Yes, zo zie je maar!quote:Op zondag 5 september 2021 08:55 schreef SilverEyes het volgende:
Muhahaha, even klagen heeft geholpen, zonet opeens -1.1 kilo
Goed bezig (geweest) al zo vroeg in de ochtend. Fijne dag gewenst in de Efteling!quote:Op zondag 5 september 2021 08:58 schreef minilot het volgende:
Nog niet gewogen want had me verslapen en moest met ongekamd haar hollend met een banaan in mijn mond gepropt naar de sportschool vanmorgenOeps. Maar wel gered.
O: Banaan
B: Zeven minuten hardgelopen
B: Uur krachttraining
D: Vegaburger en speciaalbier in de Efteling. Vermoedelijk ook een ijsje.
B: Tot 22:00 in een pretpark lopen
Ik hoop het voor je!quote:Op zondag 5 september 2021 16:09 schreef Sangha het volgende:
Heb, door o.a. overgewicht, slaapapneu. En heb afgelopen 4 weken 5 keer het riempje van het cpap-masker, strakker moeten zetten omdat het te los zat en niet meer goed druk kon opbouwen. Net als broeken die afglijden zijn dit toch wel fijne tekenen dat het afvallen echt gaande is.![]()
De dalende cijfers op de weegschaal zijn fijn, maar dit voelt beter. Hopelijk over een tijd helemaal geen apneu-apparaat meer.Iemand anders hier ook last van slaapapneu?
Het is vooral een teken dat je vet kwijt raakt en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op zondag 5 september 2021 16:09 schreef Sangha het volgende:
Heb, door o.a. overgewicht, slaapapneu. En heb afgelopen 4 weken 5 keer het riempje van het cpap-masker, strakker moeten zetten omdat het te los zat en niet meer goed druk kon opbouwen. Net als broeken die afglijden zijn dit toch wel fijne tekenen dat het afvallen echt gaande is.![]()
De dalende cijfers op de weegschaal zijn fijn, maar dit voelt beter. Hopelijk over een tijd helemaal geen apneu-apparaat meer.Iemand anders hier ook last van slaapapneu?
Dank voor de positieve reactie. Fijn om hier in het topic dingen te kunnen bespreken en melden die veel mensen niet kunnen of willen begrijpen. Het helpt me echt. Thanx (allemaal).quote:Op zondag 5 september 2021 18:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is vooral een teken dat je vet kwijt raakt en daar gaat het uiteindelijk om.
Hier geen slaapapneu (voor zover ik weet), maar wel een erge snurker. Dat schijnt ook minder te moeten worden, ik ben benieuwdquote:Op zondag 5 september 2021 16:09 schreef Sangha het volgende:
Kijk, dat heb je goed gedaan en dat is belangrijk, dat je op die momenten de juiste keuze maakt.quote:Op zondag 5 september 2021 19:10 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Hier geen slaapapneu (voor zover ik weet), maar wel een erge snurker. Dat schijnt ook minder te moeten worden, ik ben benieuwd
Verder ben ik erg trots op mezelf. Vandaag onverwacht vrienden ontmoet op terras. Drie biertjes gehad en wat stokbrood met smeersels en chippies. Niet de beste keus uiteraard, maar moet een keer kunnen. Maar waar ik trots op ben, is dat ik bij thuiskomst makkelijk had kunnen blijven hangen in de biertjes en patat/Chinees/ willekeurige afhaal had kunnen bestellen, toch netjes heb gekookt en verder ben gegaan op water. Zo'n soort gedragsverandering zie ik graag
Dan ben je toch gewoon goed bezig? Ieder lijf is andersquote:Op maandag 6 september 2021 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok dan, ik heb de afgelopen week echt te veel chocola gegeten (ik had een paar dagen migraine en verder ook veel gedoe met pijn en pijnstillers vanwege de slijmbeursontsteking) maar ben toch echt onder de 78 kilo beland. De zak worteltjes ligt al ruim een week onaangeraakt in de koelkast.
De laatste afvalpoging een paar jaar geleden is bij 78 gestrand, dus dit voelt gek en toen was het heel zwaar met afkicken van chocola en verder ook proberen geen suiker binnen te krijgen. Kennelijk doet mijn lijf het beter op ook zoetigheid.
Dank je welquote:Op maandag 6 september 2021 10:09 schreef Declan-Harp het volgende:
Goed bezig CotS!
En jij ook DDM, ik wil ook op een chocoladedieet
Mijn wraps worden ingeruild voor Beemsterkaasbroodjes. 15km voor moeten fietsen, dus worth it.
Dit ken ik, daardoor ga ik telkens minder etenquote:Op maandag 6 september 2021 10:30 schreef SilverEyes het volgende:
Ik wil ook wel een chocolade dieet![]()
Hier even geen weegschaal gedaan, wil weer terug naar 1x per week wegen. Geeft mij teveel stress als ik dat ding zie stijgen of gelijk blijven, hoewel ik weet dat het normale schommelingen zijn
Mijn favorietquote:Op maandag 6 september 2021 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
En oooooh klinkt goddelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |