SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt heel lekker ja! Waar heb je die drops vandaan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:38 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Ik vond het heel lekker! Gemaakt met de flavourdrops chocolade, cacaopoeder en de hazelnootmelk van de appie. Heb wel het chiazaad eerst nog gemalen. Zeker voor herhaling vatbaar!
O ja, dat is wel echt heel erg lekker!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:23 schreef minilot het volgende:
Ahem - in boter, donkerbruine basterdsuiker, kaneel, vanille en véél rum gebakken bananen maken niet een heel verantwoord dessert maar aaaaaaaaaaah wat was het lekker en ach, na avondeten dat bestond uit rijst, groenten en peulvruchten was er wat ruimte voor compensatie
Is de steak van vivera? die kan ik nergens meer vinden, waar gekocht?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 07:23 schreef Declan-Harp het volgende:
Bijslaapdag!![]()
O: Proteďnereep
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 3 maiswafels eiersalade
D: Vega steak, sperzieboontjes en röstirondjes
De McKroket was lekker trouwens
Lidl!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is de steak van vivera? die kan ik nergens meer vinden, waar gekocht?
Eerst verkocht de Dirk hier de steak, maar inmiddels niet meer.
Volgens mij was het ook eerst biefstukc ipv steak.
Dan zal ik wel niet goed kijkenquote:
Misschien op? Zo ziet het er uit: https://www.lidl.nl/p/vegetarisch/vegan-juicy-steaks/p35200quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dan zal ik wel niet goed kijken![]()
Vorige week nog geweest, maar ik heb niets gezien wat op de Vivera versie lijkt.
Straks eens even kijken of ze het hier hebben. Dank!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Misschien op? Zo ziet het er uit: https://www.lidl.nl/p/vegetarisch/vegan-juicy-steaks/p35200
Myprotein! Die hadden vorige week korting. Weet niet of dat nog steeds zo is eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Klinkt heel lekker ja! Waar heb je die drops vandaan?
Sterkte met de buikpijn, klinkt heftig!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tijd van de maand dat ik misselijk ben van de buikpijn
O. Kwark
L. 2 boterhammen met eiersalade
T. Fruit
D. Bietjes met linzen, zilverui en geitenkaas (ja die zilverui is vreemd erbij, maar ik vind het wel lekker fris erbij)
T. 2 bonbonnetjes bij de thee
Ah! Eens checken!quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[
/img] Op vrijdag 27 augustus 2021 14:04 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Myprotein! Die hadden vorige week korting. Weet niet of dat nog steeds zo is eigenlijk.
Gefeliciteerd. En dan nu nadenken over hoe je daar kunt blijven, veel succesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:59 schreef Nober het volgende:
Vanmorgen voor het eerst sinds ik begonnen ben met afvallen onder de 88 kilo.
Ik ben nu wel waar ik wil blijven.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is de steak van vivera? die kan ik nergens meer vinden, waar gekocht?
Eerst verkocht de Dirk hier de steak, maar inmiddels niet meer.
Volgens mij was het ook eerst biefstukc ipv steak.
Dit dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |