abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201221278
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 08:55 schreef SilverEyes het volgende:
Muhahaha, even klagen heeft geholpen, zonet opeens -1.1 kilo *O*
Yes, zo zie je maar! *O*
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201221302
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 08:58 schreef minilot het volgende:
Nog niet gewogen want had me verslapen en moest met ongekamd haar hollend met een banaan in mijn mond gepropt naar de sportschool vanmorgen :') Oeps. Maar wel gered.

O: Banaan
B: Zeven minuten hardgelopen :7
B: Uur krachttraining
D: Vegaburger en speciaalbier in de Efteling. Vermoedelijk ook een ijsje.
B: Tot 22:00 in een pretpark lopen
Goed bezig (geweest) al zo vroeg in de ochtend. Fijne dag gewenst in de Efteling! :)
pi_201221326
O: 4 volkoren crackers met paté
L: wrap, feta, tomaat, ui, veldsla, salami en plakje kaas
S: kickboksen, fitness en fietsen
D: broccolisoep / pasta (atkins), groenten en gehakt
pi_201221588
Goedemorgennnn :W

O: Peijnenburg reepje
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 roggebrood boter/kaas
T: Granny Smith appel
D: Champignonsoep + 2 scrambled eggs met gebakken champignons

B: ALLES stofzuigen, dweilen, poetsen :{w
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201222466
Ik ga het bos in met de fiets. Mooi weer om er op uit te trekken, dus vandaag geen hometrainer! :)
  Moderator zondag 5 september 2021 @ 11:01:36 #231
5428 crew  miss_sly
pi_201222961
Goedemorgen!
De dag begonnen met boksen en een hiit met de vr-bril terwijl iedereen nog sliep. Heerlijk rustig.
Verder zal ik denk ik in de tuin werken en misschien een stukje fietsen.
Vanavond eten man en ik bij Maoz in centrum Amsterdam, terwijl dochter met een kinderfeesten naar Hans Klok gaat :D

Verder
O: twee kaiserbroodjes, eentje met oude kaas, eentje met rosbief
L: skyr met aardbeien

Handje noten, appeltje tussendoor als ik nog trek heb.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201223001
O: havermout met blauwe bessen
B: uur wandelen (6km)
T: cracker met humus
L: salade met 2 broodjes
T: wat snoeptomaatjes en komkommer etc.
D: zoete aardappel met groene asperges en kip.
T: kwark
T: heeeel veel koffie :')
pi_201227563
Weer terug van een fijne fietstocht, wat een heerlijk weer is het toch, van dat fijne zachte nazomerweer. genieten alom. Bij elkaar iets meer dan 1000 calorieën kunnen verbranden en in hoog tempo kunnen fietsen. Bij een watertje nog uurtje kunnen lezen in een interessant boek over mindset en afvallen. ;)

Zo direct pastaatje maken (atkins) en broccolisoep en deze dag met een goed voldaan gevoel afsluiten. ^O^
pi_201227723
Heb, door o.a. overgewicht, slaapapneu. En heb afgelopen 4 weken 5 keer het riempje van het cpap-masker, strakker moeten zetten omdat het te los zat en niet meer goed druk kon opbouwen. Net als broeken die afglijden zijn dit toch wel fijne tekenen dat het afvallen echt gaande is. ^O^

De dalende cijfers op de weegschaal zijn fijn, maar dit voelt beter. Hopelijk over een tijd helemaal geen apneu-apparaat meer. :) Iemand anders hier ook last van slaapapneu?
  zondag 5 september 2021 @ 16:47:19 #235
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201228810
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 16:09 schreef Sangha het volgende:
Heb, door o.a. overgewicht, slaapapneu. En heb afgelopen 4 weken 5 keer het riempje van het cpap-masker, strakker moeten zetten omdat het te los zat en niet meer goed druk kon opbouwen. Net als broeken die afglijden zijn dit toch wel fijne tekenen dat het afvallen echt gaande is. ^O^

De dalende cijfers op de weegschaal zijn fijn, maar dit voelt beter. Hopelijk over een tijd helemaal geen apneu-apparaat meer. :) Iemand anders hier ook last van slaapapneu?
Ik hoop het voor je!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201229638
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 16:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Ik hoop het voor je!
Dank je! :)
pi_201230762
quote:

Het is vooral een teken dat je vet kwijt raakt en daar gaat het uiteindelijk om. *O*
ROBODEMONS..................|:(
pi_201230894
quote:
14s.gif Op zondag 5 september 2021 18:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Het is vooral een teken dat je vet kwijt raakt en daar gaat het uiteindelijk om. *O*
Dank voor de positieve reactie. Fijn om hier in het topic dingen te kunnen bespreken en melden die veel mensen niet kunnen of willen begrijpen. Het helpt me echt. Thanx (allemaal). :)
pi_201231009
quote:

Hier geen slaapapneu (voor zover ik weet), maar wel een erge snurker. Dat schijnt ook minder te moeten worden, ik ben benieuwd :)

Verder ben ik erg trots op mezelf. Vandaag onverwacht vrienden ontmoet op terras. Drie biertjes gehad en wat stokbrood met smeersels en chippies. Niet de beste keus uiteraard, maar moet een keer kunnen. Maar waar ik trots op ben, is dat ik bij thuiskomst makkelijk had kunnen blijven hangen in de biertjes en patat/Chinees/ willekeurige afhaal had kunnen bestellen, toch netjes heb gekookt en verder ben gegaan op water. Zo'n soort gedragsverandering zie ik graag *O*
pi_201231138
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:10 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Hier geen slaapapneu (voor zover ik weet), maar wel een erge snurker. Dat schijnt ook minder te moeten worden, ik ben benieuwd :)

Verder ben ik erg trots op mezelf. Vandaag onverwacht vrienden ontmoet op terras. Drie biertjes gehad en wat stokbrood met smeersels en chippies. Niet de beste keus uiteraard, maar moet een keer kunnen. Maar waar ik trots op ben, is dat ik bij thuiskomst makkelijk had kunnen blijven hangen in de biertjes en patat/Chinees/ willekeurige afhaal had kunnen bestellen, toch netjes heb gekookt en verder ben gegaan op water. Zo'n soort gedragsverandering zie ik graag *O*
Kijk, dat heb je goed gedaan en dat is belangrijk, dat je op die momenten de juiste keuze maakt. ^O^ Ik had hetzelfde, had eigenlijk wat lekkers / makkelijks willen bestellen, maar na de lange fietstocht toch de moeite genomen een gezonde pasta-maaltijd te maken met lekker veel groenten en verse kruiden. :)
pi_201236164
O: Peijnenburg reepje
L: Kwark/passiefruit/banaan en 2 wraps kaas/houmous
T: Druiven
D: Tortellini, Italiaanse groente en kaassaus
B: Straks een uur fietsen O+
  maandag 6 september 2021 @ 08:09:20 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_201236187
Zo, stevige vakantieschade hier _O-
Nu weer normaal :P
disclaimer
pi_201236649
Goedemorgen :)

De weegschaal was lief vanochtend :)
De volgende afspraak vraag ik de diëtist om op papier te zetten wat ik precies moet eten. Tussen de afspraken wordt het telkens minder en weet ik niet meer wat ik moet doen. Misschien dom, maar op den duur haal ik eetstoornis en diëtist door elkaar :@ Dus als ik het op papier heb hang ik het in de keuken en weet ik gewoon altijd hoe en wat
pi_201236970
Ok dan, ik heb de afgelopen week echt te veel chocola gegeten (ik had een paar dagen migraine en verder ook veel gedoe met pijn en pijnstillers vanwege de slijmbeursontsteking) maar ben toch echt onder de 78 kilo beland. De zak worteltjes ligt al ruim een week onaangeraakt in de koelkast.
De laatste afvalpoging een paar jaar geleden is bij 78 gestrand, dus dit voelt gek en toen was het heel zwaar met afkicken van chocola en verder ook proberen geen suiker binnen te krijgen. Kennelijk doet mijn lijf het beter op ook zoetigheid.
pi_201236982
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok dan, ik heb de afgelopen week echt te veel chocola gegeten (ik had een paar dagen migraine en verder ook veel gedoe met pijn en pijnstillers vanwege de slijmbeursontsteking) maar ben toch echt onder de 78 kilo beland. De zak worteltjes ligt al ruim een week onaangeraakt in de koelkast.
De laatste afvalpoging een paar jaar geleden is bij 78 gestrand, dus dit voelt gek en toen was het heel zwaar met afkicken van chocola en verder ook proberen geen suiker binnen te krijgen. Kennelijk doet mijn lijf het beter op ook zoetigheid.
Dan ben je toch gewoon goed bezig? Ieder lijf is anders :*
pi_201237277
Goed bezig CotS!
En jij ook DDM, ik wil ook op een chocoladedieet O+

Mijn wraps worden ingeruild voor Beemsterkaasbroodjes. 15km voor moeten fietsen, dus worth it.
pi_201237509
Ik wil ook wel een chocolade dieet :Y)

Hier even geen weegschaal gedaan, wil weer terug naar 1x per week wegen. Geeft mij teveel stress als ik dat ding zie stijgen of gelijk blijven, hoewel ik weet dat het normale schommelingen zijn :')
pi_201237569
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:09 schreef Declan-Harp het volgende:
Goed bezig CotS!
En jij ook DDM, ik wil ook op een chocoladedieet O+

Mijn wraps worden ingeruild voor Beemsterkaasbroodjes. 15km voor moeten fietsen, dus worth it.
Dank je wel

En oooooh klinkt goddelijk
pi_201237578
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:30 schreef SilverEyes het volgende:
Ik wil ook wel een chocolade dieet :Y)

Hier even geen weegschaal gedaan, wil weer terug naar 1x per week wegen. Geeft mij teveel stress als ik dat ding zie stijgen of gelijk blijven, hoewel ik weet dat het normale schommelingen zijn :')
Dit ken ik, daardoor ga ik telkens minder eten :@
Knap dat je de discipline hebt om eens per week te wegen! Gezonde keus, dunkt me
pi_201237631
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel

En oooooh klinkt goddelijk
Mijn favoriet O+ Wel alleen koud, andere kaasbroodjes ''moet'' je opwarmen maar de Beemsterkaasbroodjes vind ik zelf koud het lekkerst.
Toen ik vroegâh bij de supermarkt werkte mocht ik het eens per week kopen als lunch :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')