SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst ook gekeken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/a(...)d-land/VPWON_1323042
Ik had een stukje van een docu zitten kijken op Youtube. Afghanistan in 1972. Was ook wel interessant.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/a(...)d-land/VPWON_1323042
you like happy end ka?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel plezier bij de trekthai.
Lekker zo'n korianderwalm in je gezicht terwijl "ze" zachte smekgeluidjes maakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel plezier bij de trekthai.
Hoe groot was die explosie eigenlijk?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Er staan nog best wel wat Amerikaanse transportvliegtuigen aan de grond op Hamid Karzai International Airport.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Please do not touch the constrictor krab.
Ja raar op CNN is steeds een live camera met een panoramaview op het vliegveld maar die explosie hebben ze (nog) niet, Biden wel over een half uur live dus alles komt goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe groot was die explosie eigenlijk?
Ik heb het idee dat de Amerikanen iets te veel geëist hebben tijdens onderhandelingen en dat de Taliban ze NU weg wil hebben, of vernietigd dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ja de ameriken hebben nu toch de laatste dagen om zlef te vertrekken?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:00 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
'Grote explosie en beschietingen bij luchthaven'
Britse krant The Guardian schrijft dat het zou gaan om een grote explosie bij de luchthaven van Kabul. Ook zouden vlak na ontploffing schoten zijn afgevuurd. Volgens de krant lijkt het erop dat de explosie gebeurde bij een toegangspoort van het vliegveld.
Het Verenigd Koninkrijk en de VS hebben vandaag gewaarschuwd dat er sterke aanwijzingen waren voor een aanslag op het vliegveld.
nou ja ze wilde de amerikanen sowieso wel weg hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de Amerikanen iets te veel geëist hebben tijdens onderhandelingen en dat de Taliban ze NU weg wil hebben, of vernietigd dan.
Sleepy Joe'll fix itquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja raar op CNN is steeds een live camera met een panoramaview op het vliegveld maar die explosie hebben ze (nog) niet, Biden wel over een half uur live dus alles komt goed.
Als ze anderhalve week meteen een internationaal leger van 35.000 man ingevlogen hadden dan was het iets beter afgelopen voor de meeste mensen die weg moeten en dan had het Westen ook niet zo'n bloedneus opgelopen, door deze chaos gaan we hier nog de komende tien jaar last van krijgen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze wilde de amerikanen sowieso wel weg hebben
Ze hadden beter eerst kunnen evacuëren en dan de soldaten kunnen terugtrekken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze anderhalve week meteen een internationaal leger van 35.000 man ingevlogen hadden dan was het iets beter afgelopen voor de meeste mensen die weg moeten en dan had het Westen ook niet zo'n bloedneus opgelopen, door deze chaos gaan we hier nog de komende tien jaar last van krijgen.
geloof dat iedereen zich heeft vergist in de snelheid van de talibanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden beter eerst kunnen evacuëren en dan de soldaten kunnen terugtrekken.
Ja was iets logischer geweest, hebben we daar bijna 1000 miljard ingestoken in twintig jaar tijd in dat land maar niemand die ook maar een kont van de volksaard en de levende sentimenten heeft begrepen en deze snelle instorting aan heeft zien komen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden beter eerst kunnen evacuëren en dan de soldaten kunnen terugtrekken.
We hakken die ongelovigen in de panquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat iedereen zich heeft vergist in de snelheid van de taliban
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hakken die ongelovigen in de pan
Niemand is zo snel als de Taliban
GATVERDAMME, KORIANDER.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zo'n korianderwalm in je gezicht terwijl "ze" zachte smekgeluidjes maakt.
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prefereer ik immer boven Broccoli-Gehakt
Zijn dat snacks of avondeten?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eens eten. Wraptaart, curry of burrito's. Of pannenkoeken. Stuk voor stuk supergezonde opties.
snacks natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn dat snacks of avondeten?
gvd weer die pannenkoeken he.. nu heb ik er weer zin inquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eens eten. Wraptaart, curry of burrito's. Of pannenkoeken. Stuk voor stuk supergezonde opties.
Hoe moet je het dan noemen? Een wraptoren?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Wraptaart serieus![]()
Zou chocoladesaus met wat muntblaadjes en ongebakken kip over sperziebonen heen mieteren ook.
Vliegt er ook altijd eentje boven de Bodenseequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist niet dat er nog zeppelins rondvlogen.
Die dingen vliegen toch in brand?
Niet altijd, maar als het gebeurt is het ook wel met 20 seconden bekeken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kun je binnenkort zelfs luxe rondvaarten mee maken over de Noordpoolquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cavia-wraps.quote:
Ken je chocolade met azijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Degene die chocola en munt combineert verdient ook geen tong.
After eight.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Degene die chocola en munt combineert verdient ook geen tong.
Gelukkig geen honden of katten of cavia'squote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Taliban: zeker elf doden bij explosie in Kabul
Volgens de Taliban zijn zeker elf mensen omgekomen bij de explosie bij de luchthaven van Kabul, meldt Al-Jazeera. Het lijkt sterk op een zelfmoordaanslag.
Persbureau Reuters meldt dat het gaat om dertien doden, onder wie kinderen.
Twee keer tomatenpureequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Turkse autoriteiten spreken over twee explosies
Bij de luchthaven van Kabul zijn volgens de Turkse autoriteiten niet één maar twee explosies waargenomen. Er zijn geen Turkse eenheden gewond geraakt, meldt het Turkse ministerie van Defensie.
19 MINUTEN GELEDEN
'Zeker drie Amerikaanse soldaten gewond bij ontploffing'
De vermoedelijke zelfmoordaanslag bij het vliegveld van Kabul lijkt slachtoffers te hebben geëist, maar nog onduidelijk is hoeveel. Een anonieme functionaris zegt tegen Reuters dat zeker drie Amerikaanse militairen gewond zijn geraakt. Hij baseert dat op de eerste berichten.
Of nog erger, blije kwoksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig geen honden of katten of cavia's
Tegenwoordig stoppen ze er geen waterstof meer in, maar heliumquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
After Eight is echt iets voor bejaarde vrouwen.
ben het zowaar eens met je eensquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
After Eight is echt iets voor bejaarde vrouwen.
Geblokkeerdquote:
ik kom er aanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom, stukje chocolade taart en een stukje boterkoek.
Het is al op hoor vreetbalquote:
Boterkoek. Mijn oma maakte dat vroeger altijdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom, stukje chocolade taart en een stukje boterkoek.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
Advocaatje met slagroom en hagelslag
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
echt iets voor bejaarde vrouwen.
Daarom werk je ook op een bootjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb werkelijk nooit u tegen een familielid gezegd :x
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom werk je ook op een bootje
'Geen gewonden.'quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Taliban: zeker elf doden bij explosie in Kabul
Volgens de Taliban zijn zeker elf mensen omgekomen bij de explosie bij de luchthaven van Kabul, meldt Al-Jazeera. Het lijkt sterk op een zelfmoordaanslag.
Persbureau Reuters meldt dat het gaat om dertien doden, onder wie kinderen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig geen honden of katten of cavia's
quote:
moet je je zak eens wassenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Schijtveel vliegen in huis![]()
Die zijn zeker met die Afghaanse tolken meegekomen allemaal.
we hebben op werk veel vliegen maar kunnen er niks aan doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Schijtveel vliegen in huis![]()
Die zijn zeker met die Afghaanse tolken meegekomen allemaal.
Komen zeker op die brokken stront afquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben op werk veel vliegen maar kunnen er niks aan doen
lekker laten doen en dan schitteren door afwezigheidquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega's die iets op je vrije dag in gaan plannen
Ja, doei
tarrels bedoel jequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komen zeker op die brokken stront af
nee dat zijn die groene. Die er zoveel zijn zijn gewoon zwarte huisvliegenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon terugmailen; NEE, gr gr de vuige introvertquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega's die iets op je vrije dag in gaan plannen
Ja, doei
Ik ook niet, maar ken mensen die u tegen hun ouders moeten zeggen.. wtfquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb werkelijk nooit u tegen een familielid gezegd :x
Vliegoloog Bal.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat zijn die groene. Die er zoveel zijn zijn gewoon zwarte huisvliegen
Jij werkt ook op een boot?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ken mensen die u tegen hun ouders moeten zeggen.. wtf
Dat je daarop let. Vlieg is vliegquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat zijn die groene. Die er zoveel zijn zijn gewoon zwarte huisvliegen
tegenwoordig kan allesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die toen van de foto hangen niet aan je aarshaar mag ik hopen.
ja maar dan weet je dat ze niet de stront afkomenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je daarop let. Vlieg is vlieg
Hier zat een vleugje gekristalliseerde gember in.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boterkoek. Mijn oma maakte dat vroeger altijd
Ja, al drie keerquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik je welles verteld hoe ze op het plafond landen?
Ik heb het nog niet gelezen !quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik je welles verteld hoe ze op het plafond landen?
Dat vind ik altijd zo raarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier zat een vleugje gekristalliseerde gember in.
ohquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gelezen !
ja zien ze als een teken van respectquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo raarU moeten zeggen tegen mensen met wie je zo close bent.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gelezen !
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Normaal zou ik zeggen; "Nee vertel eens hoe vliegen op het plafond landen en dan een beetje zielsgelukkig met je borsten gaan spelen"
Euhmmmmquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Normaal zou ik zeggen; "Nee vertel eens hoe vliegen op het plafond landen en dan een beetje zielsgelukkig met je borsten gaan spelen"
Ja, dat vind ik dus ook raarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zien ze als een teken van respect
Mijn neefjes en nicht zeiden dat tegen hun ouders en alle ooms en tantes. Ik heb dat nooit gemoeten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wtf, ik ga er eens op letten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
Nou je denk t misschien dat ze zich z onder het plafond ineens omdraaien he![]()
maar ze maken dus een halve looping
waarom?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook raar
Echt alles zit onder de vliegenkakquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf, ik ga er eens op letten.
Momenteel geen vliegen in huis (ongelooflijk met die cavia's), maar het is waar.
Yup.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo raarU moeten zeggen tegen mensen met wie je zo close bent.
Jij zeggen is toch geen teken van disrespect?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom?
U is toch een teken van respect
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt alles zit onder de vliegenkak
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de familie doen ze datquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup.
Naj, ik heb 3 neven die dan weer geen pa(pa) of ma(ma) mogen zeggen tegen hun ouders. Die moeten voornamen gebruiken.
Ook weer ietwat 'bijzonder' ¯\_(ツ)_/¯
Oh bahquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt alles zit onder de vliegenkak
Ja, dat vind ik dan ook weer te ver gaanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup.
Naj, ik heb 3 neven die dan weer geen pa(pa) of ma(ma) mogen zeggen tegen hun ouders. Die moeten voornamen gebruiken.
Ook weer ietwat 'bijzonder' ¯\_(ツ)_/¯
tegen oudere en vreemde toch wel?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zeggen is toch geen teken van disrespect?
Of mensen in de Biblebelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Tokkies en kampers zeggen meestal U tegen hun ouders.
Check.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of mensen in de Biblebelt.
Ja?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die ik niet ken en die ouder zijn spreek ik me u aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegen oudere en vreemde toch wel?
Nee, vind ik niet. Wat mij betreft laat je met daden en complete uitspraken zien dat je anderen respecteert, niet met je/u gebruik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom?
U is toch een teken van respect
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan horren aanradenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zo erg is het dit jaar niet eens
Mja hij is zo'n vrijgevochten hippie die op sandalen gemaakt van autobanden loopt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de familie doen ze dat
nou dat is toch uit respect?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die ik niet ken en die ouder zijn spreek ik me u aan.
Dit ja, maar als ik overstap op 'je' als ik ze beter ken betekent dat niet dat ik ze ineens minder respecteerquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens met het sappige groene stukje fruitquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Wat mij betreft laat je met daden en complete uitspraken zien dat je anderen respecteert, niet met je/u gebruik.
Daar valt u dus ook onder bij mij.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja uiteraard. U is ook wat ouderwetsquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Wat mij betreft laat je met daden en complete uitspraken zien dat je anderen respecteert, niet met je/u gebruik.
precies ditquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een heel goed vliegengordijn maar die was van rubber en dat is een beetje vergaanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan horren aanraden![]()
Schijtteringduur, maar iedere cent waard.
Ja, maar je ouders zijn geen vreemden. Daar ging het toch overquote:
nee zo zie ik dat ook niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, maar als ik overstap op 'je' als ik ze beter ken betekent dat niet dat ik ze ineens minder respecteer
Je mag je zeggen hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar valt u dus ook onder bij mij.
Mijn stiefoma ook, flikker op zeg. Zulke mensen respecteer ik dus ook gewoon nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zo zie ik dat ook niet.
Zei op werk een keer je tegen een oudere meneer, nou die ging echt uit zijn plaat
Ja maar dan is hij de klant, vind ik ook wat anders.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zo zie ik dat ook niet.
Zei op werk een keer je tegen een oudere meneer, nou die ging echt uit zijn plaat
ja denk die mensen wel? Heb op werk ook een collega. Antiliaans meisje en zij spreekt steenvast alles wat ouder is met u aan. Probeer constant te zeggen dat het niet hoeft maar ze blijft het doen en haar ouders spreekt ze ook met u aanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar je ouders zijn geen vreemden. Daar ging het toch overHoeveel respect je hebt voor je ouders meet je toch niet af aan hoe je ze aanspreekt?
Gastquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan is hij de klant, vind ik ook wat anders.
Ja, daarom zijn die mensen ook zo raarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schept dat geen kille afstand?
De ene oma sprak ik aan met 'je' en de ander met 'u'. Gewoon verschil in relatie en persoon.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn stiefoma ook, flikker op zeg. Zulke mensen respecteer ik dus ook gewoon niet
Ja, vreemd toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk die mensen wel? Heb op werk ook een collega. Antiliaans meisje en zij spreekt steenvast alles wat ouder is met u aan. Probeer constant te zeggen dat het niet hoeft maar ze blijft het doen en haar ouders spreekt ze ook met u aan
Toen ik nog in Den Haag woonde was een vliegengordijn echt zalig.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een heel goed vliegengordijn maar die was van rubber en dat is een beetje vergaan
Jij respecteert de budaddyquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar valt u dus ook onder bij mij.
ja dan heb je aan mij ook net de verkeerdequote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn stiefoma ook, flikker op zeg. Zulke mensen respecteer ik dus ook gewoon niet
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Eindelijk het respect dat ik hier verdien.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij respecteert de budaddy![]()
is dit toch nog een love story in de making
Ik had dat nooit gedaan, en toen leerde ik haar voor het eerst kennen en zei ik als kind per ongeluk "jullie" (refererende naar stiefoma en opa) i.p.v. "u". Nou, daar was ze niet van gediend en dat werd ook even niet zo fijntjes duidelijk gemaakt zeg maarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ene oma sprak ik aan met 'je' en de ander met 'u'. Gewoon verschil in relatie en persoon.
Even lekker onderdanig zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij respecteert de budaddy![]()
is dit toch nog een love story in de making
Alsof zo'n gordijntje pantynegers tegen kan houden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik nog in Den Haag woonde was een vliegengordijn echt zalig.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eindelijk het respect dat ik hier verdien.
Ik weet dat het Den Haag is, maar ze hebben daar toch wel betere dingen om te eten?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik nog in Den Haag woonde was een vliegengordijn echt zalig.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat het Den Haag is, maar ze hebben daar toch wel betere dingen om te eten?
met je jurkje en strik aanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had dat nooit gedaan, en toen leerde ik haar voor het eerst kennen en zei ik als kind per ongeluk "jullie" (refererende naar stiefoma en opa) i.p.v. "u". Nou, daar was ze niet van gediend en dat werd ook even niet zo fijntjes duidelijk gemaakt zeg maarTerwijl ik verder super netjes en aardig was toen tijdens het bezoek. Ja, dat soort mensen
Panty watquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof zo'n gordijntje pantynegers tegen kan houden.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat het Den Haag is, maar ze hebben daar toch wel betere dingen om te eten?
Kinderen die praten tegen poppen ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen die U zeggen tegen poppen zijn eng.
SCROLL SCROLL SCROLLquote:
volwassenen die seksen met poppen ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen die praten tegen poppen ook.
Vooral als dat midden in de nacht is.
Algemeen Beschaafd Foquiaans.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat ook in het groene boekje
https://www.amazon.ca/Sou(...)ticker/dp/B007P13DPQquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dit wel een geinige sticker voor achter op de auto zijn
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volwassenen die seksen met poppen ook
elk moment van de dag.
Dat die poppen terugpraten in een verloren gegane taal.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen die praten tegen poppen ook.
Vooral als dat midden in de nacht is.
Hoe durf je verse spinazie zelf op te eten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, de grote hamvraag: wat eten we vandaag?
Hier varkenshaas met verse spinazie (ruwe tandennnnn) en aardappelschijfjes?
bavettequote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, de grote hamvraag: wat eten we vandaag?
Hier varkenshaas met verse spinazie (ruwe tandennnnn) en aardappelschijfjes?
Sisseltong.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat die poppen terugpraten in een verloren gegane taal.
nog steeds 9cm ontsluiting?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik geniet nog na van m'n gerrie.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe durf je verse spinazie zelf op te eten.
Daar krijgen ze toch stenen van ipv ontsteking?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Marshmellow en Azure krijgen niets, want dan kan ik gelijk door voor een kuurtje AB (blaasontsteking)
Zin in pindakoeken met chocola nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iemand sloeg op je rug en er kwam een bruine moederkoek uit?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zin in pindakoeken met chocola nu.
Ja, ik weet het hele verhaal ook niet, maar als ze spinazie eten dan zit Marsh al te persen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar krijgen ze toch stenen van ipv ontsteking?
Het is het enige wat Muis goed eet en die gaat helemaal uit haar plaat bij het geluid van die zak. Ik snap niet hoe ze het herkent.
Nu zeg je iets geks.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel lekker. ook zonder chocolade.
Die maken geen schijn van kans.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
16:43
Bij de luchthaven waren duizenden mensen aanwezig, die het land proberen te ontvluchten. Adam Khan, een Afghaan die buiten de luchthaven wachtte, zegt dat de explosie afging in een menigte mensen die wachtte om de luchthaven binnen te gaan. Khan, die zei dat hij op ongeveer 30 meter afstand stond, zegt dat verschillende mensen gedood werden of gewond raakten, waaronder sommigen die lichaamsdelen verloren.
16:40
Volgens een woordvoerder van de Taliban zouden tenminste dertien doden zijn gevallen, waaronder kinderen. Onder de doden zouden ook taliban-strijders zijn die belast waren met de veiligheid rond het vliegveld. Onder de slachtoffers zijn een zegsman van de taliban ook buitenlanders.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die maken geen schijn van kans.
Lekker zonder de pinda.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zin in pindakoeken met chocola nu.
Laat die masseuse eens met rust man.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Misschien dat ik iets Thais ga maken.
Iets met oestersaus en vissaus..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Misschien dat ik iets Thais ga maken.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met oestersaus en vissaus..
Btw, heb nog een lekker recept voor broccoli en biefstuk![]()
quote:
Pff hier ook tyfus veel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Met al die vliegen hier heb ik trouwens helemaal geen zin in wat dan ook, ik ga eerst die vliegende hoerenbeesten verpulveren en compleet uitroeien en vernietigen en totaal kapot maken
Misschien ook even douchen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Met al die vliegen hier heb ik trouwens helemaal geen zin in wat dan ook, ik ga eerst die vliegende hoerenbeesten verpulveren en compleet uitroeien en vernietigen en totaal kapot maken
heb je zon elektrische vliegenmepper?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Goed plan Babsquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een gin tonic pakken, want ik ben morgen toch vrij
Geefquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een gin tonic pakken, want ik ben morgen toch vrij
Nog niet eens een normale mepper, liep met met een gymschoen rond.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je zon elektrische vliegenmepper?
je moet zon electrische kopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog niet eens een normale mepper, liep met met een gymschoen rond.
Ja die heb ik een keer bij een kinky meisje in haar nachtkastje aangetroffen dus ik weet niet hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet zon electrische kopen.
Jij weet zo veelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
had een keer gelezen omdat ze meerdere ogen hebben ze heel snel de aanval zien en daarom zo snel weg kunnen vliegen
als je gedoucht bent.quote:
kan je hem daarvoor ook gebruikenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die heb ik een keer bij een kinky meisje in haar nachtkastje aangetroffen dus ik weet niet hoor.
tip, als je mega langzaam beweegt (met je elektrische vliegenmepper) dan kan dat systeem zich niet activeren om snel weg te vliegenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
had een keer gelezen omdat ze meerdere ogen hebben ze heel snel de aanval zien en daarom zo snel weg kunnen vliegen
ja maar met zon racket heb je groter opvlakte om hem te raken dan met een schoenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
tip, als je mega langzaam beweegt (met je elektrische vliegenmepper) dan kan dat systeem zich niet activeren om snel weg te vliegen
Dus het is een soort kruising tussen Yoga en tennissen.
Ok, hoeneer gaan we daten?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je hem daarvoor ook gebruiken
Ik was 's nachts eens op muggenjacht, maar ik had zo'n step-apparaat staan voor m'n dikke lijf, dus daar ben ik in het donker overheen gelazerd. Teen gebrokenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik heb een keer een tennisarm overgehouden aan al die vliegenjachten
Tenzij je maat 46 hebt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar met zon racket heb je groter opvlakte om hem te raken dan met een schoen
Sorry, maar hier heb ik wel even om gelachenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 's nachts eens op muggenjacht, maar ik had zo'n step-apparaat staan voor m'n dikke lijf, dus daar ben ik in het donker overheen gelazerd. Teen gebroken
Doen we allebei zo'n helm met camera op zodat ze hier live mee kunnen kijken, becommentariëren en aanwijzingen gevenquote:
Is dit geheimtaal?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de varkenshaas op kamertemperatuur laten komen.
in spek draaien en dan met rambol sausquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oh god, het talibanvirus heeft brabant bereiktquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Het zag er waarschijnlijk heel komisch uit, ik in zo'n slaapgewaad die dan met een tijdschrift achter een mug aan zit die langs het plafond fladdert, en niet ziet wat er op de grond staat, en gewoon voorover valt tegen een boekenkast aanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, maar hier heb ik wel even om gelachen
Hebben ze er wat aan gedaan of je teen 'zo gelaten' zeg maar?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zag er waarschijnlijk heel komisch uit, ik in zo'n slaapgewaad die dan met een tijdschrift achter een mug aan zit die langs het plafond fladdert, en niet ziet wat er op de grond staat, en gewoon voorover valt tegen een boekenkast aan
En ik ging dus naar een pretpark de dag erop. Jezus wat een pijn.
Hij stond al scheef. Intapen die hap.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hebben ze er wat aan gedaan of je teen 'zo gelaten' zeg maar?
Oh ja, ze kunnen zeker niets aan een gebroken teen doen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zag er waarschijnlijk heel komisch uit, ik in zo'n slaapgewaad die dan met een tijdschrift achter een mug aan zit die langs het plafond fladdert, en niet ziet wat er op de grond staat, en gewoon voorover valt tegen een boekenkast aan
En ik ging dus naar een pretpark de dag erop. Jezus wat een pijn.
ah!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij stond al scheef. Intapen die hap.
Dat heb ik wel met een vinger gehad, tenen gelukkig nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
ja ik werd zo eens gebeld aan boord dat de teen van iemand onder een hoek van 90 graden stond
Dacht even dat ik in de zeik genomen werd toen ze me belden.. Dus kwam 45 min later pas afgekakt, eerst nog eens gedoucht enzo.
Dat hebben ze uiteindelijk operatief recht moeten zetten. We lagen in een haven, dan ga ik niet dr frantic'en
Mja vingers heb je nog grip op en kan je zetten. Een kleine teen daarentegenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met een vinger gehad, tenen gelukkig nietWeleens de kleine teen zo gestoten dat ie even uit de kom wipte en toen weer terugging, maar daar valt dan ook niks meer aan te doen.
De andere tenen worden gewoon dik en paarszwart.
Wat heb jij nog meegemaakt dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje moe van die saaie verhalen.
Joh donder lekker op naar waar het opwindend is dan. Daagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje moe van die saaie verhalen.
hebben ze loempia'tjes voor tijdens t wachten?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef Ama het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn eten klaar is bij de Chinees.
Nee helaas, ook geen kroepoek.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben ze loempia'tjes voor tijdens t wachten?
Ik zie het met lede ogen aan. Heb er eigenlijk niet eens een mening over.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zie net wat beelden uit Kabul. Dat zal de komende dagen wel doorgaan
Nee had het over mijn werk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb jij nog meegemaakt dan?
Op maandag en dinsdag praat je na over het weekend, op woensdag komt zaagmans langs en op donderdag en vrijdag gaat het over wat je in het weekend gaat doen.quote:
owquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk de kaas, heb deze keer andere kaas gebruikt. Maar was geen succes.
Ghehe juffrouw Janniequote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op maandag en dinsdag praat je na over het weekend, op woensdag komt zaagmans langs en op donderdag en vrijdag gaat het over wat je in het weekend gaat doen.
Moet ik mij nu beledigd voelen? Ik twijfel.quote:
Dan zullen ze wel stinken nuquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
40 jaar lang hebben ze in de shit gezeten
Beledigd zijn is een keuze. Niet zo snel het probleem van degene die iets zegt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik mij nu beledigd voelen? Ik twijfel.
Net zoals dat alles in het leven een keuze is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beledigd zijn is een keuze. Niet zo snel het probleem van degene die iets zegt.
Oh dat is interessant. Dat is als neuken vanwege gebrek aan seks. Of zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
in die laatste aflevering van die serie zei een voormalig taliban minister dat de reden voor zelfmoordaanslagen gebrek aan wapens is
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beledigd zijn is een keuze. Niet zo snel het probleem van degene die iets zegt.
quote:How many times do you hear that?
This was edited, censored, banned
Because it may cause offense
I'm sorry, but no one has a right not to be offended
Because offense, it's, it's entirely subjective
It's, it's bollocks
I'll tell you what it is
It's utter absolute ass-wanky cheese fucking ball bag bollocks
Wat had je voor lekkers van de Chineesquote:
Geen idee waar je dat vandaan hebt, maar ik ben het ermee eensquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
US is bij de Action geweest.
Waar!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
US is bij de Action geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |