SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben weleens met de trein in Deventer geweest. Komt nu wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:59 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Deventer. Achter het station. Huu huu bij de kontjes zeker. Nee.
![]()
als je iemand met een krukje ziet lopen is het Flesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben weleens met de trein in Deventer geweest. Komt nu wel heel dichtbij zo.
Dat is niet de bedoeling hoor dat mensen dat doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben weleens met de trein in Deventer geweest. Komt nu wel heel dichtbij zo.
Een account dat ik volg op instagram is een paar weken aan het rondreizen daar en het is zo mooiquote:
Is het zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een account dat ik volg op instagram is een paar weken aan het rondreizen daar en het is zo mooi
Oh mag "persoon" ook al niet meer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een account dat ik volg op instagram is een paar weken aan het rondreizen daar en het is zo mooi
Rondlopen totdat er BBQ-lucht geroken wordt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling hoor dat mensen dat doenVind ik stolking.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
oh nee wacht ik haal Alkmaar en Amersfoort ook altijd door elkaar
gerdabalquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:02 schreef bitterbal het volgende:
wacht nu al op kattenplaatje. waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |