abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201064976
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Voor NL en de coëfficienten is dit wel een betere situatie, mits ze de EL niet laten lopen zoals eigenlijk elk jaar minus vorig seizoen... Ik zie PSV er ook wel voor aan om alle ballen nu op het kampioenschap te zetten en de EL als bijzaak.
Als Schmidt normaal doet dan kan PSV echt wel een kwartfinale EL halen dit seizoen.
U MAD?
pi_201065011
quote:
7s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dus waarschijnlijk wordt het gewoon pot 2.
Mee eens ja, al schat ik Slavia wel hoger in dan Legia. Red Bull mag dus vooral geen fouten maken vanavond, en anders moeten we hopen op floppende Schotten.

Pot 2 of 3 scheelt toch best veel, in pot 3 wil je alleen de Spaanse teams toch wel ontlopen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 25 augustus 2021 @ 10:43:18 #53
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201065017
Weet je wat deze dag nog kutter zou maken?

Het nieuws dat Luuk de Jong naar PSV zou komen. Ik hou m’n hart vast voor de komende 6 dagen.
Hopelijk blijven Götze, Gakpo en Madueke.
pi_201065027
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef tja77 het volgende:
Weet je wat deze dag nog kutter zou maken?

Het nieuws dat Luuk de Jong naar PSV zou komen. Ik hou m’n hart vast voor de komende 6 dagen.
Hopelijk blijven Götze, Gakpo en Madueke.
Luuk de Jong lijkt me een beter alternatief dan Vertessen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 25 augustus 2021 @ 10:44:53 #55
342627 tja77
pi_201065033
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Luuk de Jong lijkt me een duurder alternatief dan Vertessen :D
Fixed
pi_201065039
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het gaat om de aard van de wissels. Het tijdstip van inbrengen, de keuze wie je er af haalt, de keuze voor 2 spelers die nul scorend vermogen hebben op het laatst en het ontbreken van een 'alles of niets'-offensief. Dat kan je gewoon vrijwel 100% op het conto van de trainer zetten.
Eens hoor. Maar gelet wat er op de bank zat had hij überhaupt niet moeten wisselen. Alleen Boscagli naar de kant halen sloeg vanwege zijn kaart nog ergens op, maar die had je dan (zoals @Tarado terecht aangaf) misschien beter een linie naar voren kunnen halen. Dan loopt hij minder kans op een tweede geel en hij kan gewoon behoorlijk vooruit denken en heeft een verwoestend schot uit de tweede lijn.

Maar verder had Schmidt beter niets kunnen doen dan wat hij nu deed.

quote:
Het is ook een terugkerend patroon. Net als dat malle rust geven van spelers. Nou, dat heeft eerder averechts gewerkt als je zag hoe de grote jongens gisteren hun niveau niet aantikten. Tot nu toe heeft het in de competitie geen schade opgeleverd maar dat gaat onvermijdelijk wel gebeuren als hij met die onzin door blijft gaan.
Ook eens hoor. Dat je dat risico eind competitie een keer neemt voor de halve finale van een Europees toernooi snap ik nog, maar nu slaat het nergens op. Al ben ik het wel eens met het risico van overbelasting van de jongste spelers, daar kun je carrieres echt mee slopen. Maar dat betekent niet dat je Madueke er afhaalt in misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Dan had je hem eerder deze week echt rust moeten geven, of laat hem een intensieve training overslaan.

Want een alternatief voor Madueke hebben we gewoon niet. Bruma is leuk als je kunt counteren of als je tegen ploeg speelt die het concept 'compact' niet begrijpt. Maar Benfica, pffff, daar is Bruma kansloos.
pi_201065060
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Als Schmidt normaal doet dan kan PSV echt wel een kwartfinale EL halen dit seizoen.
Niet met deze selectie. Dan moet er in de breedte echt wel wat bij. Bij de eerste blessure val je terug op Thomas of Vertessen. Alleen achterin zit het redelijk goed, maar offensief kunnen we geen kant op als het even tegenzit.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 10:52:15 #58
342627 tja77
pi_201065110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Niet met deze selectie. Dan moet er in de breedte echt wel wat bij. Bij de eerste blessure val je terug op Thomas of Vertessen. Alleen achterin zit het redelijk goed, maar offensief kunnen we geen kant op als het even tegenzit.
Vorig seizoen haal je 1/8 finale toch?
Met deze selectie is een ronde verder niet mogelijk?
pi_201065168
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:52 schreef tja77 het volgende:

[..]
Vorig seizoen haal je 1/8 finale toch?
Met deze selectie is een ronde verder niet mogelijk?
We vlogen er vorig jaar uit tegen de eerste tegenstander die het FC Volendam lastig zou kunnen maken. We hebben enorm gezwijnd met onze tegenstanders vorig jaar en volgens mij is de EL nu ook wel wat zwaarder bezet door de komst van de conference league, of lijkt dat alleen maar zo?

Dus nee, ik heb er niet veel vertrouwen in met deze selectie.
pi_201065252
Crisis in Eindhoven, het gaat snel dit seizoen.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 11:11:04 #61
342627 tja77
pi_201065286
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Het is weer wachten op de eerste:

quote:
Feyenoord is PSV op alle vlakken voorbij
pi_201065287
quote:
Het lijkt er op dat supporters en voetbalgerelateerde media ietwat opportunistisch zijn!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201065322
Van psv is de favoriet naar ze kunnen er geen klote van. En dat in een paar dagen. Nja, de El is ook leuk als je gewoon serieus erin gaat..laat ze maar de halve finale halen of iets.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 11:15:55 #64
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201065336
Bipolair gedoe idd. Gewoon realistisch proberen te blijven, PSV is wel degelijk echt weer stappen vooruit aan het maken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_201065353
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:11 schreef tja77 het volgende:

[..]
[..]

@GurneyIsBestOke durf jij?
pi_201065356
Die keeper van Benfica keepte ook wel de dag van zijn leven, maar van de 20 doelpogingen moet je hem minimaal 2 keer kansloos laten natuurlijk.
pi_201065360
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:15 schreef Perrin het volgende:
Bipolair gedoe idd. Gewoon realistisch proberen te blijven, PSV is wel degelijk echt weer stappen vooruit aan het maken.
Dat is zo. De voornaamste reden waarom de zwakte van de bank opvalt, is omdat we in de basis elf gewoon veel sterker zijn geworden.

Het is ook geen schande om van Benfica te verliezen, wat mij betreft horen die ook gewoon in de CL.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 11:20:04 #68
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_201065384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
@:GurneyIsBestOke durf jij?
Nee, dat durf ik (bij lange na) niet aan.
Met pijn en moeite derde
pi_201065393
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:11 schreef tja77 het volgende:

[..]
[..]

Inderdaad. Je hebt een maal verloren van een zware tegenstander en gisteren zat je niet in de wedstrijd en met slechte wissels red je het dan niet. Maar typisch van de media om gelijk over een crisis te beginnen. Schmidt ben ik niet kapot van.

Overigens als je puur naar de statistieken kijkt mbt wedstrijd van gisteren en de wedstrijd niet gezien hebt is het compleet niet te begrijpen dat je niet gewonnen hebt.
pi_201065503
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar we hebben allemaal toch wel het idee dat dit PSV in een sterke poule niks te zoeken heeft in de CL? Het was niet goed genoeg tegen een ploeg die (lang) niet zo goed is als de echte Europese kanonnen.
Tja maar normaal gesproken is geen enkele Nederlandse club opgewassen tegen de Europese kanonnen zoals bijvoorbeeld MC. En dat is ook geen schande als je naar de begrotingen kijkt. Sterker nog, het is een schande dat PSG amper iets presteerd met het materiaal en hun begroting in de CL.
pi_201065620
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Vertessen is prima, maar niet als afmaker. Zie echt we goede dingen bij die jongen waarmee hij bij PSV kan gaan slagen. Is nog jong. Maar types als Thomas en Mauro als backup is echt te weinig ja.
U MAD?
pi_201065640
quote:
waar staat dat? Telegraaf? VI? Johan zal vrijdag wel weer aankomen met z'n Iha riedel wat nergens op gebaseerd is.
U MAD?
pi_201065674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
waar staat dat? Telegraaf? VI? Johan zal vrijdag wel weer aankomen met z'n Iha riedel wat nergens op gebaseerd is.
Nee, op FOK! :).
pi_201065686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nee, op FOK! :).
OK.
U MAD?
  woensdag 25 augustus 2021 @ 11:45:16 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201065697
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Vertessen is prima, maar niet als afmaker. Zie echt we goede dingen bij die jongen waarmee hij bij PSV kan gaan slagen. Is nog jong. Maar types als Thomas en Mauro als backup is echt te weinig ja.
PSV is echt wel beter geworden tov vorig seizoen alleen in de kleine ruimte is het nog best moeilijk, als je op voorsprong komt zijn die ruimtes weer groter en heeft zo'n Vertessen brengen nog wel nut maar tegen zo'n tegenstander als gisteren helemaal niet, zelfde geldt eigenlijk voor Bruma, Madueke kan op 1 been meer dan die 2 samen.
Maar ook voor die 2 erin kwamen was het voetbal zonder plan, bij lange na niet het niveau van de 2e helft vorige week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')