Jij kent Sporting natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou Liverpool en Atalanta zijn wel beter dan Sporting en Dortmund.
Sinds Bruno daar weg is zijn die echt wel een stuk minder.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij kent Sporting natuurlijk
Ik denk zelfs dat er een hele reële kans is op groepswinnaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet eigenlijk wel 2de worden in deze poule als het een jaar kan dat is het dit jaar.
Martinez is nauwelijks sneller en die heeft totaal geen benul van ruimtelijk verdedigen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:21 schreef -XOR- het volgende:
Delay Blind die moet sprinten tegen Haaland wordt wel een leuke rubriek.
Ik ken ze niet echt, vorig jaar wel stevig de bietenbrug op tegen Lask Linz zie ik. (met een goal van Trauner!)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:36 schreef Naesala_1981 het volgende:
Als Sporting nog boven Benfica is geeindigd, moeten ze wel geweldig zijn.
Iets zegt me dat jij geen fan bent van Martinez gezien je vele posts over hem.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martinez is nauwelijks sneller en die heeft totaal geen benul van ruimtelijk verdedigen.
Daar er geen De Ligt langs staat kom je al snel in de problemen als je niet de dominante ploeg bent (als je dan niet alsnog vaak genoeg in de problemen komt bij willekeurige omschakelmomenten).
En dan is er ook geen Onana die daar weer achter staat.
Dan is ook iedere poule in de Conference League onhaalbaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:38 schreef TLC het volgende:
Deze poule is voor Ajax alleen ondoenlijk als ze spelen zoals eerst tegen Twente.
Gelukkig baseren we het voorloop van een seizoen/toernooi doorgaans niet op één slecht potje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan is ook iedere poule in de Conference League onhaalbaar.
Blind kan wel echt niet meer, die is wat mij betreft het afgelopen EK behoorlijk door de mand gevallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martinez is nauwelijks sneller en die heeft totaal geen benul van ruimtelijk verdedigen.
Daar er geen De Ligt langs staat kom je al snel in de problemen als je niet de dominante ploeg bent (als je dan niet alsnog vaak genoeg in de problemen komt bij willekeurige omschakelmomenten).
En dan is er ook geen Onana die daar weer achter staat.
Dat is dé grote dissonant in de huidige basis. En dat zegt toch wel wat met een matig functionerend middenveld en een matige keeper.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij geen fan bent van Martinez gezien je vele posts over hem.
Laat die flessen eens staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat er een hele reële kans is op groepswinnaar.
Betere loting kun je eigenlijk niet wensen.
Toen hij na een race tegen de klok net weer fit was zonder wedstrijdritme? Vorig seizoen was hij nog vrijwel wekelijks één van de uitblinkers.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Blind kan wel echt niet meer, die is wat mij betreft het afgelopen EK behoorlijk door de mand gevallen.
Ze zijn zonder hem 9 punten boven Benfica geëindigd. Dat is niet niks.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sinds Bruno daar weg is zijn die echt wel een stuk minder.
Liverpool wel inderdaad, Dortmund zou ik dan weer niet slechter inschatten dan Atalanta.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij kent Sporting natuurlijk
Daar heb je wel een punt, maar ik denk eigenlijk dat hij niet meer mee kan als CV op dat niveau. In de eredivisie was hij inderdaad prima.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen hij na een race tegen de klok net weer fit was zonder wedstrijdritme? Vorig seizoen was hij nog vrijwel wekelijks één van de uitblinkers.
Het jaarlijkse Blind kan niet meer moment.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Blind kan wel echt niet meer, die is wat mij betreft het afgelopen EK behoorlijk door de mand gevallen.
Mooi doe maar even wisselen danquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
De nieuwe aanwinst ook weer geprikt.
[ twitter ]
Het kan, maar dan moet er een beest als Sanchez of De Ligt naast staan. Zo'n Timber heeft het druk genoeg met zichzelf.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar ik denk eigenlijk dat hij niet meer mee kan als CV op dat niveau. In de eredivisie was hij inderdaad prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |