Helemaal normaal. Het helpt mij heel erg om tijdens het clusteren of als hij alleen op wil liggen series te kijken of te lezen op de Ereader, dan doe je toch wat voor jezelf. Mijn man neemt het ook regelmatig even over zodat ik soms een beetje tot mezelf kan komen. En wat SQ zegt, het wordt echt makkelijker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:18 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Pfoe, mijn baby slaapt vandaag alleen maar dutjes van een half uur/max. een uur en wil heel de tijd drinken. Heb nu al het zevende drinkmoment sinds half 8 vanochtend... Is ook heel onrustig en huilerig en niets is goed, buiten drinken. Regeldag? Ook nog op dag 16?
Wel heel vermoeiend, ik heb werkelijk nog niets voor mezelf kunnen doen. Hopelijk doet ze dit vannacht niet.
oh wauw! Klimpoffert!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:07 schreef PKM het volgende:
Wat de dames boven mij zeggen.En laat je man lekker kopjes thee zetten ofzo als jij weer met baby moet zitten. Ohja, je mag er ook best van balen dat het even niet gaat zoals je wilt. Het lijkt nu misschien eindeloos maar het wordt (waarschijnlijk) snel beter.
We klagen hier weleens over baby'tjes die overal bij willen zijn, met name op de wc.
Vandaag zat peuter op de wc "Heee daarboven" te zwaaien, terwijl Poffertje door de balustrade van zolder keek.![]()
Ohja, ze mocht vandaag voor het eerst de trap op kruipen met begeleiding. Wat een vaart zeg!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:07 schreef monsterd. het volgende:
En BFD! We starten hier met stukjes eten, beetje half a la rapley en kleintjes (ben het boek nog aan het lezen). Meneer vindt alle eten wel lekker dus het gaat er makkelijk in. Zelf doen is uiteraard een hele grote uitdaging. Hebben jullie nog tips eea te stimuleren?Awww, wat een scheetje is het toch! Hij krijgt nu ook echt een ander koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., eigenwijze trekjes.
Een matje neerleggen en veel laten oefenen, het zal je nog verbazen hoe snel hij er handigheid in krijgt.
Resistance is futile.
Jaaaaa, zulke kleintjes is heel bijzonder maar ook echt wel beetje afzien. Je kunt eigenlijk alleen maar hopen dat je een makkelijke baby hebt, en meeveren. Vanaf 6 weken wordt het wel een beetje anders en begint zich een beetje ritme te vormen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:34 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik maak me ook geen illusies dat ik uren tijd voor mezelf heb, maar al is het even de was opvouwen. Het is best zwaar om je baby continu bij je te moeten dragen en het feit dat ze vandaag ook weer zoveel huilt en eigenlijk heel de tijd overstuur is buiten de drinkmomenten, maakt het allemaal ook weer moeilijker. Zelfs de Tummy tub was net niet zo ontspannend als normaal. Hopelijk valt de nacht een beetje mee straks.
Ik kan me er absoluut geen voorstelling van maken omdat onze (en elke) baby heel anders is. Maar! De was HOEFT niet persé opgevouwen te worden he!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:34 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik maak me ook geen illusies dat ik uren tijd voor mezelf heb, maar al is het even de was opvouwen. Het is best zwaar om je baby continu bij je te moeten dragen en het feit dat ze vandaag ook weer zoveel huilt en eigenlijk heel de tijd overstuur is buiten de drinkmomenten, maakt het allemaal ook weer moeilijker. Zelfs de Tummy tub was net niet zo ontspannend als normaal. Hopelijk valt de nacht een beetje mee straks.
Stukken beter al. Het zijn nou beetje vuurrode plekjes maar ze heeft er minder last van.quote:
Die eerste weken zijn zwaar ja. Maar je gaat een ritme vinden en die krampjes en opstartprobleempjes gaan weer weg. Dit is even bikkelen, maar het wordt echt, ECHT beter. Heb je iemand in je omgeving die je kan helpen? Dat je even eruit kan, terwijl hij of zij op je kindje let? Of dat je even een dutje kunt doen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:34 schreef Komkommerschijfje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |