SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ga je nooit meer vergeten hequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat moet als jij je met de kofferkeuze gaat bemoeien
gewoon alles meenemen naar de winkel "Kijk dit moet erin kunnen"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik anders helpen met een koffer uitzoeken
ja heb ik ook maar wil niet 54 euro betalenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie koffers, voor elke soort vakantie
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
flink de bloemetjes buiten zetten?
ik ben ook wel een beetje een wijf met de hoeveelheid koffers en (reis)tassen die ik heb.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Krent!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik ook maar wil niet 54 euro betalen
een roze verfgranaat?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.Moet een deel ook maar nuttig uitgeven. Even goed nadenken wat ik nog moet hebben voor mijn huisje.
die pelikaan is echt een strontlomp beest. Lijkt wel een hont.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld is het maximaal 10°C in september in Noord Griekenland en minimaal rond de 2°C. Er valt in september op 14 dagen neerslag met een totaal van 24 mm. Het is deze maand 14 dagen droog in Noord Griekenland en gemiddeld sneeuwt het 5 dagen in september.
Net was het nog 52. Gaat wel hard zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik ook maar wil niet 54 euro betalen
Dat is wel vet maar nog meer roze hier is misschien beetje te.quote:
54 euro is net 1 portie sushi..quote:
het is vandaag trouwens internationale hondendagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die pelikaan is echt een strontlomp beest. Lijkt wel een hont.
oh datquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was het nog 52. Gaat wel hard zo.
En dat er dan nog mensen zijn die dit geloven hequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld is het maximaal 10°C in september in Noord Griekenland en minimaal rond de 2°C. Er valt in september op 14 dagen neerslag met een totaal van 24 mm. Het is deze maand 14 dagen droog in Noord Griekenland en gemiddeld sneeuwt het 5 dagen in september.
ik las het ja. Tenminste volgens eoa wielerploegquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is vandaag trouwens internationale hondendag
Waar of niet waar?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat er dan nog mensen zijn die dit geloven he![]()
Had hem bijna geblocktquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je er wat meer details over geven?
Welke 3 soorten vakanties heb je dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ballie is toch een rijke huisjesmelkerquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch weer 2 keer sushi.
toiletquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke 3 soorten vakanties heb je dan?
nog nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie is toch een rijke huisjesmelker
Kan ik doen, maar dat is niet goed voor se bloeddruk van balliequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je er wat meer details over geven?
Mag in een spoiler of anders via DM. Nu wil ik het weten ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik doen, maar dat is niet goed voor se bloeddruk van ballie
wat een een toiletvakantie?quote:
Korte stedentrip. (Mid-)weekje weg. Verweggistan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke 3 soorten vakanties heb je dan?
ja werkt die body positive beweging ook aan meequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:50 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)tevreden-met-gewicht
Dat mag ballie doen, die heeft het nog steeds niet kunnen verwerkenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag in een spoiler of anders via DM. Nu wil ik het weten ook
nee het was zo asburd dat ik het niet eens kan verwoorden in begrijpbare taal voor julliequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mag ballie doen, die heeft het nog steeds niet kunnen verwerken
Zal de medische wereld blij mee zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werkt die body positive beweging ook aan mee
heb je die smeerbare brie al een keer geprobeerd van president?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
![]()
M'n nieuwe kleren onder de bramen spetters van het pureren![]()
Vanish er op en in de was
1 van wat?quote:
Ik vond het wel meevallenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het was zo asburd dat ik het niet eens kan verwoorden in begrijpbare taal voor jullie
met een stuk vers brood rechtstreeks uit dat bakje lepelenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die smeerbare brie al een keer geprobeerd van president?
Mijn meest geluisterde artiesten, dit is mijn top 5. Otep is een geile metalband.quote:
#bodypositivequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met een stuk vers brood rechtstreeks uit dat bakje lepelen
#viesdik
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen kopen makkelijker een huis dan dat jij een koffer kan kiezen
Ja logisch toch, anders was je nu al wel zwanger van je vierde.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen kopen makkelijker een huis dan dat jij een koffer kan kiezen
bij een huis moet je ook snel handelen.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die smeerbare brie al een keer geprobeerd van president?
Toch wel jammer dat de dm geen zoekfunctie heeftquote:
Je kan wel filteren in DM op user.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat de dm geen zoekfunctie heeft
quote:
Zo’n 2,8 miljoen Nederlanders met maagklachten slikken sterke maagzuurremmers op recept, maar die worden veel te vaak onterecht voorgeschreven. Mensen die langdurig maagzuurremmers slikken, lopen bijvoorbeeld meer kans op infecties en botbreuken.
Dat constateert Zorginstituut Nederland na uitgebreid onderzoek. Jaarlijks komen zo’n 800.000 mensen bij de huisarts met maagklachten. Meestal zijn die relatief onschuldig en kunnen ze met leefstijladviezen van de huisarts worden verholpen. Pas als dat niet werkt, behoren huisartsen medicatie voor te schrijven. Volgens de richtlijn moet dan worden gestart met milde maagzuurremmers, maar vermoedelijk start een groot deel van de patiënten al direct met de sterkste variant.
Bijna 3 miljoen
Experts zijn onthutst over het grote aantal Nederlanders dat sterke maagzuurremmers op recept blijkt te slikken. Lid van de raad van bestuur van Zorginstituut Tiana van Grinsven: ,,2,8 miljoen mensen die zware maagzuurremmers slikken, daar schrik je gewoon van.’’ Zij krijgt bijval van huisarts en hoogleraar huisartsgeneeskunde van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) Mattijs Numans. ,,Het is idioot dat zo'n 3 miljoen mensen zulke middelen gebruiken.’’
Veel patiënten nemen de middelen langdurig, wat tot gezondheidsrisico’s leidt. ,,Het slikken van die zware maagzuurremmers had zogenaamd geen nadelen, maar dat blijkt wel zo te zijn’’, aldus de huisarts. Doordat die middelen maagzuur remmen, wordt kalk bijvoorbeeld minder goed opgenomen en is er een grotere kans op botbreuken. Ook kunnen er vitaminetekorten en nierschade ontstaan.
Volgens de hoogleraar wilde ‘de farmaceutische industrie wel erg graag maagzuurremmers verkopen’. ,,Door MDL-artsen en huisartsen is gewoon veel te veel voorgeschreven, ook voor niet zulke harde indicaties. En zie er maar weer vanaf te komen want er treedt een zekere mate van verslaving op.’’ Minder zware middelen zouden ook al kunnen helpen, bepleit Zorginstituut Nederland.
Onnodige zorg
Patiëntenorganisaties de Prikkelbare Darm Syndroom Belangenvereniging, de Maag Lever Darm Stichting en Zorgverzekeraars Nederland hebben samen met acht beroepsgroepen van zorgverleners aan het onderzoek meegewerkt en verbeterafspraken gemaakt. Zo moet er betere voorlichting komen en moeten leefstijladviezen mensen helpen bij maagklachten. Ook zullen richtlijnen worden aangepast en moet er betere samenwerking komen met apothekers.
Uit het rapport - dat vandaag uitkomt - blijkt ook dat een aanzienlijk deel van de mensen met maagklachten onnodig een kijkonderzoek van de maag krijgt. Het terugdringen van onder meer overbehandeling bij maagklachten kan volgens Zorginstituut Nederland een besparing van 19 miljoen euro per jaar opleveren
https://www.ad.nl/gezond/(...)ie-slikken~a3c93c81/
Ja uitbesteden sowieso. Misschien dat ik voor mijn vakantie nog makelaar kan laten komen maar denk eerder erna dus zal zo oktober/november zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wanneer begin je met verhuren?
En ga je dat uitbesteden, het beheer zeg maar?
was al via whatsapp geloof ikquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat de dm geen zoekfunctie heeft
Ja maar dat is nogal een lange conversatiequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef dud0r het volgende:
J
[..]
Je kan wel filteren in DM op user.
Grote blauwe vriend @:jimbo weet hoe. Ik vergeet het steeds
Dit weet ik ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef dud0r het volgende:
J
[..]
Je kan wel filteren in DM op user.
Grote blauwe vriend @:jimbo weet hoe. Ik vergeet het steeds
Hmm, weet ik niet hoor, was toen voor de eerste keer VS en dat was in 2016quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was al via whatsapp geloof ik
ben je nu aan het zoeken op whatsapp?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat is nogal een lange conversatie
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je nu aan het zoeken op whatsapp?
ik zoek op whatsappquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, weet ik niet hoor, was toen voor de eerste keer VS en dat was in 2016
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar alleen maar berichten van jou hoe je het trauma nog steeds niet hebt verwerkt
Jaquote:
Ja daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat is nogal een lange conversatie
Bedankt grote vriend.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:05 schreef Jimbo het volgende:
https://dm.fok.nl/?filter=**GEBRUIKERSID**
https://dm.fok.nl/?filter=1424 bijvoorbeeld
Als smurf moet ik nu wel behulpzaam doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja daar kan ik niks aan doen.
[..]
Bedankt grote vriend.![]()
Zo. De jam is klaar. Afkoelen maar met die bende
En nu nog dat je gelijk alle berichten laadt en niet telkens op 'meer' moet klikkenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:05 schreef Jimbo het volgende:
https://dm.fok.nl/?filter=**GEBRUIKERSID**
https://dm.fok.nl/?filter=1424 bijvoorbeeld
kan ook volgens mij maar weet niet hoequote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu nog dat je gelijk alle berichten laadt en niet telkens op 'meer' moet klikken
Meeste mensen hier hebben veel meer interesse in pizza en koekjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:08 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Rutte: we moeten weg van vliegveld Kabul wegens terreurdreiging
Het kabinet heeft vanmorgen met de meest betrokken ministers overlegd. "De situatie in Kabul op het vliegveld is werkelijk verschrikkelijk. Mensen staan doodsangsten uit. Er is terreurdreiging, dus de poorten zijn dicht. De Amerikanen hebben ons gevraagd onze werkzaamheden daar af te ronden en het vliegveld te verlaten." Dat zei demissionair premier Rutte in een persverklaring op het ministerie van Algemene Zaken.
Rutte bedankt alle medewerkers van Defensie, de special forces, het COA en andere organisaties die met de evacuatie hebben geholpen. Rutte: "Maar feit is ook dat we Nederlanders met hun gezinnen en anderen die hadden kunnen komen niet kunnen meenemen. We hebben contact binnen Europa hoe wij die mensen zo goed mogelijk kunnen ondersteunen."
14 MINUTEN GELEDEN
Menigte vliegveld Kabul uiteengedreven met traangas
Honderden mensen staan buiten het vliegveld van Kabul in de hoop dat ze het land kunnen ontvluchten, voordat de Amerikanen op 31 augustus vertrekken uit Afghanistan. Er zit nauwelijks beweging in, en uit video's van omstanders blijkt nu dat ordetroepen van de Taliban traangas en brandslangen inzetten om de menigte uiteen te drijven.
https://nos.nl/liveblog/2(...)moment-premier-rutte
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Als lid van de taliban moet het je toch raken dat zoveel mensen van je weg proberen te komen?
Ik kan me ook echt niet voorstellen wat die vriend van mij allemaal heeft gezien enz daar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:08 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Rutte: we moeten weg van vliegveld Kabul wegens terreurdreiging
Het kabinet heeft vanmorgen met de meest betrokken ministers overlegd. "De situatie in Kabul op het vliegveld is werkelijk verschrikkelijk. Mensen staan doodsangsten uit. Er is terreurdreiging, dus de poorten zijn dicht. De Amerikanen hebben ons gevraagd onze werkzaamheden daar af te ronden en het vliegveld te verlaten." Dat zei demissionair premier Rutte in een persverklaring op het ministerie van Algemene Zaken.
Rutte bedankt alle medewerkers van Defensie, de special forces, het COA en andere organisaties die met de evacuatie hebben geholpen. Rutte: "Maar feit is ook dat we Nederlanders met hun gezinnen en anderen die hadden kunnen komen niet kunnen meenemen. We hebben contact binnen Europa hoe wij die mensen zo goed mogelijk kunnen ondersteunen."
14 MINUTEN GELEDEN
Menigte vliegveld Kabul uiteengedreven met traangas
Honderden mensen staan buiten het vliegveld van Kabul in de hoop dat ze het land kunnen ontvluchten, voordat de Amerikanen op 31 augustus vertrekken uit Afghanistan. Er zit nauwelijks beweging in, en uit video's van omstanders blijkt nu dat ordetroepen van de Taliban traangas en brandslangen inzetten om de menigte uiteen te drijven.
https://nos.nl/liveblog/2(...)moment-premier-rutte
Nee joh, die zien vooral indringers vertrekken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Als lid van de taliban moet het je toch raken dat zoveel mensen van je weg proberen te komen?
Net zoveel als er sushi eters zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering 2,8 miljoen, zoveel zwakke mensen in Nederland.
In de DDR ging er in 1961 ook geen lichtje op toen al een kwart van de bevolking de benen genomen hadquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
vind het echt erg voor die mensenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen hier hebben veel meer interesse in pizza en koekjes.
Denk het niet, die zijn ze liever kwijt dan rijk, plus zo scheelt het in de 'goodwill' dat ze mensen een soort van kans geven weg te geraken en ze niet direct allemaal neer te schieten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
ja of verraders misschien ook wel jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, die zien vooral indringers vertrekken.
nee ze laten de mensen niet meer door. ze hebben nu gezegd dat afghanen die iets kunnen niet meer weg mogen en het land moeten helpen opbouwenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet, die zijn ze liever kwijt dan rijk, plus zo scheelt het in de 'goodwill' dat ze mensen een soort van kans geven weg te geraken en ze niet direct allemaal neer te schieten.
heb je em al gesproken?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan me ook echt niet voorstellen wat die vriend van mij allemaal heeft gezien enz daar.
Alleen toen hij op Schiphol stond, ik wil hem ook niet lastigvallen nu. Eerst maar even bijkomen van alles. Hij krijgt vast al genoeg appjes en telefoontjes.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |