Amazon Prime.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat op Netflix, Disney+ of Amazon Prime?
Niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had na één aflevering ook zoiets van hoe kunnen ze dit 6 seizoenen lang interessant houden.
Hoever ben je met The Sopranosquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet.
hoewel ik het onlangs wel heb afgekeken.
Ik kan het niet zo goed uitleggenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei
Ik ben zeer benieuwd naar je review
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet sinds het begin al datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ver ben je met die serie die je zou kijken als ik die ene film keek?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien later
Ik ben nu How to get away with murder begonnen
Ik weet het nog net zo niet!
Na 2 minuten afgezet wat een mongolenseriequote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met die serie die je zou kijken als ik die ene film keek?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na 2 minuten afgezet wat een mongolenserie
Was binnen die 2 minuten precies duidelijk wat voor serie het wasquote:
Om welke serie gaat dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was binnen die 2 minuten precies duidelijk wat voor serie het was
Ik ga hem later kijken, maar daar moet ik wel voor in die stemming zijn.
Dat klinkt als een serie voor mongolen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die serie dat een jongetje een rendier wordt
Oe, die moet ik zien.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na 2 minuten afgezet wat een mongolenserie
Je zegt net dat het binnen twee minuten duidelijk is waar het over gaat en komt dan hiermee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die serie dat een jongetje een rendier wordt
taalbarrièrequote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zegt net dat het binnen twee minuten duidelijk is waar het over gaat en komt dan hiermee.
Het zal de taal barrière wel zijn, het is toch in het Engels.
taalbarrièrequote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zegt net dat het binnen twee minuten duidelijk is waar het over gaat en komt dan hiermee.
Het zal de taal barrière wel zijn, het is toch in het Engels.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Taal barrière
Bewijs: https://imgur.com/a/ZwouVIc
(Klik aub even, dit duurde uren om te maken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |