SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst ook gekeken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/a(...)d-land/VPWON_1323042
Ik had een stukje van een docu zitten kijken op Youtube. Afghanistan in 1972. Was ook wel interessant.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/a(...)d-land/VPWON_1323042
you like happy end ka?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel plezier bij de trekthai.
Lekker zo'n korianderwalm in je gezicht terwijl "ze" zachte smekgeluidjes maakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel plezier bij de trekthai.
Hoe groot was die explosie eigenlijk?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Er staan nog best wel wat Amerikaanse transportvliegtuigen aan de grond op Hamid Karzai International Airport.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Please do not touch the constrictor krab.
Ja raar op CNN is steeds een live camera met een panoramaview op het vliegveld maar die explosie hebben ze (nog) niet, Biden wel over een half uur live dus alles komt goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe groot was die explosie eigenlijk?
Ik heb het idee dat de Amerikanen iets te veel geëist hebben tijdens onderhandelingen en dat de Taliban ze NU weg wil hebben, of vernietigd dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ja de ameriken hebben nu toch de laatste dagen om zlef te vertrekken?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:00 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
'Grote explosie en beschietingen bij luchthaven'
Britse krant The Guardian schrijft dat het zou gaan om een grote explosie bij de luchthaven van Kabul. Ook zouden vlak na ontploffing schoten zijn afgevuurd. Volgens de krant lijkt het erop dat de explosie gebeurde bij een toegangspoort van het vliegveld.
Het Verenigd Koninkrijk en de VS hebben vandaag gewaarschuwd dat er sterke aanwijzingen waren voor een aanslag op het vliegveld.
nou ja ze wilde de amerikanen sowieso wel weg hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de Amerikanen iets te veel geëist hebben tijdens onderhandelingen en dat de Taliban ze NU weg wil hebben, of vernietigd dan.
Sleepy Joe'll fix itquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja raar op CNN is steeds een live camera met een panoramaview op het vliegveld maar die explosie hebben ze (nog) niet, Biden wel over een half uur live dus alles komt goed.
Als ze anderhalve week meteen een internationaal leger van 35.000 man ingevlogen hadden dan was het iets beter afgelopen voor de meeste mensen die weg moeten en dan had het Westen ook niet zo'n bloedneus opgelopen, door deze chaos gaan we hier nog de komende tien jaar last van krijgen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze wilde de amerikanen sowieso wel weg hebben
Ze hadden beter eerst kunnen evacuëren en dan de soldaten kunnen terugtrekken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze anderhalve week meteen een internationaal leger van 35.000 man ingevlogen hadden dan was het iets beter afgelopen voor de meeste mensen die weg moeten en dan had het Westen ook niet zo'n bloedneus opgelopen, door deze chaos gaan we hier nog de komende tien jaar last van krijgen.
geloof dat iedereen zich heeft vergist in de snelheid van de talibanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden beter eerst kunnen evacuëren en dan de soldaten kunnen terugtrekken.
Ja was iets logischer geweest, hebben we daar bijna 1000 miljard ingestoken in twintig jaar tijd in dat land maar niemand die ook maar een kont van de volksaard en de levende sentimenten heeft begrepen en deze snelle instorting aan heeft zien komen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden beter eerst kunnen evacuëren en dan de soldaten kunnen terugtrekken.
We hakken die ongelovigen in de panquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat iedereen zich heeft vergist in de snelheid van de taliban
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hakken die ongelovigen in de pan
Niemand is zo snel als de Taliban
GATVERDAMME, KORIANDER.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zo'n korianderwalm in je gezicht terwijl "ze" zachte smekgeluidjes maakt.
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prefereer ik immer boven Broccoli-Gehakt
Zijn dat snacks of avondeten?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eens eten. Wraptaart, curry of burrito's. Of pannenkoeken. Stuk voor stuk supergezonde opties.
snacks natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn dat snacks of avondeten?
gvd weer die pannenkoeken he.. nu heb ik er weer zin inquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eens eten. Wraptaart, curry of burrito's. Of pannenkoeken. Stuk voor stuk supergezonde opties.
Hoe moet je het dan noemen? Een wraptoren?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Wraptaart serieus![]()
Zou chocoladesaus met wat muntblaadjes en ongebakken kip over sperziebonen heen mieteren ook.
Vliegt er ook altijd eentje boven de Bodenseequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist niet dat er nog zeppelins rondvlogen.
Die dingen vliegen toch in brand?
Niet altijd, maar als het gebeurt is het ook wel met 20 seconden bekeken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kun je binnenkort zelfs luxe rondvaarten mee maken over de Noordpoolquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cavia-wraps.quote:
Ken je chocolade met azijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Degene die chocola en munt combineert verdient ook geen tong.
After eight.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Degene die chocola en munt combineert verdient ook geen tong.
Gelukkig geen honden of katten of cavia'squote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Taliban: zeker elf doden bij explosie in Kabul
Volgens de Taliban zijn zeker elf mensen omgekomen bij de explosie bij de luchthaven van Kabul, meldt Al-Jazeera. Het lijkt sterk op een zelfmoordaanslag.
Persbureau Reuters meldt dat het gaat om dertien doden, onder wie kinderen.
Twee keer tomatenpureequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Turkse autoriteiten spreken over twee explosies
Bij de luchthaven van Kabul zijn volgens de Turkse autoriteiten niet één maar twee explosies waargenomen. Er zijn geen Turkse eenheden gewond geraakt, meldt het Turkse ministerie van Defensie.
19 MINUTEN GELEDEN
'Zeker drie Amerikaanse soldaten gewond bij ontploffing'
De vermoedelijke zelfmoordaanslag bij het vliegveld van Kabul lijkt slachtoffers te hebben geëist, maar nog onduidelijk is hoeveel. Een anonieme functionaris zegt tegen Reuters dat zeker drie Amerikaanse militairen gewond zijn geraakt. Hij baseert dat op de eerste berichten.
Of nog erger, blije kwoksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig geen honden of katten of cavia's
Tegenwoordig stoppen ze er geen waterstof meer in, maar heliumquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
After Eight is echt iets voor bejaarde vrouwen.
ben het zowaar eens met je eensquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
After Eight is echt iets voor bejaarde vrouwen.
Geblokkeerdquote:
ik kom er aanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom, stukje chocolade taart en een stukje boterkoek.
Het is al op hoor vreetbalquote:
Boterkoek. Mijn oma maakte dat vroeger altijdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom, stukje chocolade taart en een stukje boterkoek.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
Advocaatje met slagroom en hagelslag
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
echt iets voor bejaarde vrouwen.
Daarom werk je ook op een bootjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb werkelijk nooit u tegen een familielid gezegd :x
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom werk je ook op een bootje
'Geen gewonden.'quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Taliban: zeker elf doden bij explosie in Kabul
Volgens de Taliban zijn zeker elf mensen omgekomen bij de explosie bij de luchthaven van Kabul, meldt Al-Jazeera. Het lijkt sterk op een zelfmoordaanslag.
Persbureau Reuters meldt dat het gaat om dertien doden, onder wie kinderen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig geen honden of katten of cavia's
quote:
moet je je zak eens wassenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Schijtveel vliegen in huis![]()
Die zijn zeker met die Afghaanse tolken meegekomen allemaal.
we hebben op werk veel vliegen maar kunnen er niks aan doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Schijtveel vliegen in huis![]()
Die zijn zeker met die Afghaanse tolken meegekomen allemaal.
Komen zeker op die brokken stront afquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben op werk veel vliegen maar kunnen er niks aan doen
lekker laten doen en dan schitteren door afwezigheidquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega's die iets op je vrije dag in gaan plannen
Ja, doei
tarrels bedoel jequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komen zeker op die brokken stront af
nee dat zijn die groene. Die er zoveel zijn zijn gewoon zwarte huisvliegenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komen zeker op die brokken stront af
Gewoon terugmailen; NEE, gr gr de vuige introvertquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega's die iets op je vrije dag in gaan plannen
Ja, doei
Ik ook niet, maar ken mensen die u tegen hun ouders moeten zeggen.. wtfquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb werkelijk nooit u tegen een familielid gezegd :x
Vliegoloog Bal.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat zijn die groene. Die er zoveel zijn zijn gewoon zwarte huisvliegen
Jij werkt ook op een boot?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ken mensen die u tegen hun ouders moeten zeggen.. wtf
Dat je daarop let. Vlieg is vliegquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat zijn die groene. Die er zoveel zijn zijn gewoon zwarte huisvliegen
tegenwoordig kan allesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die toen van de foto hangen niet aan je aarshaar mag ik hopen.
ja maar dan weet je dat ze niet de stront afkomenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je daarop let. Vlieg is vlieg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |