Goedemorgen Fem,quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen deze mooie morgen
Helaas, had ook net leuk mijn was buiten opgehangenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen Fem,
Is het in het hoge noorden droog?
Ik heb de laatste paar dagen wel al een aantal smsjes met vage linkjes gekregenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er weer nieuwe phishingmails in omloop? Dit keer van 'Mijnoverheid', dat er een belangrijke melding staat en dat ik daar in moet loggen, terwijl ik die niet eens geactiveerd heb.
Dat is bij mij gelukkig alweer lang geleden dat ik die heb ontvangen. Ik blokkeer dan ook gelijk dat nummer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar dagen wel al een aantal smsjes met vage linkjes gekregen
Ja, die blokkeer ik ook meteen, maar het viel me op dat ik er de laatste paar dagen opeens verschillende smsjes binnen kreeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is bij mij gelukkig alweer lang geleden dat ik die heb ontvangen. Ik blokkeer dan ook gelijk dat nummer.
die koffie zal wel koud zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Krijg tijdje geleden bericht van CJIB dat ik een boete had openstaan van 13,45, moest even op een linkje klikken en dan kon ik hem betalen. Anders stuurden ze de deurwaarder, ik zit nog steeds met de koffie klaar te wachten op die deurwaarder
Is ook wel met mailtjes. Hele tijd niets en dan opeens komen ze weer in grote getalen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, die blokkeer ik ook meteen, maar het viel me op dat ik er de laatste paar dagen opeens verschillende smsjes binnen kreeg.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach even in de magnetron, en er groeien al mooie groene donsjes op
Ik wacht nog steeds op zo´n appje. Dat je kind, een vriend of vriendin in geldnood zit en vraagt of je de rekening even voor kan schieten.quote:
Mijn moeder vertelde pas geleden dat ze een appje kreeg zogenaamd van één van haar kinderen met dit is mijn nieuwe nummer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op zo´n appje. Dat je kind, een vriend of vriendin in geldnood zit en vraagt of je de rekening even voor kan schieten.
Die heb ik ook nog niet gehad, misschien weten ze dat ik geen kinderen heb.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op zo´n appje. Dat je kind, een vriend of vriendin in geldnood zit en vraagt of je de rekening even voor kan schieten.
Die zou ik ook wel willen. Want die heb ik allemaal nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat zal bij mij ook wel het geval zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gehad, misschien weten ze dat ik geen kinderen heb.
Ik heb voor de zekerheid mijn vader wel vrij duidelijk gemaakt dat ik of mn zus nooit op deze manier voor geld zullen vragen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal bij mij ook wel het geval zijn.
Ja, dat wil ik ook wel doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kennis van mij is er ingestonken, weg geld. Maar ik zou er een sport van maken om ze zo lang mogelijk aan de klets te houden
Zoiets van. Hadden het er gister toch nog over dat die erfenis binnen 14 dagen gestort zou worden, dat duurt nog even.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel doen.
Hehe.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zoiets van. Hadden het er gister toch nog over dat die erfenis binnen 14 dagen gestort zou worden, dat duurt nog even.
Die had ik laatst ook, met een linkje waar je dan in moest loggen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er weer nieuwe phishingmails in omloop? Dit keer van 'Mijnoverheid', dat er een belangrijke melding staat en dat ik daar in moet loggen, terwijl ik die niet eens geactiveerd heb.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook, met een linkje waar je dan in moest loggen.
Maar ze hadden de mail zo goed nagemaakt dat ze ook het stukje hadden meegenomen waarin staat dat ze nooit linkjes meesturen en je daar nooit op moet klikken
Ja en dan advies vragen, of je het het best op de rekening kan laten staan of in de hypotheek kan stoppenquote:
Oh ja, dat is wel slim inderdaad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja en dan advies vragen, of je het het best op de rekening kan laten staan of in de hypotheek kan stoppen
Ach er zijn altijd mensen die wel klikken, dit stukje stom namelijk in de kleine lettertjes en ik twijfelde zelf ook echt even voordat ik die tekst las. De mail zag er wel echt goed gemaakt uit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze vonden het vast raar dat er nog niemand op hun linkje had geklikt.
Ja maar ja, ze appen nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel slim inderdaad.
Ik heb het ook maar even gemeld. Ook dat ik eerst bel met zulke verzoeken. En zij weten als het goed is ook donders goed dat ik niet even geld vraag voor een MacBook want die vind ik veel te duur.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid mijn vader wel vrij duidelijk gemaakt dat ik of mn zus nooit op deze manier voor geld zullen vragen.
Je weet maar nooit.
Het is net die deurwaarder, die komt ook maar niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja maar ja, ze appen niet
Gewoon teleurstellendquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is net die deurwaarder, die komt ook maar niet.
Ja precies, mijn moeder hoef ik dit niet eens te vertellen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar even gemeld. Ook dat ik eerst bel met zulke verzoeken. En zij weten als het goed is ook donders goed dat ik niet even geld vraag voor een MacBook want die vind ik veel te duur.
Ja, dat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies, mijn moeder hoef ik dit niet eens te vertellen.
Die zou me sowieso direct zelf bellen als ik om geld zou vragen
dat gaat ze echt niet overmaken na een appje
Ik zie nog wel een kans dat mijn vader het zou geloven. maar die gaat dan niet op links klikken in berichten. Die heeft ook geen bankieren app op zijn telefoon, dus die zou waarschijnlijk met online bankieren geld gaan over maken naar mijn rekening. Dan heeft de oplichter er toch niks aanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar even gemeld. Ook dat ik eerst bel met zulke verzoeken. En zij weten als het goed is ook donders goed dat ik niet even geld vraag voor een MacBook want die vind ik veel te duur.
Dit moedig je zeker aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een kans dat mijn vader het zou geloven. maar die gaat dan niet op links klikken in berichten. Die heeft ook geen bankieren app op zijn telefoon, dus die zou waarschijnlijk met online bankieren geld gaan over maken naar mijn rekening. Dan heeft de oplichter er toch niks aan
Ik wil het wel eens proberen met een ander telefoonnummerquote:
Je hebt nog een zus?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid mijn vader wel vrij duidelijk gemaakt dat ik of mn zus nooit op deze manier voor geld zullen vragen.
Je weet maar nooit.
Hier zeikt het.quote:
Ja, ik ga m'n hangmat maar weer naar zolder brengen. Paar keer in gelegen in het voorjaar, in de zomer amper eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is wel een trieste zomer zo. de zonnepanelen wekken ook niet veel op
ja. al weet ik niet wat dat uitmaaktquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt nog een zus?
Niet dat dat heel erg van belang is, maar altijd gedacht dat je alleen was
Heb hier ook amper achter het huis gezeten. Strandje amper gezien, ben laatst wel naar de zee geweest. Hond meegenomen en die vond het geweldigquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ga m'n hangmat maar weer naar zolder brengen. Paar keer in gelegen in het voorjaar, in de zomer amper eigenlijk.
Niets. Ga het vast ook weer vergetenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. al weet ik niet wat dat uitmaakt
ik zie haar vrij weinig.
Zee is gelukkig ook op andere momenten leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb hier ook amper achter het huis gezeten. Strandje amper gezien, ben laatst wel naar de zee geweest. Hond meegenomen en die vond het geweldig
Helaas is het voor ons altijd wel een heel eind rijden, of we moeten al naar het strandje bij Delfzijl gaan, maar dat is maar kort stukje. Dus gaan altijd naar Julianadorp. Heb er weer veel schelpjes gezocht, die hang ik onder de pergola. Heb ik wat te doen deze winter.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zee is gelukkig ook op andere momenten leuk.Sterker nog, ik ben vaker naar zee geweest met storm dan om er te zwemmen.
Komt omdat je aan zee woontquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zee is gelukkig ook op andere momenten leuk.Sterker nog, ik ben vaker naar zee geweest met storm dan om er te zwemmen.
Ik maak ook liever een strandwandeling dan dat ik ga bakken in het zand of ga zwemmen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zee heb ik volgens voor het laatst in Denemarken gezien.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:49 schreef TaMieke het volgende:
Zeezondag nog geweest.
Kan nooit te vaak zijn.
Voor jou is het helemaal een takke eind rijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zee heb ik volgens voor het laatst in Denemarken gezien.
In Nederland kom ik niet veel verder dan Hollands diep en dan ben ik aan het werk
Ja, ik zit er zoals gcjoel zegt in de buurt, dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Helaas is het voor ons altijd wel een heel eind rijden, of we moeten al naar het strandje bij Delfzijl gaan, maar dat is maar kort stukje. Dus gaan altijd naar Julianadorp. Heb er weer veel schelpjes gezocht, die hang ik onder de pergola. Heb ik wat te doen deze winter.
ach, er heen rijden is niet zo erg, maar je moet ook nog terugquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor jou is het helemaal een takke eind rijden
Maar wel de moeite waard. Dus als je je verveelt in het weekend, gewoon gaan
Ben aan het kijken naar een huisje in Zweden, maar wil daar wel dicht bij een groot meer zitten. Is dan misschien geen zee, maar wel een hoop water.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik zit er zoals gcjoel zegt in de buurt, dat scheelt nogal.20 minuten rijden en ik ben er wel. Of minder dan een uur fietsen, met iets beter weer is dat ook lekker.
Oooh, nice.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben aan het kijken naar een huisje in Zweden, maar wil daar wel dicht bij een groot meer zitten. Is dan misschien geen zee, maar wel een hoop water.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:08 schreef Senn88 het volgende:
Heb zo sollicitatie gesprek. Bloed nerveus. Duimen jullie?
ben je alvast hier in de buurt aan het solliciteren?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:08 schreef Senn88 het volgende:
Nice.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben aan het kijken naar een huisje in Zweden, maar wil daar wel dicht bij een groot meer zitten. Is dan misschien geen zee, maar wel een hoop water.
Succes. Je kan het. Wij hebben vertrouwen in.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:08 schreef Senn88 het volgende:
Heel veel succes!!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:08 schreef Senn88 het volgende:
Heen/terug.... tis allemaal net zo ver en vervelendquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, er heen rijden is niet zo erg, maar je moet ook nog terug
Ik kan me niet herinneren wanneer ik me voor het laatst een weekend verveeld heb
Auto rijden op zich vind ik niet vervelend. Muziekje en een koffietje er bij en ik krijg de tijd wel om.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heen/terug.... tis allemaal net zo ver en vervelend
Ow... nou ja dan uhm... alvast plannen voor volgend jaar?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Auto rijden op zich vind ik niet vervelend. Muziekje en een koffietje er bij en ik krijg de tijd wel om.
Het vervelende vind ik dat je niet meer mag rijden als je gedronken hebt
JAAAAquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:08 schreef Senn88 het volgende:
Succesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:08 schreef Senn88 het volgende:
Aan het ochtendverkeer te zien is het hier nog vakantie. zal wel de laatste week zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo fijn he dat hier de scholen weer zijn begonnen, zijn de ochtenden weer heel relaxt
De route naar werk is wel weer extra uitdagend. Scholieren die totaal niet opletten in het verkeer enzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo fijn he dat hier de scholen weer zijn begonnen, zijn de ochtenden weer heel relaxt
Heeft zuid niet nog een week?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aan het ochtendverkeer te zien is het hier nog vakantie. zal wel de laatste week zijn
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft zuid niet nog een week?
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte van schoolvakanties.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft zuid niet nog een week?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte van schoolvakanties.
quote:
Dacht ik een paar haar geleden ook toen ik naar de Canarische Eilanden ging. Bleek dat de Engelsen nog vakantie hadden. Hele hotel alsnog vol met schreeuwende kotersquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:30 schreef gcjoel het volgende:
Awww yisss! dan gaan wij dus precies op vakantie na de kinder vakanties
Nja vorige keer was het wel al kindervakantie voor 2 delen en merkten we er ook bijna niks van waar we waren.
Maar toch! kinderen
Een 18 plus hotel is echt superquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dacht ik een paar haar geleden ook toen ik naar de Canarische Eilanden ging. Bleek dat de Engelsen nog vakantie hadden. Hele hotel alsnog vol met schreeuwende koters
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Een 18 plus hotel is echt super
Wij gaan gelukkig naar saaie campings waar niks is voor kinderen, dus als daar kinderen zijn is het meestal het soort dat zichzelf gewoon prima vermaakt. Daar heb je nooit echt last van.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dacht ik een paar haar geleden ook toen ik naar de Canarische Eilanden ging. Bleek dat de Engelsen nog vakantie hadden. Hele hotel alsnog vol met schreeuwende koters
Nee, dat dacht ik in eerste instantie ook. Mijn vriend kwam daar mee, ik zeg, Ja en dan zie ik straks mensen in latex pakjes aan de riem kruipen over de gangquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of is dat niet zo'n hotel?
18-jarigen kunnen ook vervelend zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Een 18 plus hotel is echt super
Dat soort hotels zijn vast ook wel ergens te vindenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik in eerste instantie ook. Mijn vriend kwam daar mee, ik zeg, Ja en dan zie ik straks mensen in latex pakjes aan de riem kruipen over de gang![]()
![]()
Maar nee, mochten gewoon geen kinderen en jongeren onder de 18 in dat hotel, was wel heel fijn en je kreeg bij het avond eten bij binnenkomst meteen een borrel aangeboden
Heb je weer van die hitsige herten om 6 uur smorgensquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
18-jarigen kunnen ook vervelend zijn.
Hutje op de hei is het beste.
Vast wel, maar dat is niet zo mijn cup of teaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat soort hotels zijn vast ook wel ergens te vinden
Ja, dat zie ik dan ook gelijk voor me.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik in eerste instantie ook. Mijn vriend kwam daar mee, ik zeg, Ja en dan zie ik straks mensen in latex pakjes aan de riem kruipen over de gang![]()
![]()
Dat is op zich wel prettig inderdaad.quote:Maar nee, mochten gewoon geen kinderen en jongeren onder de 18 in dat hotel, was wel heel fijn en je kreeg bij het avond eten bij binnenkomst meteen een borrel aangeboden
O ja, bah. Zo'n burlend beest in je keuken. Al heb ik dat liever dan een krijsend kind.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je weer van die hitsige herten om 6 uur smorgens
Dat welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, bah. Zo'n burlend beest in je keuken. Al heb ik dat liever dan een krijsend kind.
Ja zag het echt al helemaal voor me, en dat je op de gang loopt en iemand hoort roepen, Wie is je meester?? met een bevredigende Ktsssss erachter aanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik dan ook gelijk voor me.![]()
[..]
Dat is op zich wel prettig inderdaad.
Ja, datquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zag het echt al helemaal voor me, en dat je op de gang loopt en iemand hoort roepen, Wie is je meester?? met een bevredigende Ktsssss erachter aan
Ja daar dacht ik dus ook meteen aan, maar dat was niet zo. Zaten gewoon veel koppels of groepjes oudere vrouwen.quote:
Ik minder haha maar bedanktquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Succes. Je kan het. Wij hebben vertrouwen in.
Mooi kutquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:01 schreef Q. het volgende:
Fijn. Koper van appartement afgehaakt.Gelukkig waren er nog meer biedingen die goed in de buurt lagen dus geen ramp maar wel stom.
Ja, dat hele verhuizen is al zoveel gedoe. Maar goed. Komt vast goed, waren 6 biedingen waarvan twee maar iets onder de eerdere.quote:
Blijven ademen, het komt goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat hele verhuizen is al zoveel gedoe. Maar goed. Komt vast goed, waren 6 biedingen waarvan twee maar iets onder de eerdere.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:01 schreef Q. het volgende:
Fijn. Koper van appartement afgehaakt.Gelukkig waren er nog meer biedingen die goed in de buurt lagen dus geen ramp maar wel stom.
Huh waarom dat? binnen de 3 dagen zeker?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:01 schreef Q. het volgende:
Yep. Vond het ook al een flink hoog bod voor één persoon en het zou inderdaad duur worden. Snap het wel, is enorme uitgave. Heb zelf ook slapeloze nachten gehad van ons belachelijk bod.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Huh waarom dat? binnen de 3 dagen zeker?
Irritant! maar dat is de markt ook, mensen moeten zo snel handelen en bieden dat ze spijt krijgen.
Enige voordeel is dat de nummer 2 of 3 in de rij al heeft kunnen slapen over het bod dus als ze nu tekenen zal het wel goed zijn danquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Vond het ook al een flink hoog bod voor één persoon en het zou inderdaad duur worden. Snap het wel, is enorme uitgave. Heb zelf ook slapeloze nachten gehad van ons belachelijk bod.
Nou ja, dan gewoon bitterballen op je housewarming ipv kaviaar. Bitterballen zijn sowieso lekkerder vind ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:50 schreef Q. het volgende:
Pfew! Volgende bieder was nog steeds geinteresseerd. Bod natuurlijk iets lager maar nog steeds hele mooie prijs en nog ruim boven de vraagprijs.
Beter voor de lijn ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, dan gewoon bitterballen op je housewarming ipv kaviaar. Bitterballen zijn sowieso lekkerder vind ik.
Je moet wat overhebben voor een huis met CL natuurlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Vond het ook al een flink hoog bod voor één persoon en het zou inderdaad duur worden. Snap het wel, is enorme uitgave. Heb zelf ook slapeloze nachten gehad van ons belachelijk bod.
Als dat geen garantie is voor nog meer slapeloze nachten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:20 schreef Debsterr het volgende:
Je moet wat overhebben voor een huis met CL natuurlijk.
Elke nacht de hele nacht door alleen maar wilde seks.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat geen garantie is voor nog meer slapeloze nachten.
So true.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor een huis met CL natuurlijk.
en dan hier 's morgens komen klagen dat je niet hebt kunnen slapen door geluidsoverlast.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Elke nacht de hele nacht door alleen maar wilde seks.
De schuurplekken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Elke nacht de hele nacht door alleen maar wilde seks.
Hoe weet jij dat CL luidruchtig is tijdens de seks?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
en dan hier 's morgens komen klagen dat je niet hebt kunnen slapen door geluidsoverlast.
Stuiterend bed natuurlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat CL luidruchtig is tijdens de seks?
Ik ben altijd luidruchtig.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat CL luidruchtig is tijdens de seks?
En dan werken we ook nog allebei thuis, moet ik overdag ook nog!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan hier 's morgens komen klagen dat je niet hebt kunnen slapen door geluidsoverlast.
Daar gaat je middagpauze.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan werken we ook nog allebei thuis, moet ik overdag ook nog!!
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan werken we ook nog allebei thuis, moet ik overdag ook nog!!
Ik vind dit een goed argument om hoogpolige vloerbedekking in huis te leggenquote:
Is @Senn88 daar akkoord mee?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit een goed argument om hoogpolige vloerbedekking in huis te leggen
Huisinrichting boeit mij eigenijk vrij weinig, daar laat ik Senn88 graag de vrije hand in.quote:
Hoi Al Bundy.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Huisinrichting boeit mij eigenijk vrij weinig, daar laat ik Senn88 graag de vrije hand in.
Als mijn plek voor de tv maar veilig is.
Zelfs m'n snacks zijn op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het werk is op, de zin is op, het mooie weer is op. Alles is op.
Ik ben ook op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het werk is op, de zin is op, het mooie weer is op. Alles is op.
Ben aan het 'werk'quote:
Hell no.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit een goed argument om hoogpolige vloerbedekking in huis te leggen
Nope want met de honden niet schoon te houden.quote:
wat is jouw plek voor de tv?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Huisinrichting boeit mij eigenijk vrij weinig, daar laat ik Senn88 graag de vrije hand in.
Als mijn plek voor de tv maar veilig is.
Heb er totaaaal geen gevoel bij. Afwachten dusquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:55 schreef gcjoel het volgende:
Waar is Senn en hoe was de sollicitatie?
quote:
nou oke.quote:
redelijk recht er voor. Armleuning aan de rechter kantquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nope want met de honden niet schoon te houden.
[..]
wat is jouw plek voor de tv?
Wanneer hoor je meer?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb er totaaaal geen gevoel bij. Afwachten dus
Ugh. Beterschapquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb denk ik buikgriep gekregen van de bewoners op werk. Projectielbraken en alles
Goed voor de lijn!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb denk ik buikgriep gekregen van de bewoners op werk. Projectielbraken en alles
Goedemorgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 07:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemorgen. Allemaal weer plannen vandaag?
Dat is meestal wel de makkelijkste manier om snel wat af te vallen inderdaad.quote:
op kantoor rustig blijven zitten tot het 16:15 is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 07:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemorgen. Allemaal weer plannen vandaag?
Lekker ja. Morgen moet ik werken, maar is niet erg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedemorgen
Half dagje werken en dan WWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDD
Zit er helaas meestal ook zo weer aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is meestal wel de makkelijkste manier om snel wat af te vallen inderdaad.
Daar wil ik het even niet over hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit er helaas meestal ook zo weer aan.
Hij is in het water gevallen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
De zomer valt wel erg tegen dit jaar
Qua leuke dingen wel.quote:
Wil je mee gaan rellen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hoop dat vanmiddag wel droog is, wil nog naar Harskamp rijden
Of juist anti-reller-rellen.quote:
Ja, misschien is Fem wel een iedereen is welkom zingerquote:
zitten er stangen in hertjes?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zoek een linker afwerpstang van een damhert
Moet toch plaats creëren voor de hondenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:35 schreef Senn88 het volgende:
Oja Gi gaat vandaag zijn ‘nieuwe’ mooiere leaseauto regelen. Fijn zo’n proactieve echtgenoot.
Ja die horen wel bij de dealquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet toch plaats creëren voor de honden
dacht dat daar gewoon botten in zaten, net als bij een mensquote:
hoeveel en hoe groot?quote:
Valt onder de verloren onderdelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat daar gewoon botten in zaten, net als bij een mens
Ik heb hier meer uitleg bij nodigquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Valt onder de verloren onderdelen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:51 schreef Q. het volgende:
Zo. Voor 2e keer deze week voorlopig verkoopcontract getekend.
Ik noem zoiets een gewei.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Valt onder de verloren onderdelen
Een afwerpstang is het gewei van een hert. Elk jaar maken ze een nieuwe, het oude gooien ze eind winder voorjaar weer van af, elk jaar worden ze ook stukje groter. Ik heb hier zelf een rechter afwerpstang. Maar wil gewoon een setje maken, dus zoek een zo goed als gelijke erbij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb hier meer uitleg bij nodig
Ah oke, ik dacht al dat damhert een bijnaam was voor een of andere rare motor of machinequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Een afwerpstang is het gewei van een hert. Elk jaar maken ze een nieuwe, het oude gooien ze eind winder voorjaar weer van af, elk jaar worden ze ook stukje groter. Ik heb hier zelf een rechter afwerpstang. Maar wil gewoon een setje maken, dus zoek een zo goed als gelijke erbij.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht al dat damhert een bijnaam was voor een of andere rare motor of machine
Mooie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor deze, kwam al een tegen maar die was 10 cm te groot, dat is net te. Wil wel beetje gelijk
2 ,1 van 60 cm en 1 van 20cmquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat daar gewoon botten in zaten, net als bij een mens
[..]
hoeveel en hoe groot?
quote:
Met kerst en een rode neusquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zodra je een tweede hebt, maak je die vast op de hond.
oh, dat past welquote:
Over twee weken zie ik hen op een OUD-meet, dan zal ik hen vertellen dat je naar hen hebt geïnformeerd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:14 schreef TaMieke het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met DjRex gaat? Is ie al getrouwd met 1,2 kind???
En Joossie?
En... vast nog een boel meer waar ik nu ff niet op kom
Heb rex tijdje terug geappt maar ik word genegeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:14 schreef TaMieke het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met DjRex gaat? Is ie al getrouwd met 1,2 kind???
En Joossie?
En... vast nog een boel meer waar ik nu ff niet op kom
Moeten we wel iets zoeken met een wat grotere tuin denkquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dus er kan op den duur nog een bij?
Die zal nu wel ruzie hebben thuis dat ie wordt geappt door een andere vrouw.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb rex tijdje terug geappt maar ik word genegeerd
Stomquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb rex tijdje terug geappt maar ik word genegeerd
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over twee weken zie ik hen op een OUD-meet, dan zal ik hen vertellen dat je naar hen hebt geïnformeerd.
Ik heb haar ook gemeet hoor. Ze ‘kent’ me welquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zal nu wel ruzie hebben thuis dat ie wordt geappt door een andere vrouw.
Heb je je huis al te koop gezet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moeten we wel iets zoeken met een wat grotere tuin denk
Ik wacht eerst de dubbeldate met @gcjoel afquote:
Pft moeilijk gedoe ditquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wacht eerst de dubbeldate met @:gcjoel af
Sowieso wordt het lastig als ik hier mn huis moet gaan verkopen.quote:
Wat een gezever over een paar details.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso wordt het lastig als ik hier mn huis moet gaan verkopen.
Als ik bij jou ga wonen, moet ik ook daar werk zoeken, dus dan heeft het weinig zin om bij mijn huidige baas over de auto te onderhandelen
Weten we in elk geval wie het 'vrouwtje' is in deze relatie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een gezever over een paar details.
Waarom? Met die auto kan je toch ook van mijn huis naar je werk rijden. We hebben hier ook asfalt hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso wordt het lastig als ik hier mn huis moet gaan verkopen.
Als ik bij jou ga wonen, moet ik ook daar werk zoeken, dus dan heeft het weinig zin om bij mijn huidige baas over de auto te onderhandelen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waarom? Met die auto kan je toch ook van mijn huis naar je werk rijden. We hebben hier ook asfalt hoor
ja, 5 uur per dag in de auto zitten, ammehoelaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waarom? Met die auto kan je toch ook van mijn huis naar je werk rijden. We hebben hier ook asfalt hoor
Eens. Dat is echt belachelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, 5 uur per dag in de auto zitten, ammehoela
Maar je hebt toch een mooie nieuwe auto straks. Ik zie het probleem niet zo heb je minder tijd om je geld uit te geven aan dingen die ik niet nodig heb.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, 5 uur per dag in de auto zitten, ammehoela
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een mooie nieuwe auto straks. Ik zie het probleem niet zo heb je minder tijd om je geld uit te geven aan dingen die ik niet nodig heb.![]()
Ik krijg het idee dat je me alleen maar wil voor mijn geldquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een mooie nieuwe auto straks. Ik zie het probleem niet zo heb je minder tijd om je geld uit te geven aan dingen die ik niet nodig heb.![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En de grote auto voor de honden...quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je me alleen maar wil voor mijn geld
Waarvoor anders danquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb niet veel anders te bieden, maar we kunnen toch wel even doen alsof.quote:
Voor de gouden pen0r dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb niet veel anders te bieden, maar we kunnen toch wel even doen alsof.
Wie heeft jou die foto's doorgestuurd?quote:
gianni.zip?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie heeft jou die foto's doorgestuurd?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie heeft jou die foto's doorgestuurd?
Top, hoop dat je door het tweede gesprek komt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Sollicitatie gesprek gehad. Ging voor m'n gevoel erg goedNu alleen wel wachten op gesprek nr2, want diegene is momenteel op vakantie.
Wil deze baan echt graag want klinkt echt geweldig
Merci! Need good jujuquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Top, hoop dat je door het tweede gesprek komt.
Nee natuurlijk niet. Ook voor het goedkopere wonen, het huis buitenaf. Iemand die de honden kan uitlaten als ik ziek ben. Oja en de gezelligheidquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, je bent wel veeleisend..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ook voor het goedkopere wonen, het huis buitenaf. Iemand die de honden kan uitlaten als ik ziek ben. Oja en de gezelligheid
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, je bent wel veeleisend..
gezelligheid..
Maar veel belangrijker:quote:
Beide kanten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar veel belangrijker:
welke kant van het bed slaap jij?
Oeh spannend! Ik ga heel hard voor je duimenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Sollicitatie gesprek gehad. Ging voor m'n gevoel erg goedNu alleen wel wachten op gesprek nr2, want diegene is momenteel op vakantie.
Thank youquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh spannend! Ik ga heel hard voor je duimen
Waar slaap ik dan?quote:
Op de deurmat natuurlijk.quote:
zo'n lekker ruwe kokosmatquote:
Zie? Problem solvedquote:
Dan moet je ook niet klagen dat hij zijn schoenen veegt op je ongeschoren matquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dus scheren hoeft ook niet van jou?
Ik doe duimen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Merciquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb de andere baaaan ik heb hem ik heb h
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
Ahhhh blij??quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Yay! Congratsquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
Yeahquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]AOW aanvragen behandelen bij de sociale verzekeringsbank. Redelijk vergelijkbaar met wat ik nu doe alleen andere organisatie en deze wet valt onder mijn vakgebied (wat ik nu doe niet).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
Mag ik ook aow van jouquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
AOW aanvragen behandelen bij de sociale verzekeringsbank. Redelijk vergelijkbaar met wat ik nu doe alleen andere organisatie en deze wet valt onder mijn vakgebied (wat ik nu doe niet).
Altijd.quote:
Vermoeiend wel he?quote:
Ik luister naar jazz, dat helpt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja
Ik heb maar geen hoop meer, anders nog meer wanhoop
Speciaal kanaal?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik luister naar jazz, dat helpt.
Eigen playlist. Veel Billie Holiday, veel Chet Baker, veel Dizzy Gillespie.quote:
Goede muziek helpt ook zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik luister naar jazz, dat helpt.
Niet als je de juiste jazz hebt. I cover the waterfront van Billie Holiday is een oase.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goede muziek helpt ook zeker
Ik word zelf alleen echt superonrustig/nerveus van Jazz
Klinkt rustig inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:33 schreef Barbusse het volgende:
@:TheGirlNextDoor hier kun je toch niet nerveus van worden?
Geen trumpetjes voor jou danquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt rustig inderdaad![]()
Ik kan alleen niet zo goed tegen trompetgeluid op de een of andere manier. Krijg ik jeuk van ofzo
Wist niet dat dit ook onder jazz vielquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wist niet dat dit ook onder jazz vielDit is wel oke, ja
So it appearsquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Much to learn, you have. Young padawan.
quote:
Hoe lang hou je dit al vol?quote:
Voor jou doen een dijk van een prestatie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:56 schreef Senn88 het volgende:
2 uur. Toen ben ik toch maar gaan poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |