SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leukquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:28 schreef Karzai het volgende:
schoenen kunnen elk moment bezorgd worden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft iemand je wel gezien
Stom ja maar ik dacht, ja daar hebben ze een meppert.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je reputatie
Lidl ❤️quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
Voor kant en klare kaasfondue is die van de Lidl wel lekker trouwens.
had je dat gisteren niet ook?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
kip madras met naanbrood
[ afbeelding ]
En hadden ze die?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stom ja maar ik dacht, ja daar hebben ze een meppert.
klopt ik had nog overquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dat gisteren niet ook?
Vet chill is dat, als je eten overhoudt voor de dag erna. 😎quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dat gisteren niet ook?
Je hoeft er toch niets mee te doen ?quote:
Ja eentje voor 0,59 cent, een keer slaan en hij is kapot, denk dat de vliegen me zelfs uitlachen, wat een winkel is dat dan zeg.quote:
Ja maar dan ga je daar toch naar staren op een gekke manier.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niets mee te doen ?
Ja we kunnen kerst gewoon schrappenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:43 schreef UitStraling het volgende:
Engeland wil dit jaar kerst overslaan, Brexit, Corona, the worker shortage en wereldwijde containertekorten.
Nee joh, deed me denken aan debiteuren crediteuren van Jiskefet, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik mij nu beledigd voelen? Ik twijfel.
Wat moeten we dan in de winter?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we kunnen kerst gewoon schrappen
Net geen 25 graden hier maar veder best okquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie het weerbericht gezien?
budaweer
Schaatsenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moeten we dan in de winter?
Hopen dat het snel voorbij isquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moeten we dan in de winter?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net geen 25 graden hier maar veder best ok
Vanmiddag brak zonnetje lekker door. Ga zo nog even wat drinken met iemand misschien of even ijsje halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Hier is het serieus gewoon lekker weer nu.
Ik ga zo een paar baantjes trekken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmiddag brak zonnetje lekker door. Ga zo nog even wat drinken met iemand misschien of even ijsje halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |