SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leukquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:28 schreef Karzai het volgende:
schoenen kunnen elk moment bezorgd worden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft iemand je wel gezien
Stom ja maar ik dacht, ja daar hebben ze een meppert.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je reputatie
Lidl ❤️quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
Voor kant en klare kaasfondue is die van de Lidl wel lekker trouwens.
had je dat gisteren niet ook?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
kip madras met naanbrood
[ afbeelding ]
En hadden ze die?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stom ja maar ik dacht, ja daar hebben ze een meppert.
klopt ik had nog overquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dat gisteren niet ook?
Vet chill is dat, als je eten overhoudt voor de dag erna. 😎quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dat gisteren niet ook?
Je hoeft er toch niets mee te doen ?quote:
Ja eentje voor 0,59 cent, een keer slaan en hij is kapot, denk dat de vliegen me zelfs uitlachen, wat een winkel is dat dan zeg.quote:
Ja maar dan ga je daar toch naar staren op een gekke manier.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niets mee te doen ?
Ja we kunnen kerst gewoon schrappenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:43 schreef UitStraling het volgende:
Engeland wil dit jaar kerst overslaan, Brexit, Corona, the worker shortage en wereldwijde containertekorten.
Nee joh, deed me denken aan debiteuren crediteuren van Jiskefet, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik mij nu beledigd voelen? Ik twijfel.
Wat moeten we dan in de winter?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we kunnen kerst gewoon schrappen
Net geen 25 graden hier maar veder best okquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie het weerbericht gezien?
budaweer
Schaatsenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moeten we dan in de winter?
Hopen dat het snel voorbij isquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moeten we dan in de winter?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net geen 25 graden hier maar veder best ok
Vanmiddag brak zonnetje lekker door. Ga zo nog even wat drinken met iemand misschien of even ijsje halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Hier is het serieus gewoon lekker weer nu.
Ik ga zo een paar baantjes trekken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmiddag brak zonnetje lekker door. Ga zo nog even wat drinken met iemand misschien of even ijsje halen.
ik dacht dat dat de naam van een sportwinkel wasquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Zit de docu op Netflix over Bruce/Caitlyn Jenner te kijken, wist helemaal niet dat hij de decathlon op de OS gewonnen hadDacht altijd dat het een zwemmer was
![]()
de porties verschillen enorm per gerecht is mijn ervaring.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
*burp*
Die HelloFresh-maaltijden zijn niet te klein.
ligt er aan voor hoeveel personen je besteld.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
*burp*
De eerste paar waren echt meer dan zat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de porties verschillen enorm per gerecht is mijn ervaring.
Ik ben een grote eter, zou ik daar genoeg aan hebben?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
*burp*
Braaf voor twee personen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan voor hoeveel personen je besteld.
oh ja zou kunnenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste paar waren echt meer dan zat.![]()
Maar het scheelt waarschijnlijk ook dat ik alleen vegetarische gerechten kies.
voor 1 persoon vind ik 't veel te duurquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan voor hoeveel personen je besteld.
Ja dat weet ik toch niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een grote eter, zou ik daar genoeg aan hebben?
Ja, nee dat is ook zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet.Ik heb codes voor een box, dus als je wil proberen
Mijn pa is een grote eter en die had meestal genoegquote:
Wat meer variatie was voor mij de reden om het eens te proberen, ik zat in een sleur met steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja zou kunnen
ik ben vegetarische gerechten wel door H-F gaan ontdekken
Ja dat was bij ons ook het geval.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat meer variatie was voor mij de reden om het eens te proberen, ik zat in een sleur met steeds hetzelfde.En blijkbaar heb ik zelfs mét vega en mijn allergieën nog keuze, dus poging waard.
nooit geprobeerd, ik moet in een supermarkt mn eigen voer kunnen uitzoekenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor 1 persoon vind ik 't veel te duur
mja voor een dag of 3 per week is 't wel relaxt. maar goed: duur.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geprobeerd, ik moet in een supermarkt mn eigen voer kunnen uitzoeken
Oh ja, dan is het wel handig als het gewoon aan de deur gebracht wordt, geen discussie.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat was bij ons ook het geval.
Dat & een grote lussiknie-tot-ik-t-gegeten-heb-en-dan-mn-bord-aflik
scheelde een hoop 'wat gaan we vanavond eten' discussie.
Ik ook. Plus ik zie mezelf al zo'n hele doos weggooien omdat ik die week geen zin heb in precies die gerechten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mja, dat lijkt mij ook niksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Plus ik zie mezelf al zo'n hele doos weggooien omdat ik die week geen zin heb in precies die gerechten.
mja je kiest ze toch zelf uitquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Plus ik zie mezelf al zo'n hele doos weggooien omdat ik die week geen zin heb in precies die gerechten.
Ik neem ook alleen een doos als ik denk "oeh, dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja dat pauzeren is ook wel makkelijk iddquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem ook alleen een doos als ik denk "oeh, dat ziet er lekker uit". En twee maaltijden per week, meer is onpraktisch.
of dat ik heel iets anders maak met een deel van de ingredienten en dan een zooitje over hou dat niet bij elkaar pastquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of dat ik heel iets anders maak met een deel van de ingredienten en dan een zooitje over hou dat niet bij elkaar past
HF maakt bij tijd en wijle veul beter voer dan ikzelf dus ik heb er niet zo'n moeite meequote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De recepten die me bevallen, bewaar ik in ieder geval.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
HF maakt bij tijd en wijle veul beter voer dan ikzelf dus ik heb er niet zo'n moeite mee
Heb ik ook gedaan, echt wel veel lekkere dingen gegetenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De recepten die me bevallen, bewaar ik in ieder geval.
nee nee, niemand maakt beter voer dan ik zelfquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
HF maakt bij tijd en wijle veul beter voer dan ikzelf dus ik heb er niet zo'n moeite mee
Mijn week is eigenlijk heel erg goedquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
jongens ik ben klaar met deze week maar morgen moet ook nog![]()
zwaar leven
Gewoon blijven liggen morgen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
zwaar leven
Ik heb het semi-procrastineren van vandaag nog enigszins te compenseren morgenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon blijven liggen morgen.
+1quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
zwaar leven
Morgen 15 km ochtendrondje en ontbijten in de bergenquote:
Als ik al weekend had was dit een prima ideequote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen 15 km ochtendrondje en ontbijten in de bergen
wat ga je dit weekend doen dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik al weekend had was dit een prima idee
Naar Tessin, het deel van Zwitserland met mooi weer en palmbomenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat ga je dit weekend doen dan?
die spekjes gebakken. spaghetti gekookt. Spekjes van vuur, 4 lepels kookvocht. Spgaghetti er op. zakje parmezaanse kaas en 2 ei dooiersquote:
Ah daar was ik ook bijna, maar vond het weer toen niet mooi genoegquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Naar Tessin, het deel van Zwitserland met mooi weer en palmbomen
hoeveel spaghetti? wat was er niet goed aan puur de smaak? welke kruiden?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die spekjes gebakken. spaghetti gekookt. Spekjes van vuur, 4 lepels kookvocht. Spgaghetti er op. zakje parmezaanse kaas en 2 ei dooiers
geen kruiden. Zon half pak dus 250 gram dan denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoeveel spaghetti? wat was er niet goed aan puur de smaak? welke kruiden?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah da's toch ook bij het Lago Maggiore? Paar jaar terug daar ook ff de grens overgestokenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je er eens bent met mooi weer kan ik Locarno en het Verzasca Tal aanradenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah daar was ik ook bijna, maar vond het weer toen niet mooi genoeg
Valt wel mee denk ik, al 2 nachten te weinig geslapen dus ga even inhalenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan wordt het wakker om 3:00 worden
Ei en de kaas eerst samen gemengd met een beetje peper? En ik gooi het liefste eerst wat minder kookvocht erin aangezien je dat nog wel toe kunt voegen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die spekjes gebakken. spaghetti gekookt. Spekjes van vuur, 4 lepels kookvocht. Spgaghetti er op. zakje parmezaanse kaas en 2 ei dooiers
ah. daar doe ik al 3 hele eieren op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen kruiden. Zon half pak dus 250 gram dan denk ik
en ditquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ei en de kaas eerst samen gemengd met een beetje peper? En ik gooi het liefste eerst wat minder kookvocht erin aangezien je dat nog wel toe kunt voegen.
niet bal?quote:
Ik mik er nog wat extra kaas over natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dital doe ik de kaas in principe pas op 't bord.
nee geen peperquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ei en de kaas eerst samen gemengd met een beetje peper? En ik gooi het liefste eerst wat minder kookvocht erin aangezien je dat nog wel toe kunt voegen.
hmm dit is weer heel andersquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. daar doe ik al 3 hele eieren op.
water echt brem zout maken. daar je pasta in koken.
3 tenen knoflook ff kneuzen en in je pan met spekjes gooien (die haal je er weer uit voordat je je pasta enzo erbij doet). die uit laten bakken
3 eieren intussen losslaan en veel peper erbij doen. (daar staat of valt t mee, dat er genoeg peper in zit)
je pasta net niet helemaal gaar laten koken. halve pollepel kookvocht in je pan bij de spekjes (vuur er van onder halen) daar je pasta in en je eimengsel erbij. blijven roeren.
En dan kijken naar het 'vocht' gaat het binden dan is 't goed. Kan je daarna nog kaas er bij doen, of op je bord. blijft je 'saus' dun, dan ff de vlam er laag onder en goed blijven roeren tot het bindt.
Ga dit proberen volgende keer, mijne was ook niet goed van smaak afgelopen weekend.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
3 tenen knoflook ff kneuzen en in je pan met spekjes gooien (die haal je er weer uit voordat je je pasta enzo erbij doet). die uit laten bakken
3 eieren intussen losslaan en veel peper erbij doen. (daar staat of valt t mee, dat er genoeg peper in zit)
je pasta net niet helemaal gaar laten koken. halve pollepel kookvocht in je pan bij de spekjes (vuur er van onder halen) daar je pasta in en je eimengsel erbij. blijven roeren.
En dan kijken naar het 'vocht' gaat het binden dan is 't goed. Kan je daarna nog kaas er bij doen, of op je bord. blijft je 'saus' dun, dan ff de vlam er laag onder en goed blijven roeren tot het bindt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke volgende keer dus anders proberen
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga dit proberen volgende keer, mijne was ook niet goed van smaak afgelopen weekend.
Laat mij en m'n rollen met rust.quote:Hi Inge,
In het kort
Wat: 10 weken werken aan je eet en leefpatroon, om duurzaam gewicht te verliezen
Wanneer: vanaf maandag 6 september tot zaterdag 13 november
Hoe: zelfstandig online en in een voedingsapp.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je er eens bent met mooi weer kan ik Locarno en het Verzasca Tal aanraden
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat mij en m'n rollen met rust.
Boze spijsvertering is boos?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
mn buik is echt sinds maandag al zo groot als een skippybalkan hem niet verder uitpuilen
Mandyquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boze spijsvertering is boos?
We zullen je gewoon blijven steunen in deze zware periode hoor Ingoquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
au.... ook...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
mn buik is echt sinds maandag al zo groot als een skippybalkan hem niet verder uitpuilen
Weet je wat ik ook altijd zo kut vind... zit je op vakantie helemaal keurig te eten, vet veel calorieën te verbranden, beetje bergjes omhoog, vet goed bezig, kom je thuis.... wat is deze.... waarom 2 kilo zwaarderquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
is @Ama een gay fish?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ama eet (bijna) alles wel ahahaha
Wat een vreetzakjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ama eet (bijna) alles wel ahahaha
toch een emmer spekvet naar binnen gelepeld?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook altijd zo kut vind... zit je op vakantie helemaal keurig te eten, vet veel calorieën te verbranden, beetje bergjes omhoog, vet goed bezig, kom je thuis.... wat is deze.... waarom 2 kilo zwaarderen nee volgens mijn weegschaal waren dat geen spieren
Oeh kaasfonduequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:03 schreef Karzai het volgende:
Rondje gelopen , schoenen zijn goedgekeurd en kaasfondue gekocht
Is een baas jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MandyEen van m'n favoriete acteurs.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is nog geen kaasfondue weer tochquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:03 schreef Karzai het volgende:
Rondje gelopen , schoenen zijn goedgekeurd en kaasfondue gekocht
Oh, daar maak ik me nooit zo druk om. Da's toch vaak met een week weer "normaal".quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook altijd zo kut vind... zit je op vakantie helemaal keurig te eten, vet veel calorieën te verbranden, beetje bergjes omhoog, vet goed bezig, kom je thuis.... wat is deze.... waarom 2 kilo zwaarderen nee volgens mijn weegschaal waren dat geen spieren
look away, dixielaaaaaaaaaaandquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
@:etto![]()
klaar is het nog niet maar het schiet al aardig op![]()
[ afbeelding ]
als ik daar op moet wachtenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is nog geen kaasfondue weer toch
ja niet slecht in nog geen 3 maandenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
look away, dixielaaaaaaaaaaand
lekker hoor
Hangt nogal af van wat je verder eet en drinkt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
is kaasfondue niet heul dikmakend?
Ken je dat nummer niet?quote:
doorgaans koffie en luchtquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt nogal af van wat je verder eet en drinkt.
het is altijd kaasfondue weer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is nog geen kaasfondue weer toch
als je het elke dag eet welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
is kaasfondue niet heul dikmakend?
Zijn er 3123 de pijp uitgegaan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar niet de enige..
https://www.babycenter.com/baby-names-mandy-626135.htm
Ik mis eigenlijk wat ge-chchchchchchquote:
Zo ene haarbal in je keelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk wat ge-chchchchchch
En nicotinequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doorgaans koffie en lucht
Dán waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doorgaans koffie en lucht
wat vind jij daar eigenlijk van, kaasfondue... is toch smelten enzo...quote:
En kaas ❤️🥰quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat vind jij daar eigenlijk van, kaasfondue... is toch smelten enzo...
Ik heb er geen moeite mee als andere dingen gesmolten worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat vind jij daar eigenlijk van, kaasfondue... is toch smelten enzo...
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee als andere dingen gesmolten worden.
Ik maak het ongeveer hetzelfde, behalve het zout en zoveel kookvocht.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja met kookvocht dus eigenlijk beetje wat C.E zei. gewoon bewaren en toevoegen in dien nodig.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maak het ongeveer hetzelfde, behalve het zout en zoveel kookvocht.
nee da's antiekquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Kaas maakt de wereld een stukje mooier.
Las dit ook net en tevens, next attack imminent.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:18 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
'Tien militairen VS gedood bij aanslag'
Volgens Fox News zijn zeker tien Amerikaanse militairen gedood bij de bomaanslagen in Kabul. Dat aantal is fors hoger dan de vier die aanvankelijk door een aantal andere Amerikaanse media werd gemeld.
Het Pentagon heeft alleen bevestigd dat er meerdere militairen zijn omgekomen bij de twee explosies in de buurt van het vliegveld. Een precies aantal hebben de autoriteiten in de VS nog niet genoemd.
Dacht dat de amerikanen dan wel hadden gezegdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las dit ook net en tevens, next attack imminent.
Wut hoort zoiets te helpen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Net voor het eerst kaas uit de vriezer gebruikt. Kijken wat dit voor de gerries betekent.
Lekker kokkeballen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke volgende keer dus anders proberen
Misschien sloopt het wat suikerverbindingen?quote:
ben je nog naar buiten aan het kijken?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat de amerikanen dan wel hadden gezegd
Dat dacht ik al maar nooit gehoord dat zoiets zou helpen daarvoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik hoop juist dat ik morgen niet aan de schijt ben.
James Gordon Meekquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat de amerikanen dan wel hadden gezegd
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik hoop juist dat ik morgen niet aan de schijt ben.
Wat een puinhoopquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mja, een minder geslaagd woordgrapjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als niet heel erg prettige seks.
Oh, ik dacht dat 'ie bewust was.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm quotefoutje, maar ergens ook wel toepasselijk.
Gelukkig had ons kabinet niet echt haast om medewerkers en Afghanen die ons geholpen hebben terug te halen. Zou een kabinet zomaar eens om kunnen vallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat 'ie bewust was.
But not nowquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig had ons kabinet niet echt haast om medewerkers en Afghanen die ons geholpen hebben terug te halen. Zou een kabinet zomaar eens om kunnen vallen.
Meestal zijn ze geniaal dus deze zien we met veel warme gevoelens gewoon door de vingersquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, een minder geslaagd woordgrapje
Misschien dat kille Kaag wel opstapt?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig had ons kabinet niet echt haast om medewerkers en Afghanen die ons geholpen hebben terug te halen. Zou een kabinet zomaar eens om kunnen vallen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal zijn ze geniaal dus deze zien we met veel warme gevoelens gewoon door de vingers
altijdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben je nog naar buiten aan het kijken?
Denk dat Kaag de Rutte-doctrine volgt. Die krijg je ook niet weg zonder een woedende menigte met brandende toortsen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat kille Kaag wel opstapt?
Matcht bij het tegenvallende gerecht?quote:
kaag is niet kil?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja dasook wel weer zoquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matcht bij het tegenvallende gerecht?
Zou er geen geld op inzetten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
altijd
zal maar net een cruiseschip missen maar er zijn geen palingbeestje moordenaars
Tegenwoordig vind ik excuses wel leuk. Het spijt ons dat er zoveel ophef was over x dat grandioos mis ging. In plaats van het spijt ons dat x mis ging.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat Kaag de Rutte-doctrine volgt. Die krijg je ook niet weg zonder een woedende menigte met brandende toortsen.
Zag beelden die er niet al te best uitzagen. Had beter niet kunnen klikken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
jezus
14 MINUTEN GELEDEN
'Zeker 60 Afghanen omgekomen bij bomaanslagen'
Het dodental als gevolg van de bomaanslagen in Kabul lijkt fors te gaan oplopen. The Wall Street Journal en de BBC schrijven op basis van een Afghaanse functionaris dat het gaat om zeker zestig dodelijke slachtoffers. Volgens de BBC zijn er ook 140 gewonden.
Aanvankelijk werd gemeld dat er zeker 13 mensen om het leven waren gekomen bij de twee explosies in de buurt van het internationale vliegveld.
En waaaaar gaat het om. Om die tyfusreligie en macht
ach manquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik wel, lachspieren zijn ooit operatief verwijderd ook en ze heeft vissenogen.
Ze weten het mooi te draaien ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik excuses wel leuk. Het spijt ons dat er zoveel ophef was over x dat grandioos mis ging. In plaats van het spijt ons dat x mis ging.
Klinkt als excuses, maar eigenlijk zeggen ze dat mensen de pleuris kunnen krijgen. Goed gevondenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik excuses wel leuk. Het spijt ons dat er zoveel ophef was over x dat grandioos mis ging. In plaats van het spijt ons dat x mis ging.
Ik neem een neut op dat ideequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zag ik ook ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag beelden die er niet al te best uitzagen. Had beter niet kunnen klikken.
Ja, maar dat is andersquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
En dan gaat die ene haatbaard de andere haatbaard afkeuren
hoe verzin je het . alsof die taliban zich niet wekelijks opblaast op de lokale markt
Sorry dat jullie erachter kwamen dat we zo'n kutwerk doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als excuses, maar eigenlijk zeggen ze dat mensen de pleuris kunnen krijgen. Goed gevonden
Mwehehehequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry dat jullie erachter kwamen dat we zo'n kutwerk doen.
nou ja eerst widle ze niet eens zoveel mensen ophalen tochquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry dat jullie erachter kwamen dat we zo'n kutwerk doen.
De een vindt zijn eigen waarheid beter dan de waarheid van de ander.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
En dan gaat die ene haatbaard de andere haatbaard afkeuren
hoe verzin je het . alsof die taliban zich niet wekelijks opblaast op de lokale markt
Jammer van de tafelpoot.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja net zoals toen met Claus Schenk von Stauffenberg, dat vond iedereen wel prima.
leugens!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De een vindt zijn eigen waarheid beter dan de waarheid van de ander.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zie je hier al op kleine schaal met de Carbonara-politie.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
dat zag je ook in die docu. het gezamenlijke doel van die moehadjeblablaheilige strijders was om afghanistan te verlossen van de communistische regering. Komen ze eindelijk bij kabul aan... beginnen ze tegen elkaar
Da's het probleem van Afghanistan, het is geen land maar een door het westen op 1 hoop gegooide bende van rivaliserende clansquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
dat zag je ook in die docu. het gezamenlijke doel van die moehadjeblablaheilige strijders was om afghanistan te verlossen van de communistische regering. Komen ze eindelijk bij kabul aan... beginnen ze tegen elkaar
ik las frituurpanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, m'n sporttas vast klaarzetten voor morgen, anders vergeet ik het.
Ze zijn wel voorspelbaar, Amsterdamned en De Lift op dezelfde avond.quote:
ja maar je ziet in die docu dus dat het zonder het westen is begonnen. Te grote verschillen tussen de klassesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's het probleem van Afghanistan, het is geen land maar een door het westen op 1 hoop gegooide bende van rivaliserende clans
Nee joh, vrijdag is pizzadag.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moehadjeblabla = Vlooienbaarden die je geweldloos proberen dood te praten.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moehadjeblabla = Vlooienbaarden die je geweldloos proberen dood te praten.
Klopt maar de grens om het land is door het westen getekend. En nu zijn jullie 1 land, deal with itquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je ziet in die docu dus dat het zonder het westen is begonnen. Te grote verschillen tussen de klasses
Inge uit Gentquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, tas thee op, tas sport moet gevuld.
oh dat weet ik niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt maar de grens om het land is door het westen getekend. En nu zijn jullie 1 land, deal with it
Geen idee, zijn er wel een paar denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:43 schreef Karzai het volgende:
Welk nummer zouden jullie 5 keer per dag kunnen horen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:43 schreef Karzai het volgende:
Net zoals Libie en in mindere mate Irak willen ze toch een soort van land zijn als het even kan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's het probleem van Afghanistan, het is geen land maar een door het westen op 1 hoop gegooide bende van rivaliserende clans
poeh.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:43 schreef Karzai het volgende:
En vanmiddag viel het allemaal nog wel meequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
jezus
14 MINUTEN GELEDEN
'Zeker 60 Afghanen omgekomen bij bomaanslagen'
Het dodental als gevolg van de bomaanslagen in Kabul lijkt fors te gaan oplopen. The Wall Street Journal en de BBC schrijven op basis van een Afghaanse functionaris dat het gaat om zeker zestig dodelijke slachtoffers. Volgens de BBC zijn er ook 140 gewonden.
Aanvankelijk werd gemeld dat er zeker 13 mensen om het leven waren gekomen bij de twee explosies in de buurt van het internationale vliegveld.
En waaaaar gaat het om. Om die tyfusreligie en macht
maar libie is niet bezet geweest door het westen toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net zoals Libie en in mindere mate Irak willen ze toch een soort van land zijn als het even kan.
Dat wisselt per week. Luister de laatste jaren eigenlijk weinig nieuwe muziek.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:43 schreef Karzai het volgende:
Zoek dat verhaal van Achmed Sjah Massoed maar eens op, dat is ook wel een bijzonder verhaal dat eindigt zo twee dagen voor 9-11, ik vraag me sinds die tijd al af hoe het gelopen zou zijn als hij de teugels in handen had gekregen.quote:
wie zei dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En vanmiddag viel het allemaal nog wel mee
Maar zodra er geen krachtige leiding is vallen dergelijke landen toch uiteen in factiesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net zoals Libie en in mindere mate Irak willen ze toch een soort van land zijn als het even kan.
staat hier altijd aan..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wisselt per week. Luister de laatste jaren eigenlijk weinig nieuwe muziek.
Ik heb dezequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar libie is niet bezet geweest door het westen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |