abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204908643
Volgende week Anouk en Gordon.
pi_204910454
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 21:06 schreef Nemrut het volgende:
Volgende week Anouk en Gordon.
Daar kijk ik naar uit. Vanavond niet gekeken want voor mij geen boeiende gasten.
  zondag 29 mei 2022 @ 23:38:08 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204910721
Eva is een leuk wijf. Klok boeit mij niet zo. Kom hem wel eens zonder geföhnd haar met z'n hondje wandelend tegen in ons dorp.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 30 mei 2022 @ 00:08:16 #154
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204910806
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2022 23:38 schreef golfer het volgende:
Eva is een leuk wijf. Klok boeit mij niet zo. Kom hem wel eens zonder geföhnd haar met z'n hondje wandelend tegen in ons dorp.
Zonder toupetje waarschijnlijk.

Kloten programma. Trek die Van Dorst totaal niet. Ze is niet echt geïnteresseerd in mensen in dit programma (de 2 keer dat ik het zag) en ook best irritant. Geeft me een soort kriebelig gevoel dat in de buurt komt van vroeger als jochie een keer of twee 'De Appelgaard' met je ouwe lui meekijken.. jankend naar bed :{w
love & heet
  maandag 30 mei 2022 @ 09:55:33 #155
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204912031
Een lekker wegkijk programma.
Het is eens wat anders dan die eindeloze bullshit van steeds weer dezelfde gasten die schijnbaar over alles kennis en een mening hebben aan een ovale tafel in een tv-studio.
  Tettenkoning maandag 30 mei 2022 @ 10:00:55 #156
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204912087
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:55 schreef spapaars het volgende:
Een lekker wegkijk programma.
Het is eens wat anders dan die eindeloze bullshit van steeds weer dezelfde gasten die schijnbaar over alles kennis en een mening hebben aan een ovale tafel in een tv-studio.
De afleveringen vallen of staan wel een beetje met de gasten, maar het is idd wel fijn om voor de verandering eens niet steeds dezelfde koppen en meningen te zien.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204913018
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2022 10:00 schreef Nine. het volgende:

[..]
De afleveringen vallen of staan wel een beetje met de gasten, maar het is idd wel fijn om voor de verandering eens niet steeds dezelfde koppen en meningen te zien.
Ik vond dit wel een mindere aflevering, vergeleken met het vorige seizoen.

Het programma wordt overigens best goed bekeken: 764.000 kijkers .
Goed voor een 6e plaats in de dag top 25.
pi_204940549
Gordon schittert in een nieuwe aflevering van het populaire programma Boerderij van Dorst.
De publieke omroep BNNVARA wilde dit zo graag, dat zij zijn peperdure vliegtickets hebben betaald…

De presentator is dus van flink wat belastinggeld naar Nederland gevlogen.
Voor een first class retourvlucht met Emirates betaal je namelijk zo’n 8500 euro!

https://www.shownieuws.nl(...)-van-publieke-omroep
  zondag 5 juni 2022 @ 19:53:57 #159
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_204971331
Vanavond dus Anouk & Gordon w/
  zondag 5 juni 2022 @ 20:19:33 #160
311468 Van_Poppel
pi_204971609
Fist class :P
pi_204971831
Blijf het bijzonder vinden dat veel van die artiesten gebruiken. Heb je geld, geef je het uit aan zoiets 8)7
pi_204971886
Gordon en Anouk je kunt je mindere gasten bedenken, leuke gesprekken.
pi_204971901
Prima uitzending dit. Een van de leukere tot nu toe.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 5 juni 2022 @ 20:58:41 #164
311468 Van_Poppel
pi_204971914
Mooie aflevering...die (ongemakkelijke) openhartigheid van Anouk mag ik wel.
  zondag 5 juni 2022 @ 21:18:23 #165
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204972057
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Er worden veel openhartige bekentenissen gedaan die je nooit zou horen of lezen met een journalistieke interview.
pi_204972150
Wat een sjagerijnig type is Anouk! Had haar eigenlijk nooit eerder ergens gezien of gehoord, behalve via haar muziek dan.
Ik vroeg me ookl meteen af of ze voor haar deelname aan dit programma betaald heeft gekregen, n.a.v. haar commentaar op haar juryschap bij The Voice.
pi_204973629
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een sjagerijnig type is Anouk! Had haar eigenlijk nooit eerder ergens gezien of gehoord, behalve via haar muziek dan.
Ik vroeg me ookl meteen af of ze voor haar deelname aan dit programma betaald heeft gekregen, n.a.v. haar commentaar op haar juryschap bij The Voice.
Ik vond Anouk verrassend eerlijk en spontaan overkomen en veel minder arrogant dan in eerdere media. Ook heel eerlijk dat ze het doet om inkomsten te krijgen om haar kinderen te laten studeren, alleen voor geld wil ze nog meedoen aan dit soort programma's. Voor de Voice deed ze het ook alleen voor het geld, want ze verafschuwde het concept, maar had wel lol met Ali. Tegenstelling tussen haar (ze woont in een huis van 120 vierkante meter met 6 kinderen) en Gordon (die zijn hondjes overdag betaald laat rondlopen in een airco in Dubai) was wel erg groot. Anouk heeft ooit wereldhits gemaakt, Gordon is bij de lokale slager blijven steken.
pi_204973804
quote:
Ze is hoe ze is.

Ik herken dat wel, dat introverte. Ik ben ook zo en dat zag ik ook bij haar terug.

Wat ik wel jammer vond is dat ze zei dat ze alleen voor pleuris veel geld
terug zou keren naar de voice. Eerder heeft ze gezegd dit nooit meer te willen doen.
  maandag 6 juni 2022 @ 08:00:18 #169
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204973866
Hoe Raven van Dorst deze Apeldoorns boerderij al twee jaar van de sloop redt

https://www.ad.nl/show/ho(...)sloop-redt~ab2a683a/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204974224
Gordon waarschuwde
Het wangedrag van Jeroen bij de talentenjacht kwam voor Gordon niet als donderslag bij heldere hemel. Hij heeft Linda in 2007 al voor hem gewaarschuwd. Toen maakten ze samen het tv-programma Just The Two Of Us.
Gordon vertelt in het programma Boerderij van Dorst: “Ik was erbij dat Linda Jeroen ontmoette, want ik presenteerde toen een programma met haar, en toen zei ik al tegen haar: ‘Je weet dat ze hem Vieze Jeroentje noemen?’ Daar is ze waarschijnlijk toch op gevallen. Ze is gewaarschuwd geweest. Ik vind het echt heel erg voor haar ook.”

Kookprogramma
Zelf staat Gordon nog anderhalf jaar onder contract bij de tv-zender van Linda’s broer John de Mol. “Ja, nu is het wel minder. Ik heb natuurlijk alles al gedaan ook, hè? Ik heb nog anderhalf jaar een contract en dan ‘toedeledokie’ denk ik.”
Tegen medegast Anouk: “Ik zou best een kookprogramma willen hebben. Zou jij niet nog een leuk tv-programma willen? Zo’n programma als Nick en Simon doen? Op zoek naar weet ik veel wat.”
Anouk: “Op zoek naar wat? Naar muzikanten? Dat is fucking saai! Ik haat muziekprogramma’s.”

https://www.mediacourant.(...)oor-vieze-jeroentje/
pi_204976030
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoorde net bij Natasja Gibbs dat Anouk het regelmatig over pleuris veel geld had.
  roze maandag 6 juni 2022 @ 13:38:18 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204976338
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 12:47 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik hoorde net bij Natasja Gibbs dat Anouk het regelmatig over pleuris veel geld had.
Ja dat ze alleen voor heel veel geld nog terug zou komen bij de Voice en dat ze het in eerste instantie ook alleen maar heeft gedaan voor het geld omdat ze 6 kinderen heeft die allemaal nog moeten studeren enz. Ze is door 2 eerdere scheidingen best veel geld enz kwijt geraakt.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 6 juni 2022 @ 14:23:01 #173
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204976699
Dat Anouk nog moet werken zegt genoeg over welke personen ze om haar heen had. Wat treurig zeg. Ook gek dat ze niet inziet daar haar oude nummers het beste waren.

maandag 6 juni 2022 @ 14:26:27 #174
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204976726
quote:
Natuurlijk krijgen ze een 'onkostenvergoeding'. Zo is iedereen hoor alleen die Gordon lacht alleen maar en neemt niks serieus zo is het leven niet. Ze is gemaakt en gevoed vanaf jongs aan door alleen maar veren in de kont te krijgen. Ze is er gewoon klaar mee en wil gewoon rust als moeder zijnde. Prima toch?
pi_204977018
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 01:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vond Anouk verrassend eerlijk en spontaan overkomen en veel minder arrogant dan in eerdere media. Ook heel eerlijk dat ze het doet om inkomsten te krijgen om haar kinderen te laten studeren, alleen voor geld wil ze nog meedoen aan dit soort programma's. Voor de Voice deed ze het ook alleen voor het geld, want ze verafschuwde het concept, maar had wel lol met Ali. Tegenstelling tussen haar (ze woont in een huis van 120 vierkante meter met 6 kinderen) en Gordon (die zijn hondjes overdag betaald laat rondlopen in een airco in Dubai) was wel erg groot. Anouk heeft ooit wereldhits gemaakt, Gordon is bij de lokale slager blijven steken.
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ze is hoe ze is.

Ik herken dat wel, dat introverte. Ik ben ook zo en dat zag ik ook bij haar terug.

Wat ik wel jammer vond is dat ze zei dat ze alleen voor pleuris veel geld
terug zou keren naar de voice. Eerder heeft ze gezegd dit nooit meer te willen doen.
Mijn beeld van Anouk was dat ze een enorm grote bek heeft. Daar was ik wel nieuwsgierig naar. Maar ik zag gisteren een tamelijk uitgebluste en fragiele vrouw, die nergens zin in heeft, behalve bij haar kinderen zijn. Ik had er zelfs een beetje medelijden mee.

Vandaar mijn commentaar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')