abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201064490
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik heb alleen het idee dat het niet klopt, kan aan mij liggen natuurlijk
Voor de duidelijkheid:

CL:
Startpremie 15.6
Coefficienten 12.5
TV pot ~ 1 miljoen

EL:
Startpremie 3.6
Coefficient 3.0
TV Pot 0.9 of 1.8 afhankelijk van AZ
Bonus play offs 5

CL 29.1
EL 12.5 of 13.4

Onderaan de streep is het dus 16.6 of 15.7 miljoen voordat je een wedstrijd gespeeld hebt. Nogmaals, dat verschil is inderdaad veel groter als er daadwerkelijk wat potjes gewonnen zouden worden in de poulefase.
pi_201064492
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja, de EL bestaat daar dus niet echt meer uit. Een mogelijke groep is Leverkusen - PSV - Sociedad - Spartak bijvoorbeeld.
Ook lastig zat, zo'n poule _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_201064499
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja, de EL bestaat daar dus niet echt meer uit. Een mogelijke groep is Leverkusen - PSV - Sociedad - Spartak bijvoorbeeld. Je vergeet hier wel erg makkelijk dat voor een club als PSV nu gewoon de A-game nodig is om te overwinteren in de EL, en dan moet dat wel lukken. Scheelt ook dat je zeker niet in pot 1 zit, als je Lyon/Napoli/Leverkusen ontloopt ziet het er al een stuk beter uit.
Oh ja, die EL heeft ook wel een upgrade gehad door de introductie van de Conference League
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201064520
Pot 3 is nog mogelijk in de EL. Dan wordt het wel een lastige loting.
pi_201064531
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Oh ja, die EL heeft ook wel een upgrade gehad door de introductie van de Conference League
Je hebt in de EL wel een betere kans dan in de CL hoor, maar als je straks in pot 3 komt (wat kan gebeuren) en Leicester + Napoli loot mag je op de blote knietjes bidden dat die er geen zin in hebben en anders rest er ook slechts de KO-fase van de Conference League.

Als je tweede wordt moet je ook nog naar die extra tussenronde en dan mag je lekker tegen teams die derde worden in de CL zoals een Benfica. Als je goed draait kun je echt wel meekomen hoor, maar het kan ook zomaar snel exit zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201064556
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Daarom. Dan kan iedereen wel roepen dat die 35M zo fantastisch is, maar 4-5-6 wedstrijden verliezen is ook niet bevorderlijk voor de moraal en het team. In de EL heeft PSV veel meer kans op overwinteren, ook al is het tegen Wit-Russische kutclubs :D
Tactisch lange termijn masterplan van Schmidt door voor de EL te gaan.
Bijna werd je nog genekt door die rode kaart, maar gelukkig wist hij het momentum te keren met kutwissels.
pi_201064562
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:52 schreef TehRocks het volgende:
Pot 3 is nog mogelijk in de EL. Dan wordt het wel een lastige loting.
Ja, Red Bull moet dus winnen (die verdedigen uit 2-1 tegen Brondby voor de CL) of Slavia (tegen Legia) verliezen, dan is pot 2 een feit. Of een van de Schotse clubs moet ietwat verrassend verliezen. Zagreb, Rode Ster en Olympiakos zullen sowieso wel EL spelen na resp. een 3-0 nederlaag en een 4-0 en 3-0 overwinning.
pi_201064591
Was die EL-loting voor de playoffs trouwens niet gewogen? Hoe kan het dat AZ tegen Celtic moest en Antwerp tegen Omonia, die allebei een stuk lagere coefficient hebben :')

Op zich niet ongunstig overigens, daardoor is de kans dat grotere teams er uit vliegen wel iets groter.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 09:59:34 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201064605
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:49 schreef TehRocks het volgende:

[..]
Voor de duidelijkheid:

CL:
Startpremie 15.6
Coefficienten 12.5
TV pot ~ 1 miljoen

EL:
Startpremie 3.6
Coefficient 3.0
Bonus play offs 5

CL 29.1
EL 12.5 of 13.4

Onderaan de streep is het dus 16.6 of 15.7 miljoen voordat je een wedstrijd gespeeld hebt. Nogmaals, dat verschil is inderdaad veel groter als er daadwerkelijk wat potjes gewonnen zouden worden in de poulefase.
dank je maar die bonus play offs had je ook gehad als je je CL had gehaald toch, tv pot is ook laag in CL, ik dacht dat die 10 was om te verdelen.
pi_201064687
De kritiek op Schmidt is niet mals :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_201064703
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het waren ook wel echt kut wissels. Maar goed, dat is niet per se waarom je niet won gisteren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_201064716
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deels ook hartstikke terecht natuurlijk. Deels kan hij er ook weinig aan doen dat de bank voor Europese begrippen te matig is.

Het is niet één factor of één persoon die er voor zorgt dat PSV het niet redt. Ajax had het tegen dit Benfica ook gewoon lastig gehad, het is een rotploeg om tegen te spelen, zeker als ze een voorsprong verdedigen.
pi_201064727
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
dank je maar die bonus play offs had je ook gehad als je je CL had gehaald toch, tv pot is ook laag in CL, ik dacht dat die 10 was om te verdelen.
Nope die play off bonus is alleen voor de verliezer.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 10:22:38 #39
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201064803
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 23:25 schrHeeef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Nou een 50/50 was het ook totaal niet Benfica is niet echt in de problemen geweest met 10 man vandaag.
Dat Benfica het gewoon goed heeft gedaan ben ik met je eens. Vanaf minuut 30 met tien man spelen en relatief weinig kansen tegenkrijgen; petje af.

Maar denk wel dat dit gewoon een 5050 duel is geweest. Het kwartje kon toch beide kanten op vallen. PSV had wel 2 of 3 top kansen, waar er normaal wel eentje van in gaat. Vond PSV overigens helemaal niet zo slecht gisteren als veel mensen hier roepen. Het is natuurlijk wel lekker als je vroeg tegen 10 man komt te staan, maar dat pakt niet altijd goed uit.
  Forum Admin woensdag 25 augustus 2021 @ 10:22:41 #40
35723 crew  GGMM
pi_201064804
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Daarom. Dan kan iedereen wel roepen dat die 35M zo fantastisch is, maar 4-5-6 wedstrijden verliezen is ook niet bevorderlijk voor de moraal en het team. In de EL heeft PSV veel meer kans op overwinteren, ook al is het tegen Wit-Russische kutclubs :D
Provincieclub mentaliteit
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201064825
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was die EL-loting voor de playoffs trouwens niet gewogen? Hoe kan het dat AZ tegen Celtic moest en Antwerp tegen Omonia, die allebei een stuk lagere coefficient hebben :')

Op zich niet ongunstig overigens, daardoor is de kans dat grotere teams er uit vliegen wel iets groter.
Celtic / Galatasaray / Rapid Wien kwamen vanuit CLq2 en hadden daarom geen geplaatste status.
pi_201064832
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Deels ook hartstikke terecht natuurlijk. Deels kan hij er ook weinig aan doen dat de bank voor Europese begrippen te matig is.

Het is niet één factor of één persoon die er voor zorgt dat PSV het niet redt. Ajax had het tegen dit Benfica ook gewoon lastig gehad, het is een rotploeg om tegen te spelen, zeker als ze een voorsprong verdedigen.
Het gaat om de aard van de wissels. Het tijdstip van inbrengen, de keuze wie je er af haalt, de keuze voor 2 spelers die nul scorend vermogen hebben op het laatst en het ontbreken van een 'alles of niets'-offensief. Dat kan je gewoon vrijwel 100% op het conto van de trainer zetten.

Het is ook een terugkerend patroon. Net als dat malle rust geven van spelers. Nou, dat heeft eerder averechts gewerkt als je zag hoe de grote jongens gisteren hun niveau niet aantikten. Tot nu toe heeft het in de competitie geen schade opgeleverd maar dat gaat onvermijdelijk wel gebeuren als hij met die onzin door blijft gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 25 augustus 2021 @ 10:26:13 #43
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201064843
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:49 schreef TehRocks het volgende:

[..]
Voor de duidelijkheid:

CL:
Startpremie 15.6
Coefficienten 12.5
TV pot ~ 1 miljoen

EL:
Startpremie 3.6
Coefficient 3.0
Bonus play offs 5

CL 29.1
EL 12.5 of 13.4

Klopt, echter is de kans op winst in EL potjes groter dan in de CL potjes.
Daarnaast kun je in de knockout fase in de EL nog wat miljoenen schrapen.
Maar ieder weldenkend mens speelt 10x liever CL dan EL.
pi_201064844
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:22 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Dat Benfica het gewoon goed heeft gedaan ben ik met je eens. Vanaf minuut 30 met tien man spelen en relatief weinig kansen tegenkrijgen; petje af.

Maar denk wel dat dit gewoon een 5050 duel is geweest. Het kwartje kon toch beide kanten op vallen. PSV had wel 2 of 3 top kansen, waar er normaal wel eentje van in gaat. Vond PSV overigens helemaal niet zo slecht gisteren als veel mensen hier roepen. Het is natuurlijk wel lekker als je vroeg tegen 10 man komt te staan, maar dat pakt niet altijd goed uit.
Ik had echt geen moment het idee dat PSV ging scoren. Was echt zo'n wedstrijd waar hij met veel geluk uit het niets had moeten vallen.
pi_201064884
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:24 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Celtic / Galatasaray / Rapid Wien kwamen vanuit CLq2 en hadden daarom geen geplaatste status.
Dus AZ was gewoon zwaar genaaid eigenlijk :') Wel heel lelijk.
pi_201064894
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Als je realistisch bent heeft PSV in de EL natuurlijk wel meer kans om wedstrijden te winnen dan in de CL.
Dat is waar. Jammer maar je had de pech juist Benfica te treffen om je te plaatsen. Benfica en Monaco waren sowieso geduchte tegenstanders. Dan moet alles meezitten. Zeker de uitwedstrijd tegen Benfica heb je pech gehad.

Gisteren was ik natuurlijk zwaar teleurgesteld. Maar terugkijkend en reëel ben moeten we uiteindelijk tevreden zijn.

De wissels waren gisteren bizar en een aantal spelers zaten niet in de wedstrijd.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 10:35:36 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201064932
Toch fijn dat het seizoen al de nodige glans heeft met het winnen van de Johan Cruijff schaal
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 25 augustus 2021 @ 10:35:42 #48
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201064933
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:31 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dat is waar. Jammer maar je had de pech juist Benfica te treffen om je te plaatsen. Benfica en Monaco waren sowieso geduchte tegenstanders. Dan moet alles meezitten. Zeker de uitwedstrijd tegen Benfica heb je pech gehad.

Gisteren was ik natuurlijk zwaar teleurgesteld. Maar terugkijkend en reëel ben moeten we uiteindelijk tevreden zijn.

De wissels waren gisteren bizar en een aantal spelers zaten niet in de wedstrijd.
Bij Benfica viel zeker de tweede goal wel erg fijn voor ze. Ze hebben echt net dat beetje geluk gehad en PSV net dat beetje pech om het verschil te maken. Uiteindelijk is Benfica wel wat beter dan PSV maar echt een klasse beter zeker niet. Als Benfica-supporter zou ik na gister toch best opgelucht zijn dat je club uiteindelijk de winst wist binnen te slepen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_201064938
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 10:31 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ik kan hier écht niet tevreden mee zijn en vrees ook echt voor de competitie als Schmidt zo raar blijft doen (en dat blijft hij doen gok ik).

Wel complimenten voor Benfica, die hebben het uitstekend gedaan en zijn terecht door.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 10:37:09 #50
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201064952
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, Red Bull moet dus winnen (die verdedigen uit 2-1 tegen Brondby voor de CL) of Slavia (tegen Legia) verliezen, dan is pot 2 een feit. Of een van de Schotse clubs moet ietwat verrassend verliezen. Zagreb, Rode Ster en Olympiakos zullen sowieso wel EL spelen na resp. een 3-0 nederlaag en een 4-0 en 3-0 overwinning.
Dus waarschijnlijk wordt het gewoon pot 2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')