De naam van Idrissi zag ik voorbij komen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook al ver zijn met een aanvaller. Maar volgens de altijd vervelende Sinclair wordt dat NIET Castellanos.
Ik vond dat gisteren de noodzaak van een spits toch ook wel werd benadrukt
Zoals Slot gisteren zei, op bank zit een ventje van 16 en van 17. Je hebt amper 16 volwaardige spelers. Het gebrek aan breedte gaat je gewoon opbreken. Ik denk ook in Europa.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:33 schreef F.M.D. het volgende:
Beetje armoedig dat een club als Feyenoord niet gewoon uitspreekt dat Europees overwinteren een keiharde doelstelling is. Ontwikkelen is leuk maar moet zeker bij een topclub gekoppeld worden aan resultaat, anders wordt het wel erg vrijblijvend.
Danillo huren van Ajaxquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De naam van Idrissi zag ik voorbij komen.
Ga je nog away potjes pakken kerel? 3 mooie steden en een cult club.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook al ver zijn met een aanvaller. Maar volgens de altijd vervelende Sinclair wordt dat NIET Castellanos.
Ik vond dat gisteren de noodzaak van een spits toch ook wel werd benadrukt
Ik begin volgende week aan een nieuwe baan onder voorwaarde dat ik de eerste 3-4 maanden geen vakantie neem. Hoop daarom vooral dat Berlijn wat later valt, dan valt er denk ik wel wat te regelen. Lijkt me een ontzettend gave trip, al houd ik mijn hart ook wel vast als daar 10.000 Feyenoorders heen gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ga je nog away potjes pakken kerel? 3 mooie steden en een cult club.
Ahhh das wel klote, maar die 3 dagen zijn misschien ook nog wel te fixen toch? 10.000 is wel heel veelquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begin volgende week aan een nieuwe baan onder voorwaarde dat ik de eerste 3-4 maanden geen vakantie neem. Hoop daarom vooral dat Berlijn wat later valt, dan valt er denk ik wel wat te regelen. Lijkt me een ontzettend gave trip, al houd ik mijn hart ook wel vast als daar 10.000 Feyenoorders heen gaan
Praag ook gaaf maar al zo vaak geweest, en ook met Feyenoord al.
Ja hopelijk valt daarin wel wat te regelen ja. Desnoods woensdagavond vertrekken ofzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ahhh das wel klote, maar die 3 dagen zijn misschien ook nog wel te fixen toch? 10.000 is wel heel veelqua Kaarten zal het sowieso wel minimaal zijn. Klein stadion toch? Maar dat kan wel zomaar weer misgaan ja.
Prima. Zullen bij Feyenoord ook nog wel 2 spelers bij komen verwacht ik zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:58 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist: er zit schot in de Bozenik - Dusseldorf zaak, mogelijk dit weekend al deal.
Goedkoop en ruim beschikbare pep ook, topshow.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hopelijk valt daarin wel wat te regelen ja. Desnoods woensdagavond vertrekken ofzo.
Punt is dat Berlijn voor elke mongool zonder geld te rijden en treinen is, wereldstad en Feyenoord al lang niet meer massaal in Duitsland geweest. Ik verwacht daar wel een beetje Rome-taferelen eigenlijk
Hoor het ook om me heen, echt iedereen gaat en wil naar Berlijn.
Het gaat niet in het Union stadion zijn, maar waarschijnlijk in het Olympiastadion met 70k plekkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ahhh das wel klote, maar die 3 dagen zijn misschien ook nog wel te fixen toch? 10.000 is wel heel veelqua Kaarten zal het sowieso wel minimaal zijn. Klein stadion toch? Maar dat kan wel zomaar weer misgaan ja.
Lachwekkend net als die Burger die de voorkeur krijgt. Hendriks moet je als eerste opvolger van Senesi zien. Dan bespaar je miljoenen. Haal de vervanger Malacia maar uit Noorwegen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:50 schreef Maastoren het volgende:
Hendriks moet wel ontzettend slecht zijn als je Viergever wil halen. Vanuit het perspectief van Viergever snap ik het ook niet.
Gezien het budget van Feyenoord is dit toch niet zo'n slechte aankoop? Ervaren speler die alweer wat jaartjes meedraait bij PSV, als backup beter dan Burger of Hendriks.quote:
Hij ziet bij Feyenoord meer perspectief op speeltijd neem ik aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:50 schreef Maastoren het volgende:
Hendriks moet wel ontzettend slecht zijn als je Viergever wil halen. Vanuit het perspectief van Viergever snap ik het ook niet.
Hendriks en Geetruida zou een top centrum kunnen vormen. Met Pedersen en Hall als rechtsbacks en Malacia en Haps op linksquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gezien het budget van Feyenoord is dit toch niet zo'n slechte aankoop? Ervaren speler die alweer wat jaartjes meedraait bij PSV, als backup beter dan Burger of Hendriks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |