Deze zijn echt fantastischquote:Op zondag 19 juni 2022 17:30 schreef drakin het volgende:
Weer 2 boeken rijker.
Het zijn boeken door 5 verschillende schrijfsters geschreven, korte verhalen eigenlijk.
Het ene deel is vanuit de "de held" van het verhaal of sprookje geschreven en het andere deel vanuit "de schurk" En door 2 van de schrijfsters gesigneerd omdat ze op het festival waren waar ik ze gekocht heb.
[ afbeelding ]
Leuk! Die 'Rosie'-serie van Graeme Simsion vond ik erg leuk; dan moet je wel bij deel 1 beginnen. (Het Rosie Project) Maar wellicht heb je die al gelezen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Telt gekregen ook? Liep met mijn moeder op het station een kiosk in voor een blaadje en kwam met drie boeken eruit die ze me gaf
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet, dank je welquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk! Die 'Rosie'-serie van Graeme Simsion vond ik erg leuk; dan moet je wel bij deel 1 beginnen. (Het Rosie Project) Maar wellicht heb je die al gelezen.
Ahem... de andere twee delen heb ik tweedehands gevonden voor een habbekrats online (twee vijftig en een drie euro) dus na het weekend heb ik ze compleetquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk! Die 'Rosie'-serie van Graeme Simsion vond ik erg leuk; dan moet je wel bij deel 1 beginnen. (Het Rosie Project) Maar wellicht heb je die al gelezen.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie nog een goede biografie aan te prijzen?
Late reactie, maar mocht je nog op zoek zijn, kijk eens naar de boeken van Walter Isaacsonquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie nog een goede biografie aan te prijzen?
Wat vond je hiervan? Spreek je nu echt 7 talen?quote:
Hij is op 'de stapel' terecht gekomen. Geen idee wat ik er van vind dus nogquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat vond je hiervan? Spreek je nu echt 7 talen?
Ik hou erg van taal dus misschien is dit wel iets voor mij
Wie weet kan ik jou laten weten wat ik ervan vind, ik ben wel geïnteresseerdquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is op 'de stapel' terecht gekomen. Geen idee wat ik er van vind dus nog
Zeker doenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie weet kan ik jou laten weten wat ik ervan vind, ik ben wel geïnteresseerd
Ga ik ook opzoeken. Dank!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Late reactie, maar mocht je nog op zoek zijn, kijk eens naar de boeken van Walter Isaacson
Dit zijn echt 2 van mijn favoriete boeken. Heb je ze al gelezen?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:57 schreef MaJo het volgende:
Laatst gekocht:
[ afbeelding ]
Net gekocht:
[ afbeelding ]
Zijn allebei prachtig! De eerste is net verfilmd volgens mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:57 schreef MaJo het volgende:
Laatst gekocht:
[ afbeelding ]
Net gekocht:
[ afbeelding ]
De eerste heb ik uitquote:Op zondag 7 augustus 2022 18:51 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Dit zijn echt 2 van mijn favoriete boeken. Heb je ze al gelezen?
Ik zag het jaquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:43 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Zijn allebei prachtig! De eerste is net verfilmd volgens mij.
Volgens mij is het fictie inderdaad!quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste heb ik uitIk vond het een prachtig boek maar de dialogen vond ik heel matig. Alsof dat door een compleet ander persoon was geschreven
Maar gelukkig zijn er weinig dialogen dus dat scheelt
In de tweede ben ik net begonnen maar ik vind het een heel interessant thema. Ook niet geheel toevallig dat ik dit boek gekozen heb na de eerste
[..]
Ik zag het jaLeent zich ook uitstekend voor een verhaal. Het is niet waargebeurd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |