#exitSlotquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk idd. Snap niet wat ze in Burger zien. Helemaal als CV.
GEWOON OPTYVEN MET DIE PLEURISJOOD BEGREPEN?????quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Degelijke, goedkope ervaren back-up, lijkt me weinig mis mee. Hij zakt wel steeds meer af he.
Als ik afga op de laatste thuiswedstrijden zitten er rond de 2000 man.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Nauwelijks publiek aanwezig toch? Of mag er weer meer daar?
Bah.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik afga op de laatste thuiswedstrijden zitten er rond de 2000 man.
Hopelijk snel 0-1, misschien dat die Benita dan wat minuutjes krijgt om het nog een beetje leuk te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En zal ook wel niet heel populair zijn met deze uitgangspositie.
En die andere twee tieners? Of hebben die nog een blessure.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk snel 0-1, misschien dat die Benita dan wat minuutjes krijgt om het nog een beetje leuk te maken.
Milambo is er wel bij idd, Hartjes blessure geloof ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En die andere twee tieners? Of hebben die nog een blessure.
Tsja, dit gebeurde 10 jaar geleden ook al. Weet je toch.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie MarkLA al met z'n EU regels voor zo'n Zweedse suppoost staan te zwaaien.
Ach, het is beiden ruk dus boeien.quote:
ik zou jou ook driedubbel controleren.quote:
Wytse is primaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach, het is beiden ruk dus boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |