quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:22 schreef Seven. het volgende:
Ik weet nog dat ik hier 11 maanden geleden kwam kijken en echt ontzag had voor al die grote baby's die al doorsliepen en rondkropen en alles. Net als Smart_ass naarstig zoekend naar een ritme enzo, typisch first time mama's. En nu is Colin alweer 11 maanden oud.
Ik ga maar eens nadenken over zijn verjaardag. Ik denk in etappes, misschien wel leuk om de opa's en oma's samen te regelen voor het aansnijden van de taart.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:22 schreef Seven. het volgende:
Ik weet nog dat ik hier 11 maanden geleden kwam kijken en echt ontzag had voor al die grote baby's die al doorsliepen en rondkropen en alles. Net als Smart_ass naarstig zoekend naar een ritme enzo, typisch first time mama's. En nu is Colin alweer 11 maanden oud.
Ik ga maar eens nadenken over zijn verjaardag. Ik denk in etappes, misschien wel leuk om de opa's en oma's samen te regelen voor het aansnijden van de taart.
Fox was het toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:08 schreef Mango91 het volgende:
@:Majo ja hij mag in de openingspost, hij is van 22 mei!
Heerlijk is datquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:10 schreef SQ het volgende:
Goud is denk ik niet echt een giller maar het kan zijn dat ie dat wel is en ik het gewoon niet hoor door het continu gegil van zijn vierjarige broer
Och man, dat jong heeft zoveel sjans de hele tijd. Echt overal waar we komen drommen de kleutermeisjes om hem heen om te aaien, te knuffelen en soms tillen ze hem ook op, alsof het een gratis feature in het krijspaleis betreft. (Dan grijp ik uiteraard wel in)
En dan zit mijn baby daar te grijnzen te midden van al die aandacht
Alleen kindertjes tussen de 9 en 18 maanden trekt hij niet, dan is het meteen janken. Maar alle andere mensen zijn zijn Grote Maten.
Ja, ik hoorde het al. Maar ze starten pas weer op 9 september met zo'n inloopuur door de vakantie, en ik wil het graag al weer even weten voor de afspraak die we dan met 4 weken hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:05 schreef SQ het volgende:
Ze hebben sowieso weeguurtjes op het cb voor als je je zorgen maakt om de groei. Daar kun je altijd even langs. (Ook als je je niet echt zorgen maakt maar gewoon een firsttime moeder met sterke controledrang bent zoals ik de eerste keer ook had)
Ah okquote:
Of je schaft gewoon zelf een weegschaal aanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:05 schreef SQ het volgende:
Ze hebben sowieso weeguurtjes op het cb voor als je je zorgen maakt om de groei. Daar kun je altijd even langs. (Ook als je je niet echt zorgen maakt maar gewoon een firsttime moeder met sterke controledrang bent zoals ik de eerste keer ook had)
Wij ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok
[..]
Of je schaft gewoon zelf een weegschaal aanWij hebben deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)00000101080423/?s2a=
Vind het toch wel fijn om een beetje zijn gewicht in de gaten te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |