Die mensen zien juist deze nieuwsberichten als propagandaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:33 schreef Gehrman het volgende:
Weer een slachtoffer van de antivax propaganda.
Beetje anders hier. Meneer was al besmet geweest. Volgens mij wordt een antistoffen test of iets soortgelijks door veel overheden ook als alternatief voor het vaccinatiebewijs gezien. Niet 100% te vergelijken het nooit besmet geweest + geen vaccinatie.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:38 schreef Hexagon het volgende:
Weer zo'n stoere bink die ligt te janken om hulp als het zover is
Heb je daar ook een bron voor?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:37 schreef KreKkeR het volgende:
Oke maar was het verloop daadwerkelijk anders geweest wanneer hij gevaccineerd was geweest?
1 gevalletje zegt niks. Er zijn ook gevallen van gevaccineerden die ernstig ziek werden, nadat zij enige tijd ma vaccinatie een covid19 infectie opliepen. Als we naar de totalen kijken, valt dit echter in het niet bij het het aantal gevaccineerden dat minder ernstig of zelfs helemaal niet ziek werden nadat ze na vaccinatie besmet raakten.
Weten we hoeveel een eerdere besmetting gemiddeld beschermt en voor hoe lang? Want alleen dan kunnen we het vergelijken met bescherming door vaccinatie lijkt mij.
"HRT"quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Steroïden en Covid gaan idd niet lekker samen.
Zag daar volgens mij een vaccinstudie van Oxford over, maar ben te lui om te Googlen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:37 schreef KreKkeR het volgende:
Oke maar was het verloop daadwerkelijk anders geweest wanneer hij gevaccineerd was geweest?
1 gevalletje zegt niks. Er zijn ook gevallen van gevaccineerden die ernstig ziek werden, nadat zij enige tijd ma vaccinatie een covid19 infectie opliepen. Als we naar de totalen kijken, valt dit echter in het niet bij het het aantal gevaccineerden dat minder ernstig of zelfs helemaal niet ziek werden nadat ze na vaccinatie besmet raakten.
Weten we hoeveel een eerdere besmetting gemiddeld beschermt en voor hoe lang? Want alleen dan kunnen we het vergelijken met bescherming door vaccinatie lijkt mij.
https://www.ox.ac.uk/news(...)ants%20of%20Concern.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zag daar volgens mij een vaccinstudie van Oxford over, maar ben te lui om te Googlen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:31 schreef Stepperoller het volgende:
Ben ongevaccineerde Amerikanen die ernstig ziek worden van coronamoe.
Alternatief voor een vrij korte periode.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Beetje anders hier. Meneer was al besmet geweest. Volgens mij wordt een antistoffen test of iets soortgelijks door veel overheden ook als alternatief voor het vaccinatiebewijs gezien. Niet 100% te vergelijken het nooit besmet geweest + geen vaccinatie.
Wil ik ook graag lezen.quote:
Nope. Geen beroemde sporter.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
NOU BETER MAAR SNEL DAT VACCIN NEMEN DAN ALS ZELFS EEN KERNGEZONDE TOPSPORTER ZOMAAR DODELIJK ZIEK WORD!!!!!
https://www.nbcnews.com/n(...)9-treatment-n1277419quote:
Most COVID deaths in England now are in the vaccinated – here's why that shouldn't alarm youquote:
Dit is een forum, ga je gang!!!!! We zijn een vrij land. Iedereen heeft recht om zijn/haar mening te verkondigen!!!! De ene mening is wat debieler als de andere maar vooruit.... het kan gewoon!! Schroom dus niet en ventileer je gedachtengang.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De Slashdotter-topics brengen me op het idee om nu ook NWS topics te gaan aanmaken wanneer iemand Covid krijgt en het gewoon overleefd.
Als we dan toch gevallen gaan uitlichten en als nieuws gaan brengen...
Debiele comments aan de "covid is hell en verdoemenis" worden hier meer geaccepteerd dan "de ernst van een Covid besmetting wordt enigszins overdreven."quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
De ene mening is wat debieler als de andere maar vooruit.... het kan gewoon!!
Niet gek toch? De betreffende man sprak zich nogal uit over corona en het vaccin. Hij had het niet nodig want hij kon bankdrukken. Nouja prima... als jij eerder vertrouwd op simpele zielen die hun mening verkondigen en alles op Fake News gooit en daarbij medici compleet in het belachelijke trekt... Is allemaal prima! Maar wanneer zo'n publiek figuur dan door corona helemaal aftakelt dan moet je ook niet gek opkijken als mensen daar een mening over hebben.quote:
Ach en hoeveel mensen worden uitgelicht in de media als ze op de IC komen van influenza maar gaan griepprik hadden genomen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet gek toch? De betreffende man sprak zich nogal uit over corona en het vaccin. Hij had het niet nodig want hij kon bankdrukken. Nouja prima... als jij eerder vertrouwd op simpele zielen die hun mening verkondigen en alles op Fake News gooit en daarbij medici compleet in het belachelijke trekt... Is allemaal prima! Maar wanneer zo'n publiek figuur dan door corona helemaal aftakelt dan moet je ook niet gek opkijken als mensen daar een mening over hebben.
zucht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach en hoeveel mensen worden uitgelicht in de media als ze op de IC komen van influenza maar gaan griepprik hadden genomen?
Dat mensen zich vaker uitspreken dat ze het vaccin niet nodig is komt door de huidige hype natuurlijk, maar mensen die geen vaccin nemen die op de IC terecht komen is echt totaal niet ongebruikelijk.
Als de media gaat inzoomen op fietsers zonder helm die daar ernstig spijt van hebben na een botsing dan gaan we die ook in grote getalen vinden.
Zucht idd.quote:
Geen idee wat je allemaal probeert duidelijk te maken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zucht idd.
Deze cursus "men moet Covid zien als killervirus."
Is iets alsof de wereld opeens het idee heeft dat fietsen zonder helm extreem gevaarlijk is. En we iedereen die daar tegen is en toch botte pech heeft uitbundig gaan bespreken in de media.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal probeert duidelijk te maken.
Je hebt dat artikel eerder gepost en blijkbaar nog steeds niet gelezen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Most COVID deaths in England now are in the vaccinated – here's why that shouldn't alarm you
https://uk.news.yahoo.com(...)heres-102424441.html
Tsja, als je in het openbaar anti-vax bent moet je niet gek opkijken als je in het openbaar komt als het misgaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 00:12 schreef n__n het volgende:
Ah, weer coronapropaganda. Het houdt maar niet op hè?
Vaccinatie beschermt zo'n 95% en zorgt dat je minder ziek wordt als je het toch oploopt.quote:Ook met die vaccinatie kan dit gewoon. En ook voor corona kon dit gewoon.
Dat stuk tekst recycle ik even.quote:Maar ja, dat blijft heel lastig te bevatten natuurlijk.![]()
Na 3 maanden is de werking nog slechts 61% en tegen die grote boze 'delta'-variant helpt hij al helemaal niet en mag je prik #3 halen 'om weer een tijdje vooruit te kunnen'. Bron: NOS. Dat is niet eens wat ik zelf geloof overigens, maar dit is wel wat er 'officieel' over bekend is. Zo'n vaccin is bij introductie bovendien al verouderd vanwege het feit dat virussen, volgens wat er 'officieel' over virussen bekend is, alsmaar muteren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 00:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tsja, als je in het openbaar anti-vax bent moet je niet gek opkijken als je in het openbaar komt als het misgaat.
[..]
Vaccinatie beschermt zo'n 95% en zorgt dat je minder ziek wordt als je het toch oploopt.
Ik weet dat je in BNW wat anders te horen krijgt.
[..]
Dat stuk tekst recycle ik even.
Die 61% geldt alleen voor AstraZenica en dat vaccin zetten we al een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 02:07 schreef n__n het volgende:
[..]
Na 3 maanden is de werking nog slechts 61% en tegen die grote boze 'delta'-variant helpt hij al helemaal niet en mag je prik #3 halen 'om weer een tijdje vooruit te kunnen'. Bron: NOS. Dat is niet eens wat ik zelf geloof overigens, maar dit is wel wat er 'officieel' over bekend is. Zo'n vaccin is bij introductie bovendien al verouderd vanwege het feit dat virussen, volgens wat er 'officieel' over virussen bekend is, alsmaar muteren.
Klok/klepel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 02:07 schreef n__n het volgende:
[..]
Na 3 maanden is de werking nog slechts 61% en tegen die grote boze 'delta'-variant helpt hij al helemaal niet en mag je prik #3 halen 'om weer een tijdje vooruit te kunnen'. Bron: NOS. Dat is niet eens wat ik zelf geloof overigens, maar dit is wel wat er 'officieel' over bekend is. Zo'n vaccin is bij introductie bovendien al verouderd vanwege het feit dat virussen, volgens wat er 'officieel' over virussen bekend is, alsmaar muteren.
Alles wat nu in het ziekenhuis ligt is voor 90 % NIET gevaccineerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:37 schreef KreKkeR het volgende:
Wappie gespotquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:37 schreef KreKkeR het volgende:
Overigens, als 100% gevaccineerd zou zijn dan zal 100% van de mensen die in het ziekenhuis liggen met Covid19 gevaccineerd zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alles wat nu in het ziekenhuis ligt is voor 90 % NIET gevaccineerd.
De resterende percentages zijn half gevaccineerd of mensen met onderliggende ziekten. 2% volledig gevaccineerden
Doe gelijk even een linkje naar die bron, dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 02:07 schreef n__n het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |