abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201104512
Ik ken het hele programma niet, maar als de (wel) kijker op hen stemt dan vind ik het absurd dat (wanneer ze aan de eisen voldoen) gecancelled worden om een reden die niets met de eisen van doen heeft.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201104519
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 01:05 schreef Montagui het volgende:
Ik ken het hele programma niet, maar als de (wel) kijker op hen stemt dan vind ik het absurd dat (wanneer ze aan de eisen voldoen) gecancelled worden om een reden die niets met de eisen van doen heeft.
Welkom in Nederland.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 01:16:33 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201104572
quote:
Daarom hoop ik ook van harte dat ze winnen en er iets ludieks mee doen. Maar dat zal wel niet gebeuren, ook onze rechtsstaat lijkt bij tijd en wijle compleet verrot. De rechter zou maar uit een bepaalde hoek komen met nevenactiviteiten bij een bedrijf gelinkt aan de producent van de Televisierring ofzo...

[ Bericht 7% gewijzigd door leolinedance op 28-08-2021 01:29:39 ]
pi_201105343
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Blijkbaar wel
nee poepprater. Kijk de aflevering van vorige week maar terug als je zo graag je inhoudeijke mening wil geven.
U MAD?
pi_201105971
quote:
Ik doe ook wel eens een bijdrage op FOK! die ik relevant vind maar een moderator niet. Dan sluit hij mijn bijdrage uit en dat recht heeft hij omdat FOK! mag publiceren wat ze willen en als mijn mening niet de hunne is dan mogen ze mij weigeren.

Of te wel de AVRO mag gewoon bepalen wie wel en niet toe te laten.
pi_201105989
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:19 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik doe ook wel eens een bijdrage op FOK! die ik relevant vind maar een moderator niet. Dan sluit hij mijn bijdrage uit en dat recht heeft hij omdat FOK! mag publiceren wat ze willen en als mijn mening niet de hunne is dan mogen ze mij weigeren.

pu blieks prijs.

Daarbij zou je dan wel wat tegen de policy in doen, wat roddelpraat niet doet
pi_201106043
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:21 schreef PS. het volgende:

[..]
pu blieks prijs.

Daarbij zou je dan wel wat tegen de policy in doen, wat roddelpraat niet doet
Die presentators duo is bij verschillende partijen al de deur gewezen. Ik neem aan dat ze dan iets doen wat tegen de policy van die deurwijzers is geweest.

Als een dergelijk heel omstreden programma zo iets zou winnen dan is dat ook gelijk de laatste keer dat die prijs verstrekt wordt.

Dergelijke sturing van zgn publieksprijzen is redelijk normaal.
Big Brother nr 1 heeft ook in behoorlijke bochten gewrongen om de gewenste winnaar te krijgen.
pi_201106074
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:30 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Die presentators duo is bij verschillende partijen al de deur gewezen. Ik neem aan dat ze dan iets doen wat tegen de policy van die deurwijzers is geweest.

Als een dergelijk heel omstreden programma zo iets zou winnen dan is dat ook gelijk de laatste keer dat die prijs verstrekt wordt.

Dergelijke sturing van zgn publieksprijzen is redelijk normaal.
Big Brother nr 1 heeft ook in behoorlijke bochten gewrongen om de gewenste winnaar te krijgen.
Moeten ze dan lekker zelf weten, maar noem het dan geen publieksprijs meer. Ze zijn namelijk door het publiek in de laatste stemronde gekomen, omdat ze zoveel stemmen hadden.
pi_201107040
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:19 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Nee, ze hebben daarvoor (en terecht) regels opgesteld. Voldoet Roddelpraat daar niet aan? Dan mogen ze terecht uitgsloten worden, zo niet, dan is Televizier in de fout. Ben benieuwd naar de uitspraak van de rechter.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201111902
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 16:43 schreef Fok-it het volgende:
TT aangepast.

En terecht ja, laat Jan Roos het maar bij foodreviews houden

De gouden kooi kwam toch ook nooit in aanmerking voor een prijs.
Je kon echter wel gewoon stemmen op De Gouden Kooi.
pi_201177692
Vandaag om 10:00 het kort geding _O_
pi_201181054
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:05 schreef Montagui het volgende:

[..]
Nee, ze hebben daarvoor (en terecht) regels opgesteld. Voldoet Roddelpraat daar niet aan? Dan mogen ze terecht uitgsloten worden, zo niet, dan is Televizier in de fout. Ben benieuwd naar de uitspraak van de rechter.
Ze kunnen het gewoon op 'zenderprofiel' gooien, zelfde reden waarom bepaalde muziek uit de top 2000 geweerd word als men bij Radio 2 vind dat er teveel stemmen op een bepaald nummer/bepaalde artiest uitgebracht worden en dan dat nummer maar uitsluit op basis van, terwijl de djs wel zelf nummers mogen pluggen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')