https://www.instagram.com/p/CTSnpttD3uo/comments/?hl=nlquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb daar even gekeken, maar wat een lappen dagboektekst![]()
Geen rijtje met namen gevonden
Mss ff een linkje.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Harrie nog steeds een hele leuke jongensnaam
Albertine kan ik niet aan wennen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:36 schreef Tegan het volgende:
Aida, Carolien, Albertine en Williene vind ik de leukste namen.
Ik had op de basisschool een meisje in de klas die Albertine zo heette. Dus het is niet helemaal zelf geknutseld, zoals Johni wel is volgens mij. Maar ik vind het leuke namen, ik houd wel van die Oud-Hollandse namenquote:Op vrijdag 17 september 2021 14:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Albertine kan ik niet aan wennen.
Maakt verder niet uit, want past goed bij de rest, en uiteindelijk pas die naam echt bij het meisje en maakt het niet zoveel uit hoe ze heet.
Jennie vond ik ook typisch maar als ik het de ouders hoor zeggen is het toch wel heel leuk
Albertine is sowieso een stuk beter imo dat de Buddenbrucknamen
Dankje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CTSnpttD3uo/comments/?hl=nl
Ik ❤jouw naam juistquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Dankje.
Leuk om te lezen.
In ons gezin en dat van mijn oom en tante zijn we ook allemaal vernoemd.
Niet iedereen (o.a.ik) is daar heul blij mee
Eerder was ze ook al kwijt toch, in augustus geloof ik.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:16 schreef superpro het volgende:
Nadine is vermist, volgens Romano ontvoerd door Kevin om het kindergeld....ik dacht dat Nadine lid was van de Balkan maffia haha
Ah thanksquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:40 schreef douche-eendje het volgende:
SHO / Heerlense moeder tv-programma 'Een huis vol' vermist
Loopt een apart topic voor in sho
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:40 schreef douche-eendje het volgende:
SHO / Heerlense moeder tv-programma 'Een huis vol' vermist
Loopt een apart topic voor in sho
Hier staat ook nog het een en ander. Geen zin om dubbel te typen. Ze is in ieder geval terecht.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:50 schreef monkyyy het volgende:
En dan besef ik me weer dat ik in een gezin zonder drama ben opgegroeid en dat ik daar heel blij mee mag zijn.
Ik vind het huis van binnen erg mooi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het een schappelijke prijs voor wat je krijgt. Ik zou wel echt alles willen aanpakken.
Vraag me af waarom het te koop is, locatie lijkt ideaal en ze zijn er nog niet uitgegroeid.
Ze hebben te weinig opslagruimte voor de spullen van de bakkerijen, ijssalons en lunchroom. Dus gaan ze op zoek naar iets met een loods.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het een schappelijke prijs voor wat je krijgt. Ik zou wel echt alles willen aanpakken.
Vraag me af waarom het te koop is, locatie lijkt ideaal en ze zijn er nog niet uitgegroeid.
Linkje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het huis van binnen erg mooi.
De Nagelkerkjes hebben gisteren even een vlogje gemaakt over de mooie plekjes in Oudenbosch. Slim zo met je huis in de verkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |