abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201209800
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:26 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik kom hier in of na het weekend (als het goed is voor altijd) afscheid nemen van het babytopic. :o

De dame in kwestie heeft gisteren een feestje gevierd op de opvang, middelpunt van de belangstelling en wilde alleen maar 'Hiep, hiep, hoera!', dus bleef de bewegingen maken, lachend als iedereen meedeed, aandacht vragend als het even niet voldoende was. :9

Vanochtend samen ontbeten bij de lokale broodjeszaak. Haar eerste croissant verkruimeld, chocolade gegeten en heel veel vrolijk gezwaaid naar iedereen in de buurt. Vanmiddag visite, morgen visite en dan is het baby-af.

En.. Ik ben heel trots... M'n vriendin heeft het jaar borstvoeding vol gemaakt! O+
Voor deze gelegenheid (+ verjaardag) een speciaal cadeau uitgezocht; een ring met geboortestenen (van de beide maanden van de meisjes) en een moedermelksierraad. (Dus drie ringen aan elkaar zeg maar).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond of morgen komt er wel een foto van de verse dreumes. *)
Prachtige ring O+
pi_201210063
Hele mooie ring, NJ! Ik heb van mijn vriendinnen ook een geboortesieraad gekregen: een kettinkje met een hangertje met haar voorletter en de augustus-geboortesteen. 🥰 Gisteren zelf ook nog een armbandje uitgezocht bij de juwelier (zilver met een hartje op de bovenkant van de pols) en laten graveren met haar hele naam. Ben daar ook zo blij mee, dus ik weet zeker dat jouw vriendin jouw cadeau ook geweldig vindt. 😘
  zaterdag 4 september 2021 @ 20:14:33 #203
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_201214133
Wat een mooi cadeau! O+ Nogmaals gefeliciteerd!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_201217102
Cadeautjes! *)

Blij ei met haar verjaardagskroontje O+

Vorig jaar, 21:00 waren we ineens een heel gezin.. Nu een jaar verder. Nog heel veel minder slaap gehad dan na de geboorte van de oudste, nog steeds blij met 4-5 uurtjes verspreid over de nacht. Maar een heel compleet gevoel. Nooit gedacht dat ik van een tweede net zoveel zou kunnen houden als van de eerste. De liefde tussen de zusjes. De lach die de jongste naar niemand anders geeft dan naar haar zus. Haar geluidje als ze de kat ziet.

Ik geniet, elke dag. Hoewel het geen makkelijk jaar is geweest met corona, reflux, RS-virus, de mogelijke/waarschijnlijke oogafwijking, ik voel dat het compleet is.

En met 9-12 maanden worden ze zo leuk! De wereld wordt zoveel groter! :D
  zaterdag 4 september 2021 @ 22:54:16 #205
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201218165
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 22:16 schreef NicolasJoy het volgende:
Cadeautjes! *)

[ afbeelding ]

Blij ei met haar verjaardagskroontje O+

[ afbeelding ]

Vorig jaar, 21:00 waren we ineens een heel gezin.. Nu een jaar verder. Nog heel veel minder slaap gehad dan na de geboorte van de oudste, nog steeds blij met 4-5 uurtjes verspreid over de nacht. Maar een heel compleet gevoel. Nooit gedacht dat ik van een tweede net zoveel zou kunnen houden als van de eerste. De liefde tussen de zusjes. De lach die de jongste naar niemand anders geeft dan naar haar zus. Haar geluidje als ze de kat ziet.

Ik geniet, elke dag. Hoewel het geen makkelijk jaar is geweest met corona, reflux, RS-virus, de mogelijke/waarschijnlijke oogafwijking, ik voel dat het compleet is.

En met 9-12 maanden worden ze zo leuk! De wereld wordt zoveel groter! :D
Haha, die grijns! O+

En mooie ontroerende post, NJ O+ . Gefeliciteerd en tot in het volgende topic.
Resistance is futile.
pi_201219581
Van harte gefeliciteerd NJ! En wat een mooi cadeau voor je vrouw.
Ik hoop dat de oogafwijking bij je kleine meid meevalt.

Wij hebben vandaag voor het eerst gezwommen. Er kon nog geen lachje vanaf maar volgens mij vindt hij het wel interessant!
  Moderator zondag 5 september 2021 @ 06:40:12 #207
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_201220530
Gefeliciteerd *O*
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  Moderator zondag 5 september 2021 @ 12:34:59 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201224074
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:16 schreef Seven. het volgende:
@:MaJo wat een guitig koppie heeft hij toch!
Thanks O+ Vind ik zelf ook :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:26 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik kom hier in of na het weekend (als het goed is voor altijd) afscheid nemen van het babytopic. :o

De dame in kwestie heeft gisteren een feestje gevierd op de opvang, middelpunt van de belangstelling en wilde alleen maar 'Hiep, hiep, hoera!', dus bleef de bewegingen maken, lachend als iedereen meedeed, aandacht vragend als het even niet voldoende was. :9

Vanochtend samen ontbeten bij de lokale broodjeszaak. Haar eerste croissant verkruimeld, chocolade gegeten en heel veel vrolijk gezwaaid naar iedereen in de buurt. Vanmiddag visite, morgen visite en dan is het baby-af.

En.. Ik ben heel trots... M'n vriendin heeft het jaar borstvoeding vol gemaakt! O+
Voor deze gelegenheid (+ verjaardag) een speciaal cadeau uitgezocht; een ring met geboortestenen (van de beide maanden van de meisjes) en een moedermelksierraad. (Dus drie ringen aan elkaar zeg maar).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond of morgen komt er wel een foto van de verse dreumes. *)
Gefeliciteerd met de kleine S! En wat een prachtig cadeau voor je vrouw O+ Ik zal het eens aan mijn man laten zien O-)

Wij gingen gisteren voor het eerst naar het strand, Aapie vond het geweldig! Zijn eerste hap zand ook in the pocket _O- Daarna gingen we BBQ'en bij mijn schoonzus en Aapie weigerde een tukkie. Na 9 uur wakker viel hij in de auto terug in slaap. Nu is meneer bezig met zijn tweede tukkie van de dag, hij zal wel kapot zijn :') O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zondag 5 september 2021 @ 12:36:34 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201224092
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 00:20 schreef Mango91 het volgende:
Van harte gefeliciteerd NJ! En wat een mooi cadeau voor je vrouw.
Ik hoop dat de oogafwijking bij je kleine meid meevalt.

Wij hebben vandaag voor het eerst gezwommen. Er kon nog geen lachje vanaf maar volgens mij vindt hij het wel interessant!
Aapie had precies hetzelfde! Ik had verwacht dat hij het fantastisch zou vinden maar hij toonde nul emotie _O- Hij vond het wel prima, lekker dobberen in zijn zwembad. Op vakantie ook een paar keer wezen zwemmen maar hij vond het vooral erg spannend, echt huilen als hij erin ging. Na wat geruststelling vond hij het prima maar echt enthousiast is hij nog steeds niet.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_201224245
Ik heb sinds vrijdag een andere baby. :o Er wordt nauwelijks meer gehuild, alleen bij het verschonen/verkleden af en toe een beetje. Ze drinkt steeds rustiger en nog belangrijker, ze slaapt veel meer overdag! Vanmorgen twee goede dutjes gedaan, ik weet niet wat we meemaken! Ze was om 6:00 uur wakker, om 7:15 uur ging ze weer slapen en om 9:00 uur werd ze weer wakker. Nadien weer gevoed en heeft daarna weer bijna twee uur geslapen. 🥰 Ze lijkt ook zoveel meer tevreden nog!
  Moderator zondag 5 september 2021 @ 16:12:40 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201227793
Dat klinkt goed komkommer! Besef wel dat het bij baby’s echt elke dag weer anders kan zijn, dus geniet maar even extra van de hervonden vrijheid :)

Aapie heeft altijd 1 a 2 poepluiers op een dag. De laatste tijd eerder 3 a 4. Vandaag zitten we ook alweer aan de 4! En het zijn steeds explosies dus de wasmachine draait weer overuren. Zou het komen omdat hij nu meer vast voedsel binnenkrijgt of zouden het tandjes zijn?

Edit: de stand is nu 5 spuitluiers en 3 vieze pakken :D

[ Bericht 13% gewijzigd door MaJo op 05-09-2021 20:06:18 ]
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 11:59:13 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201238463
Ik denk dat Aapie niet helemaal lekker is. Vandaag ook alweer 3 poepluiers en hij is erg moe. Gisteren heeft hij ook 3 tukkies gedaan (in totaal 4,5 uur geslapen) en ik heb hem nu na een half uur wakker weer in bed gestopt omdat hij weer in slaap viel. Hopelijk niks geks onder de leden, verder is hij gelukkig wel vrolijk :)
pi_201239205
Gefeliciteerd NJ! Prachtige post, foto's en sieraad! O+

@Komkommerschijfje: geniet van deze fase, hopelijk duurt ie eventjes. ;)

@MaJo: hier ook veel poepluiers, al heeft J daar meestal wel last van.
  maandag 6 september 2021 @ 12:58:56 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_201239298
Van harte gefeliciteerd NJ, die heerlijke tandeloze grijns :D

Sterkte met aapie, MaJo!
disclaimer
pi_201239455
Gefeliciteerd @NicolasJoy ! *O*

@Komkommerschijfje wat fijn zeg dat het beter gaat. Nog steeds hoop ik?

@MaJo beterschap voor Aapje. Hopelijk snel voorbij. :*
Poffertje heeft volgens mij 1x gehad dat de poep buiten haar luier ging. Ze is een nette poeper. ^O^
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 6 september 2021 @ 14:01:20 #216
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_201239997
@MaJo Tandjes misschien? Beterschap!

Baby J doet de laatste tijd vaak in het auto stoeltje poepen. Al vier weken op een rij is het raak als we naar de supermarkt gaan! :D of als we ergens anders heen gingen. Heerlijk die achterbak verschoon sessies!

We gaan maandag naar de locatie waar we getrouwd zijn voor twee nachtjes. En dat is twee uur rijden, maar doen we met tussenstops. Zin in! Eerste keer er tussen uit met Baby J!
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 18:55:38 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201242877
Ik denk inderdaad tandjes :Y alleen is de poep niet heel dun, dat is dan vaak wel zo toch?

Vandaag zitten we op 4 poepluiers, eens kijken of hij er zo nog eentje uit perst :')
pi_201243005
Mijn baby had ook een poepexplosie vanmiddag, gelukkig was ik net met verschonen bezig en lag er al een nieuwe luier onder. Het bleef maar komen. Het was ook al twee dagen geleden dat ze gepoept had, dus ik snapte het wel. Dat hoofd tijdens het eruit werken was wel heel erg grappig. :D Iedere keer een ontspannen koppie als er weer een stroompje poep kwam.

Het gaat nog steeds goed.
Vandaag ook al vier dutjes gedaan, zometeen hopelijk dut vijf voor we de nacht in gaan. Ik heb ondertussen ook wat appcontact met een lactatiekundige en die stuurt me via video's en foto's steeds wat meer bij. :)
pi_201243906
Ook ik kom me hier maar eventjes aanmelden, zo in het kielzog van NJ...

Het jaar is voorbij gevlogen! We zijn vier hele, twee half doorgekomen, en twee nu echt bijna doorgekomen tanden verder! Mickey doet steeds meer verwoede pogingen om zich op te trekken en man man man wat kan hij babbelen. Houdt van dansen op muziek en iedereens neus aanwijzen! Wat een genot is dit mannetje toch!

Ik vond het fijn meelezen hier! De herkenning en tips deden me deugd :9

Aan alle Ieniemienie baby mama's en papa's,/: vergeet niet te knuffelen en niks te moeten nu het nog kan O+
Wat kijk ik daar fijn op terug!

Aan alle grotere baby mama's en papa's: misschien tot in het volgende topic! :W
pi_201243983
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:22 schreef SQ het volgende:
Er zijn al veel meer kleinere baby's dan grotere dan de mijne, hoezo dan ;(
Oneerlijk is het. -O-

Gefeliciteerd @tpopml :* tot snel!

Poffertje kan nou handjes klappen en doet dat de hele dag door. Klap eens in je handjes is de bom. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 20:30:25 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201244190
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:07 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby had ook een poepexplosie vanmiddag, gelukkig was ik net met verschonen bezig en lag er al een nieuwe luier onder. Het bleef maar komen. Het was ook al twee dagen geleden dat ze gepoept had, dus ik snapte het wel. Dat hoofd tijdens het eruit werken was wel heel erg grappig. :D Iedere keer een ontspannen koppie als er weer een stroompje poep kwam.

Het gaat nog steeds goed.
Vandaag ook al vier dutjes gedaan, zometeen hopelijk dut vijf voor we de nacht in gaan. Ik heb ondertussen ook wat appcontact met een lactatiekundige en die stuurt me via video's en foto's steeds wat meer bij. :)
Het is soms ongelooflijk hoeveel er uit zo’n baby kan komen _O-

Wat fijn dat het nog steeds goed gaat, klinkt als dat jullie in een fijn ritme terecht zijn gekomen :) bij ons duurde dat ook even, je moet ook aan elkaar wennen en aanpassen.

Aapie is uiteindelijk nog voor de vijfde luier gegaan, waar hij het vandaan haalt geen idee :X

quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:12 schreef tpopml het volgende:
Ook ik kom me hier maar eventjes aanmelden, zo in het kielzog van NJ...

Het jaar is voorbij gevlogen! We zijn vier hele, twee half doorgekomen, en twee nu echt bijna doorgekomen tanden verder! Mickey doet steeds meer verwoede pogingen om zich op te trekken en man man man wat kan hij babbelen. Houdt van dansen op muziek en iedereens neus aanwijzen! Wat een genot is dit mannetje toch!

Ik vond het fijn meelezen hier! De herkenning en tips deden me deugd :9

Aan alle Ieniemienie baby mama's en papa's,/: vergeet niet te knuffelen en niks te moeten nu het nog kan O+
Wat kijk ik daar fijn op terug!

Aan alle grotere baby mama's en papa's: misschien tot in het volgende topic! :W
Gefeliciteerd met Mickey! Hoe hebben jullie het gevierd, welke cadeaus? Ik ben me al een beetje aan het ori๋nteren op Aapie’s verjaardag :)

quote:
3s.gif Op maandag 6 september 2021 20:17 schreef PKM het volgende:

[..]
Oneerlijk is het. -O-

Gefeliciteerd @:tpopml :* tot snel!

Poffertje kan nou handjes klappen en doet dat de hele dag door. Klap eens in je handjes is de bom. O+
Wat schattig O+ Aapie kan sinds gisteren zwaaien en hij danst ook steeds meer als hij muziek hoort. Zit ie vanuit zijn box te zwaaien en te bouncen op de muziek uit zo’n speelbal O+
pi_201246646
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:30 schreef MaJo het volgende:

Gefeliciteerd met Mickey! Hoe hebben jullie het gevierd, welke cadeaus? Ik ben me al een beetje aan het ori๋nteren op Aapie’s verjaardag :)

Nog een uurtje dan is hij officieel jarig ;) dus ik loop op de zaken vooruit! We hebben een Bla-bla blocks boerderij gekocht. Ik ben heel benieuwd, de interesse in beestjes is er en sinds deze week pakt hij ook wat vaker een vrachtwagen om te spelen.

Verder heb ik intel dat hij een duwdriewieler (nu te gebruiken, want hij kan erin vastgezet worden etc en dan straks om te bouwen naar driewieler!) en een loopkar (maar dan niet ้้ntje waar hij in zit, maar waar hij tegenaan kan duwen).
pi_201246894
Ik vind het zo leuk in dit topic, het contrast tussen het leven met een newborn en het leven met een bijna-dreumes die al een eigen wil heeft en gewoon al zoveel kan eigenlijk. Heel bijzonder en leuk, ik kan me alvast een mooie voorstelling maken van wat komen gaat. Maar dit knuffelen met zo'n mini is wel heerlijk ook. 🥰 Zo fijn om te zien dat ze het zo fijn vindt bij papa en mama. Ze weet natuurlijk nog niet wie we precies zijn, maar je ziet wel dat ze weet dat wij voor haar zorgen en dat ze bij ons op haar gemak is. Dat is zo mooi. 🥰
  maandag 6 september 2021 @ 23:44:34 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201247166
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 23:12 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik vind het zo leuk in dit topic, het contrast tussen het leven met een newborn en het leven met een bijna-dreumes die al een eigen wil heeft en gewoon al zoveel kan eigenlijk. Heel bijzonder en leuk, ik kan me alvast een mooie voorstelling maken van wat komen gaat. Maar dit knuffelen met zo'n mini is wel heerlijk ook. 🥰 Zo fijn om te zien dat ze het zo fijn vindt bij papa en mama. Ze weet natuurlijk nog niet wie we precies zijn, maar je ziet wel dat ze weet dat wij voor haar zorgen en dat ze bij ons op haar gemak is. Dat is zo mooi. 🥰
Straks gaat ze je echt terug knuffelen O+ dat vond ik echt heel mooi.
Resistance is futile.
  maandag 6 september 2021 @ 23:46:51 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201247175
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:54 schreef tpopml het volgende:

[..]
Nog een uurtje dan is hij officieel jarig ;) dus ik loop op de zaken vooruit! We hebben een Bla-bla blocks boerderij gekocht. Ik ben heel benieuwd, de interesse in beestjes is er en sinds deze week pakt hij ook wat vaker een vrachtwagen om te spelen.

Verder heb ik intel dat hij een duwdriewieler (nu te gebruiken, want hij kan erin vastgezet worden etc en dan straks om te bouwen naar driewieler!) en een loopkar (maar dan niet ้้ntje waar hij in zit, maar waar hij tegenaan kan duwen).
Dohhhh Mickey ook alweer een jaar oud. Gefeliciteerd! Geniet morgen van z'n verjaardag, hopelijk eindeloos speelplezier met de bla-bla-blocks boerderij!
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')