jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor dat geld ging ik ook als bassie hoor, mensen die denken dat hij het zelf uitzoekt
ja nee johquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je denkt van wel, begrijp je er niet zoveel van
dat hij geld krijgt om dat te dragen, jazekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja nee joh
je hebt volkomen gelijk
Dat past prima bij de mode van de Waalse jongeren uit de marginale wijken en steden. Een margiWaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren clown Bassie.
En vandaag laat Lewis zien ook een soort van ere inwoner van Helmond te zijn!
ik was het nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Jack snapt niet dat het echt geen reet uit maakt wanneer je een motorstraf pakt als het puur op kalendar aan komt
Wie zei ook al weer dat ie er verstand van had?
jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hij geld krijgt om dat te dragen, jazeker
Nou vooruit, in een trainingspak naar de training kan wel natuurlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren clown Bassie.
heeft ook geen reet meer met F1 te maken wat pipo draagtquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou vooruit, in een trainingspak naar de training kan wel natuurlijk
hij moet niks maar als hij niet opvallend gaat is het commercieel minder interessant, waarom denk dat hij als enige niet in teamgear is? Gewoon een slimme move.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar dat betekend niet dat je het lelijkste wat er bestaat aan moet doen
ja want nu wil ik ook tommyquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij moet niks maar als hij niet opvallend gaat is het commercieel minder interessant, waarom denk dat hij als enige niet in teamgear is? Gewoon een slimme move.
Dat tasje vind ik nog het ergste eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren clown Bassie.
ja want jij bent alleen op de wereldquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want nu wil ik ook tommy
nee dank u
blijf er mijlen ver vandaan
neequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja want jij bent alleen op de wereld
Ligt een beetje aan de kwali en bocht 1 natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:32 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ok, P2 of 3 is wellicht te optimistisch, maar top 5 zeker.
Hij moet die 2 jaar wel nog vol maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een teamgenoot van Verstappen die 2 seizoenen blijft? Wat is deze?
precies wat ik ook zeiquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij moet die 2 jaar wel nog vol maken.
Nog meer? Ik dacht dat het niet hoger kon na Hongarije.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:17 schreef greysbones het volgende:
Bottas zijn marktwaarde aan het opkrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |