergeren aan dingen. Daar stap je makkelijker overheen dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ruzies te hebben.
Ik voel me al sinds ik een tiener ben ongemakkelijk tussen die mensen. Maar ik weet dat ik ze vast nog wel keertje spreek of zie maar ja blijft altijd awkward.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
maar als we bij elkaar zijn dan is het warm en leuk en fijn en weet je dat je thuis bent.
Ja hier net zo. Aan mijn vaders kant dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij lijken allemaal best op elkaar maar we hebben echt totaal verschillende levens maar als we bij elkaar zijn dan is het warm en leuk en fijn en weet je dat je thuis bent.
Vind ik wel weird overigens. Ik lijk qua uiterlijk vooral op 1 kant van de familie en niet op mijn eigen directe familie. Vooral de vrouwen aan die kant hebben een aantal dezelfde features. Ergens lijken we helemaal niet, en ergens kan je direct zien dat het familie is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Vind het altijd raar om je familie niet te zien, zijn bijna dezelfde mensen, dezelfde oogopslag, dezelfde humor, ja of je moet zelf kut zijn dan is de rest ook kut.
Dit is heel normaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:46 schreef CherryLips het volgende:
O we zijn ook nog eens met z'n allen naar de Efteling geweest. Toen kwamen er een paar twee uur te laat ofzo. Sta je de hele dag op elkaar te wachten. En de mensen met kinderen meteen het sprookjesbos in en de kerels en wij naar de achtbanen.
Nou lijkt me niet. Gebruikelijk, dat welquote:
jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn de oude tegels waar ze overheen tegelen?
Waarom zou je 2 uur wachten op pipo's die te laat zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:46 schreef CherryLips het volgende:
O we zijn ook nog eens met z'n allen naar de Efteling geweest. Toen kwamen er een paar twee uur te laat ofzo. Sta je de hele dag op elkaar te wachten. En de mensen met kinderen meteen het sprookjesbos in en de kerels en wij naar de achtbanen.
Wat voor een features zijn dat dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind ik wel weird overigens. Ik lijk qua uiterlijk vooral op 1 kant van de familie en niet op mijn eigen directe familie. Vooral de vrouwen aan die kant hebben een aantal dezelfde features. Ergens lijken we helemaal niet, en ergens kan je direct zien dat het familie is.
Ja dat moest. Ik vond het zonde van de tijd. "Bel maar als ze er zijn."quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom zou je 2 uur wachten op pipo's die te laat zijn
Die kerel geeft het verprutst trouwens.quote:
werkelijk waar geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die kerel geeft het verprutst trouwens.
Hij heeft een platte (verknoeiings) bocht gepakt die ook niet goed aansluit en je daardoor verstopping en
Stankklachten gaat krijgen.
Hem opdragen om gewoon 2x 110mm pvc bocht te plaatsen.
Stuur de tekst maar door, snapt ie wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werkelijk waar geen idee waar je het over hebt![]()
Mansplaining.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:51 schreef bitterbal het volgende:
denk bijna datr het iets mannelijks is om ander kluswerk als verkeerd te bestempelen![]()
Die jongen die dit doet had ook al kritiek op de tegels van de badkamer
Oh dat waar je toch niet meer zelf komtquote:
ja doen ze ook bij elkaarquote:
nee joh mooi nieuw zwevend toiletquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat waar je toch niet meer zelf komtLaat dan maar zitten
Wat ben je toch leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doen ze ook bij elkaar![]()
maar goed los heeft misschien gelijk. mij kunnen ze alles wijs maken
Vooral vorm van het gezicht en hoge jukbeenderen en lippen. It's weirdquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor een features zijn dat dan?
Ik ben wel eens een onbekend iemand tegengekomen en die kon ongeveer raden wie ik was door mijn oogopslag.
nee wc ook maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je daar onderhand wel uitgeklust was
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vooral vorm van het gezicht en hoge jukbeenderen en lippen. It's weird
Heb je geen heimwee naar je balkon?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wc ook maar![]()
maar goed dat zag er ook wel pauper uit. Het si dat het geld nu op is anders had ik keuken ook gedaan
ja zag het eergisteren weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen heimwee naar je balkon?
Eerst even centjes verdienen met huur danquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wc ook maar![]()
maar goed dat zag er ook wel pauper uit. Het si dat het geld nu op is anders had ik keuken ook gedaan
nou beetje keuken is 10 duizend toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst even centjes verdienen met huur dan
Yup dat wel, met dat smurfenblauw overal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zag het eergisteren weer![]()
was wel mooie plek met al die plantjes ook
Veel sushi.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou beetje keuken is 10 duizend toch?
ja en vers geschuurd terrasquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup dat wel, met dat smurfenblauw overal.
Ligt aan de grootte en wat je er allemaal in wilquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou beetje keuken is 10 duizend toch?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier een studio te koop in een gebouw uit de jaren 60. 175.000 euro. 33 vierkante meter.
ja gewoon. met gewone inbouw apperatuur.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt aan de grootte en wat je er allemaal in wil
Een airfryerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt aan de grootte en wat je er allemaal in wil
Ik zit zo eens te kijken naar die studio's die hier in het centrum waren gebouwd maar die lijken allemaal verkocht. Was hetzelfde idee maar nog wat duurder volgens mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
En dan woon je in goddamn Ede of zo
Hoeveel stappen ga je voor vandaag?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe eindelijk alsnog wandelweer. Gauw even naar buiten
alles raakt verkocht tegenwoordig. Nou ja vrijwel allesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit zo eens te kijken naar die studio's die hier in het centrum waren gebouwd maar die lijken allemaal verkocht. Was hetzelfde idee maar nog wat duurder volgens mij.
kan vast erger...quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier een studio te koop in een gebouw uit de jaren 60. 175.000 euro. 33 vierkante meter.
Het is gewoon meer dan wat ik voor mijn huis heb betaald.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alles raakt verkocht tegenwoordig. Nou ja vrijwel alles
ja maar wanneer was dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon meer dan wat ik voor mijn huis heb betaald.
En dit was inclusief parkeerplaats.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
In anders nieuws, eind volgende maand gaan ze mijn buik opensnijden en pantser er in lassen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
In anders nieuws, eind volgende maand gaan ze mijn buik opensnijden en pantser er in lassen
Inclusief sixpack?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig lig jij dan ergens ver weg te bakkenquote:
ja maar hele andere tijd. kan je ook niet met elkaar vergelijken meer al ben ik het met je eens dat het absurde bedragen zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2012.
Anders had ik nu in een studiootje gewoond.
Weet niet of dat een feature isquote:
transformer LTVDKquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
terechtquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:05 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-pornocollectie.html![]()
Gewoon vragenquote:
Maar de mensen die nu die studiootjes willen hebben ook nog eens een studieschuld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hele andere tijd. kan je ook niet met elkaar vergelijken meer al ben ik het met je eens dat het absurde bedragen zijn.
Ook leukquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig lig jij dan ergens ver weg te bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |