Hij valt me nu weer eens een keertje mee als ouwe cynicus. Vergeleken bij al die nitwits tegenwoordig blijft het een meester. Nu Anneke Grönloh.quote:
quote:Op maandag 20 november 2023 19:23 schreef tong80 het volgende:
Oe Raoul Heertje is oprecht ontstemd op NPO1 bij Kahlid en Sophie.door het niveau van het debat bij Eenvandaag. Ik heb het ook. Hij moet bijna huilen. Ook omdat er steeds weer de vreemdelingenhaat door extreem-rechts schaamteloos wordt getolereerd.
Ik heb het debat niet gekeken, maar waar ging dit precies over?quote:Op maandag 20 november 2023 19:23 schreef tong80 het volgende:
Oe Raoul Heertje is oprecht ontstemd op NPO1 bij Kahlid en Sophie.door het niveau. Ik heb het ook. Hij moet bijna huilen. Ook omdat er steeds weer de vreemdelingenhaat door extreem-rechts schaamteloos wordt getolereerd.
6 onderwerpen die werden teruggebracht naar vreemdelingenhaat.quote:Op maandag 20 november 2023 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het debat niet gekeken, maar waar ging dit precies over?
Koren op de molen voor Wilders dus?quote:Op maandag 20 november 2023 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
6 onderwerpen die werden teruggebracht naar vreemdelingenhaat.
Yep, ze begonnen er zelfs de uitzending mee zodat-ie gelijk kon scoren. Noemen ze Hilversum links.quote:Op maandag 20 november 2023 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Koren op de molen voor Wilders dus?
Er is echter geen woord van gelogen.quote:Op maandag 20 november 2023 19:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
We gaan allemaal dood. Het licht gaat uit. De democratie komt in gevaar. (Als we op Wilders stemmen)
![]()
Wat een linkse poep weer.
Kun je nagaan hoe de gemiddelde linksstemmer zich de rest van het jaar voelt op het rechtse NPO1quote:Op maandag 20 november 2023 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Het is BNN Vara maar het is nu wel erg partijdig. Alle partijen rechts zijn moslimhaters en alleen PvdA / GL en D'66 kunnen het land redden,
Heb er ook verder geen problemen mee dat BNN Vara partijdig is, was alleen vandaag wel een beetje erg hoog PvdA / GL / D'66 gehalte.quote:Op maandag 20 november 2023 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe de gemiddelde linksstemmer zich de rest van het jaar voelt op het rechtse NPO1
En als je wil dat je kleinkinderen nog een leven hebben dan moet je d66 of volt stemmen. Anders groeien ze op in fascistisch Nederland en moeten ze koken op gas.quote:Op maandag 20 november 2023 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Het is BNN Vara maar het is nu wel erg partijdig. Alle partijen rechts zijn moslimhaters en alleen PvdA / GL en D'66 kunnen het land redden,
Ik vond het ook te eenzijdig.quote:Op maandag 20 november 2023 19:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb er ook verder geen problemen mee dat BNN Vara partijdig is, was alleen vandaag wel een beetje erg hoog PvdA / GL / D'66 gehalte.
Wat is jouw partijTong?
Je zal niet de enige zijn. Grote kans dat PvdA / GL ook de grootste partij gaat worden (andere 3 houden elkaar in evenwicht). Al blijf ik het een rare combinatie vinden, PvdA en Groen Links. Ik verwacht daar intern ook nog wel onenigheid met al die verschillende standpunten.quote:Op maandag 20 november 2023 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het ook te eenzijdig.Van huis uit PvdA ( PvdA gemeenteraadsleden en SDAP opa in de familie b.v.) Maar dit zijn zoals de opiniepeiler net zei de belangrijkste verkiezingen ooit dus strategisch PvdA.
Er zijn minder verschillende standpunten dan tussen VVD/D66 en CU.quote:Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn. Grote kans dat PvdA / GL ook de grootste partij gaat worden (andere 3 houden elkaar in evenwicht). Al blijf ik het een rare combinatie vinden, PvdA en Groen Links. Ik verwacht daar intern ook nog wel onenigheid met al die verschillende standpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |