Zonder toupetje waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:38 schreef golfer het volgende:
Eva is een leuk wijf. Klok boeit mij niet zo. Kom hem wel eens zonder geföhnd haar met z'n hondje wandelend tegen in ons dorp.
De afleveringen vallen of staan wel een beetje met de gasten, maar het is idd wel fijn om voor de verandering eens niet steeds dezelfde koppen en meningen te zien.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:55 schreef spapaars het volgende:
Een lekker wegkijk programma.
Het is eens wat anders dan die eindeloze bullshit van steeds weer dezelfde gasten die schijnbaar over alles kennis en een mening hebben aan een ovale tafel in een tv-studio.
Ik vond dit wel een mindere aflevering, vergeleken met het vorige seizoen.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
De afleveringen vallen of staan wel een beetje met de gasten, maar het is idd wel fijn om voor de verandering eens niet steeds dezelfde koppen en meningen te zien.
Er worden veel openhartige bekentenissen gedaan die je nooit zou horen of lezen met een journalistieke interview.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie aflevering...die (ongemakkelijke) openhartigheid van Anouk mag ik wel.
Ik vond Anouk verrassend eerlijk en spontaan overkomen en veel minder arrogant dan in eerdere media. Ook heel eerlijk dat ze het doet om inkomsten te krijgen om haar kinderen te laten studeren, alleen voor geld wil ze nog meedoen aan dit soort programma's. Voor de Voice deed ze het ook alleen voor het geld, want ze verafschuwde het concept, maar had wel lol met Ali. Tegenstelling tussen haar (ze woont in een huis van 120 vierkante meter met 6 kinderen) en Gordon (die zijn hondjes overdag betaald laat rondlopen in een airco in Dubai) was wel erg groot. Anouk heeft ooit wereldhits gemaakt, Gordon is bij de lokale slager blijven steken.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een sjagerijnig type is Anouk! Had haar eigenlijk nooit eerder ergens gezien of gehoord, behalve via haar muziek dan.
Ik vroeg me ookl meteen af of ze voor haar deelname aan dit programma betaald heeft gekregen, n.a.v. haar commentaar op haar juryschap bij The Voice.
Ze is hoe ze is.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een sjagerijnig type is Anouk! Had haar eigenlijk nooit eerder ergens gezien of gehoord, behalve via haar muziek dan.
Ik vroeg me ookl meteen af of ze voor haar deelname aan dit programma betaald heeft gekregen, n.a.v. haar commentaar op haar juryschap bij The Voice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde net bij Natasja Gibbs dat Anouk het regelmatig over pleuris veel geld had.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie aflevering...die (ongemakkelijke) openhartigheid van Anouk mag ik wel.
Ja dat ze alleen voor heel veel geld nog terug zou komen bij de Voice en dat ze het in eerste instantie ook alleen maar heeft gedaan voor het geld omdat ze 6 kinderen heeft die allemaal nog moeten studeren enz. Ze is door 2 eerdere scheidingen best veel geld enz kwijt geraakt.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoorde net bij Natasja Gibbs dat Anouk het regelmatig over pleuris veel geld had.
Natuurlijk krijgen ze een 'onkostenvergoeding'. Zo is iedereen hoor alleen die Gordon lacht alleen maar en neemt niks serieus zo is het leven niet. Ze is gemaakt en gevoed vanaf jongs aan door alleen maar veren in de kont te krijgen. Ze is er gewoon klaar mee en wil gewoon rust als moeder zijnde. Prima toch?quote:Op zondag 5 juni 2022 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2022 01:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vond Anouk verrassend eerlijk en spontaan overkomen en veel minder arrogant dan in eerdere media. Ook heel eerlijk dat ze het doet om inkomsten te krijgen om haar kinderen te laten studeren, alleen voor geld wil ze nog meedoen aan dit soort programma's. Voor de Voice deed ze het ook alleen voor het geld, want ze verafschuwde het concept, maar had wel lol met Ali. Tegenstelling tussen haar (ze woont in een huis van 120 vierkante meter met 6 kinderen) en Gordon (die zijn hondjes overdag betaald laat rondlopen in een airco in Dubai) was wel erg groot. Anouk heeft ooit wereldhits gemaakt, Gordon is bij de lokale slager blijven steken.
Mijn beeld van Anouk was dat ze een enorm grote bek heeft. Daar was ik wel nieuwsgierig naar. Maar ik zag gisteren een tamelijk uitgebluste en fragiele vrouw, die nergens zin in heeft, behalve bij haar kinderen zijn. Ik had er zelfs een beetje medelijden mee.quote:Op maandag 6 juni 2022 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze is hoe ze is.
Ik herken dat wel, dat introverte. Ik ben ook zo en dat zag ik ook bij haar terug.
Wat ik wel jammer vond is dat ze zei dat ze alleen voor pleuris veel geld
terug zou keren naar de voice. Eerder heeft ze gezegd dit nooit meer te willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |