Deathloop launch trailerquote:Op donderdag 2 september 2021 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat gaan we zien? De zoveelste trailer van Deathloop, of iets nieuws?
Ik ben echt jaren trouw abonnee geweest van de PU. Vanaf mid-jaren '90 tot eind 2007. Daarna wel eens wat losse jubileum nummers gekocht of tijdens vliegreizen ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso maar weinig meer van al die gamesites in NL. Volgens mij zijn ze allemaal weer met elkaar verbonden met moederbedrijfjes en dergelijke.
Gamer.nl is weer met insidegamer ofzoiets maar ook met power unlimited maar allen hebben wel weer verschillende websites, verschillende redacties maar volgens mij werken er redactieleden van Gamer.nl ook bij die andere sites, maar ook andersom.
Maar dan heb je er eigenlijk helemaal niks bij.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Deluxe versie van Horizon Forbidden West is ¤89,99. Tempting.
Wat een baasquote:Op donderdag 2 september 2021 15:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
@:kennypowers had het al voorspeld
Een mooie fooi voor ONZE jongens van Guerrilla Games.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar dan heb je er eigenlijk helemaal niks bij.
Normaal gesproken heb je rond dit bedrag een season pass erbij.
Die steelbook mogen ze in hun reet stekenquote:Op donderdag 2 september 2021 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een mooie fooi voor ONZE jongens van Guerrilla Games.
Van tru!quote:Op donderdag 2 september 2021 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een baas
Hij zou ook mod moeten worden
Wait, whut?quote:
Dromen van Vlaggenroof. Geen aankondiging.quote:
Zat het toevallig net al aan te passen, Horizon Forbidden Westquote:
Wij ook van jouquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:48 schreef Ang3l het volgende:
De witcher dlc die ik niet echt hoefde was maar 2,99 nu.
Gvd.
Ga ik m toch doen.
Ik haat jullie allemaal.
HINTquote:
We houden allemaal van Geralt….quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:48 schreef Ang3l het volgende:
De witcher dlc die ik niet echt hoefde was maar 2,99 nu.
Gvd.
Ga ik m toch doen.
Ik haat jullie allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |