Gaaf land. Als mensen creperen, dan is dat maar zo. Na een paar weken hebben WIJ geen actieve herinnering meer aan die ellende!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:51 schreef El-Stinho het volgende:
Heinen heeft nu een wekelijkse column op de woensdag, pagina 2 van de Volkskrant. Blijft toch vreemd hoe die krant schippert tussen topcolumnisten, journalisten en frauds als Sommer/Van Amerongen en andere retards.
[ twitter ]
En vingertje wijzen naar Amerika dat zij de zooi maar oplossen!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaaf land. Als mensen creperen, dan is dat maar zo. Na een paar weken hebben WIJ geen actieve herinnering meer aan die ellende!
Ministers over evacuatie Kabul: na vrijdag ingewikkeld, niet iedereen kan mee - https://nos.nl/l/2395057
Jaaaaaaa.Na het jarenlange traineren van het hierheen halen van de Afghanen die we het beloofd hadden maken we er ons nu af met een excuus dat de vervelende Taliban aan de deadline van 31 augustus vasthoudt!
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:51 schreef VoMy het volgende:
Auschwitz open for blacks.
ONZE normen en waarden zijn de beste normen en waarden. Daar kunnen die kutbuitenlanders met hun cultuur toch niet in integreren, zoveel beschaving als WIJ hier hebben.
Edit:
[ twitter ]
Gaaf land.
„Ja jongens, het spijt me. Dat is dan maar zo.”quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaaf land. Als mensen creperen, dan is dat maar zo. Na een paar weken hebben WIJ geen actieve herinnering meer aan die ellende!
Ministers over evacuatie Kabul: na vrijdag ingewikkeld, niet iedereen kan mee - https://nos.nl/l/2395057
Jaaaaaaa.Na het jarenlange traineren van het hierheen halen van de Afghanen die we het beloofd hadden maken we er ons nu af met een excuus dat de vervelende Taliban aan de deadline van 31 augustus vasthoudt!
🐢🐢🐢🐢🐢🐢quote:Toezichthouder: KvK moet woonadres zzp’ers afschermen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-afschermen-a4056012
quote:Met het afschermen van persoonsgegevens zal nog niet ieder probleem opgelost worden. Zo werd dinsdag bekend dat een oud-advocaat ten onrechte 1.800 privégegevens heeft opgevraagd bij de KvK. Hierbij verkreeg hij onder meer privégegevens van kamerleden.
Ik heb ook exact nul euro over voor Chef'Special.quote:
Moest Wagner ook altijd voor niks komen opdraven, ja? Jeetje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:39 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook bandjes vroeg om te spelen op zijn events en daar niks voor betaalde?
R. Wagner was toen al mausetot. Ik bedoelde andere bandjes bij andere events waar de treinen ook af en aan reden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Moest Wagner ook altijd voor niks komen opdraven, ja? Jeetje.
Met zijn belastingvrijstelling voor de familiequote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:02 schreef Slobeend het volgende:
Wel volledig bezopen van Prins Pandlul verder.
Die protserige op de zak van de belastingbetaler levende familie vindt van wel. Willy en Max hadden de accordeonist ook alleen maar een onkostenvergoeding gegeven op hun bruiloft.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat je ook van Chef'Special vindt, dit kan echt niet.
Ik vind er ook geen reet aan en ik vind Nolet echt een gehaktstaaf, maar hier hep ie wel gelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb ook exact nul euro over voor Chef'Special.
Sterker nog, ik zou geld betalen als dat zou betekenen dat ze nooit meer muziek maken.
Je moet het lef maar hebben om dit te doen in een sector die al 1,5 jaar stil ligt. Prins Pand had strak in nazi kostuum gestaan in 40-45.quote:
Zometeen even lekker zwemmen in Bacardi Lemonquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb ook exact nul euro over voor Chef'Special.
Sterker nog, ik zou geld betalen als dat zou betekenen dat ze nooit meer muziek maken.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:57 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
R. Wagner was toen al mausetot. Ik bedoelde andere bandjes bij andere events waar de treinen ook af en aan reden.
Ook wel huillachen om het kabinet dat nog geen reactie heeft gegeven op het massaprotest van UnmuteUs. Geven gewoon geen fuck.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:02 schreef Slobeend het volgende:
Wel volledig bezopen van Prins Pandlul verder.
Op Harskamp ook nog niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook wel huillachen om het kabinet dat nog geen reactie heeft gegeven op het massaprotest van UnmuteUs. Geven gewoon geen fuck.
Gelukkig zijn hier nog een hoop users in NWS die sympathiseren met Prins Pand.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je moet het lef maar hebben om dit te doen in een sector die al 1,5 jaar stil ligt. Prins Pand had strak in nazi kostuum gestaan in 40-45.
Ik heb nog nooit dat moment in mijn leven gehad, maar het zou wel fatsoenlijk zijn.quote:
Als een echte SS groep rechtachter hun Sturmbannführer marcherend.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hier nog een hoop users in NWS die sympathiseren met Prins Pand.
Ze zijn demissionair wat ze de superpower geeft dat ze alles mogen negeren. Dat begint wel bizarre vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook wel huillachen om het kabinet dat nog geen reactie heeft gegeven op het massaprotest van UnmuteUs. Geven gewoon geen fuck.
Deze periode schept ook een heel vervelend precedentquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze zijn demissionair wat ze de superpower geeft dat ze alles mogen negeren. Dat begint wel bizarre vormen aan te nemen.
Gewoon lekker maanden formeren zodat je kunt doen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze periode schept ook een heel vervelend precedent
Sinds wanneer maak jij je daar druk over @maxi-mus ?quote:“Wat triest dat je bij De Slimste Mens zo lang kan wachten zonder goede antwoorden te geven in de finale”, twittert Maximus
https://www.mediacourant.(...)oit-meer-tijdrekken/
Dit soort simpele zielenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 00:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je daar druk over @:maxi-mus ?
Wat is het toch een fantastisch staaltje hoefijzer principe op het gebied van fundamentalistische geloofsovertuigingen.quote:
quote:'Wie zijn die mensen?'
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 00:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je daar druk over @:maxi-mus ?
Dit soort posts maak ik mij druk over.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik vind het om eerlijk te zijn vooral raar dat het niet mag dat je zegt dat iemand een psychische afwijking heeft als iemand homo is terwijl het gewoon een psychische afwijking is.. Dat is het stuk waarvan ik vooral dacht van hmm wtf... Ik begrijp dat als iemand in R&P uit de kast komt je dat soort reacties verwijdert omdat het niks bijdraagt, maar om te stellen dat het niet mag omdat het niet zo is slaat nergens op.
Wat lees ik hier joh??quote:Op donderdag 26 augustus 2021 04:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Dit soort posts maak ik mij druk over.
Deze mensen moet je wegfilteren en nooit meer toelaten.
@Phoenyx-Godquote:Op donderdag 26 augustus 2021 04:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Dit soort posts maak ik mij druk over.
Deze mensen moet je wegfilteren en nooit meer toelaten.
Ik zie niemand sympathiseren met Prins Pand. Zegt genoeg. Hard op weg om meest gehate persoon van het land te worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hier nog een hoop users in NWS die sympathiseren met Prins Pand.
Na Sywierd?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie niemand sympathiseren met Prins Pand. Zegt genoeg. Hard op weg om meest gehate persoon van het land te worden.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Phoenyx-God
Zoek intensieve hulp
We leven in Nederland, waar het gewoon mag, niet in Noord-Korea.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:32 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]Praten is gemakkelijker dan nadenken. Wees blij dat je zoiets mag zeggen als dat jij doet hier, in het echt wordt zoiets nergens getolereerd. Is ook gewoon erg kinderachtig
Weet je wie zich ook terug trok in z'n bunker toen het moeilijk werd?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:36 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik had hier een 'Weet je wie ook...' dingetje getypt, maar in deze drek laat ik mij niet trekken.
Heb je nog iets tegen Harskamp te zeggen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:36 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik had hier een 'Weet je wie ook...' dingetje getypt, maar in deze drek laat ik mij niet trekken.
voetbalkantinepraatquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je nog iets tegen Harskamp te zeggen?
[..]soort moderne reïncarnatie van de SS
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:54 schreef El-Stinho het volgende:
@:alleskaputt
Het kan nog erger. Ik weet niet wat ik hier gezien heb:@Zipportal kan dit wel waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan nog erger. Ik weet niet wat ik hier gezien heb:Niet geklikt, het spijt me, dat is dan maar zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan nog erger. Ik weet niet wat ik hier gezien heb:Dit heb ik gisteren helaas al honderd keer voorbij zien komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan nog erger. Ik weet niet wat ik hier gezien heb:Vlucht je voor de Taliban, krijg je deze kansenparels er voor terug…..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ik werk even met lijstjes op Twitter waardoor dit er vast buiten is gevallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit heb ik gisteren helaas al honderd keer voorbij zien komen.
Laten we wel wezen, dit is ook wel iets wat je mijlenver op je klompen moet zien aankomen als kabinet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Vlucht je voor de Taliban, krijg je deze kansenparels er voor terug…..
Deze man probeert redelijk over te komen maar dat lukt niet echt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik werk even met lijstjes op Twitter waardoor dit er vast buiten is gevallen.
Hoe dan ook 2 weken kwarranten, 5 mondkapjes op en voor altijd 10 meter afstand houden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:57 schreef franklop het volgende:
Als je normale griep hebt ipv Corona, hoor je er dan nog wel bij?
Weer een slachtoffer van de nietsontziende cancelcultuur.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:02 schreef El-Stinho het volgende:
We schakelen over naar @:DeeBee .
https://www.ad.nl/nederla(...)chap-qatar~ae4a3295/
Je mag ook niets meer zeggen in dit land.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer een slachtoffer van de nietsontziende cancelcultuur.
Maar Ronald de Boer schoof deze week dan weer aan bij Ziggo. Ik hoop toch niet dat Mario Been opeens gaat duiden waarom ons aller Luuk de Jong buiten is gesloten bij Valencia.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Kan Mario Been niet ook even wat voor Kwatar doen?
We komen er toch niet vanaf inderdaad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Ronald de Boer schoof deze week dan weer aan bij Ziggo. Ik hoop toch niet dat Mario Been opeens gaat duiden waarom ons aller Luuk de Jong buiten is gesloten bij Valencia.
Daar gaan we ons weer een x aantal keer aan storen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Ronald de Boer schoof deze week dan weer aan bij Ziggo. Ik hoop toch niet dat Mario Been opeens gaat duiden waarom ons aller Luuk de Jong buiten is gesloten bij Valencia.
x aantal bouwstenen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar gaan we ons weer een x aantal keer aan storen.
Het kan nog erger. Ik weet niet wat ik hier gezien heb:Ik ben nu compleet in de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Groenlinks is geen sekte.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Niet dat ik een fan ben van de huidige koers van GroenLinks, maar dat hele crypto vind ik evengoed een sekte.
Vind ik ook niet echt nee, wel een politieke partij die ooit op sympathieke gronden begonnen is maar nu nogal de weg kwijt is. Kan me voorstellen dat het voor een insider soms wel wat sektarisch voelt.quote:
Het voelt als een groot piramidespelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Niet dat ik een fan ben van de huidige koers van GroenLinks, maar dat hele crypto vind ik evengoed een sekte.
Ja precies.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het voelt als een groot piramidespel
Definitief einde tijdperk Frons Tweeling.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:02 schreef El-Stinho het volgende:
We schakelen over naar @:DeeBee .
https://www.ad.nl/nederla(...)chap-qatar~ae4a3295/
Heerlijk, een volkomen misplaatste vergelijking trekken en je vanuit die valkuil verder de put in graven om aan het einde alles maar gewoon te verwijderen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:23 schreef Szura het volgende:
Het is de zoon van Boskamp allemaal een beetje naar het hoofd gestegen he
https://www.mediacourant.(...)tis-op-in-talkshows/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Marcel is een tienkaraats topcolumn@:maxi-mus @:vomy @:rellende_rotscholier @:slobeend
Nederlandse supporters zijn sprinkhanen, ze strijken massaal neer in een voor hun groen gebied, vreten het kaal en zichzelf vol en trekken hossend verder als er niets meer te halen valt. Schaatsen en voetbal zijn de enige constante. Schaatsen is voor de echte losers die niet tegen spanning kunnen, we winnen altijd. En voetbal is nu eenmaal voetbal, de grootste sport van allemaal.
De nieuwe Marcel is een tienkaraats topcolumn@:maxi-mus @:vomy @:rellende_rotscholier @:slobeend
Er zijn nooit meer ware woorden gesproken over sport in Nederland dan dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even iemand triggeren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:48 schreef Mani89 het volgende:
Het ging hier laatst over De Kopgroep, ik luister nu en wil even melden dat Maxim Horzel niet wist wie de broers Otxoa waren. 😂😂😂😂
Maxim is een gruwel om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:48 schreef Mani89 het volgende:
Het ging hier laatst over De Kopgroep, ik luister nu en wil even melden dat Maxim Horzel niet wist wie de broers Otxoa waren. 😂😂😂😂
Die hele podcast is een gruwel om naar te luisteren. Mart wil eigenlijk alleen zichzelf horen, Koen de Kort zit niemand op te wachten, Maximquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maxim is een gruwel om naar te luisteren.
Ik wilde deze net delen. Wat een genot is dit weer zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Nederlandse supporters zijn sprinkhanen, ze strijken massaal neer in een voor hun groen gebied, vreten het kaal en zichzelf vol en trekken hossend verder als er niets meer te halen valt. Schaatsen en voetbal zijn de enige constante. Schaatsen is voor de echte losers die niet tegen spanning kunnen, we winnen altijd. En voetbal is nu eenmaal voetbal, de grootste sport van allemaal.quote:
https://twitter.com/NPORa(...)tweets/with_commentsquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Spraakmakers is een leuke rubriek.
[ twitter ]
Een mediaforum waarbij mediamensen mediadingetjes bespreken met andere mediamensen. Dat gaat er hier bij sommigen vast wel in gelijk Gods woord in een ouderling.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Spraakmakers is een leuke rubriek.
[ twitter ]
Lijkt me niet, maar wie het wel is weet ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar wie het wel is weet ik niet.
Tevens een waarschuwing om nooit meer een tweet van Wouter de Winther te delen.
Dramatische keepersgildequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Guus Til zit bij de selectie. #louisout
Dat mag je wel een lookalike noemen ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Bedankt voor de waarschuwing.
Ik dacht dat het een serieuze vraag was.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Bedankt voor de waarschuwing.
Ik ken uiteraard de sidekick van Wouter van het fameuze Afhameren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een serieuze vraag was.
Dat is dan maar zo!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:55 schreef Szura het volgende:
Het is werkelijk een grof schandaal dat er nog tolken van ‘ons’ in Afghanistan zitten en dat moeke en filmfanaat Ank Bijleveld nog niet met het schaamrood op de kaken naar huis is gelopen. Had ze na de kwestie-Hawija al moeten doen, maar dit is het dieptepunt.
https://nos.nl/collectie/(...)tig-tolken-opgehaald
Volgend weekend ZANDvoort, we weten allemaal hoe dat gaat aflopen voor de zoon van Jos!quote:
Vrijdagavond is gewoon een kuttijdstip Arie. Ik kijk het morgenochtend terugquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:32 schreef Slobeend het volgende:
Ben ik de enig die kijkt? TV / [NPO3] Media Inside #2 Met Marcel en Gijs.
Marcel en Gijs moeten een masker op doen. Dat soort gezichten horen niet op tv.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga nu inhalen. Morgen zal ik wel een een referentiegrap plaatsen als dat er in zit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb tot nu toe nog niks live gezienquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:32 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je als Paul de Leeuw klinkt ben je af.
Landgenoot van Frenkie de Jong zojuist wakker geworden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
VI Live: bankzitter Cillessen ziet Valencia vroeg scoren
@:Mani89
(lol)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:51 schreef Steven184 het volgende:
Heerlijke doelpuntje hoor
[ twitter ]
@:el-stinho
Formule 1 is geen sport en de Telegraaf is geen krant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
Mick is woedend. Met zijn krantje.
[ twitter ]
Dat is dan al zoveelste keer laatste tijd. Gaat wel erg slecht daarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:42 schreef Salina het volgende:
Ze rijden de verkeerde kant op in de Brussels Cycling Classic.![]()
Ook lekker aangegeven en doorgeseind allemaal. Motor reed ook de verkeerde kant op dacht ik.
België.![]()
![]()
Op Sporza/één nu btw.
België is dan ook een derdewereldlandquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is dan al zoveelste keer laatste tijd. Gaat wel erg slecht daar
WLR / [Wielrennen] #481quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:42 schreef Salina het volgende:
Ze rijden de verkeerde kant op in de Brussels Cycling Classic.![]()
Ook lekker aangegeven en doorgeseind allemaal. Motor reed ook de verkeerde kant op dacht ik.
België.![]()
![]()
Op Sporza/één nu btw.
Ja ik moet hier wezen inderdaad. Ik weet dat er een topic is voor de kleinere koersen zoals deze, maar kon het niet vinden zo snel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die angst voor een linkse wolk is leuke mediatactiek. Wat Meeus in de courant schreef dinsdag:quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg vervelend dat de VVD al de pogingen over links maar blijft afwijzen en zo rustig demissionair voort regeert.
VVD en CDA zijn nu ongeveer het midden van het spectrum met al die extreem rechtse partijtjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die angst voor een linkse wolk is leuke mediatactiek. Wat Meeus in de courant schreef dinsdag:
In deze kabinetsformatie is Ruttes ‘linkse wolk’ een begrip geworden. Het is in feite een sluierwolkje: PvdA en GroenLinks hebben samen maar zeventien zetels. Des te interessanter dat niemand het over de ‘rechtse wolk’ van VVD en CDA heeft. Maar net als PvdA en GroenLinks houden deze partijen elkaar vast, ook in hun scepsis over samenwerking met de twee linkse partijen, al zijn ze met 49 zetels wel bijna driemaal groter. Een stapelwolk.
Daar is 'em!quote:Op zondag 29 augustus 2021 06:31 schreef franklop het volgende:
Moeten we ons weer zorgen gaan maken om RR?
Vermoeiende rubriek is dat ja.quote:Op zondag 29 augustus 2021 08:14 schreef franklop het volgende:
Oei een werkende zoekmachine op FOK!
We moeten ons weer gaan bergen voor sherlock @:wimderon die vast achterhaalt dat we op 5 augustus 2016 hebben gezegd dat renner X er niks van kan
Kunnen ze geen rolletje voor passiviteit krijgen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
VVD houdt ons in een houdgreep. Het is te gênant voor woorden hoe ze hele boel hebben kunnen rekken.
Alsof @wimderon niet gewoon zijn eigen archief heeftquote:Op zondag 29 augustus 2021 08:14 schreef franklop het volgende:
We moeten ons weer gaan bergen voor sherlock @:wimderon die vast achterhaalt dat we op 5 augustus 2016 hebben gezegd dat renner X er niks van kan
Maar het zoekbalkje hebben ze nog nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 08:14 schreef franklop het volgende:
Wellicht komt dat er als je 7680 euries doneert!!quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar het zoekbalkje hebben ze nog niet
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:50 schreef Steven184 het volgende:
Het irriteert me mateloos dat geen enkele keeper in de wereld naar Donnarumma heeft gekeken afgelopen EK (daarvoor was het een kleine frustratie).
Meteen hansoku make.quote:Op zondag 29 augustus 2021 08:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen ze geen rolletje voor passiviteit krijgen?
Penalties…werkelijk elke keeper gokt gewoon en springt gewoon in een willekeurige hoek. Het is maar goed dat er maar twee hoeken zijn, anders was het helemaal een Dreetjes Hazes festijn geworden. Donnarumma laat zien dat je altijd moet wachten.quote:
Voor kleinere keepers werkt dat wel een stuk minder goed, die komen niet op tijd in de hoek als ze wachtenquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Penalties…werkelijk elke keeper gokt gewoon en springt gewoon in een willekeurige hoek. Het is maar goed dat er maar twee hoeken zijn, anders was het helemaal een Dreetjes Hazes festijn geworden. Donnarumma laat zien dat je altijd moet wachten.
50% van de penalties zijn slecht ingeschoten. Je kan ook dan beter focusen op die 50% in plaats van jezelf nagenoeg compleet kansloos te maken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor kleinere keepers werkt dat wel een stuk minder goed, die komen niet op tijd in de hoek als ze wachten
Penaltyspecialisten schieten meestal rond de 80% raak. Als ze weten dat een keeper altijd wacht gaan ze gewoon strak in de hoek mikkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
50% van de penalties zijn slecht ingeschoten. Je kan ook dan beter focusen op die 50% in plaats van jezelf nagenoeg compleet kansloos te maken.
Strak in de hoek is tenminste minder doeloppervlak dan het open doeloppervlak als je kansloos op de grond lig te spartelenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Penaltyspecialisten schieten meestal rond de 80% raak. Als ze weten dat een keeper altijd wacht gaan ze gewoon strak in de hoek mikken
Jazeker. Erg boekgetrouw, net zo deprimerend soms ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben je nu op driekwart met Normal People?
Mooi he, die Italiaanse afleveringquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jazeker. Erg boekgetrouw, net zo deprimerend soms ook.
Dan hebben ze nog geluk dat de F1 race niet doorgaat voorlopig, dan had je daar ook nog naar moeten kijken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:19 schreef franklop het volgende:
Je moet maar zo denken, je had nu ook op een tribune kunnen staan in de Belgische Ardennen, kijkend naar niks
Dat zou erg leuk zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
In dat geval mag het volgende week ook extreem hard regenen op Zandvoort zondag.
En wat als de keeper soms wacht en soms springt?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Penaltyspecialisten schieten meestal rond de 80% raak. Als ze weten dat een keeper altijd wacht gaan ze gewoon strak in de hoek mikken
50-50 doen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En wat als de keeper soms wacht en soms springt?
F1 is in de feeststemming omdat Max dit wereldwonder gepresteerd heeft neem ik aan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel een waanzinnige sport als de rondjes achter de safety car meetellen voor het kampioenschap
Hem gezien?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben op bedevaart geweest naar Schepdaal.
Legendarische uitzending.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:32 schreef Slobeend het volgende:
Staat het daar vol met R.EV-merchandise?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is nog geen album naar vernoemd, dus ik sta volledig achter Ploegsteertquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee.quote:
Dit viel mij dus echt enorm tegen, er is daar in de hele lintbebouwing niets te zien dat verwijst naar Hem.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat het daar vol met R.EV-merchandise?
Daar had tot de vorige hoop van België echt niemand van gehoordquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is nog geen album naar vernoemd, dus ik sta volledig achter Ploegsteert
Tsja, welke oplossing je ook bedenkt, het was een slechte oplossing. Het was ook vrij treurig als die kwalificatie helemaal niets had uitgemaakt, tenslottequote:Op zondag 29 augustus 2021 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel een waanzinnige sport als de rondjes achter de safety car meetellen voor het kampioenschap
Ik ben net op tijd thuis.quote:
Voor boer zoekt vrouw?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben net op tijd thuis.
Geen fan van Stef.quote:
Het was vrij eenzijdig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vertel. (Ik vond het ook niet zo bijzonder)
Val jij op meisjes met een Baskische pony?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was vrij eenzijdig.
En zijn stemgeluid is vrij vervelend.
Nee, daar gaat mijn ikurrina niet van wapperen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Val jij op meisjes met een Baskische pony?
Dit is echt.quote:
Het petjesvolk heeft een andere mening, zo te lezen.quote:
Hebben niet door dat ze gebruikt worden voor de prestige van Prins Pandquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het petjesvolk heeft een andere mening, zo te lezen.
Tja, wat hebben ze wel door?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben niet door dat ze gebruikt worden voor de prestige van Prins Pand
Het petjesvolk zouden ze achter een hek in Harskamp moeten stoppen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het petjesvolk heeft een andere mening, zo te lezen.
Ik zat gisteren in een vliegtuig, maar volgens mij mag je daarin geen BUK raket meenemen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die de laatste tijd vliegtuigherrie ervaren en snakken naar een BUK raket?
F1 en co. mag zijn Waterloo wel vinden in Spa-Francorchamps. Spaar de Renaultjes van de arme Walen in Liege en Verviers, en spoel de RedBull bestickerde autootjes met petjes maar mee in de Ambleve en de Maas bij de volgende hoosbui. We pikken ze bij laagtij wel weer op in de achtertuin van de Prins te Zandvoort.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het petjesvolk zouden ze achter een hek in Harskamp moeten stoppen.
Jeetje ik dacht dat ik inmiddels alle 132 inwoners van Warmond kende.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:01 schreef Momo het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)-a4-richting-warmond
Warmond, wielerliefhebber, dierenliefhebber, is dit @:Mani89?
Wel een fichajazo dit hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:36 schreef hhh38 het volgende:
Goed nieuws voor Vitesse: Real Madrid gaat shoppen bij een Europese tegenstander
@:El-Stinho
Hij kan het eigenlijk alleen maar slechter doen, als je de resultaten van de afgelopen jaren bij elkaar optelt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:56 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)r-bos-als-voorzitter
Wouter Bos als voorzitter van de KNWU, die had ik niet verwacht.
Van de ene kant jammer dat het achter de betaalmuur komt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:08 schreef Pino112 het volgende:
Jaaaa vanaf maart geen motortje rijden meer bij Eurosport
Gaat allemaal naar Ziggo, dus meer tijd voor wielrennen.
Mark R. bedankte Cora nog voor haar bijdrage aan klimaatadaptatie!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit zal wonderen doen voor de groene ambities van Nederland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mark R. bedankte Cora nog voor haar bijdrage aan klimaatadaptatie!En ze gaat nu lobbyen voor de energiesector, jawel. Kan ze ook op dat vlak de boel versjtieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kunnen ze gezellig met FVD en PVV aan tafel gaan waar ze schijnbaar meer raakpunten mee hebben.quote:
VVD +4 zetels derhalve.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog 4 jaar stilstand/achteruitgang kan ik echt niet aan
Nee, gewoon een KUTLAND.quote:
Je moet je ook vooral afvragen waarom het CDA überhaupt een mening heeft. Met je zes virtuele zetels de grote jongen uithangen, nou nou.quote:
Het schoothondje van de VVDquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet je ook vooral afvragen waarom het CDA überhaupt een mening heeft. Met je zes virtuele zetels de grote jongen uithangen, nou nou.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
VVD +4 zetels derhalve.
CDA +1, watte?quote:
Rutte gaat wachten tot Ontzigt terug isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet je ook vooral afvragen waarom het CDA überhaupt een mening heeft. Met je zes virtuele zetels de grote jongen uithangen, nou nou.
Nederland kleurt helemaal VVD. Hardwerkende ondernemers ontdoen zich van het juk van de overheidsbemoeienisquote:Veel studenten happen toe: zij hebben huurcontracten van maar een jaar, zie de mislukte Wet Doorstroming Huurmarkt uit 2016, veroorzaker van het leed dat flexhuur heet. Ze hebben dus al geen poot om op te staan. Maar er is ook een groepje dat weigert: die hebben nog huurcontracten voor onbepaalde tijd. Zij noemen 1.500 euro te weinig, want waar vind je nog een betaalbare kamer, nu het tekort aan studentenkamers gaat verdubbelen naar 50 duizend en er nauwelijks huurwoningen zijn?
Alles loopt via de verhuurmakelaar die door Schoenmakers wordt ingeschakeld: HouseHunting uit Den Bosch. Schoenmakers’ geduld raakt in de loop van het jaar op. Hij laat dus HouseHunting alle leegstaande kamers rond de studenten tegelijk verhuren aan arbeidsmigranten, die nauwelijks Engels spreken. Ze delen wasmachine, wc, soms een badkamer.
De arbeidsmigranten komen via het bedrijfje InviStay van Maarten van der Salm. Die werkt weer voor Wiertz Company in Kerkrade, ‘toonaangevend allround HR-dienstverlener’. Wiertz-directeur Roger Holtus bevestigt dit: hij huurt daar 39 bedden van InviStay, ‘waarvan momenteel 28 bezet’.
Een hardwerkende stukadoor heeft nou eenmaal meer economisch nut dan een student vrijetijdswetenschappenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:00 schreef VoMy het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)smigranten~bd666ff7/
[..]
Nederland kleurt helemaal VVD. Hardwerkende ondernemers ontdoen zich van het juk van de overheidsbemoeienis
Vooral als je hem amper iets hoeft te betalen en hem een poot mag uitdraaien voor gebrekkige huisvesting omdat er geen handhaving meer is en uberhaupt geen beschermende regelgeving meer is tegen uitbuiting omdat de VVD-mannetjes dat maar onhandig vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een hardwerkende stukadoor heeft nou eenmaal meer economisch nut dat een student vrijetijdswetenschappen
VVD godenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vooral als je hem amper iets hoeft te betalen en hem een poot mag uitdraaien voor gebrekkige huisvesting omdat er geen handhaving meer is en uberhaupt geen beschermende regelgeving meer is tegen uitbuiting omdat de VVD-mannetjes dat maar onhandig vinden.
Elke hardwerkende stukadoor werkt 80% zwartquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een hardwerkende stukadoor heeft nou eenmaal meer economisch nut dan een student vrijetijdswetenschappen
Ik trek dit nieuws niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Een Genk (en Utrecht) reject huren hahaha.
Dat Emerson verhaal vind ik ook weer bizar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:51 schreef Slobeend het volgende:
Koeman is gek geworden. Luuk de Jong
Een voorhoede met Braithwaite en Luukinhoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:51 schreef Slobeend het volgende:
Koeman is gek geworden. Luuk de Jong
Ik vond het gisteren niet verkeerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
@:showtimer
Khalid en Sophie al een kans gegeven?
Koeman graaft wel echt zijn eigen graf door al die Nederlanders te willen halen. Als ze ook maar iets tegen vallen zal iedereen ziedend zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd opportunistische en irritante Ronald Koeman zal wel al weken om spelers al aan het zeuren zijn. En dan verlies je Grieeesman en krijg je Luuk de Jong ervoor terug. Luuk de Jong bij Barcelona, met zijn hoofd.
Half oog, jij? Het dagelijks afwisselen staat me eigenlijk sowieso al tegen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
@:showtimer
Khalid en Sophie al een kans gegeven?
Nee nog niet de kans gehad. (of vooral genomen) Ben ik ook geen fan van nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Half oog, jij? Het dagelijks afwisselen staat me eigenlijk sowieso al tegen.
Dit jaar te weinig gebouwd om genoeg broeikaseffect te krijgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die nazomer komt er nog niet echt door. Zelfs regen gehad vanavond.
Te weinig gevlogen ook. LELYSTAD AIRPORT OPEN NUquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit jaar te weinig gebouwd om genoeg broeikaseffect te krijgen.
Geflopt bij Utrecht, 1 goed seizoen bij Heracles Heracles en daarna weer geflopt in België.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Net als Dessers naar Feyenoord. Iedereen ziet toch dat ie een seizoen had dat alles goed viel?
Er is best veel dat we kunnen doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Te weinig gevlogen ook. LELYSTAD AIRPORT OPEN NU
Hoe denkt Slobeend er over? Blij met de nieuwe Glynor Plet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geflopt bij Utrecht, 1 goed seizoen bij Heracles Heracles en daarna weer geflopt in België.
Die nemen we!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe denkt Slobeend er over? Blij met de nieuwe Glynor Plet?
quote:
VVD +3 zetelsquote:Op woensdag 1 september 2021 09:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Gaaf Land is uit, nog gaver dan ooit!!!
Dit is werkelijk onbeschoft en onbeschaamd, maar wel wat het volk wil horen. VVD +8 derhalve.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Gaaf Land is uit, nog gaver dan ooit!!!
Gelukkig heeft Barcelona een nog slechtere transferzomer gehad.quote:
HeinenGodquote:Een leven lang op pole position, maar toch in de veronderstelling dat je deelneemt aan een eerlijke race
Die doet het niet voor mij, wat wordt hier afgebeeld?quote:
Asfalt Cora aan touwtjes als marionet met daarboven als 'bestuurders' KLM/Schiphol lobby en Energielobbyquote:Op woensdag 1 september 2021 12:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die doet het niet voor mij, wat wordt hier afgebeeld?
Misschien moeten we ons verhaal aanpassen en de VVD de hemel in prijzen. Misschien gaan ze dan dalen in de peilingen.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit land is echt kapot
Dood en doodziek. ROVERHEID STOND ERBIJ EN DOET NIETS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |